Gå til innhold

Stay on these roads

Roadrunner

Anbefalte innlegg

Ikke jeg heller - her er alt før 23 tidlig... Morgendagen er dessuten avtalefri - alt jeg trenger å sikte mot er å være noenlunde presentabel før Oda kommer med levering en gang etter 11 (det er tydeligvis trippel-trumf i morgen, så Meny var for lengst fullbooket da jeg skulle legge inn en bestilling der. Jeg har jo ikke oversikt over sånt...). Det tar seg vel ikke ut å åpne døra i morgenkåpe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her ringer klokka 06:15 hver morgen i ukedagene, så da blir det ikke så sene kvelder om jeg skal virke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Torsdag! 

Dagen starter trøtt og seigt, så jeg trøster meg med at det i det minste er fredag i morgen. Har allerede kikket på klokka et par ganger, så er redd denne dagen kan bli laaaang. Jaja, får finne noe å dykke ned i slik at jeg kan glemme trøtthet og klokka litt. 

Beina litt bedre i dag, og regner med den verste stølheten er et tilbakelagt kapittel nå. Så da er det bare å lade opp til ny selvpining på mandag. 

Ettermiddagens planer er en tur innom næreste Kiwi-butikk for litt handling, og så hjem til støvsuger og vaskefille. Det trengs... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mye jeg savner fra vanlige hverdager, men faste grytidlige morgener er ikke blant dem (å være avhengig av Follobanen er heller ikke et savn)... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En tidlig morgen igjen, så... Trøttesen i dag også, men stølheten er i alle fall i ferd med å slippe taket. Fikk handlet litt på vei hjem fra jobb (inkludert take away Thai-mat til middag), og har nå fått ryddet litt, støvsugd og fått orden i heimen. Snart pakke litt (skal ha ei natt borte fra fredag til lørdag), spise restene til kvelds og innta sofaen for kvelden tenker jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lever og det er snart helg :strix:

Må innom på veien og ordne ærend, men så går ferden til mine foreldre en liten tur. Ferske reker og sofakveld venter - blir koselig! Og i morgen blir det litt kvalitetstid med bestis - alltid en høydare. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veldig betryggende å høre at du lever. :jepp: Sofatid og ferske reker her også i kveld. :strix:

Og håndball på TV. :hoppe: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin helg, og brått var det mandag igjen. 

Har booket styrketrening i ettermiddag, så får vi se om kroppen vil. Murrer litt i hodet, men skal se litt hvordan det går utover dagen, og eventuelt ta noe for det ved behov. Rart med det, men er gjerne på mandager det murrer i hodet om jeg først får hodepine. Tilfeldig? Eller? 

I morgen blir det jobbreise, og onsdag blir det enten spinning eller noe opplegg med jobb. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roadrunner skrev (5 timer siden):

Rart med det, men er gjerne på mandager det murrer i hodet om jeg først får hodepine. Tilfeldig? Eller? 

Ut fra alt jeg har lært og erfart de siste årene om samspill mellom kropp og psyke, tenker jeg at det neppe er tilfeldig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Mandagens treningsøkt utgikk, da det i stedet ble overtidsjobbing og litt annen logistikk som måtte løses. I går ble det lang dag på jobbreise og litt guffent kjørevær hjemover, men landet trygt i sofaen rett rundt kl 20. Men i dag er faktisk treningstøyet med på jobb, da vi skal ha en liten happening med en gjeng damer rett etter jobb. Prøve noe man aldri har gjort før :fnise: Noe sier meg at det kan bli høy fnisefaktor og god stemning! 

Med andre ord ikke så mye ordinær trening så langt denne uka... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gårsdagens fysiske utskeielser gikk fint, jeg kom fra det med alle lemmer i behold. Litt mør her og der, men ellers fin form. Ble ca 90 minutter med varierende grad av bevegelse og intensitet. Ikke så veldig høyintensivt siden man testet ting for første gang, men ble endel latter og moro. Finfin ettermiddag! 

Men nå kjenner jeg litt på at uka har vært "rotete". Mandag hadde jeg booket trening, men avbooket og endte med overtidsjobbing fra sofakroken i stedet. Tirsdag var jeg sent hjemme fra jobbreise og i går var jeg litt senere hjemme etter sosialisering. Så blir ikke gjort noe hjemme, kanter bare på sofaen frem til jeg kan finne senga. Så i dag er planen en liten tur innom butikken på vei hjem fra jobb, og ellers ta det ganske rolig tror jeg. Legge sammen litt klær, rydde litt og få litt orden på heimen. Greit å gå inn i helgen med noen lunde kontroll. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke:

Småhektisk på jobb og fuggel'n prøver å finne ut av ting som er et godt stykke utenfor daglig virke. Litt frustrerende men absolutt spennende. Spør venner der jeg kan, og så håper vi at vi kommer i mål på rett måte til slutt. 

Trening utgikk elegant i går (også), med lett hodepine og sliten skrott. Og helt ærlig, motivasjon på bunn. Men i dag har jeg avtalt rusletur med venninne, i morgen er planen spinning og så vurderer jeg sterkt å booke styrketrening på torsdag. Da er det rett etter jobb, og kanskje litt lettere å hive seg rundt. Og fredag er det helg og ut på tur! 🛫 (ser ikke dette mer ut som ei due enn et fly under takeoff?? :klo: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Is it a bird? Is it a plane? :vetikke: 

Du går for "Ring en venn"-taktikken på jobb? :ler: Gamle fysio praktiserte den, tilsynelatende med godt resultat (-Jeg kan ikke så mye om dette, så jeg ringte en kamerat med mer peiling på nevrologi... :mobil: ).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må ringe en venn når det ikke er så mye hjelp i publikum (jupp, prøvd det også... :sjenert: ). Men selv vennen er på tynn is, så her er vi flere som gjør ting vi ikke kan. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...