Roadrunner Skrevet 4. mai 2010 Forfatter #701 Del Skrevet 4. mai 2010 (når jeg leste belønning, tenkte jeg først at du hadde unnt deg en sjokolade etterpå, det er nemlig sånn jeg belønner megselv ) Det er sånn jeg normalt ville belønnet meg selv også Men da er jo alt ødelagt! Så nå prøver jeg å tenke annerledes, selv om en ny topp er vesentlig dyrere enn en sjokolade Får kanskje styre unna nye plagg hver andre dag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 4. mai 2010 #702 Del Skrevet 4. mai 2010 Sjølskryt er helt på sin plass i slike tilfller - det er jammen ikke lett å stå imot bakverk og sjokolademousse. BRA jobba altså! Det beste er jo at når man står i mot og føler seg flink, så blir det lettere å stå imot neste gang også. Jeg er imponert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 4. mai 2010 Forfatter #703 Del Skrevet 4. mai 2010 Tusen takk for koselig tilbakemelding! Føles godt, og som du sier Suzy, neste gang blir det litt enklere å være flink. Et lite skritt, men et viktig skritt på veien! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 4. mai 2010 Forfatter #704 Del Skrevet 4. mai 2010 Forresten... Hvor får man kjøpt Sukrin? Sjekket i et par "vanlige" butikker, men ikke funnet. Fant flytende Natreen-søtning, Splenda og vanlig sukker (i ørten varianter). Men ingen Sukrin... Ultra? Helsekost? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fairygirl Skrevet 4. mai 2010 #705 Del Skrevet 4. mai 2010 for selvskrytende Beep-Beep Vi lar oss inspirere av det, nemlig SO keep it comin' girl!! Nuh har jeg akkurat minnet meg sjøl på at det går faktisk an å "gå hjem" fra (hjemme)kontoret, sjøl om det bare inbefatter å lukke et par dokumenter og nettsteder på PCen *lukker* Ha en fortreffelig kveld, RR Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 4. mai 2010 #706 Del Skrevet 4. mai 2010 Forresten... Hvor får man kjøpt Sukrin? Sjekket i et par "vanlige" butikker, men ikke funnet. Fant flytende Natreen-søtning, Splenda og vanlig sukker (i ørten varianter). Men ingen Sukrin... Ultra? Helsekost? Jeg fant sukrin på helsekosten - skal visst være å få på Ultra også, men noe slikt har ikke vi her i by'n så det har jeg ikke sjekket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 4. mai 2010 Forfatter #707 Del Skrevet 4. mai 2010 for selvskrytende Beep-Beep Vi lar oss inspirere av det, nemlig SO keep it comin' girl!! Nuh har jeg akkurat minnet meg sjøl på at det går faktisk an å "gå hjem" fra (hjemme)kontoret, sjøl om det bare inbefatter å lukke et par dokumenter og nettsteder på PCen *lukker* Ha en fortreffelig kveld, RR Kom ikke her og si at du skal hive deg med på Sykle til Jobben kampanjen også? Sykle rundt huset? Men takk for fine ord, feen! Får prøve å inspirere litt mer da! Har nemlig vært enda litt mer flink i dag, og svømt 1000 meter! Deilig Ingen knallhard treningsøkt, men uansett deilig! Nå skal jeg bare sløve litt tror jeg, nyte en frikveld uten maling! Jeg fant sukrin på helsekosten - skal visst være å få på Ultra også, men noe slikt har ikke vi her i by'n så det har jeg ikke sjekket. Da får jeg vimse innom Ultra og eventuelt helsekost en ettermiddag i løpet av uka. Nå ble jo middagsbesøket i dag avlyst, så da drøyer jeg dessertene også tenker jeg. Men må nok testes ja! Omelett til middag i dag, måtte ha noe som gikk kjapt og greit. Trodde lunsjen skulle holde meg mett i dagesvis, men var ganske sulten da jeg kom hjem fra svømmeturen gitt. Kanskje ikke så rart, var jo nærmere 6 timer siden lunsj. Trøtt jeg... Er det mulig da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 4. mai 2010 #708 Del Skrevet 4. mai 2010 Vel fortjent selvskryt !! Jeg sitter og vurderer å gå på butikken og kjøpe kjeks... Åhhh, selvkontroll ... total mangel på sådan.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fairygirl Skrevet 4. mai 2010 #709 Del Skrevet 4. mai 2010 Kom ikke her og si at du skal hive deg med på Sykle til Jobben kampanjen også? Sykle rundt huset? *sjekker KjæresteMannens dekk* Nope, ikke denne gangen *note to self: ønske seg ny sykkel til bursdag!* Og jeg på deg og ditt nye regime, helt klart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 5. mai 2010 Forfatter #710 Del Skrevet 5. mai 2010 God morgen! Onsdag, halvveis i uka! Vekta har så smått begynt å rusle nedover, og jeg krysser fingre, tær, albuer og knær for at det skal fortsette. Bruker alt jeg har av viljestyrke, stahet og motivasjon, og foreløpig har jeg klart meg uten en eneste uskeielse. Fått masse god samvittighet da! Og en ny genser... MÅ bli bra dette! Merker forøvrig på kroppen at jeg har skjerpet inn karbene skikkelig igjen. Litt hodepine til og fra og litt tunge muskler. Men nå vet jeg at så lenge jeg får i meg nok energi i form av fett, så er det bare snakk om 2-4 uker før det gir seg. Kommer nok ikke til å kjøre beinhard trening denne perioden, men jeg skal klare å komme meg på treningssenteret minst 3 ganger i uka (og sykle til jobb minst 2 ganger i uka i snitt - ukens andre sykkeldag i dag!). Får heller svømme litt og gjøre litt annet innimellom! I dag tror jeg at jeg skal forsøke meg på en aldri så liten spinningøkt, og mulig litt styrketrening etterpå. Så får vi se om det kanskje kan bli en ny svømmeøkt i morra? Hmmm... Får besøk i helga, så da utgår treninga. Vekta vet jeg ikke om jeg har lyst til å snakke om i det hele tatt... Men for å sparke meg selv litt ekstra, så får jeg vel få tallene frem i lyset. Den har stort sett lagt på 2- og 3-tallet helt siden ferieturen, men var forrige uke helt oppe på 4-tallet.. Det er kjipt det! Men nå har jeg fått den ned på 2-tallet igjen, og skal jobbe meg videre nedover. SKAL se 9-tallet igjen snart, og SKAL jobbe meg videre derfra. Jeg skal nemlig bli kvitt et siffer for godt Sånn, det var dagens lille pep-talk! Serverer rykende varm til tørste gjester, og ønsker en super LilleLørdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 5. mai 2010 #711 Del Skrevet 5. mai 2010 God morgen flinke fugl! Det er så kult at du er så motivert igjen og at du går løs på oppgaven med liv og lyst. Jeg er sikker på at det fungerer som det skal altså - men sikkert greit å ta det litt pent på trening de aller førset ukene før kroppen har stabilisert seg igjen Dette klarer du Jeg er forøvrig menstung, så jeg føler det som jeg veier omtrent et tonn alene her Jobbe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 5. mai 2010 Forfatter #712 Del Skrevet 5. mai 2010 God morgen flinke fugl! Det er så kult at du er så motivert igjen og at du går løs på oppgaven med liv og lyst. Jeg er sikker på at det fungerer som det skal altså - men sikkert greit å ta det litt pent på trening de aller førset ukene før kroppen har stabilisert seg igjen Dette klarer du Jeg er forøvrig menstung, så jeg føler det som jeg veier omtrent et tonn alene her Er godt å være tilbake i rett spor også! Selv om jeg skal innrømme at det går litt trått innimellom. Men jeg prøver virkelig hardt nå, og jeg vil virkelig lykkes. Så inderlig! Jeg vet også at det trolig kommer til å gå lettere til høsten (det er alltid lettere å holde fokus på høsten), men jeg kan ikke vente så lenge. Blir altfor mye ekstra jeg må jobbe med da. Så det beste tror jeg er å bare komme igang! Selv om det er hardt og kjipt innimellom, så gjør det så godt! Mensherjinger her også, men hormonene er helt utafor. Slitt med superømme bryster i ca 2 uker nå, og litt mensentendenser her og der. Men ikke noe som slår til for fullt, bare litt rot. Det er vel "straffen" for at jeg har kødda med kroppen med sprøytene Håper bare kroppen kommer kjapt i vater igjen, sånn at jeg kanskje kan få litt vekthjelp ved at hormonene er borte (bare disse herlige, stabile og naturlige hormonene igjen ). Sa jeg noe om at jeg skulle ta det litt rolig treningsmessig? :klø: Kan jeg ikke huske... Så da har jeg like gjerne meldt meg på dobbelttime spinning i morra (den vanlige timen har sluttet for sesongen, så da tar jeg like gjerne to andre timer i stedet). Får se hvordan formen er i morra, om det blir begge, men det er planen! Kanskje en litt roligere økt i dag da? Jobbe? Må vi?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 5. mai 2010 #713 Del Skrevet 5. mai 2010 Dobbelttime.. kjære vene da! Det er da virkelig ikke å ta det pent. Slitsomt med sånn menstulleball litt hit og litt dit, men kroppen bruker gjerne noen måneder på å komme skikkelig i vater etter at man slutter med prevensjon. Slitsomt er det i allefall med dette hormonstyret Nja... kanskje man ikke må jobbe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 5. mai 2010 Forfatter #714 Del Skrevet 5. mai 2010 Det er jo bare 30 min lengre enn timen jeg normalt har gått på på torsdagen Men ingenting er skrevet i stein, så får se litt i morra hvordan formen er og om jeg holder fast ved begge timene. Men det er i alle fall intensjonen! Huff, virkelig ikke effektiv i dag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 5. mai 2010 #715 Del Skrevet 5. mai 2010 Ikke jeg heller om det er noen trøst.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 5. mai 2010 Forfatter #716 Del Skrevet 5. mai 2010 Ikke jeg heller om det er noen trøst.... Det hjelper litt Har vært flink med vanndrikkinga igjen i dag (var ikke like flink i går, men kom da i mål), og det merkes... Flyr som en strikk til toalettet jo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 5. mai 2010 #717 Del Skrevet 5. mai 2010 Her går det i både kaffe og vann, så jeg får også rørt meg litt... Får drikke fra meg før jeg skal ut på jobber i dag, så jeg ikke står guløyd og ukonsentert ute og skal notere hva folk sier Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 5. mai 2010 Forfatter #718 Del Skrevet 5. mai 2010 Her går det i både kaffe og vann, så jeg får også rørt meg litt... Får drikke fra meg før jeg skal ut på jobber i dag, så jeg ikke står guløyd og ukonsentert ute og skal notere hva folk sier Men hvordan går det når du har fått unna drikkingen tidlig på dagen, for så å skulle ut på jobber? Jeg hadde vært nærmere panisk, for å være sikker på at det er et toalett i umiddelbar nærhet Tar gjerne litt tid fra jeg har "drukket ferdig" og til kroppen og blæra normaliseres.. Dette var jo også en diskusjon! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 5. mai 2010 #719 Del Skrevet 5. mai 2010 Jeg har ganske velbalansert væskesamling i kroppen så det går kjempefort fra jeg drikker til jeg "må". Så om jeg stopper ved halv elleve tiden så går det fint å e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 5. mai 2010 Forfatter #720 Del Skrevet 5. mai 2010 Oiiii så effektive vi er i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå