Daria Skrevet 10. mars 2023 #18761 Skrevet 10. mars 2023 Det er mulig jeg egentlig lurer mer nå (men strengt tatt ikke bryr meg) Men det jeg virkelig lurer er om du faktisk pleier å ha en fast fargeskala på fredagsoverskriftene? I så fall har jeg aldri lagt merke til det... Støl er bra, det liker vi. Med vennlig hilsen sadist-fysio (Fra siste time -Jeg kjente den øvelsen i leggene etter forrige gang. -Det er jeg glad for...)
Roadrunner Skrevet 10. mars 2023 Forfatter #18762 Skrevet 10. mars 2023 Daria skrev (53 minutter siden): Det er mulig jeg egentlig lurer mer nå (men strengt tatt ikke bryr meg) Men det jeg virkelig lurer er om du faktisk pleier å ha en fast fargeskala på fredagsoverskriftene? I så fall har jeg aldri lagt merke til det... Støl er bra, det liker vi. Med vennlig hilsen sadist-fysio (Fra siste time -Jeg kjente den øvelsen i leggene etter forrige gang. -Det er jeg glad for...) Jeg har nok hatt en relativt fast fargeskala på fredagsoverskriftene, som går helt tilbake til hvordan fargeblyantene mine ble sortert i pennalet allerede på barneskolen. Noen variasjoner forekommer, men de fire første fargene har vel alltid vært rød, blå, gul grønn. Men ikke i dag Og klare, fine farger, ikke mer blandingsfarger som i dag. Foreløpig moderat stølhet, men regner med det utvikler seg i løpet av det neste døgnet
Sauen Shaun Skrevet 10. mars 2023 #18763 Skrevet 10. mars 2023 Roadrunner skrev (3 timer siden): F R E D A G ! ! ! For de som måtte lure (ingen...) så er altså ikke Excuviance sin Overnight Transformation Complex det samme som Evening Restorative Complex. Sistnevnte er en del av Professional-serien som kun selges hos hudpleier, mens førstnevnte er en del av en konsumentserie som også selges på nett direkte til kunde. Prisen er omtrent den samme, men føler Evening Restorative Complex er hakket hvassere og bedre enn Overnight Transformation Complex. Sånn hvis noen har lurt fælt på dette. Fredag vet jeg hva er Resten er gresk…
Roadrunner Skrevet 13. mars 2023 Forfatter #18765 Skrevet 13. mars 2023 God mandag! Litt ruskete i formen i dag, denne forkjølelsen vil ikke slippe taket ser det ut til. Og alt tyder på at det blir jobbreise i morgen, så har ikke tid til å være syk. Reiser bort til helgen, og det går jevnt i ett frem mot påske. Trenger ferie! Hadde en tanke om å ta med treningstøy i dag, og ta ei økt på vei hjem fra jobb. Det ble med tanken...
Daria Skrevet 13. mars 2023 #18766 Skrevet 13. mars 2023 Roadrunner skrev (5 timer siden): Trenger ferie! Det er så slitsomt med alle disse reiseplanene at mer enn en uke i stekk på jobb blir litt i overkant? *gidder ikke en gang late som om jeg kan hoste opp en antydning til forståelse og medfølelse*
Roadrunner Skrevet 16. mars 2023 Forfatter #18771 Skrevet 16. mars 2023 Det er torsdag og det betyr jo at det er fredag i morgen! To dager på jobbreise gjør noe med uka gitt, den går skrekkelig fort her! Men har hatt trivelige dager med gode kollegaer, og gleder meg til venninnetur i helgen Blir deilig! Kom meg på spinning i går, og kjenner jeg virkelig tok i. Skikkelig mør i beina i dag! Lover bra for ettermiddagens styrkeøkt... Men jeg må benytte sjansen og få med meg de øktene jeg kan, for det trengs virkelig. Og det kommer til å gå i ett de neste 2-3 månedene
Daria Skrevet 16. mars 2023 #18772 Skrevet 16. mars 2023 Det er en god ting å kjenne en treningsøkt dagen etter, har det blitt meg fortalt (med på grensen til uanstendig entusiasme)
Sauen Shaun Skrevet 16. mars 2023 #18773 Skrevet 16. mars 2023 Jeg hadde ikke overlevd ei uke med det tempoet ditt
Roadrunner Skrevet 16. mars 2023 Forfatter #18774 Skrevet 16. mars 2023 Daria skrev (7 timer siden): Det er en god ting å kjenne en treningsøkt dagen etter, har det blitt meg fortalt (med på grensen til uanstendig entusiasme) Kan allerede melde at morgendagens bein kommer til å være av interessant kvalitet. Sauen Shaun skrev (2 timer siden): Jeg hadde ikke overlevd ei uke med det tempoet ditt Jeg kjenner det er litt i grenseland fremover, men prøver å fokusere på en dag av gangen. For hvordan jeg skal få inn rundt 200 timer studie (inkludert innleveringer og eksamen) på de neste 10 -11 ukene er jeg faktisk litt usikker på...
Roadrunner Skrevet 17. mars 2023 Forfatter #18776 Skrevet 17. mars 2023 Bokklubben gratulerer med dagen og frister med et lite gavekort... Det kan jo ikke passere uten konsekvenser. To nye bøker til Kindle
Daria Skrevet 17. mars 2023 #18777 Skrevet 17. mars 2023 Jeg tror de tjener ganske greit på de gavekortene - jeg ender hvertfall alltid med å kjøpe for mye mer, selv om jeg kanskje egentlig ikke hadde tenkt å kjøpe bøker akkurat da... *lettlurt*
Roadrunner Skrevet 17. mars 2023 Forfatter #18778 Skrevet 17. mars 2023 Daria skrev (16 minutter siden): Jeg tror de tjener ganske greit på de gavekortene - jeg ender hvertfall alltid med å kjøpe for mye mer, selv om jeg kanskje egentlig ikke hadde tenkt å kjøpe bøker akkurat da... *lettlurt* Måtte jo kjøpe for minst tre ganger verdien av gavekortet før man fikk bruke det, så...
Daria Skrevet 17. mars 2023 #18779 Skrevet 17. mars 2023 Og å la være å bruke det er jo ikke noe alternativ...
Roadrunner Skrevet 20. mars 2023 Forfatter #18780 Skrevet 20. mars 2023 Hektisk mandag nærmer seg slutten, og jeg prøver å bli enig med meg selv hva som blir løsninga for resten av ettermiddagen. Burde få meg noe frisk luft, burde ryddet, burde lest pensum, burde... Sosiale planer i morgen ettermiddag/kveld, litt planer onsdag, sosiale planer torsdag, trekke pusten fredag, og så studier og familieselskap lørdag og studier søndag. Vi er offisielt i gang med hardkjør 2023...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå