Supramundane Skrevet 13. mai 2010 #801 Del Skrevet 13. mai 2010 Jeg står over 17.mai i år. Er hjemme alene uansett og gidder ikke stresse.. Tror jeg skal dra på tur med kamera istedet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fairygirl Skrevet 14. mai 2010 #802 Del Skrevet 14. mai 2010 Hmmm ... Jeg kommer også til å ta det med ro. Da er vi tre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 14. mai 2010 Forfatter #803 Del Skrevet 14. mai 2010 Blir nok rolig her også gitt. Lurer litt på om jeg skal foreslå for ei venninne at vi rett og slett tar en tur til skogs. Unna by og skrål... Og heller lage litt god middag sammen senere. Men så er det meldt ganske grått vær da... Kanskje vi bare skal kose oss hjemme? Jeg var alene en 17.mai mens jeg studerte, men det var ikke noe tess. Følte meg som verdens mest ensomme og miserable menneske egentlig. Skjønner egentlig ikke hvorfor, men var bare en følelse som ikke jeg har lyst til å møte igjen. Usj! Nå har jeg svømt litt, vært en tur på butikken og handlet inn til helga (i et enormt shoppingkaos! Det er bare 1 (EN ENESTE) fridag ekstra...)!! Seriøst... Skulle tro det var jul, påske og pinse i samme slengen jo! Tenkte jeg skulle få malt siste strøket på vinduene i ettermiddag, og kanskje gjøre en jobb med litt bilder på pc'en. Vi får se! Begynner å få antyding til senebetennelse i høyrearmen igjen, og bør nok holde meg unna pc, strikketøy og andre morsomme ting så mye som mulig. Noe herk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fairygirl Skrevet 14. mai 2010 #804 Del Skrevet 14. mai 2010 Mye rett i den om at vi får det så moro som vi lager det sjøl Ja, folk er helt utrolige når det gjelder shopping og fridager Aldri skjønt det jeg og godt er det ( spes for lommeboka ) Ha en fin fredag, Beep! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thumbalina Skrevet 14. mai 2010 #805 Del Skrevet 14. mai 2010 Men så er det meldt ganske grått vær da... Kanskje vi bare skal kose oss hjemme? Sjekket nettopp yr, og nå er det meldt Jeg skal nok stå fint og se på barnetoget i år også jeg da. Sammen med hele svigersfamilien + eks-svigersfamilien til mannen. Bonusen skal gå i tog, og vi skal spise hos mammaen hans før toget, også blir det vel en tur ned på barneskolen med diverse aktiviteter + tivoli i byen etterpå. Bare synd jeg ikke har en ting å ha på meg... Ammevennlig fintøy som i tillegg ikke er for kaldt å ha på seg ute en hel dag er ikke lett å få tak i! Blir vel en tur på senteret i morra for å finne noe.. *skrekk og gru* du kan jo alltids finne en kafe litt tidlig på dagen og bare plante rompa der RR?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 15. mai 2010 #806 Del Skrevet 15. mai 2010 Heisan sveisan - jeg funderer også litt på hvordan jeg skal tilbringe nasjonaldagen. Skal dra oppover igjen fra kjæresten når han skal inn for å se på tog, men jeg vet ikke helt om jeg gidder gjøre noe resten av dagen - du har rett i at man blir litt miserabel på en sånn dag altså - jeg tror kanskje jeg skal dra hjem og ta meg en treningstur - og bare sløve resten av dagen. Er bedt på grill hos ei venninne, men jeg gidder ikke pynte meg og dra, tror jeg rett og slett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 16. mai 2010 Forfatter #807 Del Skrevet 16. mai 2010 Mye rett i den om at vi får det så moro som vi lager det sjøl Ja, folk er helt utrolige når det gjelder shopping og fridager Aldri skjønt det jeg og godt er det ( spes for lommeboka ) Ha en fin fredag, Beep! Var helt fasinert på fredagen jeg, var et kaos uten like jo! I går tok jeg en tur til byen, og var akkurat det samme der... Komplett kaos og nesten håpløst å få parkeringsplass. Er det mulig?? Sjekket nettopp yr, og nå er det meldt Jeg skal nok stå fint og se på barnetoget i år også jeg da. Sammen med hele svigersfamilien + eks-svigersfamilien til mannen. Bonusen skal gå i tog, og vi skal spise hos mammaen hans før toget, også blir det vel en tur ned på barneskolen med diverse aktiviteter + tivoli i byen etterpå. Bare synd jeg ikke har en ting å ha på meg... Ammevennlig fintøy som i tillegg ikke er for kaldt å ha på seg ute en hel dag er ikke lett å få tak i! Blir vel en tur på senteret i morra for å finne noe.. *skrekk og gru* du kan jo alltids finne en kafe litt tidlig på dagen og bare plante rompa der RR?? Høres ut som en koselig feiring, thumbalina! Har man barn eller bonus som skal gå i tog, så stiller man selvfølgelig opp! Men er man singel og barnløs, så kan det bli litt kjipt på sånn en dag. Samtidig så har jo fairy rett, det blir slik man gjør det til! Klær ja... Det har jeg i grunn ikke tenkt så mye på ennå Heisan sveisan - jeg funderer også litt på hvordan jeg skal tilbringe nasjonaldagen. Skal dra oppover igjen fra kjæresten når han skal inn for å se på tog, men jeg vet ikke helt om jeg gidder gjøre noe resten av dagen - du har rett i at man blir litt miserabel på en sånn dag altså - jeg tror kanskje jeg skal dra hjem og ta meg en treningstur - og bare sløve resten av dagen. Er bedt på grill hos ei venninne, men jeg gidder ikke pynte meg og dra, tror jeg rett og slett. Jeg fikk pratet litt med venninne K i går (hun jeg har planer med på nasjonaldagen), og kjenner det hjalp veldig. Vi hadde snakket om å gå til ei anna venninne på frokost, og har også fått invitasjon fra et par andre til sosiale sammenkomster. Men jeg har kjent mye på følelsen de siste dagene (og egentlig hatt altfor mye tanker og dill, sånn at dagene har vært ganske miserable), og jeg innså at jeg rett og slett ikke orket et hektisk sosialt kjør hele mandagen. Så nå har jeg sagt til mi venninne at jeg gjerne vil ha formiddagen "fri" uten masse planer, men at vi kan treffes til en middag utpå ettermiddagen. Så ser jeg rett og slett selv om det blir en liten tur til byen eller om jeg bare slapper av og sløver hjemme. Vi får se! Uansett hjalp det å få snakket litt om det, få senket skuldrene og kunne ta det som det kommer. Mistenker hormoner i helga... Vært generelt nedstemt igjen, tenkt masse uten å tenke på noe konkret og bare vært litt miserabel. Trengt mye alenetid og ikke orket å forholde meg til folk i særlig grad. Ryggen har krøllet litt, og kroppen har ikke vært helt i vater. Usj! Men jeg har kosa meg masse hjemme, fått gjort litt i heimen, startet på fotobok-prosjektet fra ferien (moro!), strikket litt og slappet av. Har visst trengt det! Og heldigvis er det fri i morgen også! Kommer sterkere tilbake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fairygirl Skrevet 16. mai 2010 #808 Del Skrevet 16. mai 2010 til Fuggel'n som tenker og styrer litt og som heldigvis har fått slappet av Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 16. mai 2010 Forfatter #809 Del Skrevet 16. mai 2010 til Fuggel'n som tenker og styrer litt og som heldigvis har fått slappet av Takk for det, fairy! Vært en underlig langhelg i grunn, men godt også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 16. mai 2010 #810 Del Skrevet 16. mai 2010 Av og til må man bare gjør opp status, rett og slett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 16. mai 2010 Forfatter #811 Del Skrevet 16. mai 2010 Jepp! Sløv dag i dag, bare puslet hjemme. Men nå skal jeg prøve å komme meg en tur på spinning, så er samvittigheten LITT bedre i alle fall (den er i grunn ikke så dårlig heller, for har hatt en rolig og bra dag som jeg helt sikkert trengte!). Satser på å sløve videre etter spinninga, bare kose meg. Kan ikke denne langhelga være enda litt lengre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harlekin Skrevet 16. mai 2010 #812 Del Skrevet 16. mai 2010 Ha en flott 17. mai, Roadrunner, uansett hvor og med hvem du tilbringer den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 17. mai 2010 Forfatter #813 Del Skrevet 17. mai 2010 Gratulerer med dagen!! Ikke den store feiringen her så langt, men kosa meg med en goood frokost i det minste. 17.mai-feiringen får tv'en ta seg av så lenge, så skal jeg bare slappe av og kose meg. Litt tanker hit og dit, men går bra foreløpig Håper dere har en finfin nasjonaldag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chica Skrevet 17. mai 2010 #814 Del Skrevet 17. mai 2010 Heisann hoppsann! Sitter og spiser frokost foran pc'n jeg. Snuppa sovnet når jeg var i dusjen, så nå hiver jeg i meg mat mens hun sover og mannen er i dusjen... Litt av en familie Her er temperaturen 10 grader lavere enn i går og den blå himmelen er erstattet med en veldig grå himmel men men, siden det ikke blir bunad i år kan jeg kanskje slippe unna med jakke med hette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fairygirl Skrevet 17. mai 2010 #815 Del Skrevet 17. mai 2010 Stille og rolig hos oss også, med goood frokost innabords!! :-) Ha en fin fin dag, Roadrunner TVen er fin til å skape 17.mai-stemning i heimen; alltid artig å se og høre fra alle landsdelene i vårt langstrakte, vakre land Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 17. mai 2010 Forfatter #816 Del Skrevet 17. mai 2010 Og det fine med tv'en er at ingen ser hva man har på seg.... Foreløpig joggebukse her, deilig! Fremdeles ikke helt sikker på om jeg skal slenge en tur til byen etterhvert, men kan se ut til at jeg holder meg hjemme (sånn det ser ut nå). Makan til ubestemmelig altså! Uansett, får venninne på middag senere, og skal bare kose oss. Jobb i morra? Næh? Kan det være sant da? *skyver tanken bort igjen* Ha en strålende dag videre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanei Skrevet 17. mai 2010 #817 Del Skrevet 17. mai 2010 Gratulerer med dagen Prøv å bli med i korps, da er man voldsomt populær på 17.mai (hvis det er det man søker) Jeg har spilt siden åtte imorges, men nå er min innsats for dagen ferdig, og jeg er godt planta i sofaen. Alle venner er opptatt med familien idag, så det blir rolig ettermiddag med grilling på meg og mannen. Deilig å ikke stresse rundt Håper du har en flott dag, uansett hva du bestemmer deg for Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 17. mai 2010 #818 Del Skrevet 17. mai 2010 Gratulerer med dagen! Ble det ut og kikke i dag? Jeg har ikke hatt på meg noe som ligner på bunad eller penklær og har bare vært innom mamma på kaffe i dag - ellers ikke gjort noe eller sett noen og akkurat nå føles det helt greit. Det var litt trist da jeg kysset den kjekke kjæresten min i dress farvel i dag tidlig, men greit nok. Har kost meg og latet meg - håper det ble sånn for deg og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 17. mai 2010 Forfatter #819 Del Skrevet 17. mai 2010 Ikke vært i nærheten av penklær jeg heller. Joggebukse og singlet, og en sløv dag i heimen. Venninne K kom rundt kl 15, og vi har kost oss med skravling, musikk og strikketøy. Og god middag (og altfor mye ikke-lavkarbo snop). Egentlig en ganske fin dag Nå gjenstår det bare å psyke seg opp til jobb igjen imorra (hva skjedde med denne deilige langhelga??). Godt det bare er fire dager! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 18. mai 2010 Forfatter #820 Del Skrevet 18. mai 2010 God morgen! Burde syklet til jobb i dag, men det ble bilen. Burde da hatt treningstøyet med, men det ligger hjemme. Jaja... Skal ordne et par ærend etter jobb i dag, og så får jeg vel komme meg en tur på trening senere kanskje? Vi får se. Må i alle fall skjerpe inn kostholdet igjen.. Ga litt F i går, og det ble nok vel mye sjokkis. Men klok av skade holdt jeg meg helt unna vekta i dag, og nå får jeg bare ta nødvendige grep igjen. Motivasjonen er litt så som så, men jeg prøver virkelig! Serverer til tørste morgenfugler, og ønsker en finfin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå