Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Skrevet
Daria skrev (18 timer siden):

Is it a bird? Is it a plane? :vetikke: 

Both can fly :kaklehone: ✈️

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt usikker på flyferdighetene til den høna. Elefanten, derimot... :fnise: 🐘

Skrevet

Fuggel vel hjemme etter bortehelg, og allerede smått sliten. Måtte hive meg over jobb-maskinen da jeg kom hjem i går, og så ble det brått fire timer overtidsjobbing. Så kofferten står fremdeles midt på gulvet hjemme, og stua er relativt kaotisk. Men jeg fikk vasket en maskin klær (tatt det viktigste i alle fall), og fikk til slutt spist litt middag. Velkommen hjem.... :bond:

Nå er hverdagen i gang igjen, og heldigvis "bare" firedagers uke. Helgen kommer til å gå i ett, og så er det et par uker til på jobb før litt FERIE! :strix: Gleder meg! :bolledeig:

Og før den tid må noen til frisøren... :katt2:

Skrevet

Deilig at du har noe å glede deg til. :juhu:

Skrevet

At kofferten står midt på gulvet dagen etter hjemkomst er da helt normalt - etter den gangen jeg glemte den i korridoren over natta er jeg stort sett fornøyd så lenge den er i leiligheten :fnise: 

Skrevet

Kofferten står fremdeles på gulvet - men i det minste tømt :opplyser:

Og jeg jobber litt overtid igjen... Men håper det meste er under kontroll nå, så resten av uka går finfin uten krøll. 

:natti:

Skrevet

Og der kom det epost fra et samarbeidsfirma om at de trenger bistand i kveld for en jobb som skal gjøres. Så da blir det vel litt overtid i kveld også da... Men jeg har i det minste fått timet det til at det skjer ETTER spinning, sånn at jeg endelig kan få meg en treningsøkt igjen. Og har booket styrke i morgen :trene: Men det går skikkelig i ett for tida, og det merkes... Vet jo at hele våren blir intens, men vil gjerne trekke litt pusten innimellom allikevel. Kanskje det vanskeligste er å ta hensyn selv, og faktisk si nei til noe innimellom :sjenert:

Skrevet
Roadrunner skrev (3 timer siden):

Vet jo at hele våren blir intens, men vil gjerne trekke litt pusten innimellom allikevel. Kanskje det vanskeligste er å ta hensyn selv, og faktisk si nei til noe innimellom :sjenert:

Mulig du er inne på noe her... Du får trøste deg at overtid gir mer tid og/eller penger senere - det går vel litt av begge deler i løpet av den intense våren ;) 

Skrevet

God torsdag! :kaffekopp:

Trøtt fuggel her, men dagen er i gang. Gikk smått i ett i går med kjapt ærend etter jobb, hjem til en kjapp matbit og skift før turen gikk til treningssenteret. Rett hjem og skru på jobbpc-en og jobbe en times tid, og så få laget seg litt middag. Ble en kjapp dusj før senga, og landet litt for sent under dyna. Men har sovet som en stein, og gjorde nesten fysisk vondt da vekkerklokka begynte med sitt spetakkel. 

I dag regner jeg med at arbeidsdagen kommer til å gå jevnt i ett, så er det rett til treningssenteret og en økt der, med påfølgende dusj og stell, Så har jeg en halvtimes tid før jeg skal kjøre til venninne for skravlekveld. Ingen vits i kjøre hjem etter treningsøkta siden kveldens sosiale stunt er på andre siden av byen, så da kan jeg like gjerne svinge innom byen eller gjøre noe annet i den halvtimen. Så blir det vel sent i seng i kveld også. :natti:

Men i morgen er det F R E D A G ! ! ! 

Skrevet

:kaffekopp:

Klarte å glemme mobilen på jobb i går ettermiddag, så da løste det seg plutselig med hva tiden mellom trening og venninnebesøk skulle brukes til. :sjenert: En aldri så liten omvei tilbake på jobb for å hente telefonen måtte til. Må bare være glad det er såpass uskyldige ting det surres med om dagen... 

Men noen var heldige og fikk time på vaksinasjonskontoret i ettermiddag (full kontroll sa du?). Trodde jeg var godt dekket vaksinasjonsmessig, men Tyfoidfeber har jeg ikke snust på før. 

Skrevet

En sykdom jeg primært forbinder med historiske bøker... Jeg reiser sjelden steder som krever ekstra vaksinasjoner, men vi tok faktisk en (jeg aner ikke hva) da vi skulle til Hellas på 80-tallet. Det er vel ikke så mange som tar vaksiner før en ukes chartertur i Europa i dag... :fnise: 💉

Skrevet

Mandag igjen - hva skjedde med helgen? :klo:

Egentlig føltes helgen lang, og samtidig gikk den altfor fort. Vaksine satt, drikkevaksine inntatt (første av to doser), og myggspray ble også med hjem. Så da bør man være relativt godt beskyttet mot alt fra Tyfoidfeber, Zika, Dengu og annen eksotisk moro. Siste dose drikkevaksine skal tas i løpet av helgen som kommer, og så gjenstår bare pakkingen den påfølgende uken :nigo:

I ettermiddag blir det en liten byvims og bytte av garn, og så får jeg vel fullføre støvsugingen og de huslige syslene jeg startet med i går. Var veldig godt å få bort rusk og rask fra gulvene, men noen små rom gjenstår. 

Skrevet

To dager siden jeg snakket om å fullføre støvsugingen og de huslige syslene jeg startet med på søndag. :sjenert: Fremdeles "work in progress", bare uten "progress". :fnise: Mandag ble det litt ærend etter jobb, og en matbit. Og så tror jeg kvelden bare forsvant? I går var det middag og et par telefoner, før møte i borettslaget. Og vipps var den kvelden også passert og det var tid for senga. I dag er det tid for ukas faste treningstime, og i morgen har jeg booket styrketrening igjen. Men bør være rom for å få støvsugd en liten etasje innimellom her :plystre: Greit å få tatt det før helgen. Foreløpig kun en plan på lørdag formiddag, ellers rolig tenker jeg. Kjenner det skal bli godt! De neste to helgene forsvinner til tur, og så er det plutselig mars. Og vår! 🌼

Skrevet

Så lenge det ikke er fullført og/eller formelt avsluttet, er det jo "in progress" :fnise:  

Skrevet
Daria skrev (26 minutter siden):

Så lenge det ikke er fullført og/eller formelt avsluttet, er det jo "in progress" :fnise:  

Ikke uenig! 
Men progress som i fremgang har det vært lite å spore... :sjenert:

Skrevet

Kjenner det sitter langt inne å komme seg på trening i dag, men jeg har booket og får bare stå i det. Jeg angrer jo aldri etterpå, og jeg kan ikke akkurat skylde på så mange andre planer (støvsugeren går ingen steder, og jeg hadde vel endt med strikketøy i fanget uansett :sjenert:). Men litt sliten og generelt tiltaksløs er lov å kjenne på. Heldigivis over halvveis i uka! 

Booket trening i morgen også, men så ser det ut til at det blir litt roligere i helga. Kanskje gå en tur og få litt frisk luft om værgudene vil? 

Skrevet

Vil du ha et spark bak? *alltid hjelpsom*

Skrevet
Daria skrev (Akkurat nå):

Vil du ha et spark bak? *alltid hjelpsom*

Sååå snill du er! Tuuusen takk! :klem:

:sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...