Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Skrevet

Så flink du er som strammer inn og går på med nytt mot! Her har ting sklidd helt ut, av flere årsaker. Må vel skjerpe inn... snart.... :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

:hoho: litt glad jeg ikke rotet meg inn hit tidligere idag, for da hadde all jobbinga her gått føyken :ball:

Ellers; nå høres du mistenkelig ut som :trene: fuggel'n fra før februar :jepp: Full av iver, og som tok det ene steget i riktig retning etter det andre, til stor :duskedame: her inne!! :danse:

Dette går seg til vøtt :kose: det var da ikke så mye opp du hadde gått opp synes jeg :riste: så dette vil gå bra! :danser:

Ha en fortsatt god :filer: dag! :ler:

* :filer: videre *

Endret av fairygirl
Skrevet

:hoho:

Her er det vel mest :filer::ball::plystre: i dag.... :sjenert:

Veldig glad for å være tilbake på et duganes spor når det kommer til treninga og kostholdet kjenner jeg! Må jobbe litt ekstra med treninga fremdeles (det går ikke helt på skinner), men jeg trøster meg med at litt er bedre enn ingenting, og at kostholdet nå er det viktigste (klarer uansett ikke gå ned ved å øke treningsmengden, er med kostholdet jeg må gjøre endringene). Så får vi se hvordan det går!

Jeg er rett og slett fasinert over bruken din av :duskedame::danser::trene: etc, Fairy!

:ler:

(måtte forøvrig fjerne boksen med sitat fra ditt innlegg, det ble altfor mange smilyer... :sjenert: Skjønner ikke det??)

Skrevet

Så flink du er som strammer inn og går på med nytt mot! Her har ting sklidd helt ut, av flere årsaker. Må vel skjerpe inn... snart.... :ler:

Alt til sin tid, Supra!

Ikke noe å stresse etter, ta det som det kommer. Og når du føler deg klar for å sparke igang igjen, så er vi en gjeng her som er klar til å :duskedame: deg frem!!!

Skrevet

Ny genser i går, og i dag har to av sømmene begynt å løsne. Herlig! :ironi: Det betyr at jeg bare må en kjapp tur hjem i dag, få spist litt og pakket treningstøy, før jeg farer en tur til byen for å klage. Ikke akkurat det jeg hadde tenkt i dag altså... :sukk: Jaja, sånt skjer! Regner med at jeg skal finne både kvitteringen, lappen i nakken og bæreposen, så da bør det vel være en enkel skuring. Bare litt unødvendig! Og kan jo være sikker på at de ikke har samme genseren eller samme størrelsen inne...

En times tid igjen!

:kaffekopp:

Skrevet

Så irritabelt!

Sånn skal det da virkelig ikke være altså - jeg var på nabobutikke her og klagde på en tunika jeg kjøpte i november dom plutselig har revnet - midt på tøyet :overrasket: og fikk byttet uten problem, men de hadde ikke inne medium lenger så jeg måtte ta large :forvirret:

Ikke like fint med en str for stor altså...

Skrevet

Så irritabelt!

Sånn skal det da virkelig ikke være altså - jeg var på nabobutikke her og klagde på en tunika jeg kjøpte i november dom plutselig har revnet - midt på tøyet :overrasket: og fikk byttet uten problem, men de hadde ikke inne medium lenger så jeg måtte ta large :forvirret:

Ikke like fint med en str for stor altså...

Sabla kjipt!

Men regner ikke med det blir noe problem med klage/bytte. Bare så kjipt å måtte den omveien, og er jo bare en unødvendig tulleting. Sånt skal jo ikke skje! Godt du fikk byttet tunicaen også, men absolutt kjipt med en str for stor... Jeg er ikke redd for å få for stor genser, men heller redd jeg må ned en str. Jaja, får prøve å ikke ta sorgene på forskudd!

Skrevet

:hoho:

Jeg er rett og slett fasinert over bruken din av :duskedame::danser::trene: etc, Fairy!

(måtte forøvrig fjerne boksen med sitat fra ditt innlegg, det ble altfor mange smilyer... :sjenert: Skjønner ikke det??)

:sjenert::ler: Et bilde sier mer enn tusen ord, sies det jo, og når jeg har begrenset med tid, og skulle helst ha skrevet på helt andre ting ... :fnise:

*note to self: sjekke maks antall smileys for sitatgreia*

Skrevet

Rart hvor gøy man kan ha det på jobb når man ikke har verdens mest effektive dag? :sjenert:

Nå har jeg akkurat sendt en liten melding til ei venninne for å høre om hun har lyst til å joine på en rusletur. Tror det hadde gjort godt i dag! Så tar jeg kanskje litt styrkeøvelser etterpå, før jeg inntar sofaen. Hihi! Må jo ikke slite ut skrotten i dag, om jeg skal ha håp om en god spinningøkt eller to i morra.

15 min igjen! :danse:

Skrevet

Ingen trening i dag :sjenert:

Var blytung i beina da jeg syklet hjem fra jobb, og ble bittelitt oppgitt. Fikk i meg litt middag, og kom meg til byen for å bytte genseren som raknet i flere sømmer (moro når jeg kjøpte den i går). Men neida, de byttet ikke umiddelbart, de ville først forsøke å sy den. :sukk: Det betyr at jeg ikke får glede av toppen på en liten stund, og at jeg må til byen igjen for å hente den etterhvert. Himmel så tungvindt! Er normalt ikke så ofte i byen, men skal visst få kjørt meg nå... Med bompenger og parkering blir det jo en billig topp etterhvert :bond: Jaja, shit happens! Fikk ordnet et par vinflasker til helga (får foreldrebesøk), kjøpt nykvernet kaffe, fant Sukrin på en helsekostbutikk og fikk handlet litt mat og ymse andre ting (et par pensler til siste malingsrunde, samt litt dill). Har fått gjort litt med andre ord, selv om det ikke ble trening i dag.

Klarte å dunke kneet skikkelig da jeg skulle bære inn varene etter handleturen, og vært ganske ømt etterpå. Håper det gir seg i løpet av natta! Har også hatt litt problemer med ryggen/hofta i dag (isijas'en som krøller seg innimellom), men håper den også gir seg over natta. Jeg er nemlig skikkelig innstilt på spinning i morra. Har allerede klargjort treningsbagen så godt det lar seg gjøre (blir litt hektisk i morra ettermiddag), og har middagsrester klare i kjøleskapet. Vil på spinning!

Klar for siste innspurt av Luksusfellen før det blir tidlig senga (i dag også... :sjenert: ).

:veslejenta:

Skrevet

Du har da fått gjort litt av hvert i dag - jeg syns at det er en uting at butikkene insisterer på å reparere og ikke bare gir ny vare med en gang. Sånt irriterer.

Jeg sløver og ser på Luksusfellen jeg og - deilig :nigo:

Skrevet

Så utrolig irriterende med den genseren, å prøve å sy den .. syns vel helst du kunne fått en ny!

Skrevet
:klemmer: til fuggel'n
Skrevet

God morgen!

Du har da fått gjort litt av hvert i dag - jeg syns at det er en uting at butikkene insisterer på å reparere og ikke bare gir ny vare med en gang. Sånt irriterer.

Jeg sløver og ser på Luksusfellen jeg og - deilig :nigo:

Ble faktisk litt frustrert angående genseren ja. Vet at butikken er i sin fulle rett til å forsøke å reparere et par tre ganger før man har krav på ny vare eller heving av kjøpet. Men normalt blir jo slike ting bare byttet med en gang? Blir jo bare tungvindt dette... Men men!

Så utrolig irriterende med den genseren, å prøve å sy den .. syns vel helst du kunne fått en ny!

Enig! :jepp:

Er veldig spent på om det blir pent... Skal i alle fall sjekke den godt før jeg tar den med hjem. Er ikke interessert i en "ny" genser som ser litt hjemmesnekret ut.

:klemmer: til fuggel'n

:klem:

Takk for det feen!

Skrevet

Morn fuglefrøken :nigo:

Jeg er så trøtt at jeg knapt klarer å fokusere på skjermen foran meg i dag... erre mulig... Sånn går det når man vil se Lost på onsdagskvelden.

Skrevet

Gale menneske!

Det er jo sent...

Jeg har sovet smådårlig i natt, og merker at jeg er litt mos her også. Men holder ut!

Skrevet

:kjefte::sukk::nei: :frown: :hakeslepp:

Vet ikke helt hvilke ikoner over som passer best jeg. Kunne sikkert valgt 14 til i tilsvarende kategori uten at det hadde dekket "behovet" mitt skikkelig. Men bare for å ha nevnt det: HERREGUD!!! Er det mulig???

De ringte akkurat fra den tidligere nevnte butikken der jeg kjøpte den tidligere nevnte genseren, som jeg i går måtte ens ærend til byen for å levere fordi sømmene raknet. Butikken ville jo da forsøke å reparere problemet, og jeg fikk altså ikke byttet umiddelbart. Nå ringer de altså for å fortelle meg at sydama som skal fikse genseren ikke vil gjøre jobben fordi genseren er skitten (brukt 8 timer på jobb i går, og jeg valgte selvfølgelig å reise ned med den så fort som mulig, og vasket den ikke for å forhindre at sømmene skulle rakne ytterligere). Er det mulig??? Er det jeg som overhodet ikke skjønner noe her? Mener de seriøst at jeg skal kjøre inn til byen igjen, hente genseren, kjøre hjem, vaske genseren, kjøre inn til byen igjen for å levere den, kjøre hjem, vente 4-5 dager, kjøre inn til byen igjen for å hente ferdig sydd genser?? :dåne: Jeg kommer til å bruke mer penger på bomring og parkering enn genseren kostet i utgangspunktet! Kjenner jeg er så inn i ...*kremt*... frustrert akkurat nå... Argh!!!

Er det meg som virkelig ikke har skjønt noe, og dette bare er supernormalt? Eller har jeg god grunn til å bli frustrert? :trist: Tror dama skjønte at jeg mildt sagt ble oppgitt, for hun skulle sjekke med sydama om hun kunne gjøre et unntak og bare få sydd genseren. Så nå venter jeg på telefon for å "se hva som skjer". Men i mellomtida har blodtrykket steget til uvante høyder kjenner jeg! :frustrert: Har bare lyst til å heve hele kjøpet... Fader!!!

Noen som sa torsdag??? :sjenert:

Skrevet

WHAT? :overrasket:

Vet du, jeg hadde forlangt å få en ny ganser på rappen og meldt klart fra at dette ikke er mitt problem i det hele tatt. Hvor skitten kan en genser bli på åtte timer? Hvor lenge er det meningen at sømmen i en genser skal holde - betraktelig mer enn åtte timer i allefall.

Makan til tull.. Jeg hadde i allefall meldt klart fra at jeg ikke hadde vært veldig interessert i å handel der noe mer med den kvaliteten og den servicen - eller skal jeg si mangelen på begge deler.

:roll:

Skrevet

WHAT? :overrasket:

Vet du, jeg hadde forlangt å få en ny ganser på rappen og meldt klart fra at dette ikke er mitt problem i det hele tatt. Hvor skitten kan en genser bli på åtte timer? Hvor lenge er det meningen at sømmen i en genser skal holde - betraktelig mer enn åtte timer i allefall.

Makan til tull.. Jeg hadde i allefall meldt klart fra at jeg ikke hadde vært veldig interessert i å handel der noe mer med den kvaliteten og den servicen - eller skal jeg si mangelen på begge deler.

:roll:

Takk!

Jeg trengte først og fremst en liten bekreftelse på at det ikke bare var meg som syntes dette var klinke urimelig. Blir jo helt skrullete av mindre jo! Nå venter jeg bare i spenning på neste telefon... Kan da ikke være meningen at man skal gå over plaggene med lupe før man bærer de ut av butikken? Men er vel det jeg kommer til å gjøre fremover... Skulle tro det var en verdigjenstand til flere tusen kroner, ikke en enkel bomullsgenser til snaut 200 kroner. Det eneste butikken oppnår med dette, er en sabla misfornøyd kunde som kommer til å fortelle dette til alle som vil høre... Det kaller jeg god reklame! NOT... :roll:

Skrevet

Ja ikke sant - denne typen behandling av kunder sørger jo bare for at man aldri bruker pengene sine der igjen. Og det er da virkelig butikkens problem at gensere som er ubrukte ryker - de burde gi deg igjen en ny genser og ta det opp med leverandøren.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...