Gå til innhold

Stay on these roads

Roadrunner

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I did it!!! :ler:

Det kommer seg stadig!

Veldig klar for å rusle jeg også, så blir ikke lenge til jeg tusler ut døra. Formen føles bedre enn i går, og det er jeg superfornøyd med!! Måtte det bare fortsette den veien!

Ha en strålende helg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt at formen er på opptur! Er så kjedelig å være syk, og særlig når det er sol og sommer! :klem:

Når det gjelder trådene på hekletøyet anbefaler jeg å hekle de inn mens du jobber, da er det ikke så kjedelig etterpå! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen!

Håper du har hatt en avslappende og legende helg og at du er i superform igjen i dag.

Setter frem en :kaffekopp: i tilfelle ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen!

Mandag, inderlig trøtt, litt støl og fremdeles sylte forkjøla... :sukk: Er det lenge til helg tro? :klø:

Helgen har i grunn vært veldig bra, har kosa meg skikkelig. Fredagen var jeg bare hjemme, slappet av og koste meg inne mens det høljet ned med regn ute. En rolig og fin kveld! Lørdagen våknet jeg ganske tidlig og fikk startet vaskemaskinen med litt sengetøy. Været var smågrått, men med god vind fikk sengetøyet tørke noen timer på verandaen. Ei venninne lurte på om jeg ville være med en liten tur til byen, og vi koste oss med litt vimsing og en tur på kafe. Var hjemme et par timer på ettermiddagen, før jeg dro til byen igjen for å møte ei anna venninne. Restaurantmiddag, show og masse liv/konsert på torvet. Kjempekoselig! Men formen ble ganske skranten etterhvert, så dro hjemover før det ble altfor sent (var vel i seng rundt midnatt tenker jeg). Trøtt og sliten, men fornøyd!

I går var jeg smått rastløs i kroppen da jeg våknet, og fant ut at jeg skulle prøve meg på en aldri så liten gåtur. Må jo prøve å få skrotten igang igjen! Ruslet avsted i rolig tempo, men merket etterhvert at formen ikke akkurat var noe å skryte av. Brystet surklet, nesa rant og hostingen kom seg igjen. :sukk: Men fikk ruslet i et par timer, tatt litt bilder og brukt litt muskler. Møtte ei venninne etter turen, og vi spiste litt mat i byen, før jeg kom meg hjem til sofaen. Rolig kveld!

Hadde en plan om å være i bedre i form i dag, og hadde en tanke om å sykle til jobb... I stedet har hosten tatt seg opp igjen, og jeg tok turen i bilen til jobb. :sukk: Litt lei nå, må innrømme det! Men har uansett time hos legen til fredag, så får se utover uken hvordan det går. :forkjola: Lei? Jeg? :sjenert:

Setter frem litt :kaffekopp: og ønsker en finfin mandag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen!

Rolig gåtur er aldri dumt, selv for et forkjøla hode. Så ut som en herlig dag :)

Snodig at bassillene sitter i så lenge, og utrolig kjedelig å være sånn "halvveis" syk. Syns likevel du ikke skal ha dårlig samvittighet for å ta deg en sykedag fra jobb hvis du ikke blir bedre!

Tar meg litt :kaffekopp: , selv om det gikk overraskende greit å stå opp idag. Mon tro hvordan det går imorra ?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uffda! Fuggeln skulle vært frisk i dag. Jeg kan ikke annet enn å fortsette å ønske deg god bedring. :kose:

Ellers kjenner jeg et lite snev av misunnelse over at du fikk tørket klær ute i helga. Jeg vasket filleryene mine og hengte dem ute til drypptørk. Og for å si det slik: de drypper fremdeles... :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen!

Rolig gåtur er aldri dumt, selv for et forkjøla hode. Så ut som en herlig dag :)

Snodig at bassillene sitter i så lenge, og utrolig kjedelig å være sånn "halvveis" syk. Syns likevel du ikke skal ha dårlig samvittighet for å ta deg en sykedag fra jobb hvis du ikke blir bedre!

Tar meg litt :kaffekopp: , selv om det gikk overraskende greit å stå opp idag. Mon tro hvordan det går imorra ?!

Imorra er det tirsdag, det vil si vrakdag :ler: Så du får bare forberede deg så godt du kan!

Det kjipe er liksom at jeg er for frisk til å være hjemme fra jobb, men for syk til å fungere skikkelig. Klarer meg tålig greit på jobb, men har ikke noe energi igjen når jeg kommer hjem og hoster og styrer ved fysiske utskeielser. Kjipt! Men men, får ta en dag av gangen!

Uffda! Fuggeln skulle vært frisk i dag. Jeg kan ikke annet enn å fortsette å ønske deg god bedring. :kose:

Ellers kjenner jeg et lite snev av misunnelse over at du fikk tørket klær ute i helga. Jeg vasket filleryene mine og hengte dem ute til drypptørk. Og for å si det slik: de drypper fremdeles... :sukk:

:ler:

Høres ut som en perfekt drypptørk... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På tide å komme seg avsted tror jeg. Trøtt som ei strømpe her!

:sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men først må jeg skrive innlegg nr 1000, og kanskje bytte status fra Skravlebøtte? :fnise:

:bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:duskedame: TUSEN :duskedame:

Grattis til kjendisen vår :fnise:

Takk takk, fairy! Fristelsen ble for stor da det stod 999 innlegg på brukeren min gitt. Selv om jeg i grunn trivdes som Skravlebøtte, så er det helt greit å ta steget over i kjendisenes rekker :fnise:

Tusen faktisk! Og det gikk jo ganske fort igrunnen :ler:

Kan ikke sove bort sommernatta vet du! :fnise:

Dessuten har jeg jo et stykke igjen før jeg når dine tall... *kremt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan ikke sove bort sommernatta vet du! :fnise:

Dessuten har jeg jo et stykke igjen før jeg når dine tall... *kremt*

Joa, men jeg har tross alt hatt samme bruker siden 2003, så jeg har brukt litt tid herinne alt i alt :ler:

Åssen er formen i dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en plan om at formen skal være bedre i dag! :jepp:

Fått blåst godt ut av bihulene i morges, og hosten ligger på et minimum. Så nå har jeg en liten plan om å komme meg på trening i ettermiddag, og få testet skrotten litt. Bare ta det rolig, men få beveget seg litt i det minste! :trene:

Er forresten skikkelig støl i leggene etter søndagens rusletur. Ulent terreng, lenge siden trening/bevegelse, og sandaler (sitter godt på foten, med flere reimer, men allikevel litt annet gåmønster enn joggesko) merkes! Satser på at en liten treningsøkt i dag kan gjøre susen, og at jeg kan komme tilbake i rett spor igjen! :jepp:

:kaffekopp: er servert til morgenfugler!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre!

Er det bare meg eller har du hatt et par sånne runder dette siste året? :klø: Syns du har hatt noen sånne ufrivillige "kuler" staig vekk.

Kjedelig!

Tenker trening blir bra så sant du tar det fornuftig og pent. Godt å bli varm og få løst litt opp i støle legger ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg pleier gjerne å ha en skikkelig runde vinterstid, rundt mars. Men i år kom jeg greit gjennom vinteren (mener jeg å huske, ellers er det hukommelsen som spiller meg et puss), før sommeren kom og basillene slo til i juni i stedet. Vet paps har slitt endel med bihulene gjennom årene, så kanskje derfra jeg har fått litt rusk? Jaja, satser på at det som ikke knekker meg gjør meg sterkere :fnise:

Trening trengs nå! Desperat! :trene: Men må holde meg litt i skinnet og ta det rolig, så jeg ikke forlenger basillene unødvendig :jepp:

:kaffekopp:

Snodig forresten, føler meg da vitterlig mer våken i dag enn jeg gjorde i går? Også på en tirsdag da gitt! :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å høre at du er litt bedre i dag. :klem:

Ellers kjenner jeg også litt på at jeg skulle trent litt igjen snart. Jeg savner gåturene mine sårt. Men det møkkakneet mitt har ikke vært samarbeidsvillig på flere uker nå. Så jeg må bare smøre tjukt på med tålmodighet. Jeg vet det går over, men jeg vet ikke noe om hvor lang tid det tar...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig fornøyd med at formen er litt bedre! (og at jeg faktisk føler meg litt våken på en tirsdag!). Håper treninga i dag går greit, sånn at jeg kanskje kan sykle til jobb i morra, og så smått komme igang med litt fysiske utskeielser igjen.

Vet du hva som krøller seg i kneet, Sauen? Utrolig kjipt når det er slik! Og beina er man gjerne ganske avhengig av også... :sukk:

:sol: og fiiint vær i dag, og jeg må innrømme at lysten til å sitte inne er litt redusert. Vil heller være ut og kose meg! Men men, har man kontorjobb så har man kontorjobb...

Prøver ellers å oversikten over helga, og tror det begynner å komme seg. Blir hektisk, men sikkert veldig koselig! Sommerfest med jobb, bursdag til min svigerinne, overnatting i forbindelse med bursdagsfeiringa og masse kjøring (noen timer hver vei). Jaja, kommer vel snart en helg til :fnise:

20 min til lunsj!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg vet veldig godt hva det er med kneet. Jeg er revmatiker. Og det kneet har alltid vært mitt svakeste ledd. Det setter seg stadig betennelse i det. Og da er tålmodighet det eneste som hjelper. Jeg kan selvsagt få satt en kortisonsprøyte, men jeg bruker mer enn nok kortison fra før, så jeg venter heller til det går over av seg selv. Så jeg er ikke bekymret for kneet. Jeg er bare irritert over at det hindrer meg i å gjøre ting jeg har lyst til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...