Gå til innhold

Stay on these roads

Roadrunner

Anbefalte innlegg

Angående kjekkinger på treningsstudie.... Kurr kurr.... :ler: Jammen fant jeg noe behagelig å hvile øynene på gitt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:wow:

Ikke dumt Skravla!! :ler:

Trengs litt sånt i hverdagen :jepp:

Og ingen dum dag for meg heller i dag :nigo:

Nå har jeg trent, handlet litt og spist middag. Får vel sette meg med bøkene en liten stund i kveld, ellers ganske rolig. Burde kanskje vaske fellesgangen her ute også? :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble litt lesing gitt. Ikke så allverdens mye, men litt må da være bedre enn ingenting? Tror jeg skal slappe av litt på sofaen nå, før det blir tidlig kveld i kveld (er trøtt gitt!). Har litt følelsen av at det er fredag i morgen, men det er jo "bare" torsdag (egentlig går uka mer enn fort nok, så skjønner ikke helt hvorfor jeg vil øke hastigheten enda mer...).

Får vaske gangen i morra (og kanskje støvsuge?).

Vurderer treningsfri i morra for å få lest litt mer effektivt, men får se hvordan morgendagen utvikler seg. Litt sliten i hodet akkurat nå kjenner jeg, så orker ikke helt ta stilling til morgendagens ettermiddagsoppgaver. :ler:

:veslejenta:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen!

Full fart fra første time her.

Og merker at det er T-dag i dag... Vraktendensen er nær! Var helt i koma da klokka ringte i morges, og skulle gitt MYE for å hoppe inn i en fridag. Men fredag i morgen, så det er plutselig helg! :hoppe:

:sol: i dag! Og jeg har på meg et aldri så lite stressplagg... Litt vel kroppsnært, og orker ikke gå med vest utenpå eller skjerfet som jeg egentlig hadde pyntet med (er for varmt!). Så nå holder jeg inne magen for harde livet... :ler:

:kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stressplagg - det var et nytt ord gitt, men jeg skjønner akkurat hva du mener altså :ler:

Bra uttrykk.

Er sikker på at du ser alldeles strålende ut forøvrig - såh!

Jeg har også en vrakdag av dimensjoner i dag - begynte dagen med en giga-Ibux og nå drikker jeg kaffe på harde livet for å få opp gluggene og få fart i hjernen. Hjelpes...

Håper du ikke stresser livet av deg i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for det, Suzy! :sjenert:

Genseren var ikke så gal når jeg står eller går, er verre når jeg sitter... Da føler jeg meg virkelig som ei blubbe. Stressplagg indeed! (og kommer sikkert til å gjenta "suksessen" :ler: ).

Gått i ett de første 3 timene, men nå håper jeg at det hjelper seg litt. Går jo mot lunsj!

Ikke treningstøy med i dag, og vurderer en treningsfri dag. Det skjer litt mye om dagen kjenner jeg, og jeg må prøve å ikke la meg stresse.. Derfor tror jeg en ren lesedag (og litt småpusling hjemme) kan gjøre godt. Skal være i leiligheten i helga, så kanskje få trent litt da?

:bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trening er bra så lenge det er godt - men når det blir et stressmoment er det ikke noe poeng. Det er greit å ta det med ro litt også - jeg skal ta lærdom av det sjøl i dag (selv om jeg MÅ på yoga).

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her står valget mellom å hvile kroppen hjemme i sofaen i kveld. Eller dra i foreningen for å hvile øynene på noe vakkert. :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*synes Sauen må forklare dette vakre litt mer*

Flere enn meg som har litt :wow: -faktor rundt seg? :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*synes Sauen må forklare dette vakre litt mer*

Flere enn meg som har litt :wow: -faktor rundt seg? :bolledeig:

:nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bippe har i grunn hatt en ganske bra dag i dag. Men kjenner jeg er skikkelig sliten nå, og det er et solid ork å tenke på skole i dag. Må jobbe litt overtid senere, så spørs om jeg ikke prioriterer en runde med støvsugeren, klesvask etc her. Mye som må gjøres! Og så får jeg heller sette ned tempoet litt på studiene noen dager, for å komme litt ovenpå igjen. Ingen er tjent med at jeg brenner lyset i begge ender og gir opp før jul. Så i dag blir det litt huspusling før overtidsjobbing, og CM til slutt. Så er det heldigvis fredag i morgen!

Fellesgangen i blokka får være første punkt på lista i ettermiddag tror jeg, så er det gjort. Henger litt over meg nå...

Plutselig tilbake! :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her skal husmoren virke litt også. Overnattingsbesøk i morgen og så er det deilig å komme hjem søndag til noenlunde ren leilighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En liten progresjonsliste:

- Vaske fellesgangen

- Kjøre og tømme oppvaskmaskinen

- Kjøre vaskemaskinen og henge opp klær

- Støvsuge leiligheten

- Tørke støv

- Vaske kjapt over på badet

- Rydde småtteri som ligger over alt

- Jobbe overtid

- Sette klar søppelposene til i morgen tidlig

- Sjekke nettbanken og betale regninger

:bond::husarbeid::bond:

Og enig med Skravla, er godt å få tatt det før helga! Får hive meg rundt igjen... Lista ble visst litt lengre enn planlagt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er VARM!!!

Knallvær ute, og jeg jobber iherdig inne... Er ikke det litt bakvendt? :sukk:

Men begynner å se god forbedring her!

- Vaske fellesgangen

- Støvsuge leiligheten

- Tørke støv

- Rydde småtteri som ligger over alt (gjenstår litt, men det viktigste er tatt)

- Jobbe overtid

- Sette klar søppelposene til i morgen tidlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er VARM!!!

Knallvær ute, og jeg jobber iherdig inne... Er ikke det litt bakvendt? :sukk:

Men begynner å se god forbedring her!

- Vaske fellesgangen

- Støvsuge leiligheten

- Tørke støv

- Rydde småtteri som ligger over alt (gjenstår litt, men det viktigste er tatt)

- Jobbe overtid (snart ferdig!)

- Sette klar søppelposene til i morgen tidlig (fikser det før jeg finner bingen senere)

Da var lista så godt som komplett!

Oppvaskmaskinen kjører renseprogram, og leiligheten er i akseptabel stand. Deilig!

Tror det blir sofasløvings nå gitt, og CM om en times tid!

:veslejenta:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...