Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Nææ, vettu hva! :overrasket: De skulle seff gitt deg ny!

Tror du kan trenge litt Strenge-Suzy-stemme i dette tilfelle :regler: og la dem høre hva kvalitet og service vitterligen betyr :opplyser:

:klemmer: Lykke Til!!

Er spent på å høre fortsettelsen på denne genser-sagaen, må jeg innrømme ... :popcorn:

Endret av fairygirl
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er spent selv jeg :filer:

Og som om det ikke er nok i dag... Har gått med litt ustabile hormoner er par uker nå, med ømme bryster, litt menstendenser (bare litt hint på papiret etc). Og i dag ser det ut til at shiten har tenkt å intensivere seg. Herlig! Begynner å få skikkelige murringer i magen, og kjenner at det er skikkelige ting på gang. Siden jeg sykler har jeg bare en liten sekk med meg, og der har jeg selvfølgelig ikke nødvendig "utstyr" (har alltid det i veska, men den står jo hjemme). Dette kan bli en interesant dag videre også... Skal nok alltids få tak i noe på huset om det skulle trengtes, men foreløpig satser jeg på at truseinnlegg klarer seg. Vi skulle ikke like gjerne tatt helg i ettermiddag? Vet ikke om jeg føler meg særlig klar for en ny hverdag denne uka jeg altså! :ler:

Og det er jo ingenting som spinning med solide bind og skikkelige magesmerter... Herlig!

Huff, skrekkelig til klaging på meg i dag... Sorry!

Men godt å få det ut da!

Skrevet

Pøh - spinning med solide bind og mensvondt er helt greit - det gjorde jeg senest i går :ler:

Jeg syns faktisk (og nå er jeg ikke påtatt positiv altså) at jeg får mindre murring og vondt av å trene. Det er akkurat som aktiviteten letter på det. Men det kan hende det er bare meg da?

Men sakling butikkklaging med menshormoner og påfølgende humør kan bli kult - tipper du går Stenge-Suzy en høy gang om du vil :nigo:

Skrevet

:sjenert:

Vi snakker hormoner her, sant? Så det jeg er redd for er at i stedet for Strenge-fuggel'n så blir det Sippe-fuggel'n. :ler: Ustabilt vrak vettø! Men jeg mobiliserer alt jeg kan mot den strenge, frustrerte og oppgitte siden, og lar tårer gjemme seg langt bak. Blir bare så inn i hauane overgitt!

Spinning/trening kan hjelpe litt på magen, men det fordrer at jeg er i den tilstand at jeg klarer å bevege meg i det hele tatt. Har hatt timer/dager der jeg bare ligger i en bylt og spiser smertestillende (savner sprøyta litt allerede jeg... :sjenert: Men ikke når jeg ser på vekta da :nigo: Fremdeles nedover, og fint utslag på Ketostix'en i går! *krysser fingrene videre* ).

Klage-fuggel'n i dag gitt :sukk:

Skrevet

Klage-fuggel'n i dag gitt :sukk:

Du kan kvitre om hva du vil - ikke er du noen klagefuggel for det :)

Når du har så vondt så skjønenr jeg det er vanskelig ja - fytte... Dattren min er også veldig plaget og jeg vet liksom ikke helt hva jeg skal gjøre for å hjelpe henne når hun har det som verst. Ille...

Men ja - om man kan bevege seg så er enda merbevegelse ofte deilig :jepp:

Skrevet

For en kundeservice :kjefte: !!

Enig med strenge-Suzy, det er bare å stå på kravene!

Jeg syns også at trening hjelper på menssmerter, selv om det føles helt umulig å komme seg i gang. Og effekten varer en stund etterpå og :jepp:

Skrevet

Da var det tid for en liten oppfølgingskommentar:

Ei blid og fornøyd dame ringte akkurat, bare for å fortelle at genseren ville være ferdig til mandag. Ikke noe mer snakk om vasking eller henting innimellom! Jeg gadd rett og slett ikke hisse meg skikkelig opp igjen, så bare takket og så får vi se hva som skjer til mandag. Er jo spent på om det blir veldig tydelig at den er "reparert" eller om den ser "som ny ut". Time will show...

Da er det bare hormonene igjen da jo! :sjenert:

Skrevet

Da er det bare hormonene igjen da jo! :sjenert:

:kose:

Skrevet
:klem: til den kvitrende fuggel'n
Skrevet

:klemmer:

Har fått litt bedre "utstyr" av ei på jobb, og klarer å slappe av litt nå. Dustemage! :ler: Samtidig godt at alt ser ut til å fungere da. Ei på jobb sluttet på sprøyta for over et år siden, og har først nå begynt å få tilbake mensen. Jeg er mye mer effektiv... 6 uker siden siste sprøyte skulle vært tatt :ler:

Næh, nok dameprat :sjenert:

Står det bra til med mine kjære gjester i dag da?

Skrevet

Da var det tid for å komme seg avsted hvert øyeblikk. Full fart hjem til middag og videre på spinning. Krysser fingrene for at magen henger med!

(og for at vekta fortsetter den samme trenden :sjenert: )

Enjoy!

:kaffekopp:

Skrevet

:vinke:

Må bare varsle at jeg er innom altså, bare ikke så flink til å legge igjen spor for tiden...

Skrevet

Koselig å se deg innom innimellom, Chica!

Jeg er kaputt :veslejenta: 2 timer spinning var i grunn et hasardiøst prosjekt, men jeg kom da gjennom på et vis. Tror ikke jeg var over 77% av makspuls en eneste gang, og det er ikke likt meg! Men beina er fremdeles blytunge, så må bare ta det litt som det kommer. Alt er bedre enn ingenting :sjenert:

Nå gleder jeg meg aller mest til å krype under dyna etterpå... Skal bli himmelsk! Magen er ikke noe særlig morsom, men den har i alle fall ikke blitt noe særlig verre. Og det er jo tross alt fredag i morgen!

:natti:

Skrevet

Godt jobba fuggel'n!

Og sov søtt ;)

Skrevet

God morgen!

Litt middagsrester og et par Ibux til frokost, og jeg satser på at det skal bli en grei fredag. :sol: ute og vekta rusler nedover ennå. En riktig så morsom uke på vekta må jeg si!

Mandag: 4-tallet

Tirsdag: 3-tallet

Onsdag: 2-tallet (høyt)

Torsdag: 2-tallet (lavt)

Fredag: 1-tallet (høyt)

Så langt ca -2,5 kg omtrent! Og det til tross for skikkelig mensmage og hormonstyr. Håper det kan fortsette litt med denne trenden altså! Skal ikke være "dum" og sette ymse datoer nå, for det går bare i vasken allikevel, og jeg får skikkelig nederlagsfølelse. Skal heller fokusere på å holde fokus så godt jeg kan, og fortsette i samme spor som nå :jepp:

Trøtt i dag jeg gitt :sove:

Men det er.... *trommevirvel*.... FREDAG!!! :bolledeig:

:kaffekopp:

Skrevet

WOW for en vektstige!

Så oppmuntrende a gitt! Jeg er på stikk motsatt kurs og har ligget på 2-tallet hele uka med struttende mensmage og masse vann i kroppen. Kjenner det fysisk :forvirret:

Blæh...

Jeg er glad du holder fokus altså. Du er en skikkelig fighter!

Jeg er forøvrig også trøtt enda jeg har sovet nesten to timer lenger enn vanlig (eller... jeg la meg vel en time senere enn vanlig også, så kanskje det ikke var så rart likevel :ler:)

Ha en herlig dag!

Skrevet

Trøtt her og... :søvn:

Har blitt bare seine kvelder denne uka, og det skal bli ekstra godt med helg uten store planer!

Jeg nærmer meg også et 9-tall, men er på vei andre veien enn deg :ler: Spent på hvor mye totalen blir, uten at jeg bekymrer meg for det. Skal heller syte litt hvis de ikke forsvinner igjen etterpå.... :fnise:

Skrevet

WOW for en vektstige!

Så oppmuntrende a gitt! Jeg er på stikk motsatt kurs og har ligget på 2-tallet hele uka med struttende mensmage og masse vann i kroppen. Kjenner det fysisk :forvirret:

Blæh...

Jeg er glad du holder fokus altså. Du er en skikkelig fighter!

Jeg er forøvrig også trøtt enda jeg har sovet nesten to timer lenger enn vanlig (eller... jeg la meg vel en time senere enn vanlig også, så kanskje det ikke var så rart likevel :ler:)

Ha en herlig dag!

Er knallfornøyd med ukens vektresultater. Skal sies at 4-tallet på mandag nok var et solid resultat av en utskeiende helg (med ris, sjokolade, dessert etc). Men nyter det uansett, er så deilig å føle seg litt på rett spor igjen!

Jeg er visst en liten fighter... :sjenert: Til og med mine foreldre lurer på hvor jeg har fått all staheten, viljestyrken og fighter-egenskapene fra. :ler: Blir jo mange dumper underveis, men sånn er det jo i livet og på landeveien også. Veien blir til mens vi snubler avsted! :jepp:

:ler: Timeregnskapet ditt er småinteressant ja! Hihihi! Men godt du har fått sovet litt lengre i natt om ikke annet. Nå er det jo et par fridager til heldigvis, og garantert masse kos med kjæresten vil jeg tro :strix:

Trøtt her og... :søvn:

Har blitt bare seine kvelder denne uka, og det skal bli ekstra godt med helg uten store planer!

Jeg nærmer meg også et 9-tall, men er på vei andre veien enn deg :ler: Spent på hvor mye totalen blir, uten at jeg bekymrer meg for det. Skal heller syte litt hvis de ikke forsvinner igjen etterpå.... :fnise:

:duskedame: Hurra for oppover-9-tall hos Kanei! :duskedame:

:ler:

Du skal jo tross alt gå den veien, da har både du og junior det bra. Og syting når fødselskiloene ikke forsvinner på mirakuløst vis, det er absolutt lov! Da skal vi heie da! :fnise:

Skikkelig vind her i dag, men ellers :sol: Deilig! Har bilen til jobb i dag da, så ingen gratis trim. Men forhåpentligvis noen ærend unnagjort etter jobb, før mine foreldre kommer i ettermiddag :jepp:

Mer jobbing og mer :kaffekopp:

Skrevet

vektstigen er imponerende sjøl om man regner med at det var mye ekstra helga før og at endel av det garantert er vann - samme det vel - det er jammen oppmuntrende og ganske gøy uansett.

Tipper at det gjør sitt at den sprøyta er ute av systemet :jepp:

Det blir/er deilig med helg.

Blåser litt her også, men det er nydelig sol, så jeg håper det skal bli mulig å sette seg litt på terassen etterpå :)

Skrevet

Satser på at sprøyta er godt på vei ut av systemet (gjenstår jo å se om denne magen kommer inn i rett syklus med en gang, eller om den skal krølle litt fremover). Uansett knallfornøyd med resultatene, og håper bare at det kan fortsette litt (har ingen håp om at det skal være disse verdiene videre, men litt merkbart uke for uke hadde gjort seg!). Nå skal jeg snart pakke sammen her tror jeg, og komme meg avsted. Innom butikken en tur, før jeg skal hjem og lage middag til besøket. Litt usikker på om jeg skal satse på taco, reker eller noe annet i kveld... Hmmm... Får gruble litt, og se hvor fine rekene er etc.

Nydelig sol her også, men ganske stiv kuling tror jeg. Passer fint at jeg ikke har sykkelen :)

Tenk om...tenk om sprøyta har hatt en vektøkende virkning, og at jeg nå ENDELIG kanskje kan få se noen skikkelige resultater? *drømme*

:danser: Helg!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...