Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Skrevet

Bare kaos på slutten her, langt fra ajour, og egentlig litt sliten og frustrert... Ikke ble det regn heller :ler: Tror jeg skal komme meg hjemover nå, og se hva ettermiddagen bringer. Lite lysten til å skyve alt foran meg videre kjenner jeg... Dustedag!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
:ler: Ja, jeg håper dere ikke bruker opp all solen før du får ferie - det ville vært tragisk! Her oppe har solen kommet frem i dag, herlig - men jeg er ikke så fryktelig glad i varme jeg da.
Skrevet

Jeg er veldig glad i sol og varme, spesielt når jeg har fri! Men i dag har det stort sett vært overskyet, og da synes jeg like gjerne at vi kunne fått noen solide regnbyger. Det er skrekkelig tørt, og naturen trenger virkelig litt vann. Og da synes jeg godt at det kan komme før jeg tar ferie :ler: Og helst ikke i helgene... :sjenert: Kravstor? Jeg? :fnise:

Har gått en times tur med ei venninne, og nå er det sengetøyvask på gang. Litt overtidsjobbing etterpå, og en dusj (skal jo legge meg i ren seng, det krever ren skrott), og tidlig senga. Inderlig trøtt!

Gjest wild bird
Skrevet

Håper du får en avslappende kveld og en god natts søvn, Roadrunner :)

Jeg har vridd hodet mitt for å prøve å komme på hvilket nick du hadde før, men kommer ikke på det. Mener å huske at det begynte på S, og at vi hadde dagbok i samme oppgang før. Og at nicket også var en fugl... :fnise:

Du trenger ikke skrive det altså, jeg bare kom til å gruble litt på det ;)

Skrevet

:fnise:

Sendte en liten PM jeg, så får du åndelig fred i kveld.. Tjihi!

Men du har helt rett, vi har vært i samme oppgang tidligere også! Neighbours :ler:

Skrevet

Det er rart hvor skjevt fordelt nedbøren har vært i det siste. Hos dere er det tørke og skogbrannfare og hos oss har vi nesten druknet. Hadde vært mer fornuft i litt jevnere fordeling synes jeg. Men det er dessverre ikke jeg som styrer været...

Skrevet

Er visst en ganske stor skogbrann i indre strøk her... Minnes med gru brannen for to år siden, og håper virkelig vi slipper noe tilsvarende i år. Da var også forsommeren knusktørr. I fjor hadde vi også en tørr forsommer, men så regnet det store deler av min ferie da... *bange anelser*

Skrevet

God morgen!

Onsdag, halvveis, og jenta er trøtt... Altfor trøtt! Trenger helg! Mas fra morgenen av på jobb, og noe sier meg at dette kan bli en laaaang dag... :sukk:

Får servere litt :kaffekopp: og hive meg rundt her, så kommer jeg sterkere tilbake!

:sove:

Skrevet

God morgen!

Startet rett på her sjøl og jeg vet da søren om hodet er helt påskrudd i dag. Trøttere enn trøttest... :Gjesp:

Uff, håper det ikke blir noen skogbrannsommer - det er virkelig ille saker. Det kommer da en byge i ny og ne (her i allefall) så det må da være litt fukt der nede ett sted... ?

Ikke stresse - snart fredag og snart ferie, vet du :nigo:

:kaffekopp:

Skrevet

Ja, skogsbrann er ille. :redd:

Men her oppe er det visst ikke noen fare for akkurat det. Derimot lever vi stadig med rasfaren hengende over oss. Det er veldig mye leire og kvikkleire i grunnen i Trøndelag. Og med sånne nedbørsmengder vi har hatt nå er det slett ikke trygt her...

Skrevet

God morgen!

Startet rett på her sjøl og jeg vet da søren om hodet er helt påskrudd i dag. Trøttere enn trøttest... :Gjesp:

Uff, håper det ikke blir noen skogbrannsommer - det er virkelig ille saker. Det kommer da en byge i ny og ne (her i allefall) så det må da være litt fukt der nede ett sted... ?

Ikke stresse - snart fredag og snart ferie, vet du :nigo:

:kaffekopp:

Jeg er definitivt ikke skrudd rett sammen i dag... Trøtt, og har fått en kjipkjip start på dagen. Bare mas og problemer! Men håper det skal lette litt nå...

Det regnet litt i går kveld, og mener det må ha regnet litt i natt (var ganske fuktig ute i morges). Men aner meg at det bare er de øverste 2 cm av jordlaget som har fått vann, resten er nok skikkelig tørt. Trenger ei solid rotbløyte her nå! Men aller helst i ukedagene, og før jeg skal ha ferie... :sjenert:

12 arbeidsdager igjen før ferie *teller ned for harde livet*

Ja, skogsbrann er ille. :redd:

Men her oppe er det visst ikke noen fare for akkurat det. Derimot lever vi stadig med rasfaren hengende over oss. Det er veldig mye leire og kvikkleire i grunnen i Trøndelag. Og med sånne nedbørsmengder vi har hatt nå er det slett ikke trygt her...

Snålt hvor skjevt været er fordelt i dette landet... Jeg er forsåvidt ikke redd for at vi ikke skal få regn i sommer, jeg hadde bare et lite håp om at vi ikke skulle få det midt i min ferie. Bli ferdig med det før i stedet! :ler:

Men rasfare og leirjord er ikke noe tess altså... Er jo stadig et ras som har gått i Trøndelag eller på nordvestlandet...

Står bra til i dag?

Skrevet

God morgen!

Skogbrann er kjempeskummelt, særlig med litt vind .. da sprer det seg så vannvittig fort! Håper det får regnet litt så dere slipper det - og før ferien din selvfølgelig. ;)

Skrevet

Da har jeg fått hodet litt over vann her (tror jeg), og prøver å senke skuldrene noen millimeter. Godt det snart er lunsj! Folk går på ferie i øst og vest her, og jeg prøver å henge med så godt jeg kan. Endel som må være ferdig før helga, men så håper jeg at det kan roe seg litt fra midten av neste uke. Det er jeg klar for! :ler: Mer KG-tid... :sjenert:

Skrevet

Da har jeg fått hodet litt over vann her (tror jeg), og prøver å senke skuldrene noen millimeter. Godt det snart er lunsj! Folk går på ferie i øst og vest her, og jeg prøver å henge med så godt jeg kan. Endel som må være ferdig før helga, men så håper jeg at det kan roe seg litt fra midten av neste uke. Det er jeg klar for! :ler: Mer KG-tid... :sjenert:

Du er flink altså - og jeg er for mer KG-tid :ler:

Gjest wild bird
Skrevet

Hallo bippe :)

Håper dagen ble bedre etter hvert. Og helga er her før du aner det nå :)

Ha en fortsatt fin onsdag :)

Skrevet

Dagen ble bedre!

Nå er det bare en halvtimes tid igjen, så kan jeg løpe ut døra og innse at arbeidsonsdagen er over. I morra er det tannlegetime på morgenen, så da blir arbeidsdagen kort. Knall! Snart helg da jo! :danse:

Skrevet

*hvisker*

Jeg har ferie.... *lister seg ut* :natti:

Skrevet

*hvisker*

Jeg har ferie.... *lister seg ut* :natti:

Kooooooos deg og NYT ferien!

:danser:

Skrevet

RR? :lete:

Ville bare ønske deg en vidunderlig solfylt morgen før jeg svinger ut på shopping :nigo:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...