Roadrunner Skrevet 10. juni 2010 Forfatter #981 Skrevet 10. juni 2010 Jo, jeg vet det er lov... Men jeg føler meg stort sett ikke dårlig nok til at jeg kan rettferdiggjøre en dag på sofaen føler jeg. Innimellom føler jeg meg litt bedre, og andre ganger litt dårligere. Men totalt sett fungerer jeg jo sånn halvveis i det minste. Har heldigvis klart å styre dagene slik at de ikke er for hektiske, og det har nok hjulpet. Hadde det vært mer hektisk skal du ikke se bort fra at jeg burde kastet inn håndkleet lenge før. Men det går nå Snaue to timer igjen! En kjapp tur innom fotobutikken for å hente fotobøkene jeg bestilte etter ferieturen (fått beskjed om at de endelig har kommet!), og så hjem og bare kose meg.
Roadrunner Skrevet 10. juni 2010 Forfatter #982 Skrevet 10. juni 2010 13 minutter igjen, og veeeeeeldig klar for å komme meg hjem. Tung i toppen!
Roadrunner Skrevet 11. juni 2010 Forfatter #983 Skrevet 11. juni 2010 God morgen! Fuggel'n er vrak idag. Totalt vrak. Oppdaget jo plutselig at CM (Criminal Minds) var tilbake på tv i går, og da ble det litt senere i seng enn normalt for skrotten. Når jeg da endelig kom godt under dyna og kjente roen senke seg, så begynte hostinga... Er det mulig? Hev inn restene av en Cosylan, samt litt Kan Jang, og sovnet heldigvis etterhvert. Men 0345 var det på'n igjen... En voldsom kløe i halsen, og hostet som en gal. Til slutt tok jeg et par Fishermans Friend i håp om å stille halskløen litt, og det hjalp. Heldigvis! Ikke ofte jeg ligger og nyter halstabletter i firetiden på morgenen... Skal prøve å få ringt legen i dag, sånn at jeg kanskje kan få litt mer hostesaft. Var bare to doseringer igjen på flaska jeg hadde, og det holder jo ikke! Men altså, CM + hosting = altfor lite søvn, og jeg er solid redusert idag. SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ klar for helg! Ble forresten ferdig med mitt første hekleprosjekt i går To stykk kluter/grytekluter i grelle farger Lilla og limegrønn går så fint sammen atte Men prosjektene ser helproffe ut spør du meg! Nå gjenstår det bare å feste snaut 40 tråder... Har liksom ikke sett så mange kluter eller grytekluter med frynser Tror jeg skal krype tilbake til strikketøyet igjen, og få unna et par prosjekter, før jeg evt starter på noe større heklegreier. Foreløpig sitter jeg ganske anspent med hender/armer/fingre når jeg hekler, så merker det litt i muskler her og der.. Tjihi! Ellers, en skikkelig plan om å bli frisk i løpet av helga! Skal ta det litt rolig, ta godt vare på meg selv, og bare slappe av. Så satser jeg på at jeg kan starte med litt trening etc igjen fra mandagen av Har visst kledd meg altfor godt i dag... Langbukser, t-skjorte og collegejakke... Varmt! Får kaste jakka, og se hvordan det går. Ha en strålende... *trommevirvel*... FREDAG!!!
Suzy Skrevet 11. juni 2010 #984 Skrevet 11. juni 2010 Akkameg for ei natt! Ikke rart du er vraktrøtt i dag. Sånn nattehosting er det absolutt verste som finnes og man blir helt desperat etterhvert også Håper du får en kjempebedring i løpet av helga. Jeg hkan forresten anbefale ingefær mot hoste og som lindring i hals. Veldig bra! Må ha litt her...
Roadrunner Skrevet 11. juni 2010 Forfatter #985 Skrevet 11. juni 2010 Krysser fingrene for kjempebedring ja! Føler meg lettere i hodet i dag enn i går, så har et håp om at det er tegn på at det går rett vei. Basillmessig litt mer menneske i dag, søvnmessig totalt vrak i dag står alltid klar!
Sauen Shaun Skrevet 11. juni 2010 #986 Skrevet 11. juni 2010 Uffda! Nå er det på tide at fuggeln blir frisk igjen.
Kanei Skrevet 11. juni 2010 #987 Skrevet 11. juni 2010 TGIF! Hvorfor føles det alltid ut som hostinga blir verre på natta? Og når man prøver å ikke hoste fordi man ikke skal forstyrre han ved siden av, klør det iallefall ekstra mye (en av de store fordelene ved å være singel? ) Var det et bra gjensyns med CM? Var Dr. Reid fortsatt med? Jeg syns det er han som gjør hele serien bra
Roadrunner Skrevet 11. juni 2010 Forfatter #988 Skrevet 11. juni 2010 Uffda! Nå er det på tide at fuggeln blir frisk igjen. Veldig enig, Sauen! Aboslutt på tide nå... Får ny resept på hostesaft som jeg skal hente i ettermiddag, så da satser jeg på at det skal hjelpe litt. Få sove litt mer i alle fall! TGIF! Hvorfor føles det alltid ut som hostinga blir verre på natta? Og når man prøver å ikke hoste fordi man ikke skal forstyrre han ved siden av, klør det iallefall ekstra mye (en av de store fordelene ved å være singel? ) Var det et bra gjensyns med CM? Var Dr. Reid fortsatt med? Jeg syns det er han som gjør hele serien bra TGIF!!!! Hostinga blir visst gjerne verre på natta... Lurer på om det har litt med temperaturendringen å gjøre? Gjerne kaldere på soverommet etc. Mener jeg har hørt det? Begynte forsåvidt å hoste før jeg fikk lagt meg i går, men etter jeg kom i senga ble det helt umulig. Kanskje de indre organene best liker oppreist posisjon? Kan vel se på det som en fordel som singel at man ikke forstyrrer andre med hosten ja Bare meg som lå der og laget spetakkel. Og momset halstabletter i nattemørket. Hihi! Slitsomt med skikkelig tørrhoste, spesielt når jeg føler det er noe i halsen som burde komme med opp med hosteanfallet... Men neida, det klør like intens! Bra gjensyn med CM! Siste episoden jeg så var rett før jeg reiste på ferie, så aner meg at jeg har gått glipp av en episode eller to. For plutselig var Hayley død?? Eks-kona til Hotch... Gårsdagens episode startet med begravelsen hennes, og jeg satt der som et forvirra vesen. :klø: De kan da ikke gjøre sånn?? Dr.Reid er fremdeles med! Humpet rundt på krykker fremdeles (gjorde han ikke det sist jeg så også?), men deltok så godt han kan. Og gårsdagens sak var spennende! Fornøyd med CM tilbake! Selv om jeg ikke helt liker at det er noe jeg ikke helt har fått med meg underveis her.. Snart lunsj jo! Hvor blir timene av i dag?
Roadrunner Skrevet 11. juni 2010 Forfatter #989 Skrevet 11. juni 2010 Lunsjen unnagjort, og luften er ute av ballongen. Helg? Nå? Helst istad kanskje? Har tilbud om å besøke ei venninne i kveld, skulle være litt film etc. Men jeg vet rett og slett ikke om jeg har lyst eller orker. Føler meg som tidenes smittebærer, og føler egentlig jeg går rundt i en stor basillsky. Ikke det koseligste å sitte midt oppi andre da... Bittelitt asosial i dag kanskje? Hmmm... I alle fall trøtt som en dupp! Allerede fått "hyggelig" kommentar om at jeg kanskje burde komme meg hjem Og i dag som jeg føler meg bedre enn i går! Jaja! Får vel snike meg ut litt før tida i dag også (fordelen med at det blir noen små jobberunder på kvelden resten av uka, da kan jeg snike meg ut litt før med god samvittighet)... i bøtter og spann ute, men faktisk litt koselig i dag... Tror det blir hjemmekveld, med litt rengjøring, og så masse stearinlys etterpå.
Roadrunner Skrevet 11. juni 2010 Forfatter #990 Skrevet 11. juni 2010 Men altså! Nå nærmer boka seg skremmende fort 1000 innlegg (dette er nr 989 så vidt jeg vet), og jeg nærmer meg fort 1000 innlegg. Et mål for ettermiddagen? Har litt dårlig tid tror jeg...
Kanei Skrevet 11. juni 2010 #991 Skrevet 11. juni 2010 Bra gjensyn med CM! Siste episoden jeg så var rett før jeg reiste på ferie, så aner meg at jeg har gått glipp av en episode eller to. For plutselig var Hayley død?? Eks-kona til Hotch... Gårsdagens episode startet med begravelsen hennes, og jeg satt der som et forvirra vesen. :klø: De kan da ikke gjøre sånn?? Dr.Reid er fremdeles med! Humpet rundt på krykker fremdeles (gjorde han ikke det sist jeg så også?), men deltok så godt han kan. Og gårsdagens sak var spennende! Fornøyd med CM tilbake! Selv om jeg ikke helt liker at det er noe jeg ikke helt har fått med meg underveis her.. Det er tydeligvis enda lenger siden jeg har fulgt med... Men kommer nok fort inn i det igjen, er redd for at det blir endel tv-titting fremover... Trøtt etter lunsj, ja! Da er vi to. Vaffelspising hjelper ikke på konsentrasjonen heller... Syns heller du skal nå #1000 hjemmenifra, i sofaen med en kopp te
Suzy Skrevet 11. juni 2010 #992 Skrevet 11. juni 2010 Jeg syns det høres like greit ut å være asosial når man er trøtt og småsjuk. Og om du svarer på dette blir det snart tusen
Roadrunner Skrevet 11. juni 2010 Forfatter #993 Skrevet 11. juni 2010 Klart jeg svarer! Ventet bare litt for å se om det kom noe jeg kunne svare på... Ble litt for dumt å bare skrive alle innleggene selv liksom... Blir nok sofakroken i dag ja. Har gitt beskjed om at jeg tar det rolig, og så satser jeg på at jeg bare koser meg (som jeg har gjort heeele uka egentlig...). Men i dag er det litt mer lystbetont føler jeg, ikke bare lenket til sofaen med basiller. Egentlig har jeg lyst til å finne meg et nytt plagg eller to også, men kontoen er ikke helt enig, og dessuten finner jeg aldri noe... Like greit å kose seg hjemme!
Roadrunner Skrevet 11. juni 2010 Forfatter #994 Skrevet 11. juni 2010 Det er tydeligvis enda lenger siden jeg har fulgt med... Men kommer nok fort inn i det igjen, er redd for at det blir endel tv-titting fremover... Trøtt etter lunsj, ja! Da er vi to. Vaffelspising hjelper ikke på konsentrasjonen heller... Syns heller du skal nå #1000 hjemmenifra, i sofaen med en kopp te Kommer gjerne kjapt inn i det igjen Mener å huske at CM gikk på torsdagene før jeg reiste på ferie, men at serien plutselig ikke gikk lengre da jeg kom hjem. Var vel noe Torsdag kveld fra Nydalen innimellom? :klø: Godt det er tilbake i alle fall!
Suzy Skrevet 11. juni 2010 #995 Skrevet 11. juni 2010 Jeg har handlet meg kjole!! Denne - litt dårlig bilde, men fargen syns i allefall... Må ha noen skikkelige strømpebukser og kanskje en lett jakke til å ha utenpå, så er jeg klar til fest
Roadrunner Skrevet 11. juni 2010 Forfatter #996 Skrevet 11. juni 2010 Så stilig! Jeg vil også ha... Finner nok noe etterhvert!
Suzy Skrevet 11. juni 2010 #997 Skrevet 11. juni 2010 Jeg er veldig fornøyd - elsker sånn grønnfarge. Ideelt sett burde jeg har klippet håret også, for det er så slitt at det er til å dø av... Men nevermind!
Roadrunner Skrevet 11. juni 2010 Forfatter #998 Skrevet 11. juni 2010 De har mye fint i den butikken altså... Men jeg sliter litt med bytteretten der Så foreløpig prøver jeg å holde meg unna. Egentlig vet jeg inderlig godt hva slags kjole jeg kunne tenke meg, har bare ikke funnet den ennå (litt kresen også, for er normalt ikke noe kjolemenneske). Dessuten måtte jeg hatt Spanx (??) eller noe tilsvarende under (tynn sykkelshorts) for å hindre lårene i å gnisse... Men en ny sommertopp hadde ikke vært dumt det heller, en som var litt pyntet slik at jeg kunne bruke den til ymse anledninger. Men klær er jo ikke morsomt å kjøpe da! I alle fall ikke når man trenger noe... Fant forresten et par ganske fine topper, og en kjole (som jeg ikke prøvde) på Match, men prislappen stoppet meg fra å gjøre noe mer...
Suzy Skrevet 11. juni 2010 #999 Skrevet 11. juni 2010 Stemmer det! Det er heldigvis en butikk som bare tar inn endel klær fra Noa Noa dette her
Roadrunner Skrevet 11. juni 2010 Forfatter #1000 Skrevet 11. juni 2010 Da hjelper det! Hmm... Satse på å rusle om en liten halvtime kanskje? Hente resept, handle litt og komme seg hjem?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå