Suzy Skrevet 29. juli 2010 #1423 Skrevet 29. juli 2010 Når det gjelder trykkimpregnering så mener jeg snekkeren som lagde ny trapp hos meg og eks sa at den helst skulle overvintre før vi hadde på beis eller maling. Hvis vi gjorde det for tidlig ville det bare flasse av igjen. Det stemmer - la det stå ett år før du beiser Og god berdring. Håper virkelig du ikek kaster bort fritid på å være sjuk. Du vet selvfølgeig at om du blir sjukemeldt så kan du få tilbake den "tapte" ferien?
Roadrunner Skrevet 29. juli 2010 Forfatter #1424 Skrevet 29. juli 2010 Jepp, me know (ang sykemlding). Men jeg er nok ikke så syk at jeg hadde blitt sykemeldt uansett, så da får det bare stå til. Hadde nok vært på jobb uansett... Litt gråvær idag, og ser værmeldinga ikke er helt optimalt for kommende dager heller. Får rett og slett ta det som det kommer, slappe av og kose meg så godt jeg kan.
Supramundane Skrevet 29. juli 2010 #1425 Skrevet 29. juli 2010 God bedring! Er noe dritt å være syk, og særlig når man har ferie altså.. Huff!
Roadrunner Skrevet 29. juli 2010 Forfatter #1426 Skrevet 29. juli 2010 Gratulerer så mye til Kanei og mannen, med den lille gutten som ble født i morgentimene! Sløv dag her i dag... Sofasløver og bare tar timene som de kommer. Får visst finne frem litt mer hostesaft igjen kjenner jeg.
Suzy Skrevet 29. juli 2010 #1427 Skrevet 29. juli 2010 Gratulerer så mye til Kanei og mannen, med den lille gutten som ble født i morgentimene! Så koselig!!! Grattis!
Sauen Shaun Skrevet 29. juli 2010 #1429 Skrevet 29. juli 2010 Så koselig! Gratulerer Kanei og mannen!
Suzy Skrevet 30. juli 2010 #1430 Skrevet 30. juli 2010 God morgen feristen Hvordan går det med snyteskaftet og forkjølelsen? Går det bedre?
Roadrunner Skrevet 30. juli 2010 Forfatter #1431 Skrevet 30. juli 2010 God morgen! Hatt nevøen og familien på overnatting her i natt, og nå sitter vi tre vrak her. Nevøen startet dagen tidlig i morges, rett over kl 05... Jeg fikk slumret litt lengre, men mine foreldre er rimelig skutt nå Tar på! Gjestene har dratt, og jeg skal snart få stelt meg litt og komme meg avsted for å møte ei venninne. Gleder meg! Snyteskaftet er fremdeles ganske ruskete, og stemmen er av det relativt sexy slaget Men litt lettere i hodet, så håper det hele er på retur. Bare en liten ferieforkjølelse kanskje? Litt sosialt oppbrukt om dagen, kjenner det har vært mye nå. Men heldivis ei drøy uke igjen, uten altfor mange planer (håper jeg). Middagsgjester i ettermiddag, men så satser jeg på litt roligere dager. En ting er nære venninner og nærmeste familie (foreldre), men utover det blir jeg litt sosialt sliten kjenner jeg. Gått i ett! Slitsomt med ferie gitt! Var meldt øs pøs regnvær i dag, men nå titter sola frem. Kanskje det blir ganske bra? Hadde vært deilig! Alt bra med gjestene?
Sauen Shaun Skrevet 30. juli 2010 #1432 Skrevet 30. juli 2010 God morgen feristen Hvordan går det med snyteskaftet og forkjølelsen? Går det bedre? Man vet man er fra landet når man ikke skjønner hvorfor du kaller fuggel'n feristen... I mitt hode er ferist sånn rist som ligger over vegen for å hindre at buskapen stikker av...
Roadrunner Skrevet 30. juli 2010 Forfatter #1433 Skrevet 30. juli 2010 Man vet man er fra landet når man ikke skjønner hvorfor du kaller fuggel'n feristen... I mitt hode er ferist sånn rist som ligger over vegen for å hindre at buskapen stikker av... Akkurat nå føler jeg meg litt som ei ferist... Humpete! Alt bra i fjøset? Håper ikke sauen lar seg skremme av at fuggeln blir kalt ferist
Sauen Shaun Skrevet 30. juli 2010 #1434 Skrevet 30. juli 2010 Alt bra hos meg. Sånn bortsett fra en mystisk forsvunnet oliven da...
Gjest wild bird Skrevet 30. juli 2010 #1436 Skrevet 30. juli 2010 Håper du får tid til å slappe av litt i ferien din også da! Det er lissom litt meningen... Send gjerne over litt sol hvis du får for mye av den på dine kanter Ha en fin dag!
Supramundane Skrevet 30. juli 2010 #1437 Skrevet 30. juli 2010 Jeg vet hvordan det er med sånne morgener! De er beinharde.... Håper du blir frisk fort da, sånn at du virkelig får slappet av de siste feriedagene!
Suzy Skrevet 30. juli 2010 #1438 Skrevet 30. juli 2010 Man vet man er fra landet når man ikke skjønner hvorfor du kaller fuggel'n feristen... I mitt hode er ferist sånn rist som ligger over vegen for å hindre at buskapen stikker av... Alt ligger i hvor du legge trykket - altså ei ferist = kuhinder, mens ferist= ferierende person. Man må da få være litt kreativ med språket, må vite Nå viste det seg vel at det var treffende på begge vis da men... Småbarn er utrolig slitsomt når man ikke er vant til det
fairygirl Skrevet 30. juli 2010 #1439 Skrevet 30. juli 2010 (endret) Fortsatt god ferie, til den ferierende risten Du skal se du blir frisk som en fuggel in no time Kos deg ute i Endret 30. juli 2010 av fairygirl
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå