Gjest wild bird Skrevet 11. juli 2010 #1321 Skrevet 11. juli 2010 Har wild bird en fin søndag? Takk som spør - jeg har hatt en deilig og avslappende søndag Nå skal vi snart kikke på vm-finalen i fotball her Ha en fin kveld, Roadrunner
Roadrunner Skrevet 11. juli 2010 Forfatter #1322 Skrevet 11. juli 2010 Hva skal paps hjelpe til med? Noe mer oppussingsprosjekter på gang? Slo drittværmeldingen til? Her regner det litt innimellom, men temperaturen er igrunnen ganske behagelig. Perfekt TdF-vær Paps er supersnill og skal hjelpe meg med å legge nytt verandagulv (rev bort det gamle i april, det var utslitt, og litt for lite etter at borettslaget har gjort litt endringer her). Han begynner ferie denne uka, og har tilbudt seg å ta et par dager her borte for å komme igang med nytt gulv. Snille paps!!! Mams kommer også bortover, så får vi et par koselige kvelder (jeg jobber jo på dagtid). Her regnet det godt i morges og i formiddag, men det har lettet litt utover ettermiddagen og kvelden. Nå er det faktsk hint av blå himmel. Men absolutt perfekt TdF vær! Alt bra i rugekassa? Ha en fin kveld, Roadrunner Takk det samme, wild bird! Blir tidlig kveld i kveld kjenner jeg, jenta er litt trøtt gitt...
Sauen Shaun Skrevet 11. juli 2010 #1323 Skrevet 11. juli 2010 Skjønner godt at du er trøtt og sliten i kveld jeg. For TdF tapper krefter ut av tv-seerne også. Det ble jo spenning i dag også... God natt fuggel'n.
Roadrunner Skrevet 11. juli 2010 Forfatter #1324 Skrevet 11. juli 2010 Ble en underholdende etappe ja! Knall og fall, Schleck på toppen av pallen og begge de norske innenfor Time-limit. Ikke dumt! Godt med hviledag i morgen, både for ryttere og seere
Roadrunner Skrevet 12. juli 2010 Forfatter #1325 Skrevet 12. juli 2010 God morgen! Trøtt mandag i dag! Lå lenge våken før jeg endelig sovnet i går, og våknet med et brak i morges. Godt det nærmer seg ferie! 4 dager igjen! Setter over i tilfellet det er noen morgenfriske gjester
mocci Skrevet 12. juli 2010 #1326 Skrevet 12. juli 2010 God morrån Bippe! Takk som byr for kaffen, men jeg holder meg til vann på flaske. Dog er det ikke noe særlig oppkvikkende :trøtt i trynet:
Gjest wild bird Skrevet 12. juli 2010 #1327 Skrevet 12. juli 2010 God mandag Kanskje litt mer kan hjelpe en mandagstrøtt fuggel Og nedtellingen fortsetter: tallet er 4
Roadrunner Skrevet 12. juli 2010 Forfatter #1328 Skrevet 12. juli 2010 Formiddagen har gått greit så langt, jobbet jevnt og trutt uten at det har vært kaotiske tilstander. 3 timer til nå, så er mandagen unnagjort arbeidsmessig Nice! Fremdeles trøtt i trynet, men det skal vel alltids gå bra. Må uansett gi fra meg senga i natt, siden jeg får overnattingsgjester, men det skal vel gå bra det også Snart ferie uansett!!
Supramundane Skrevet 12. juli 2010 #1329 Skrevet 12. juli 2010 Trøtt i trynet kjenner jeg til i dag altså.. Si meg, er det hviledag i TdF i dag?
Sauen Shaun Skrevet 12. juli 2010 #1330 Skrevet 12. juli 2010 Ja, syklistene hviler i dag. Det er vel derfor jeg klarte å få vasket vinduene i dag.
Supramundane Skrevet 12. juli 2010 #1331 Skrevet 12. juli 2010 Pffft... hvile! Hva er det for noe tull.
Supramundane Skrevet 12. juli 2010 #1332 Skrevet 12. juli 2010 Pffft... hvile! Hva er det for noe tull.
Roadrunner Skrevet 13. juli 2010 Forfatter #1334 Skrevet 13. juli 2010 Spamming er bra! Liker masse besøk selv om jeg er litt fraværende God morgen forresten! Trøtt i trynet i går, trøttere i dag... Sovet på sofaen i natt, og ble både litt sent og ikke supergod søvn. Vrak! TdF er tilbake i godt driv, så da er det bare å sette seg klar, Supra! Blir vel ikke allverdens TdF her idag, full arbeidsdag i dag også. Men 3 dager igjen! Litervis med står klar, det trengs!
Sauen Shaun Skrevet 13. juli 2010 #1335 Skrevet 13. juli 2010 Hallo Fuggeln. Ikke bare er TdF tilbake i dag. En titt på dagens tv-program avslørte at sendingen begynner allerede kl 11 i dag. Snakk om at Sauen kommer til å få en effektiv dag... Men jeg fikk vasket etter slektningene dine i går da. Så jeg har ihvertfall rene stuevinduer. Nå håper jeg bare at de hører på dine moralprekner, slik at de finner andre steder å gjøre fra seg.
Gjest wild bird Skrevet 13. juli 2010 #1336 Skrevet 13. juli 2010 God formiddag Tallet er 3!! Nå er det ikke lenge til ferie for deg. Tenker det skal bi superduperdeilig Krysser fingra for godvær hos deg, så du kan få deg veranda Ha en flott dag
fairygirl Skrevet 13. juli 2010 #1337 Skrevet 13. juli 2010 (endret) 3 Ha en fiiiin dag, Bippe!! *løper ut døra her og* Endret 13. juli 2010 av fairygirl
Roadrunner Skrevet 13. juli 2010 Forfatter #1338 Skrevet 13. juli 2010 Hallo Fuggeln. Ikke bare er TdF tilbake i dag. En titt på dagens tv-program avslørte at sendingen begynner allerede kl 11 i dag. Snakk om at Sauen kommer til å få en effektiv dag... Men jeg fikk vasket etter slektningene dine i går da. Så jeg har ihvertfall rene stuevinduer. Nå håper jeg bare at de hører på dine moralprekner, slik at de finner andre steder å gjøre fra seg. Følger TdF så godt jeg kan via VG-live, men skulle GJERNE sett på! Hushovd i brudd og greier! Og velt?? Liker IKKE å sitte her og ikke se... Hva ER det med TdF? Jeg så ikke en eneste kamp i VM, det kunne ikke brydd meg mindre i grunn. Men TdF? Vil se!! Tjihi! Håper Sauen koser seg, og har en finfin dag! God formiddag Tallet er 3!! Nå er det ikke lenge til ferie for deg. Tenker det skal bi superduperdeilig Krysser fingra for godvær hos deg, så du kan få deg veranda Ha en flott dag Skal bli helt fantastisk med ferie! Merker jeg har sovet litt dårlig i natt, er helt mos og lett hodepine er på vei. På en måte håper jeg gjestene reiser i kveld, på den annen side vil jeg veldig gjerne ha besøk og hjelp, så håper liksom de blir ei natt til også. Sove får man gjøre senere... Men blir vel ikke allverdens netter i min egen seng i ferien, og det blir et stort savn. Elsker senga mi!!! 3 Ha en fiiiin dag, Bippe!! *løper ut døra her og* Ha en fiiin dag du også, Fairy! Koser meg jeg, med relativt rolige arbeidsdager. Skulle gjerne hatt fri da...
Supramundane Skrevet 13. juli 2010 #1339 Skrevet 13. juli 2010 Ja, jeg lurer også veldig på hva den velten hans var.. men det ser ut som at det har gått greit? :klø:
Roadrunner Skrevet 13. juli 2010 Forfatter #1340 Skrevet 13. juli 2010 Forstår det slik at det har gått bra ja. Han er jo med i hovedfeltet, og ser ut til å klare seg greit der? Jeg har fått tak i en live-stream sak som jeg titter innom av og til, i tillegg til at jeg føler tekstoppdateringer. Men ikke det samme som å se live! En drøy time igjen på jobb, så er det hjem til verandagulv. Lett hodepine og sykt trøtt i dag...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå