Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Skrevet

:rulle: 

*spark*

*overser all sarkasme*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for spark! Det trengtes...

Skrevet

Det ble spinning i går, ikke den beste økta jeg har hatt, men mye bedre enn ren sofatid. 

Hjem til litt mat, sofa og dusj, og landet i senga i relativt høvelig tid. :natti:

I dag er planen trening rett etter jobb, og så innom butikken på vei hjem. En kjapp matbit og så MÅ jeg gjøre ferdig litt huslig opplegg. Så kan jeg heller kose meg med god samvittighet i sofaen etter jobb i morgen, og nyte helg. Skal på en liten jobbtur i morgen formiddag, så regner med arbeidsdagen kommer til å gå ganske så kjapt. 

Skrevet

God mandag! :kaffekopp:

En finfin helg er tilbakelagt. Fredag var det jobbtur hele formiddagen, og timene var hyggelige og gikk fort. Startet dagen med kjøretur i soloppgang, og var tilbake på kontoret i 14-tiden. Et par timer på jobb, før ferden gikk hjemover til helg. Fikset litt ærend på vei hjem, og nøt en rolig kveld i heimen med ferske reker, tv og stikketøy. Lørdagen startet dagen med en solid spinningøkt, før det ble retur hjem og kjapp dusj. Så kom bestis på besøk og vi trasket tur før sofa ble inntatt for mer skravling. Koselige lørdagstimer! Og i går fikk jeg med meg ei god venninne på labbetur i kjær turterreng, var jo skikkelig vårlig ute! Skogtur, skravling, sol og gode plussgrader - bare å nyte! Var ikke helt klar for å dra hjem etter turen, så i stedet dro jeg til neste turterreng og tok meg ei runde der også. Fire timer i frisk luft gjorde godt for fuggel'n! :strix:

Er meldt knallvær i dag også, så joggeskoa er på, og så satser jeg på en liten gåtur på vei hjem fra jobb. Må nok også gjøre et par ærend, og kanskje begynne å tenkte å smått på hva som skal være med på tur? :nigo:

Skrevet

Reiser til helgen :juhu:

Skrevet

Reisefeberen har det fint? :fnise: Da er det jo på tide å begynne å tenke på pakkingen, ja...

Skrevet

:veslejenta:

Så smått begynt å finne frem litt småting, men det går trått her gitt. :sjenert: Er jo leeenge til.... 

Planen er trening, klesvask og overtidsjobbing i morra, og så intensivere pakkingen på torsdag. Fredag kommer reisefølget og vi skal ut og spise og bare kose oss, og så letter vi lørdag morgen :nigo:

Prøver å få gjort det som må gjøres på jobb, og så kommer vel helgen brått brutalt tenker jeg. Men vaksiner, billetter, papirer og solkrem er klart - samt Immodium og munnbind. 🏝️

Skrevet

Intet er mer motiverende for å få ting gjort enn tidspress :fnise: 

Skrevet

Og tidspress blir det! :bond:

I går var det kjapp tur hjem etter jobb, fikk spist litt, skiftet og feilsøkt litt jobbproblem før jeg måtte kaste meg i bilen og kjøre til treningssenteret. Drøy time intens spinning, rett hjem og sette på vaskemaskin og ta en kjapp dusj, og så overtidsjobbing og litt mat. Og plutselig var det :natti:

I dag venter en lang og deilig hudpleie etter jobb, og så må jeg nok bare riste av meg den avslappede følelsen og gyve igang med pakking og forberedelser. For nå kjenner jeg det begynner å brenne litt... Skal jo ut og spise i morgen og får besøk, så det aller aller meste MÅ være klart i kveld :sjenert: Og foreløpig er pass, billetter, Immodium og solkrem satt frem, samt den tomme kofferten... Et visst potensiale :opplyser:

Skrevet

*hopper oppi den tomme kofferten, og blir med på tur* :nigo:

Skrevet

Tror ikke du blir alene oppi der altså :bond:

Skrevet (endret)
Sauen Shaun skrev (2 timer siden):

*hopper oppi den tomme kofferten, og blir med på tur* :nigo:

Jeg mener ikke å være ufin på noen måte, men jeg tror at det kan bety en smule overvektsgebyr for RR :fnise:  

Endret av Daria
Skrevet
Daria skrev (7 timer siden):

Jeg mener ikke å være ufin på noen måte, men jeg tror at det kan bety en smule overvektsgebyr for RR :fnise:  

:snurt: Hva er det du insinuerer? At jeg veier for mye? :snurt: :fnise:

Skrevet

At du veier for mye i forhold til en tillatt bagasjevekt på 20 kilo håper jeg egentlig for din egen helses del... :fnise: 

Skrevet

Dessuten var du for sen, Sauen. Nå er kofferten fylt med sommertøy og bikiner :nigo:

Skrevet
Daria skrev (13 timer siden):

At du veier for mye i forhold til en tillatt bagasjevekt på 20 kilo håper jeg egentlig for din egen helses del... :fnise: 

Ser den… :fnise:

Roadrunner skrev (12 timer siden):

Dessuten var du for sen, Sauen. Nå er kofferten fylt med sommertøy og bikiner :nigo:

Fillern… :grine: 

Daria skrev (12 timer siden):

:ler: 

:snurt:

• 2 uker senere...
Skrevet

Trekkfuglen er hjemme igjen :kaklehone:

Snart 30 timer med minimalt med søvn (kun litt lett dorming/slumring på flyet), og det er rent så det svimles litt. Men kofferten er tømt, vaskemaskinen jobber med sin andre vask (noen glemte å sjekke hvor fullt tørkestativet ble etter første vask da andre vask ble hengt opp etter at andre vask allerede var i gang, så spent på hvordan det løses etterhvert), og litt middag er spist (kanskje en medvirkende årsak til svimling, kun spist litt sjokolade siden flyfrokosten i 09:30-tiden...).

Finfin tur, solkremen og aloe vera aftersun er brukt opp, gnagsår etter de første dagene i sandaler er leget, vinterblekheten er borte og bikiniene var seige av solkrem, saltvann og svette. Man har spist omtrent 1 stk ananas per dag, i tillegg til diverse meloner og grapefrukt. Og selvfølgelig masse mat og litt kaker/is (ikke veldig imponert over de eksotiske kakene som ble presentert, derfor gikk det i mye frukt til dessert). Late dager på solseng, utflukt, bading og labbeturer. Kost meg glugg!

Men sannelig godt å komme hjem til egen heim også! Nå blir det tidlig kveld og så får vi se hvordan det blir med jobb og hverdag igjen i morgen. Godt det bare er to dager på jobb før helg... #vrak 

Ferie tar på! :veslejenta:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...