Gå til innhold

Stay on these roads

Roadrunner

Anbefalte innlegg

Burde smurde...

Ikke tenk så mye på sånt. Du syklet ikke idag, men du har ny mulighet imorgen. Ikke ha dårlig samvittighet "glipper" i kostholdet heller, fokuser heller på det du får til! :klem:

Hørtes ut som en deilig 17.mai :)

:kaffekopp: hørtes godt ut, er ikke helt våken ennå tror jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Flere enn meg som sliter med motivasjonen, skjønner jeg. Felles skjebne er en litt dårlig trøst, men det er nå så...

Vi får dytte hverandre litt i ryggen fremover så kanskje vi klarer oss over kneika :kose:

Jobber for å jobbe nå - skikkelig trøtt og treg i dag altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Burde smurde...

Ikke tenk så mye på sånt. Du syklet ikke idag, men du har ny mulighet imorgen. Ikke ha dårlig samvittighet "glipper" i kostholdet heller, fokuser heller på det du får til! :klem:

Hørtes ut som en deilig 17.mai :)

:kaffekopp: hørtes godt ut, er ikke helt våken ennå tror jeg...

Takk for gode ord, Kanei! Burde-tankene forsvant i grunn ganske kjapt og greit. Heldigvis! Glippene i kostholdet er litt verre, ikke hver enkelt glipp, men det faktum at motivasjonen hangler avsted og tidvis henger i en syltynn tråd. Har begynt å tenke tanken på om jeg bør senke skuldrene litt og heller gyve løs igjen til høsten. Prøve å stabilisere meg her så lenge. Men har liksom ikke lyst til det heller.. :sukk: Får bare ta en dag av gangen og se hvordan det går!

:klem:

Flere enn meg som sliter med motivasjonen, skjønner jeg. Felles skjebne er en litt dårlig trøst, men det er nå så...

Vi får dytte hverandre litt i ryggen fremover så kanskje vi klarer oss over kneika :kose:

Jobber for å jobbe nå - skikkelig trøtt og treg i dag altså!

Felles skjebne er vel kanskje bedre enn ingen trøst? :sjenert:

Skal dytte så godt jeg kan, og så satser vi på at toppen snart er nådd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:goodbye:

17.mai hørtes deilig og avslappet ut, RR! Vi pyntet oss faktisk, jeg liker det, men ellers ble det sjampis, pusling, sløving og goood (lettvint) mat :)

Den byturen vår tidligere i måneden, som varte og rakk, ble "tung" etterhvert og jeg trenger også å gjøre noen vri for å komme tilbake i det gode sporet... Jeg har bestemt meg for at det får bli idag :jepp: Som Kanei sier; fokusere på det vi kan gjøre! Skilpadden fra haren & skilpadden - historien er min helt :ler:

Ha en fin dag! :kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går: 7-10 grader og :regn:

I dag: 15-18 grader og :sol:

:dåne:

Hvor var dette været i langhelga?

Ok, både torsdagen og fredagen var ok værmessig. Det samme var lørdag formiddag. Men resten har vært vått...

Skilpadden er en bra helt å ha, fairy!

Føler meg litt som skilpadde om dagen jeg også, men mer på den måten at jeg ser verden fare forbi, mens jeg tusler etter i det tempoet som passer meg... :sjenert: Kommer nok i mål til slutt, det tar bare litt lengre tid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er vrak!! Guri så trøtt og gåen! Ikke mandagstrøtthet, men skikkelig tirsdagstrøtthet! Også på en tirsdag som er mandag da gitt.... :klø:

Plutselig er uka full av møter også, hvordan gikk det til? Ettermiddagen forsvinner i møte i morra, torsdag er det møte, og fredag er det seminar (og selverklært hjemmekontor etterpå, det FORTJENTER jeg). Og innimellom her har jeg masse jeg skulle gjort... :dåne:

Får ordne et par ærend etter jobb i dag, og så tror jeg kanskje at det blir en tur hjem på verandaen rett og slett. Litt usikker på trening, vurderer å utsette den til i morra og bare slappe av i dag (i dag også...).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig med de som sier at du ikke skal ha dårlig samvittighet, av og til blir ikke ting som planlagt, men det er nye muligheter i morgen - og i overimorgen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen!

Har syklet til jobb igjen i dag, og er riktig så fornøyd må jeg si :ler: Skal visst ikke så mye til...

Ettermiddagen i går ble supersløv. Fikk ordnet litt ærender etter jobb, og var hjemme etter en drøy time. Satte meg ut på verandaen med ei god bok, og der ble jeg både lenge og vel. Var så deilig! Fikk skravlet litt med mams, og bare sløvet. Middagen ble det aldri noe av (ikke matlyst, samt at jeg hadde litt sjokkisrester fra 17.mai som gikk ned...). Fikk jobbet litt i kveldinga, før jeg stupte tidlig i seng.

I dag tror jeg at jeg skal satse på en liten treningsøkt etter jobb, i det minste svømme litt! Så har jeg en plan om å få syklet og trent i morra også, før det er helg igjen :hoppe: Litt usikker på om jeg skal være her i helga, eller om jeg skal ta en tur hjem til mine foreldre (de lokker med grilling...). Vi får se!

Nei, får fylle vannmugga her og komme igang. Møte fra 1315 i dag, så dagen blir litt kort gitt.

:kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flinka!

Ble ikke noe aktivitet på meg i går heller, men av en helt annen årsak - ble akutt skikelig sjuk i går ettermiddag og veldig redd :tristbla:

Men rimelig på beina igjen i dag og satser på at :kaffekopp: kurerer alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var innom boka di og leste om opplevelsen i går ettermiddag. Hørtes skikkelig skremmende ut! Og du har ingen anelse om hva som kan ha utløst det? Huff... :kose:

Har du noen i nærheten du kunne ringt til?

Håper det går bedre i dag, Suzy! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var innom boka di og leste om opplevelsen i går ettermiddag. Hørtes skikkelig skremmende ut! Og du har ingen anelse om hva som kan ha utløst det? Huff... :kose:

Har du noen i nærheten du kunne ringt til?

Håper det går bedre i dag, Suzy! :klem:

Kunne alltids ringt til Mamma eller noen andre om jeg måtte ha hjelp, så det var ikke noen krise slik sett, men slik det artet seg fikk jeg bare ikke ringt.

Og det gikk jo over.

Det var et blodtrykksfall av dimensjoner åpenbart, men hvorfor det skjønner jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem:

Kan jo absolutt være kjekt å finne årsaken, så håper legen klarer å grave frem problemet! Fått time i dag?

Lunsjen unnagjort. Drøye halvannen time så er det møtetid, og så går vel dagen kjapt mot slutten. Føler det hoper seg litt opp med ting og tang her om dagen, og vet ikke helt hvordan jeg skal få sagt i fra. Spesielt en kollega som drar meg med på ymse prosjekter og møter, som jeg ikke ser hvorfor jeg skal delta på. Får prøve å ta en liten konfrontasjon, selv om jeg hater det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vimser inn :klemmer: vimser ut

p.s. ønsker deg lykke til med å si fra! - viktig det; respekt for ens egen grenser og tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er viktig å si i fra ja.

Har bestemt meg for at jeg skal ta temaet opp med vedkommende i morra. Da skal jeg også inn til en liten medarbeidersamtalen, og tror det er en grei dag å få sånt unna på. Fredagen skal jeg jo ikke være på huset, så da kan ting få roet seg litt igjen. vi får se i morra!

Måtte plutselig løpe i møte, og nå er det visst tid for å komme seg hjemover. Deilig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i at det er viktig å si i fra. Hvis det er noe man reagerer på så kan man ikke forvente at folk skal forstå det uten at man sier det selv. :klem: Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen!

En rufsete ettermiddag i går, med en særdeles lite effektiv svømmeøkt (men god og lang dusj etterpå), en tur i grøftekanten for å plukke et par liljekonvall (og tilhørende kjeft fra ei kjerring som mente det var "hagen" hennes), middagen erstattet av litt sjokkisrester, en kurv jordbær og litt bacongull, og til slutt kollaps i senga (der jeg har drømt en hel masse, og vært superfrustrert). :sukk: Ikke flink med kostholdet i det hele tatt, og ikke strukturert på andre måter heller. Bare noe rot jo! Nevnte jeg forresten at jeg våknet med tidenes kvise på haka i går? Det har verket et par dager, og jeg skjønte noe var på gang. Men i går var det altså et faktum. Ei gigantisk drone av en kvise, med 3 gulhvite tupper... Måtte jo bare få lettet på trykket, og det væsket i en halv evighet (sorry dirty details!). Nå går jeg da rundt med et stort rødt sår i stedet, og føler meg nyyyyydelig... :ironi:

Men jeg trøster meg med at alt kan bedres, og at det stadig kommer nye dager med nye muligheter. Jeg har klart å komme meg på sykkelen i dag også (litt tiltak, men deilig når jeg først kommer igang), og ser frem til seminar og hjemmekontor i morra. Det skal bli godt!

Får fylle vannmugga her, og sparke igang igjen. Første timen var skikkelig hektisk, men håper det har gått seg til nå...

:kaffekopp: er servert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen!

En skulle nesten tro vi var forbundet med en usynlig navlestreng altså fuggl'n! Vi er akkurat like motiverte på samme tid og akkurat like lurvete - hva er det her? :ler:

Sånne kviser er noe skikkelig herk - jeg har fått et forkjølelsessår (som jeg selvsagt alltid får når jeg er litt sjuk på et eller annet vis, bare som toppen på kremkaka lissom :roll:) som jeg driver og behandler. Og om kviser er guffent er det virkelig ikke bedre med væskende boblesår akkurat :spy:

Blæh, men det er snart helg og snart noen etterlengtede fridager igjen.

Da blir alt så mye bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho:

Sorry Suzy, men nå fikk jeg noen herlige bilder på netthinna! En skikkelig lurvete og guffen fugl, med fjær til alle kanter, sitter ved siden av en pjuskete tiger, sjeløyd og full av hårballer i pelsen :skratte: (skulle ønske jeg kunne tegne tegneseriestripe akkurat nå, så andre fikk se hvorfor jeg ler høyt her!).

Men du har så rett. Lite motivasjon og skikkelig lurvete :sjenert:

Fordelen er at det bare kan gå en vei snart da! *skraper sammen litt motivasjon og viljestyrke*

:sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:skratte:

Takk for en malende beskrivelse av to pjuskete figurer, Beeper'n!

:kose: til dere!

Håper dagen blir fin, den. Og :duskedame: for sykkeltur :duskedame: midt opp i denne motivasjonsdalen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...