Roadrunner Skrevet 29. desember 2022 Forfatter #18601 Skrevet 29. desember 2022 (endret) Daria skrev (49 minutter siden): Ting man faktisk bruker, burde ikke ha lov til å gå ut... Jeg fikk gavesett fra Ritualstil jul og lurer på om det verdt bryet å prøve å få byttet det - forbruket mitt av sånne ting er så lavt. Jeg er over 40 og fortsatt usikker på hva jeg egentlig skal bruke dusjolje til... Jeg fikk også gavesett fra Rituals til jul, med produkter jeg faktisk bruker. Dusjsåpe/skum, bodylotion og skrubb. I tillegg en romspray som jeg ikke helt vet hvordan gripe an, men kan jo gis et forsøk eller fem tenker jeg. Friske opp gjesterommet et par dager før eventuelle gjester ankommer? Kvele sliten middagslukt fra dagen før? Dusjolje er vel omtrent samme bruksområde som dusjsåpe? Endret 29. desember 2022 av Roadrunner
Daria Skrevet 29. desember 2022 #18602 Skrevet 29. desember 2022 Det var et duftlys i min - men jeg vet jo ikke hvordan det lukter uten å åpne pakken, og da får jeg jo ikke byttet den. men det ender vel med at jeg gir det et forsøk - av latskap, om ikke annet Det er ikke det at jeg er kresen på merker og lukter og sånt (jeg kjøper stort sett sånt enten på dagligvaren eller Yves Rocher), men jeg bruker knapt annet enn dusjsåpe... Jåla la sin elsk på klær og smykker og den slags, hun ble aldri skikkelige engasjert i kosmetikk og hudpleie og den type stell og velvære (og er velsignet med hud som trenger lite)...
Roadrunner Skrevet 29. desember 2022 Forfatter #18603 Skrevet 29. desember 2022 Duftlys utgår her - det har jeg aldri klart. Og brukes ikke mye fancy produkter her heller. Men synes det er kjekt å kunne ønske seg dusjsåpe/håndsåpe til jul/bursdag, for da får jeg gjerne noe annet enn det jeg kjøper selv, og det er trygge produkter å rullere på. Shampoo kjøper jeg gjerne selv da jeg har blitt litt kresen etterhvert (striper og farging gjør sitt med håret, så det trenger litt snille og pleiende produkter). Bodylotion og håndkrem brukes sjelden, og fotpleie gidder jeg aldri (ei jul fikk jeg to fotpleie-sett... ).
Daria Skrevet 29. desember 2022 #18604 Skrevet 29. desember 2022 Jeg jobbet i kjøkken/gave-butikk i studietiden da Yankee Candles var så populære. Vi hadde et stort stativ og jeg ble immun mot lukten veldig fort...Det lå et jule-duftlys blant julepynten (sikkert en gave), så jeg tente det på julaften, men det luktet ikke stort.
Roadrunner Skrevet 29. desember 2022 Forfatter #18605 Skrevet 29. desember 2022 Jeg har bestilt ansiktskrem på nett, etter å ha funnet: "Overnight Transformation Complex tilsvarer Evening Restorative Complex. " Har lett etter Evening Restorative Complex, men ser ut til at Overnight Transformation Complex er den nye varianten, så får gi det en sjanse.
Daria Skrevet 29. desember 2022 #18606 Skrevet 29. desember 2022 Du blir ikke lenger gjenopprettet på en kveld, men transformert over natten. Er det en aldersgreie - nå tar det lenger tid og innebærer større endringer?
Roadrunner Skrevet 29. desember 2022 Forfatter #18607 Skrevet 29. desember 2022 Daria skrev (17 minutter siden): Du blir ikke lenger gjenopprettet på en kveld, men transformert over natten. Er det en aldersgreie - nå tar det lenger tid og innebærer større endringer? Har bare brukt kremen i et par år, så mulig produsenten innså at det trengs kraftigere verktøy når de så hvordan det barket i vei hos meg? Så lenge lukt og konsistens er som den gamle så skal ikke jeg klage. Men den jeg har brukt i et par år nå har gitt en deilig følelse av luksus. Og jeg er så rebell at jeg smører meg med den om morgenen Betyr det nå at døgnrytmen min blir snudd helt på hodet?
Daria Skrevet 29. desember 2022 #18608 Skrevet 29. desember 2022 Enten vil det nå skje store endringer i løpet av arbeidsdagen, eller så er den avhengig av mørke og natteluft og all effekt vil utebli...
Roadrunner Skrevet 29. desember 2022 Forfatter #18609 Skrevet 29. desember 2022 Daria skrev (2 timer siden): Enten vil det nå skje store endringer i løpet av arbeidsdagen, eller så er den avhengig av mørke og natteluft og all effekt vil utebli...
Daria Skrevet 29. desember 2022 #18610 Skrevet 29. desember 2022 Man tar sjanser når man ikke følger bruksanvisningen...
Roadrunner Skrevet 29. desember 2022 Forfatter #18611 Skrevet 29. desember 2022 Jeg tar sjansen Den som intet våger, intet vinner
Roadrunner Skrevet 30. desember 2022 Forfatter #18612 Skrevet 30. desember 2022 God morgen! Årets siste arbeidsdag tilbringes på hjemmekontor. Stillhet, ro og alenetid - høyt verdsatt for øyeblikket. Vaskemaskinen jobber med sengetøy, og jeg har fått litt kontroll på innkommende epost. Lønn er på konto og stemningen er god. Og snart blir det litt lynsjakk på i bakgrunnen.
Roadrunner Skrevet 30. desember 2022 Forfatter #18613 Skrevet 30. desember 2022 Sjakk! Carlsen mot Rapport i lynsjakk - er noe av det råeste jeg har sett. Pila danser tango og Torstein Bae er rene mitralijøsa. Helt andpusten her jo! Så moro!
Roadrunner Skrevet 30. desember 2022 Forfatter #18615 Skrevet 30. desember 2022 Daria skrev (10 minutter siden): Du ble litt matt...? Fullstendig...
Sauen Shaun Skrevet 30. desember 2022 #18616 Skrevet 30. desember 2022 Ingen sjakk her - bare en matt sau
Roadrunner Skrevet 30. desember 2022 Forfatter #18617 Skrevet 30. desember 2022 Sauen Shaun skrev (3 minutter siden): Ingen sjakk her - bare en matt sau Velkommen hjem!
Sauen Shaun Skrevet 30. desember 2022 #18618 Skrevet 30. desember 2022 Roadrunner skrev (5 minutter siden): Velkommen hjem! Takk Det er veldig godt å være hjemme igjen.
Cata Skrevet 31. desember 2022 #18619 Skrevet 31. desember 2022 Daria skrev (På 29.12.2022 den 10.04): Jeg er over 40 og fortsatt usikker på hva jeg egentlig skal bruke dusjolje til... Olje deg i dusjen, vel
Daria Skrevet 31. desember 2022 #18620 Skrevet 31. desember 2022 Men hvorfor? Det er jo ikke utenpå jeg knirker...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå