Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Gjest wild bird
Skrevet

Har wild bird en fin søndag?

:kaffekopp:

Takk som spør - jeg har hatt en deilig og avslappende søndag :) Nå skal vi snart kikke på vm-finalen i fotball her :)

Ha en fin kveld, Roadrunner :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva skal paps hjelpe til med? Noe mer oppussingsprosjekter på gang?

Slo drittværmeldingen til? Her regner det litt innimellom, men temperaturen er igrunnen ganske behagelig. Perfekt TdF-vær :tommel:

Paps er supersnill og skal hjelpe meg med å legge nytt verandagulv (rev bort det gamle i april, det var utslitt, og litt for lite etter at borettslaget har gjort litt endringer her). Han begynner ferie denne uka, og har tilbudt seg å ta et par dager her borte for å komme igang med nytt gulv. Snille paps!!! Mams kommer også bortover, så får vi et par koselige kvelder (jeg jobber jo på dagtid).

Her regnet det godt i morges og i formiddag, men det har lettet litt utover ettermiddagen og kvelden. Nå er det faktsk hint av blå himmel. Men absolutt perfekt TdF vær! :jepp:

Alt bra i rugekassa? :nigo:

Ha en fin kveld, Roadrunner :)

Takk det samme, wild bird!

:natti:

Blir tidlig kveld i kveld kjenner jeg, jenta er litt trøtt gitt...

Skrevet

Skjønner godt at du er trøtt og sliten i kveld jeg. For TdF tapper krefter ut av tv-seerne også. Det ble jo spenning i dag også... :duskedame:

God natt fuggel'n. :klemmer:

Skrevet

:ler:

Ble en underholdende etappe ja! Knall og fall, Schleck på toppen av pallen og begge de norske innenfor Time-limit. Ikke dumt! Godt med hviledag i morgen, både for ryttere og seere :fnise:

Skrevet

God morgen!

Trøtt mandag i dag! :sove: Lå lenge våken før jeg endelig sovnet i går, og våknet med et brak i morges. Godt det nærmer seg ferie! :danse:

4 dager igjen!

Setter over :kaffekopp: i tilfellet det er noen morgenfriske gjester

Skrevet

God morrån Bippe! :)

Takk som byr for kaffen, men jeg holder meg til vann på flaske. ;) Dog er det ikke noe særlig oppkvikkende :trøtt i trynet: :Gjesp:

Gjest wild bird
Skrevet

God mandag :) Kanskje litt mer :kaffekopp: kan hjelpe en mandagstrøtt fuggel :)

Og nedtellingen fortsetter: tallet er 4 :jepp:

Skrevet

Formiddagen har gått greit så langt, jobbet jevnt og trutt uten at det har vært kaotiske tilstander. 3 timer til nå, så er mandagen unnagjort arbeidsmessig :) Nice!

Fremdeles trøtt i trynet, men det skal vel alltids gå bra.

Må uansett gi fra meg senga i natt, siden jeg får overnattingsgjester, men det skal vel gå bra det også :ler: Snart ferie uansett!!

Skrevet

Trøtt i trynet kjenner jeg til i dag altså.. :ler:

Si meg, er det hviledag i TdF i dag? :sukk:

Skrevet

Ja, syklistene hviler i dag. Det er vel derfor jeg klarte å få vasket vinduene i dag. :ler:

Skrevet

Pffft... hvile! Hva er det for noe tull. :roll:

Skrevet

Pffft... hvile! Hva er det for noe tull. :roll:

Skrevet

Øh. Jeg spammer deg. :ler:

(igjen)

Skrevet

:ler:

Spamming er bra! Liker masse besøk selv om jeg er litt fraværende :ler:

God morgen forresten!

Trøtt i trynet i går, trøttere i dag... Sovet på sofaen i natt, og ble både litt sent og ikke supergod søvn. Vrak!

TdF er tilbake i godt driv, så da er det bare å sette seg klar, Supra! Blir vel ikke allverdens TdF her idag, full arbeidsdag i dag også. Men 3 dager igjen! :danser:

Litervis med :kaffekopp: står klar, det trengs!

:natti:

Skrevet

Hallo Fuggeln. :kaffekopp:

Ikke bare er TdF tilbake i dag. En titt på dagens tv-program avslørte at sendingen begynner allerede kl 11 i dag. Snakk om at Sauen kommer til å få en effektiv dag... :duskedame:

Men jeg fikk vasket etter slektningene dine i går da. Så jeg har ihvertfall rene stuevinduer. Nå håper jeg bare at de hører på dine moralprekner, slik at de finner andre steder å gjøre fra seg. :jepp:

Gjest wild bird
Skrevet

God formiddag ;)

Tallet er 3!! Nå er det ikke lenge til ferie for deg. Tenker det skal bi superduperdeilig :)

Krysser fingra for godvær hos deg, så du kan få deg veranda :)

Ha en flott dag :)

Skrevet (endret)

:duskedame: 3 :duskedame:

Ha en fiiiin dag, Bippe!! :klem:

*løper ut døra her og*

Endret av fairygirl
Skrevet

Hallo Fuggeln. :kaffekopp:

Ikke bare er TdF tilbake i dag. En titt på dagens tv-program avslørte at sendingen begynner allerede kl 11 i dag. Snakk om at Sauen kommer til å få en effektiv dag... :duskedame:

Men jeg fikk vasket etter slektningene dine i går da. Så jeg har ihvertfall rene stuevinduer. Nå håper jeg bare at de hører på dine moralprekner, slik at de finner andre steder å gjøre fra seg. :jepp:

Følger TdF så godt jeg kan via VG-live, men skulle GJERNE sett på! Hushovd i brudd og greier! Og velt?? :bond: Liker IKKE å sitte her og ikke se... :ler:

Hva ER det med TdF? Jeg så ikke en eneste kamp i VM, det kunne ikke brydd meg mindre i grunn. Men TdF? :sukk: Vil se!! Tjihi!

Håper Sauen koser seg, og har en finfin dag! :jepp:

God formiddag ;)

Tallet er 3!! Nå er det ikke lenge til ferie for deg. Tenker det skal bi superduperdeilig :)

Krysser fingra for godvær hos deg, så du kan få deg veranda :)

Ha en flott dag :)

Skal bli helt fantastisk med ferie! Merker jeg har sovet litt dårlig i natt, er helt mos og lett hodepine er på vei. På en måte håper jeg gjestene reiser i kveld, på den annen side vil jeg veldig gjerne ha besøk og hjelp, så håper liksom de blir ei natt til også. Sove får man gjøre senere... :ler: Men blir vel ikke allverdens netter i min egen seng i ferien, og det blir et stort savn. Elsker senga mi!!!

:duskedame: 3 :duskedame:

Ha en fiiiin dag, Bippe!! :klem:

*løper ut døra her og*

Ha en fiiin dag du også, Fairy! Koser meg jeg, med relativt rolige arbeidsdager. Skulle gjerne hatt fri da...

:klem:

Skrevet

Ja, jeg lurer også veldig på hva den velten hans var.. men det ser ut som at det har gått greit? :klø:

Skrevet

Forstår det slik at det har gått bra ja. Han er jo med i hovedfeltet, og ser ut til å klare seg greit der? Jeg har fått tak i en live-stream sak som jeg titter innom av og til, i tillegg til at jeg føler tekstoppdateringer. Men ikke det samme som å se live! :sukk: En drøy time igjen på jobb, så er det hjem til verandagulv.

Lett hodepine og sykt trøtt i dag... :natti:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...