Gå til innhold

Stay on these roads

Roadrunner

Anbefalte innlegg

Velkommen hjem :hoppe: Det har sett virkelig trist ut... Men altså, passer ikke enerfaren globetrotter som deg på å legge inn en fridag hjemme for å komme seg før det bærer tilbake på jobb? Elle er årets reiseplaner så omfattende at du ikke har noen feriedager å avse...? :fnise:

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Daria skrev (Akkurat nå):

Velkommen hjem :hoppe: Det har sett virkelig trist ut... men altså, passer ikke enerfaren globetrotter som deg på å legge inn en fridag hjemme for å komme seg før det bærer tilbake på jobb? Elle er årets reiseplaner så omfattende at du ikke har noen feriedager å avse...? :fnise:

Svaret er alternativ to... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fire utenlandsturer i løpet av årets 6 første måneder... :sjenert: Den femte ble bortvalgt/avlyst :plystre:

Og skal man få litt "vanlig" sommerferie også, så må det holdes igjen på feriedagene... 

Endret av Roadrunner
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Medfølelse..... :sjekker fremmedordboken: Nope - finnes ikke. 

Velkommen hjem! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

ikke ute etter så mye medfølelse heller, skal jeg være ærlig. :nigo:

En lang og nyyyydelig dusj er tatt, blir det en god tannpuss (lenge siden sist... :sjenert:) og lese litt på senga. Tidlig men trøttesen skal prøve å virke litt i morra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Veldig deilig med kort arbeidsuke forrige uke, for den helgen var nødvendig. Fremdeles er ikke kroppen helt med på notene, det henger igjen litt jetlag som ikke vil gi seg. Slitsomt! Hadde en plan i helgen om rusleturer/trening og en god runde huslige sysler, men det ble med tanken. Fikk litt frisk luft, fikk ordnet et par ærend, hadde besøk av foreldre, fikk besøkt et vennepar og truffet ei venninne. Ellers sofa, strikking, avslapning og ro. Men helt greit det. Nå er det litt planer hver helg fremover, så er lov å slappe av og nyte litt når muligheten er det og kroppen trenger det. 

Litt tung i hodet, litt trøtt og litt "ved-siden-av-meg-selv", men ellers er formen fin. Prøve å finne veien til treningssenteret igjen denne uken kanskje? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roadrunner skrev (25 minutter siden):

Fremdeles er ikke kroppen helt med på notene, det henger igjen litt jetlag som ikke vil gi seg. Slitsomt!

Jeg tror vi er godt inne i avdelingen for luksusproblemer her, altså... :fnise: Ikke at luksusproblemer ikke kan være problematiske, men det er ikke de man skal snakke for høyt om og forvente udelt sympati i retur.

Når er neste tur? Jeg mener å ha hørt om noe konsert-greier...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daria skrev (3 minutter siden):

Jeg tror vi er godt inne i avdelingen for luksusproblemer her, altså... :fnise: Ikke at luksusproblemer ikke kan være problematiske, men det er ikke de man skal snakke for høyt om og forvente udelt sympati i retur.

Når er neste tur? Jeg mener å ha hørt om noe konsert-greier...?

Nei, sympati og medfølelse har jeg for lengst skjønt at man ikke finner her inne. :ler:

Og det er absolutt luksusproblem, så jeg er tøff og står i det. Dessuten nevnte jeg ingenting om den lille forkjølelsen som herjer, trolig etter temperatursvingninger forårsaket av aircondition vs 30 graders utetemperatur, og ikke minst en gruelig kald flytur hjem. :plystre: 

:forkjølet:

To måneder til neste tur :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tiddelibom :sno:

Mars er lunefull, og vipps var det hvitt igjen. Kan vel ikke si at jeg var uforberedt, men var heller ikke klar... :sjenert: Men det er som det er, og trøsten får være at vi skriver 7.mars og at snøen dermed ikke blir liggende særlig lenge. Våren er på vei! 

Ute og spiste med ei venninne etter jobb i går, og hadde nydelig mat i godt selskap. Fin start på uka! Men det betyr at det fremdeles er rot og hybelkaniner hjemme, og at man ikke har funnet veien til treningssenteret ennå... :flau: Så med fare for å love noe jeg ikke kan holde: I dag er planen å få gjort litt i heimen :husarbeid:, og i morgen har jeg booket trening. :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal jeg bli litt bekymret for din kognitive kapasitet hvis det å finne veien tilbake til et sted du har vært mange ganger før er utfordrende? Har du ikke GPS, dessuten...? Her er det ikke hvitt (men det antydes at det kan skje noe senere i  uka), men det har blitt kaldt igjen :fryse:  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kognitiv kapasitet? :bond: Tror ikke det begrepet fungerer i kombinasjon med jetlag... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jetlag, kognitiv kapasitet, treningssenter… Fryktelig mange fremmedord i denne dagboka… :klo: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er noen trøst, Sauen, så er det meste fremmedord for meg også... 

Men jetlag har jeg kjent på, og det ser heldigvis ut til å slippe mer og mer nå. Så det kan godt krype tilbake til fremmedordboka for ei stund. Treningssenter håper jeg at jeg oppdager hva er i løpet av ettermiddagen. Da gjenstår kognitiv kapasitet, men der sliter jeg :sjenert:

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

F R E D A G ! ! !

Nå var det ei stund siden forrige fredags-overskrift... Og for en gangs skyld ble det litt andre farger og annen rekkefølge på fargene. Kjenner det gjør bittelitt vondt. :sjenert:

Men, jeg har vært på treningssenteret - TO ganger siden sist! :hoppe: Både spinning og styrketrening er gjennomført, og jeg er smått spent på hvordan kroppen vil være de neste par dagene. Mistenker at støl blir et nøkkelord. 

For de som måtte lure (ingen...) så er altså ikke Excuviance sin Overnight Transformation Complex det samme som Evening Restorative Complex. :opplyser: Sistnevnte er en del av Professional-serien som kun selges hos hudpleier, mens førstnevnte er en del av en konsumentserie som også selges på nett direkte til kunde. Prisen er omtrent den samme, men føler Evening Restorative Complex er hakket hvassere og bedre enn Overnight Transformation Complex. Sånn hvis noen har lurt fælt på dette. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...