Kanei Skrevet 17. juni 2010 #1041 Skrevet 17. juni 2010 Du er virkelig über-sosial ! Syns du alltid har noen planer med forskjellige venner og venninner. Noe som igrunnen ikke er så rart, du som er så sprudlende og morsom å være med
Suzy Skrevet 17. juni 2010 #1042 Skrevet 17. juni 2010 Helt enig i at vi skulle hatt femdagershelg denne gangen! Jeg har også for mange ting for en kort helg Du hadde jommen en milslukende plan, men det er jo gøy å være sosial også, så får du heller ligge i hi resten av uka Stakkar fuglebeina har blitt litt satt ut av treningsstarten. Det går bedre - garantert - og du har sikkert godt av å kjøre i dag også om du har litt vondt. Håper dagen blir bra! (I dag har jeg shorts også!)
Roadrunner Skrevet 17. juni 2010 Forfatter #1043 Skrevet 17. juni 2010 Heisann Roadrunner. Tar meg en titt i boka di også. Kan jeg spørre hvilket studie du funderer på å ta? Ser at det går mye i trening her, tror jeg har fint lite å bidra med på den fronten da jeg er en skikkelig latsabb. Jeg har ikke sett innsiden av et treningsstudio siden sent på 90 tallet. Så koselig med besøk, mocci! Jeg har en aldri så liten plan om å gjennomføre en liten omskolering. Så jeg har sjekket litt rundt, og alt tyder på at jeg blir nettstudent via AMH i løpet av sommeren/høsten. Planen er i utgangspunktet en Bachelor i ernæring (ernæringsfysiolog), men nå har jeg fått nyss om et nytt studium de skal starte opp, som også virker veldig interessant... Dilemma!
Sauen Shaun Skrevet 17. juni 2010 #1044 Skrevet 17. juni 2010 Hvor blir dagene av? Akkurat det skulle jeg også visst. Det er sikkert en eller annen som stjeler dager fra oss... Jeg føyer meg inn i rekken av de som ønsker 5-dagers helg. For da kunne Skravla og Daria blitt lenger. De kommer på besøk lørdag og reiser igjen søndag. Jeg gleder meg veldig til å se dem igjen, og skulle så gjerne hatt dem her lenger...
Roadrunner Skrevet 17. juni 2010 Forfatter #1045 Skrevet 17. juni 2010 Du er virkelig über-sosial ! Syns du alltid har noen planer med forskjellige venner og venninner. Noe som igrunnen ikke er så rart, du som er så sprudlende og morsom å være med Det var veldig koselige ord, Kanei! Tusen takk Det sosiale går gjerne litt i perioder, og innimellom faller ALT på samme dag/helg. Da blir det småkaotisk, som denne helga. For min del kunne det gjerne fordelt seg litt utover, men det er ikke bare bare det heller. Blir sikkert koselig da! Helt enig i at vi skulle hatt femdagershelg denne gangen! Jeg har også for mange ting for en kort helg Du hadde jommen en milslukende plan, men det er jo gøy å være sosial også, så får du heller ligge i hi resten av uka Stakkar fuglebeina har blitt litt satt ut av treningsstarten. Det går bedre - garantert - og du har sikkert godt av å kjøre i dag også om du har litt vondt. Håper dagen blir bra! (I dag har jeg shorts også!) Bokstavelig talt en milslukende helg foran meg. Snakker vel fort om minst 8 timer i bil i alle fall, så godt jenta er glad i å kjøre Aner meg at ryggen ikke er helt fornøyd med to ukers sløving og så plutselig aktivitet igjen. Isijasen krøller godt på venstre siden i dag, men håper det går seg til utover dagen. Så satser jeg på en liten treningsøkt igjen i morra. Shorts er bra!!! Jeg er mer på capri-trenden, og koser meg med lette klær Sommer! Meldt litt kjøligere i helga da... Hmmmm Akkurat det skulle jeg også visst. Det er sikkert en eller annen som stjeler dager fra oss... Jeg føyer meg inn i rekken av de som ønsker 5-dagers helg. For da kunne Skravla og Daria blitt lenger. De kommer på besøk lørdag og reiser igjen søndag. Jeg gleder meg veldig til å se dem igjen, og skulle så gjerne hatt dem her lenger... Så koselig med besøk! Klart vi vil ha 5-dagers helg! En lørdag eller to ekstra? Hadde vært helt fantastisk... Og for min del er det akkurat litt for lenge til ferie til at jeg kan nyte den tanken fullt ut. Skal jobbe 4 uker til... Men i morra kommer jo i det minste feriepengene!
Chica Skrevet 17. juni 2010 #1046 Skrevet 17. juni 2010 Kjenner at pratet om capribukser og sandaler irriterer meg litt... Her er det 12 grader og regn, så dagens trilleturantrekk består bl.a. av ullskjorte!
Roadrunner Skrevet 17. juni 2010 Forfatter #1047 Skrevet 17. juni 2010 Kjenner at pratet om capribukser og sandaler irriterer meg litt... Her er det 12 grader og regn, så dagens trilleturantrekk består bl.a. av ullskjorte! Det var da virkelig ikke meningen å irritere noen... (eller? Kanskje bittelitt? ) Ull? I juni? :dåne: Det nærmeste jeg kommer er bomULL...
Sauen Shaun Skrevet 17. juni 2010 #1048 Skrevet 17. juni 2010 Kjenner at pratet om capribukser og sandaler irriterer meg litt... Her er det 12 grader og regn, så dagens trilleturantrekk består bl.a. av ullskjorte! Og her er det visst bare 10 grader og regn. Og de stakkars Ulvangsokkene mine gleder seg vilt til litt varme, slik at de kan kose seg i sokkeskuffen noen uker...
Suzy Skrevet 17. juni 2010 #1049 Skrevet 17. juni 2010 Jeg har vært meget varmt kledd til og med i går, så jeg har ikke dårlig samvittighet - lenger opp i dalen var det minusgrader i går morges... Dette er vel første dagen på jobb med kortbukser i år
Roadrunner Skrevet 17. juni 2010 Forfatter #1050 Skrevet 17. juni 2010 Virkelig håpløs arbeidsdag i dag altså! Går i ring, litt mas hit og dit, men føler ikke jeg får gjort noe som helst. Helt håpløst rett og slett. Og klokka går saaaaaakte... Hmpf! Kunne kanskje benytte sjansen til å lære meg noen ikoner jeg sjelden eller aldri bruker? Noen som jeg egentlig KUNNE brukt for eksempel? :happy: Et lite utvalg i alle fall... *pugge*
Roadrunner Skrevet 17. juni 2010 Forfatter #1052 Skrevet 17. juni 2010 er absolutt brukanes ja! Ikke så mye sånt på jobb da.
Sauen Shaun Skrevet 17. juni 2010 #1053 Skrevet 17. juni 2010 Men jeg er på rockekjøret for tiden. Så for meg er virkelig noe som hører hverdagen til... Nå står jeg derimot på farten og skal avgårde for å kjøpe nye joggesko. Og da regner jeg med at disse er brukandes. *hater å prøve sko*
Roadrunner Skrevet 17. juni 2010 Forfatter #1054 Skrevet 17. juni 2010 Det der er omtrent som å se meg når det kommer til skokjøp... Jeg legger gjerne inn litt og i tillegg... Håper du finner noen skikkelig gode sko! Snaut to timer igjen, still counting down...
Roadrunner Skrevet 17. juni 2010 Forfatter #1056 Skrevet 17. juni 2010 Hæh?? Kjøpe sko er det morsomste jeg vet!!! Hmpf! Bare vær sånn du... Men når føttene ikke passer 97% av det som finnes i skobutikken, så er det ikke morsomt. Vel, joggesko pleier å gå greit da
Suzy Skrevet 17. juni 2010 #1057 Skrevet 17. juni 2010 Uff.. jeg elsker å kjøpe sko for det er det eneste jeg finner uten altfor store problemer - jeg har store bein, men det er stort sett bare en fordel for da er det ofte "mine" størrelser som er på salg
Roadrunner Skrevet 17. juni 2010 Forfatter #1058 Skrevet 17. juni 2010 Ahhh! Det er jo genialt! Salg gjør seg Jeg må ordne et par ærend etter jobb i dag, og lurer på om jeg skal svinge innom et par andre butikker på veien også... Alltids noe man har lyst på... Og mener at feriepengene skal komme i morra? :klø: Og skattepengene til uka kanskje? 40 min igjen, og jeg teller ned for harde livet.... Vil UT!!!!
Sauen Shaun Skrevet 17. juni 2010 #1060 Skrevet 17. juni 2010 Jeg har nye sko og jeg har forspist meg på lakris...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå