Gjest wild bird Skrevet 4. august 2010 #1482 Skrevet 4. august 2010 Håper du har hatt det koselig i byen med venninnen din. Slike dager pleier å gjøre underverker for humør, sjel og sinn
Suzy Skrevet 5. august 2010 #1483 Skrevet 5. august 2010 God morgen! Snart åssen ble byturen og dagen etterhvert? Jeg er så trøtt at det er alt jeg greier å samle meg sammen til å spørre om, tror jeg Skal ta litt og komme innom igjen
Sauen Shaun Skrevet 5. august 2010 #1484 Skrevet 5. august 2010 Suzy er ikke det eneste trøtte trynet som er innom her i dag. Er ikke helt våken jeg heller.
fairygirl Skrevet 5. august 2010 #1485 Skrevet 5. august 2010 Tror jeg nøyer meg med å sette fram :kaffekopp: så lenge
Roadrunner Skrevet 5. august 2010 Forfatter #1487 Skrevet 5. august 2010 Dagen i går ble bra Koselig bysleng med venninna, og så videre til et vennepar på kvelden til god middag, og kjempekoselig kveld. Var i seng nærmere kl 02 i natt... Fuggeln har hatt et snev av nattugle-tendenser! Grei dag i dag også, litt "indifferent" foreløpig. Har en plan om å dra tilbake til leiligheten i ettermiddag, og må pakke, pusle og ordne før den tid. Men kommer liksom ikke helt i gang. Er gråvær ute men tar de litt som det kommer. Setter frem masse :kaffekopp: til gjestene, og ønsker en finfin torsdag. Det er snart helg!
fairygirl Skrevet 5. august 2010 #1488 Skrevet 5. august 2010 Tror både Supra og Fairy fort kan joine deg i nattugletendensene men vi skal jo *egentlig* ikke være oppe så sent da .. Ha en bedre og bedre dag, Fuggel'n!
Gjest wild bird Skrevet 5. august 2010 #1490 Skrevet 5. august 2010 Jeg er også nattugle. Elsker å sitte oppe sent om kveldene, og får som regel svi for det dagen etter. Trodde jeg skulle få mer a-mennesketendenser etter som jeg ble eldre, men neida :gjeiper: Godt å høre at du hadde en koselig vennedag i går
Gjest wild bird Skrevet 7. august 2010 #1492 Skrevet 7. august 2010 God morgen! Blitt av deg a, RR? Håper du har det bra, altså?
fairygirl Skrevet 7. august 2010 #1493 Skrevet 7. august 2010 God morgen! Blitt av deg a, RR? Håper du har det bra, altså? ditto
Supramundane Skrevet 7. august 2010 #1494 Skrevet 7. august 2010 *kremt* Nattugle for meg er ikke 02. Det er nærmere 04-05. Bare så det er sagt..... Fin helg, RR?
fairygirl Skrevet 7. august 2010 #1495 Skrevet 7. august 2010 *kremt* Nattugle for meg er ikke 02. Det er nærmere 04-05. Bare så det er sagt..... Fin helg, RR? Ditto .. eller, ihvertfall før jeg traff KjæresteMannen .. han er en sånn A :dåne: MEN, når jeg er alene på en eller annen måte, da ....
fairygirl Skrevet 8. august 2010 #1496 Skrevet 8. august 2010 God søndag, RR! Hatt det fint i Vestfold?
Roadrunner Skrevet 8. august 2010 Forfatter #1497 Skrevet 8. august 2010 Er her, har bare ikke blitt allverdens med KG de siste par dagene. Dro tilbake til leiligheten torsdag kveld, og fikk gjort litt av hvert i leiligheten på fredag. Besøkte også ei venninne, og fikk låne et par pensumbøker. Knall! I går ble det en lang dag med masse kjøring, men veldig koselig i bursdag! Var hjemme rett før kl 21, og sløvet litt før jeg stupte i seng (nattugletendensen var bare et blaff, nå er det skjerpings tilbake i vanlig døgnrytme ). I dag har jeg startet supersløvt, lest lenge på senga og akkurat fått i meg litt mat. Har en liten tanke om å få gjort litt i heimen i dag, og vurderer også en liten tur på trening senere. Men akkurat nå kjenner jeg at jeg har mest lyst til å bare sløve i vei Søndag og siste feriedag... Skal snart få tatt meg en skikkelig dagboksrunde også - LOVER!
Gjest wild bird Skrevet 8. august 2010 #1498 Skrevet 8. august 2010 Godt å "se" deg igjen! Kos deg og nyt søndagen. Tross alt siste fridag før jobb igjen
Skravla Skrevet 8. august 2010 #1499 Skrevet 8. august 2010 KJipt med siste feriedag, men samtidig er det ganske deilig med vanlige rutiner igjen.
Roadrunner Skrevet 8. august 2010 Forfatter #1500 Skrevet 8. august 2010 Vanlige rutiner trengs! Selv om jeg aller helst vil vinne tidenes lottogevinst, reise, ha ferie, treffe folk og studere i øst og vest Men i mellomtiden får jeg klare meg med litt hverdager og rutiner Har fremdeles ikke kommet i gang i dag da...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå