Gjest wild bird Skrevet 3. juli 2010 #1241 Skrevet 3. juli 2010 Håper du har en fin helg, Roadrunner. Nyt livet og kos deg masse
Sauen Shaun Skrevet 3. juli 2010 #1242 Skrevet 3. juli 2010 God morgen fuggel'n. Håper du får en fantastisk lørdag.
Suzy Skrevet 3. juli 2010 #1243 Skrevet 3. juli 2010 Hei fugl! God lødagsmorgen til deg! Skinner sola eller er det som her - overskyet og varmt? Kos deg med en fin fridag i alle fall!
Roadrunner Skrevet 3. juli 2010 Forfatter #1244 Skrevet 3. juli 2010 Tjobing! Her var det overskyet og litt regn i morgentimene, og jeg benyttet sjansen til å komme meg på trening. Det ble en varm og klam opplevelse, men jeg fikk da beveget skrotten LITT i det minste! Sola dukket opp mens jeg trente, og jeg ble rent optimistisk. Men regnet har kommet igjen, og det drypper jevnt og trutt her nå. Helt greit i grunn, naturen trenger det virkelig! Og jeg koser meg inne med god samvittighet Litt finvær i morra hadde gjort seg da Heklet et par grytekluter/kluter som en liten ekstragave til jublianten. Hun ble veldig fornøyd med hele gavehaugen (jeg hadde kjøpt litt her og litt der, så ble totalt 4 gaver ), og vi hadde en superkoselig kveld i går! Håper det er koselige lørdager andre steder i landet også!
Supramundane Skrevet 3. juli 2010 #1245 Skrevet 3. juli 2010 Så flink du er som stakk på trening! Varmt og klamt er det her også, men det er ikke på grunn av trening. Litt sånn merkelig vær, torden henger i luften på en måte. Syns det er så gøy at du også er på heklebølgen! Det er jo herlig håndarbeid!
Gjest wild bird Skrevet 4. juli 2010 #1246 Skrevet 4. juli 2010 Titter innom og serverer til den spreke fuggel`n. Godt å komme seg på trening i går, tenker jeg. Håper søndagen din blir fin
Kanei Skrevet 4. juli 2010 #1247 Skrevet 4. juli 2010 God morgen! Hvordan er været hos deg idag? Sender over litt til deg iallefall Ha en flott søndag
Roadrunner Skrevet 4. juli 2010 Forfatter #1248 Skrevet 4. juli 2010 Her er det i dag!! Herlig!! Hadde egentlig rigget meg til på verandaen, og var superklar for en sløv dag i sola. Men så ringte ei venninne og lurte på om vi skulle rusle tur, og heller sette oss på et svaberg i sola. Ingen dum ide! Så nå holder må jeg bare finne det jeg skal ha med, så legger vi i vei. Liker på søndag altså! Håper dere også får en finfin søndag! Enjoy!
Supramundane Skrevet 4. juli 2010 #1249 Skrevet 4. juli 2010 Åh, svaberg i solen høres kjempekoselig ut! God tur!
Roadrunner Skrevet 5. juli 2010 Forfatter #1250 Skrevet 5. juli 2010 God morgen! Var veldig deilig med svaberg i sola! Herlig! Ganske mye vind, men den var ikke spesielt kald, og da gikk det greit. Middag i byen, før vi dro hjem. Koselig! Mandag i dag, og foreløpig litt hektisk start på dagen her... Håper det roer seg, sånn at resten av uka blir litt roligere. Begynner å komme i feriemodus kjenner jeg! Ellers fin helg rundtom? er servert!
Skravla Skrevet 5. juli 2010 #1251 Skrevet 5. juli 2010 God morgen RR. Her er det ikke så hektisk start.... foreløpig bare kaffe, frokost og KG. Men jeg er på jobb og jeg har sjekket mail og besvart noen.
Kanei Skrevet 5. juli 2010 #1252 Skrevet 5. juli 2010 *savner svaberg* Fin helg her også Det kom noen byger her igår kveld, men det var deilig å sovne til dråper på vindusruta. Plenen ble også veldig glad Har brunfargen begynt å komme?
Gjest wild bird Skrevet 5. juli 2010 #1253 Skrevet 5. juli 2010 God morgen Høres ut som du har hatt en fin helg Skjønner godt at du begynner å komme i feriemodus. Når en vet at det nærmer seg, blir det gjerne sånn. Ha en fin mandag
Chica Skrevet 5. juli 2010 #1255 Skrevet 5. juli 2010 Høres ut som du og har hatt ei fin helg - samme med meg. Stikkord: bikini, båtturer, grilling, reker ved sjøen og ikke ei pensumbok i sikte
Suzy Skrevet 5. juli 2010 #1256 Skrevet 5. juli 2010 God morgen travle fugl! I denne landsdelen er det full ro og jeg sitter med KG, kaffe og mail - og nyter å ha en helt fri mandag uten noen forpliktelser, avtaler eller noe annet. Fantastisk følelse. Svaberg høres utrolig deilig ut.. det er ikke akkurat mye av det her omkring Ha en fortreffelig mandag!
Roadrunner Skrevet 5. juli 2010 Forfatter #1257 Skrevet 5. juli 2010 Har trykket SVAR flere ganger i dag, men hver gang har jeg blitt avbrutt og kommet helt ut av det. Så nå prøver vi igjen! Full fart idag, men plutselig er det jo lunsjtid! Fasinerende Brunfargen er ikke helgal, men har absolutt forbedringspotensiale LITT farge i det minste! Får venninnebesøk i ettermiddag, blir koselig! Lenge siden jeg har sett henne nå, og skal bli godt med litt skravlings og bare kose oss. Trengs av og til. I morra tenkte jeg kanskje jeg skulle trene litt, og onsdagen skal jeg ut og spise med en venninnegjeng. Feire at enda en av oss har blitt 30 år Sulten!! *teller ned* Beklager litt usammenhengende og surrete svaring i dag, men faller helt ut her innimellom....
Supramundane Skrevet 5. juli 2010 #1258 Skrevet 5. juli 2010 Happy monday! Jeg er også sulten igrunn, hmm.. må se om jeg finner noe godt i skapet kanskje.
Roadrunner Skrevet 5. juli 2010 Forfatter #1259 Skrevet 5. juli 2010 Vikar i kantina om dagen, og ikke det helt store utvalget merket jeg. Så i morra får jeg nok satse på å lage meg nistepakke igjen. Det har roet seg litt på jobb, og jeg kikker litt mye på klokka nå.. Kjedelig å sitte inne altså! Har blitt truffet hardt og brutalt av feriemodusen kjenner jeg... Noe sier meg at det kan bli to lange uker fremover? :klø:
Sauen Shaun Skrevet 5. juli 2010 #1260 Skrevet 5. juli 2010 Du får lage noe ekstra godt til niste framover. Hjelper på sånne kjipe dager det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå