Roadrunner Skrevet 23. juni 2010 Forfatter #1101 Skrevet 23. juni 2010 God morgen! Halvveis i uka! Litt grått ute i dag, men ikke noe særlig på gang så vidt jeg vet. Har uansett litt planer etter jobb, så jeg tok bilen i dag og lot sykkelen få hvile seg litt Ble det noe husarbeid i fuggel-redet i går da? Nope! Jeg laget litt middag, småpuslet litt, og fant ut at frisk luft hadde vært suverent. Så da ble det en god times gåtur i lett skogsterreng, og masse deilige norske jordbær etterpå. Fikk ikke gjort stort i heimen med andre ord... Men det kommer vel flere sjanser tenker jeg! er satt frem!
Kanei Skrevet 23. juni 2010 #1102 Skrevet 23. juni 2010 God morgen! Når det er så fint vær (det var det hos dere og?), er det helt riktig å bruke tiden ute Godt valg Igår la jeg meg etter tolv, som er uvanlig seint for meg, og som gjorde det desto vanskeligere å stå opp idag. De begynner å bli vant med at jeg tusler inn ca. en halvtime etter arbeidstiden begynner... Tror jeg trenger minst to idag...
Roadrunner Skrevet 23. juni 2010 Forfatter #1103 Skrevet 23. juni 2010 Var nydelig her også i går, og helt suverent ute-vær. Var skrekkelig mye småfluer/mygg/knott langs rusleturen min da, men tror jeg kom fra det med mesteparten av blodet i behold Aboslutt et godt tiltak med rusletur istedet for husarbeid Legge seg etter tolv? Er det mulig? Etter ti for den saks skyld... Imponert! Men skjønner godt du kommer dinglende litt sånn etterhvert... Ikke lenge igjen til permisjonsstart nå? Halvannen uke? Går fort!
Kanei Skrevet 23. juni 2010 #1104 Skrevet 23. juni 2010 Legge seg etter tolv? Er det mulig? Etter ti for den saks skyld... Imponert! Men skjønner godt du kommer dinglende litt sånn etterhvert... Ikke lenge igjen til permisjonsstart nå? Halvannen uke? Går fort! Nei, det er ikke ofte vi drister oss til å være opp så seint, men måtte se ferdig filmen vi hadde leid, Up in the air, som jeg likte veldig godt. George Clooney trekker jo også filmen opp... Halvannen uke ja
Sauen Shaun Skrevet 23. juni 2010 #1105 Skrevet 23. juni 2010 Forresten, hvordan er været, Sauen? Det var visst i går du spurte, men jeg kan svare i dag. Det kommer igrunnen på det samme hvilken dag jeg svarer. Det er jo bare :regn: og atter Men bortsett fra det har jeg en bedre dag i dag enn i går. Har ikke tenkt å sove bort hele ettermiddagen og kvelden i dag...
Chica Skrevet 23. juni 2010 #1106 Skrevet 23. juni 2010 Hvilken sol???? Lurer på om Chica er i sydenturmodus, ser man på historikken på nettleseren står det bl.a. Star Tour, Apollo, Solfaktor, Reisefeber etc...
Suzy Skrevet 23. juni 2010 #1107 Skrevet 23. juni 2010 Lurer på om Chica er i sydenturmodus, ser man på historikken på nettleseren står det bl.a. Star Tour, Apollo, Solfaktor, Reisefeber etc... Jeg skjønner deg godt! Kjæresten reiser til syden på søndag med datteren sin og jeg er villt og sjukt misunnelig, rett og slett. Men jeg har ikke råd til slike utskeielser gitt, så da får jeg ta det været jeg får sammen med resten av dere God morgen forresten. Litt sent ute i dag, men er selverklært latsabb-tiger i dag og kommer bare til å tusle og rusle i heimen og har sovet lenge. Deilig. Jordbær og skogstur høres ut som en glitrende prioritering, syns jeg Egentlig gidder jeg ikke gå på jobb senere i dag heller.
Roadrunner Skrevet 23. juni 2010 Forfatter #1108 Skrevet 23. juni 2010 Ingen sol? Her har det lagt et skylag i morgentimene, men nå ser det ut til å lette og sola titter frem. Hatt ganske mye finvær de siste ukene, bortsett fra litt i helgen (lørdagen spesielt) så klager absolutt ikke! Deilig
Sauen Shaun Skrevet 23. juni 2010 #1109 Skrevet 23. juni 2010 Nei, ingen Og jeg klager og jeg klager og jeg klager - og det kommer jeg til å gjøre helt til det blir så varmt at jeg slipper å svømme til bussholdeplassen og fryse mens jeg venter på bussen. *vær-psyk*
Suzy Skrevet 23. juni 2010 #1110 Skrevet 23. juni 2010 Nja, sola er i ferd med å slippe gjennom her nå og jeg tror det kommer til å bli varmt i dag - omtrent i tide til jeg skal på jobb, tenker jeg - som vanlig Stakkar våte sauen
Sauen Shaun Skrevet 23. juni 2010 #1111 Skrevet 23. juni 2010 Ja, stakkars meg... *snufs* Jeg får bare håpe at det blir tørrere tider til jeg skal på diverse konserter senere i sommer. Da er det ihvertfall min tur til å få fint vær.
Roadrunner Skrevet 23. juni 2010 Forfatter #1112 Skrevet 23. juni 2010 Skal se det samme skjer i år som i fjor. Sør-Norge får en kjempefin forsommer, men når fellesferien setter inn, så kommer regnet. I fjor satt jeg inne i store deler av ferien, bare ruskevær og guffent (og en trøblete rygg på toppen). Vi bruker vel opp litt for tidlig her... Og så kommer den igjen i september... Typisk! En bitteliten trøst kan kanskje være at det fremdeles er endel skyer her, og ikke superfint vær. Men jeg klager aboslutt ikke!
Roadrunner Skrevet 23. juni 2010 Forfatter #1113 Skrevet 23. juni 2010 (endret) Dobbelpost... Endret 23. juni 2010 av Roadrunner
Roadrunner Skrevet 23. juni 2010 Forfatter #1114 Skrevet 23. juni 2010 Lurer litt på om jeg skal sitte litt over i dag også, for å få ferdig et prosjekt jeg har herjet med altfor lenge. Skal møte ei venninne i byen senere, men har god tid. Det betyr i så fall at treninga ryker, men... Hadde vært himmelsk å få dette ut av verden også! Uansett blir det nok litt lengre, passer dårlig å gå nå. Ikke strålende sol i dag heller, så da frister det ikke like mye
Suzy Skrevet 23. juni 2010 #1115 Skrevet 23. juni 2010 Her er det knallvær og utrolig surt å sitte inne Hvordan ble det med deg? Ekstrajobb eller hjem?
Roadrunner Skrevet 24. juni 2010 Forfatter #1116 Skrevet 24. juni 2010 God morgen! Det ble nok ekstrajobbing i går... Først halvannen time i forlengelse av arbeidsdagen, og så en drøy time igjen før leggetid (hjemmekontor). Men tror det var lurt, har fått senket skuldrene litt og fått unna en oppgave som har hengt over meg i et par uker. Utrolig godt for alt som er gjort! Ellers hadde jeg en koselig ettermiddag med god restaurantmiddag, en byvims, litt bursdagsgaveshopping og masse skravling. Koste meg! I dag MÅ hybelkaninene til pers, jeg har rett og slett ikke noe valg. Så for å få litt trim, har jeg tatt sykkelen til jobb igjen og er i grunn riktig så fornøyd Ettermiddagen går nok til støvsuging, vaske badet, moppe gulv, tørke støv og rydde, vaske klær etc. Men skal bli godt å få det gjort! Ellers satser jeg på å gjennomføre årets (livets?) kamikazeprosjekt i morgen... En aldri så liten sykkeltur på snaut 85 km... Galskap? Åooo jess! Gruer meg, men samtidig veldig bestemt på å sette i gang. Så får det gå som det går... Knapt trent i våres, så det er totalt galskap hele greiene... :dåne: Nei, vil ikke tenke på sånt nå er servert!
Sauen Shaun Skrevet 24. juni 2010 #1117 Skrevet 24. juni 2010 Du får se på dagens kaninjakt som oppvarming til morgendagens sykkeltur da.
Roadrunner Skrevet 24. juni 2010 Forfatter #1118 Skrevet 24. juni 2010 Tør ikke tenke på hvordan jeg bør jakte kaniner i ettermiddag for at det skal være en reell oppvarming til morgendagens tur Dessuten, hvis jeg går så hardt til verks med kaninene, så ender jeg vel opp med vond rygg og superstøl i morgen... Er jo ikke sprek nå vettu, bare litt sprø...
Sauen Shaun Skrevet 24. juni 2010 #1119 Skrevet 24. juni 2010 Kanskje du skal ta det litt med ro da...
Kanei Skrevet 24. juni 2010 #1120 Skrevet 24. juni 2010 God morgen! Sprekt å slenge seg med på 85km sykkeltur, men jeg er ikke i tvil om at du klarer det helt fint. Litt stølhet i etterkant takler du fint vet jeg
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå