Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg tror jeg har kommentert været nok i sommer. Har trekt for gardinene nå, så jeg slipper å se ut på regnet...

Videoannonse
Annonse
Gjest wild bird
Skrevet

Håper du har en fin tur til Sverige i dag og får brukt masse penger ;)

Skrevet

Var det gøy i Sverige? :hoppe:

Skrevet

*venter på å høre hva du har kjøpt* :popcorn:

Skrevet

:ler:

For mye godis, litt ost, karbonadedeig og bacon, og litt hudpleieartikler på ferja. Ikke allverdens storhandling, men en lang, fin dag! Hjemme igjen ca kl 22 i går, ganske utslitte. Besøkt litt familie og venner langs veien ( 10 min her, en halvtime der), og veldig godt å komme hjem! Nå blir det et par dager til hos mine foreldre, før jeg avslutter med en helg i leiligheten (skal til Vestfold på lørdagen da, så blir mye kjøring...).

VIL ha :sol: i dag, så får komme meg ut og se om jeg kan finne litt (er i indre strøk for tida, og aner meg at det er en medvirkende faktor til alle skyene... :sukk: ).

:kaffekopp:

Skrevet

Ikke så bra dag i dag....

Humøret er labert, jeg er feit og stygg, været er småkjipt og jeg er vel bare litt trøtt, lei, frustret og tungsindig. Sånne dager dukker opp innimellom... Mulig det blir litt hagesjauing med paps senere, og en bedre biffmiddag i kveld. Så skal jeg treffe et par venninner i morra, og så blir det nok retur til leiligheten på torsdag. Må kommme litt i vater, både i leiligheten, mentalt og fysisk.

Prøver å bruke alt det kjipe i dag på en positiv måte, ved at jeg dytter det inn på motivasjonskontoen for mandagen. Alle følelsene jeg har nå, hvor kjipt ting er, de kommer inn på kontoen for kostholds-, trenings- og studiemotivasjon!

Håper det er bedre dager hos gjestene! :jepp:

Skrevet

:kose:

Det er kjedelig med slike dager, men de kommer jo med jevne mellomrom uansett om man vil eller ei. Dessverre.

Du vet jo at det blir bedre og litt aktivitet hjelper ofte (i allefall gjør det det for meg).

Håper du finner noe sol - her er det nydelig i dag (og jeg sitter inne)

Skrevet

:hug:

Prøver å bruke alt det kjipe i dag på en positiv måte, ved at jeg dytter det inn på motivasjonskontoen for mandagen. Alle følelsene jeg har nå, hvor kjipt ting er, de kommer inn på kontoen for kostholds-, trenings- og studiemotivasjon!

Jeg synes du er så aldeles dyktig på å erkjenne hvordan du har det, og samtidig klarer å vri det til noe bra :jepp: Stolt av deg!! :klemmer:

:duskedame: RR motivasjon :duskedame:

Her er humøret på topp men har litt konseproblemer, så jeg har gjort et forsøk på å reboote meg :fnise: og ser om jeg blir raskere av det :ler:

Håper dagen blir bedre og bedre. Litt hagearbeid med pappaen din, skulle ikke forundre meg om gjør litt underverker også, på fuggel'n ;)

Skrevet

:klem:

Kjedelig med slike dager, håper det snart går over og du innser hvor fantastisk du er. Jeg syns iallefall det!

Skrevet

Uffda! Kjipe dager er...ja, kjipe... Håper det har kommet seg utover dagen. :klemmer:

Gjest wild bird
Skrevet

Håper den kjipe dagen har blitt litt mindre kjip etter hvert :klem:

Skrevet

:kose:

Det er kjedelig med slike dager, men de kommer jo med jevne mellomrom uansett om man vil eller ei. Dessverre.

Du vet jo at det blir bedre og litt aktivitet hjelper ofte (i allefall gjør det det for meg).

Håper du finner noe sol - her er det nydelig i dag (og jeg sitter inne)

Dagen har gått litt opp og ned, men føles litt bedre nå. Paps hadde skjønt at jeg ikke var helt i vater i dag, så han hadde ikke villet mase på meg angående hagearbeidet. Ergo gikk vi rundt hverandre og bare "trodde" en hel masse. Jaja, vi fikk misforståelsene på plass etterhvert, og fikk nå tatt endel sjauing ute. Hjelper å bruke skrotten litt!

Og som du sier, slike dager kommer bare innimellom... Det gjelder å ta de som de kommer, gjøre det beste ut av det, og lære av det.

Værmessig ble det en ok dag, ikke så mye sol, men opphold og litt skiftende skydekke.

:veslejenta: skal sløve i kveld!

Jeg synes du er så aldeles dyktig på å erkjenne hvordan du har det, og samtidig klarer å vri det til noe bra :jepp: Stolt av deg!! :klemmer:

:duskedame: RR motivasjon :duskedame:

Her er humøret på topp men har litt konseproblemer, så jeg har gjort et forsøk på å reboote meg :fnise: og ser om jeg blir raskere av det :ler:

Håper dagen blir bedre og bedre. Litt hagearbeid med pappaen din, skulle ikke forundre meg om gjør litt underverker også, på fuggel'n ;)

Prøver så godt jeg kan å bruke det negative til noe positivt. Og har også lært at det for meg er ganske viktig å være åpen ovenfor de nærmeste, slik at de er klar over ståa. Da er det så mye enklere å si at ting ikke er helt bra, og så blir det akseptert og tolerert. Ikke nødvendigvis noe stort behov for å øse ut i det vide og det brede, men bare si at i dag ikke er dagen, og at jeg må få ta ting litt i mitt tempo og på min måte. Eksempelvis var jeg ikke med til mine besteforeldre en liten tur i formiddag, jeg orket ikke. Nå sitter mine foreldre ute med et vennepar, og jeg sitter foreløpig inne og sløver på sofaen. Men er godt å kunne gjøre det, uten å føle at jeg MÅ være sosial. Ingen som maser om jeg må komme ut etc. Deilig!

Håper rebooten gjorde susen, fairy! :fnise:

Tror jeg må reboote jeg også, men her satser jeg på at natta kan gjøre underverker. :sove:

Skrevet

Kjedelig med slike dager, håper det snart går over og du innser hvor fantastisk du er. Jeg syns iallefall det!

:klemmer:

Nåååå... :sjenert: Du er herlig da! :strix:

Det går bedre nå :hug: Den konstante klumpen i halsen er nesten borte, og jeg har kommet meg gjennom dagen med vettet sånn nogenlunde i behold (tror jeg). Har tenkt mye på kick-starten til mandag, prøver å motivere meg så godt jeg bare kan. Har jo gjort det noen ganger nå... Men det er heldigvis aldri for sent til å starte på nytt!

Uffda! Kjipe dager er...ja, kjipe... Håper det har kommet seg utover dagen. :klemmer:

Det har kommet seg! :jepp:

Det er kanskje det beste med slike dager, på et eller annet tidspunkt kan det bare gå oppover igjen!

Håper den kjipe dagen har blitt litt mindre kjip etter hvert :klem:

:jepp:

Tusen takk for oppmuntring og gode ord i dag, alle sammen! Det varmer STORT! :klemmer:

Skrevet

Alle dager er ikke like gode, men jeg syns det er så fint å se hvordan du håndterer disse dumme dagene. Det ligger mye motivasjon i dumme dager, så du er så lur som tar det med deg på den kontoen, heller enn å la det jekke deg ned.

Skjønne svanis! :strix:

Skrevet

Håper du har en bedre dag i dag. :klem:

Skrevet

Håper dagen i dag blir litt lysere fra start :nigo:

Alle har sånne drittdager da alt er bare bæsj og dumt, man er teit og feit og alt annet stusselig - og uansett hva andre sier og gjør så blir man litt tårete... Merkelige greier, men det er vel bare sånn det skal være antar jeg :vetikke:

Det viktige er jo at du er god til å se over dem og vite at du kommer ut på den andre siden - det er en veldig god egenskap.

Og i dag er det en ny dag ;)

Skrevet

God morgen!

Mange kloke ord fra kloke damer her!! Dere er gode altså!!

Dagen er bedre i dag, og jeg står på farta for å møte ei venninne i byen. Blir koselig!

Kommer sterkere tilbake!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...