Roadrunner Skrevet 28. april 2010 Forfatter #641 Skrevet 28. april 2010 Kan det være noe annet da?? *påtatt uvitende* Næææhhh??? :klø: Absolutt ingen anelse jeg altså.!
Suzy Skrevet 28. april 2010 #642 Skrevet 28. april 2010 Næææhhh??? :klø: Absolutt ingen anelse jeg altså.! Det må være Läkerolen. Helt klart Jeg har faktisk skrevet litt også nå...
Roadrunner Skrevet 28. april 2010 Forfatter #643 Skrevet 28. april 2010 Det må være Läkerolen. Helt klart Jeg har faktisk skrevet litt også nå... Imponert! Det må være multitasking på sitt beste!
Suzy Skrevet 28. april 2010 #644 Skrevet 28. april 2010 Ja jeg fatter det ikke.. Men det er på den andre siden ikke uvanlig at jeg skriver og snakker samtidig, så dette er vel noe av det samme?
Roadrunner Skrevet 28. april 2010 Forfatter #645 Skrevet 28. april 2010 Men nå skriver og skriver du samtidig? To pc'er med to tastatur?
Suzy Skrevet 28. april 2010 #646 Skrevet 28. april 2010 Men nå skriver og skriver du samtidig? To pc'er med to tastatur? Hm nei - men takk gud for windows, for å si det sånn...
Roadrunner Skrevet 29. april 2010 Forfatter #647 Skrevet 29. april 2010 God morgen! Torsdag, trøtt (drømt en hel masse i natt, blant annet dukket det opp et mannfolk. Historien var såpass spennende og tok etterhvert en såpass interessant retning at jeg ble skikkelig frustrert da klokka ringte... Avbryte sånt da gitt! ), og enda mer klar for helg. Helt normal torsdag med andre ord Forresten, ang den drømmen... Tror jeg har vært litt mye på KG Sauen Shaun dukket opp i drømmen (Shaun har jeg i grunn bare dumpet borti i boka til Suzy...) og var min "konkurrent" i forhold til dette mannfolket. Tror jeg må få meg et liv... I dag er det tid for shopping etter jobb (må få tak i litt malerutstyr til verandaen, litt andre småting, kanskje bruke litt penger på XXL etc.), og så blir det 90 min intervallspinning senere. Gleder meg! I morra blir det seminar fra morgenen av, og så har jeg en plan om å kjøre hjemmekontor etterpå. Tror det hadde gjort seg altså! er servert til morgenfugler!
Kanei Skrevet 29. april 2010 #648 Skrevet 29. april 2010 God morgen! Er nok ikke like morgenfugl som deg, men sniker meg til en likevel Hva er planen med verandaen? Legge ny treplatting? Du er så flink til diverse oppussingsprosjekter hjemme! :inspirert:
Roadrunner Skrevet 29. april 2010 Forfatter #649 Skrevet 29. april 2010 God morgen! Er nok ikke like morgenfugl som deg, men sniker meg til en likevel Hva er planen med verandaen? Legge ny treplatting? Du er så flink til diverse oppussingsprosjekter hjemme! :inspirert: Synes da 0815 fint kvalifiserer til morgenfugl! Planen er først og fremst å male verandaen (tak, vegger, rundt vinduer og gulv). Dette må alle uansett gjøre i løpet av sommeren, siden blokkene skal bytte farger. Så kunne jeg godt tenke meg å legge nytt gulv (les: få hjelp av paps til å legge nytt gulv). Synes tregulv er så mye lunere og koseligere enn betong! Men når det evt blir gjort er jeg ikke sikker på, vi får se. Har også en liten plan om å få malt gangen inne, men venter nok til en liten regnværsperiode (eller til høsten). Kjipt å stå med sånt inne når det er finvær ute! Takk for koselige ord forresten! Er nok mange som er MYE flinkere enn meg til sånt, og jeg mangler gjerne litt tiltak. Men når jeg først får blod på tann, så er det bare å hive seg rundt. Kan være ganske effektiv da Ahh... arbeidsmotivasjon?
Kanei Skrevet 29. april 2010 #650 Skrevet 29. april 2010 Betonggulv er kaldt, ja! Her har vi betongheller på verandaen, og jeg er stadig på utkikk etter et teppe eller lignende som tåler å stå ute. Siden vi ikke eier er det ikke så aktuelt å legge tregulv, og heller ikke drive særlig annen oppussing. Hadde vi eid er det mye jeg hadde endret på (brystpanel i stua ), hvis jeg kunne vært like effektiv som deg. Har igrunnen aldri hatt særlig oppussingsprosjekter...
Roadrunner Skrevet 29. april 2010 Forfatter #651 Skrevet 29. april 2010 (endret) Har ikke gjort de helt store tingene jeg heller egentlig. Kjøkkenet var et ganske omfattende prosjekt, men det måtte jeg ta siden det gamle falt fra hverandre. Hadde nok stresset meg mye mer om jeg måtte stå med det alene, men kan vi være to så går alt så meget bedre (og får jo kjempegod hjelp av paps, som jeg også jobber godt sammen med). Soverommet var i all hovedsak maling, og det er i grunn bare snakk om å komme igang. Skyvedørsgarderoben var en relativt enkel sak Verandaen er også i all hovedsak en malejobb, måtte bare demontere litt tregulv først. Så i bunn og grunn handler det mye om tiltak for min del. Det meste er ikke vanskelig, man må bare komme igang... Men kan ikke si jeg føler meg særlig effektiv... Har venninner som plutselig en lørdag morgen kan få en ide om at de må male stua. 1 time senere er de i gang, da er maling kjøpt og stua organisert... Der er ikke jeg... Men gangen gleder jeg meg faktisk litt til å få tatt. Er en enkel jobb, må bare skru ned alt dill og dall, vaske over, og male veggene. Kjøpe litt nytt dill og dall, skru dette opp, og vips! Eneste store ulempen med leiligheten er at det kun er betong og gipsvegger.. Enten et svare spetakkel for å få noe festet i betongveggen (med plugger etc), eller full fart med gipsanker og svære hull i veggen. Jaja, det blir gjerne bra da Synes bare verden er så mye enklere der det er panel/sponplater! Hmm... Har litt blod på tann ang den gangen nå altså. Men får ta en ting av gangen! Endret 29. april 2010 av Roadrunner
Kanei Skrevet 29. april 2010 #652 Skrevet 29. april 2010 Det er ikke bare bare med malejobber og kjøkkenoppussing! Du må skryte litt mer Du imponerer meg iallefall
Roadrunner Skrevet 29. april 2010 Forfatter #653 Skrevet 29. april 2010 Det er ikke bare bare med malejobber og kjøkkenoppussing! Du må skryte litt mer Du imponerer meg iallefall Tusen takk, Kanei! Er koselig å høre at jeg kan imponere/inspirere! Skal prøve å bli flinkere til å ta imot skryt... Men rart med det når man føler man har kreative og dyktige mennesker rundt seg, så skal det mye til før man føler at man er kreativ selv. Andre er jo så flinke... Men, uansett! Jeg kan bare være meg selv, gjøre ting på min måte og får være stolt av det Men en ting kan jeg skryte litt av... Når jeg først maler/pusser opp, så gjør jeg jobben skikkelig. Ikke noen slurvete løsninger, og bruker heller lengre tid for å få det skikkelig enn å gjøre hastverksarbeid. Fredagsfølelse i dag jeg... Kanskje fordi jeg er så innstilt på seminar og hjemmekontor i morra?
Suzy Skrevet 29. april 2010 #654 Skrevet 29. april 2010 Nå har selvsagt du gått hjem for lengst, men jeg er da på jobb igjen og forsøker å være litt mer effektiv og flink enn jeg var i går. Det er vel slettes ikke så vanskelig for da lå terskelen farlig lavt gitt Jeg syns også du er flink med oppussing og prosjekter - bare så det er sagt. Det er jo egentlig gøy bare man kommer i gang. Forresten er det ikke så dumt med fliser på veranda heller (lett å vaske osv), men det er selvsagt lunere med tre. Det finnes forresten fine sånne utetepper nå til dags som tåler verandaliv (den var egentlig mest til Kanei). Håper du har en fin ettermiddag!
Roadrunner Skrevet 29. april 2010 Forfatter #655 Skrevet 29. april 2010 Tjobing! Full av god samvittighet etter en knalløkt intervallspinning, og snart klar for senga. Akkurat hatt en prat med paps, og han og Suzy tenker samme tanken. Paps hadde nemlig snakket med en kollega, og fått anbefalt å sjekke priser på klinker/fliser til verandagulvet. Det trenger nemlig ikke bli så dyrt! Tre er lunere, men krever mer vedlikehold, og må legges litt kronglete for å komme til under senere (lage noe lem-system eller noe i den duren). Nå har jeg kjapt kikket litt rundt, og ser at Megaflis har kampanje ut neste uke, på frostsikre klinker/fliser. Og prisen er jo absolutt ikke gal! Fått litt å tenke på nå ja Tror kanskje jeg skal ta bilen til jobb i morra (seminaret er avlyst, så da blir det (dessverre) vanlig arbeidsdag), og stikke innom Megaflis på vei hjem. Se litt på utvalget og få noen tips (avretting, membran etc). Kan jo bli lekkert da Noe sånt: Vegro Eller: Bobo Eller: Botic Noen eksempler, så får en vims i butikken si hva som faller best i smak. Vet jeg sikkert burde velge et ganske lyst gulv, siden et mørkt gulv fort vil bli veldig varmt. Men et grålig/mørk grått gulv er jo veldig pent da... Vi får se! Har absolutt fått noe å tenke på! Nei, trøtte fuggel'n får nok finne dyna her tenker jeg. TGIFT!!
Suzy Skrevet 29. april 2010 #656 Skrevet 29. april 2010 Wow - to sjeler og en tanke! Jeg tror fliser blir FINT! Sove søtt beepen
Roadrunner Skrevet 29. april 2010 Forfatter #657 Skrevet 29. april 2010 Wow - to sjeler og en tanke! Jeg tror fliser blir FINT! Sove søtt beepen Beepen kryper herved til køys! Skal prøve å sove søtt også
fairygirl Skrevet 29. april 2010 #658 Skrevet 29. april 2010 Forresten, ang den drømmen... Tror jeg har vært litt mye på KG Sauen Shaun dukket opp i drømmen (Shaun har jeg i grunn bare dumpet borti i boka til Suzy...) og var min "konkurrent" i forhold til dette mannfolket. Tror jeg må få meg et liv... Takk for latteren BeepFuggel'n Håper du får sove 'søtt' inatt og, da
Roadrunner Skrevet 30. april 2010 Forfatter #659 Skrevet 30. april 2010 God morgen! Fredag, jeg har ikke sovet den planlagte timen lengre, jeg er ikke på seminar, jeg har ikke syklet til jobb og jeg har ikke hjemmekontor. Men fredag er det uansett! Og det er faktisk 1.mai i morgen. Helt sykt hvor fort tida går! Ubeskrivelig klar for helg kjenner jeg. Trøtt og sliten, har en meget rotete leilighet og mange ting og tang jeg skulle gjort. Passer litt dårlig at butikker og slikt har stengt i morra, men men. Billigere å holde seg hjemme! Har en plan om å ta turen innom Megaflis i ettermiddag, og få litt råd og inspirasjon. Så må jeg kjapp tur innom butikken igjen (et par ting jeg trenger til helga), og så må jeg få tak i maling (borettslaget stiller med malingen, må bare få min andel fra vaktmesteren). Så blir det nok helg skal du se! Nei, får vel gjøre litt her! Planen er å gå tidlig i dag, og det SKAL jeg bare! Basta...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå