Gå til innhold

Stay on these roads

Roadrunner

Anbefalte innlegg

Daria skrev (47 minutter siden):

Jobbing over flere tidssoner - det høres jo glamorøst ut :ler: 

Men er ganske uglamorøst siden det er forskjellige tidssoner. Ikke så gøy å sitte i telefonen pga en eller annen amerikaner kommer slengende langt utpå morgenkvisten. På den annen side så tror jeg kanskje "min" amerikaner som jeg hadde kontakt med i mange år ikke var overvettes lykkelig for å stå opp og snakke med meg kl 6 :fnise: . (Han bodde på vestkysten så det var ganske bra tidsforskjell.) Det gjorde det litt snillere for meg å sitte en time ekstra da. Vi delte ulempen, men jeg tør påstå at hans var verre enn min. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Daria skrev (3 timer siden):

Det er vel sånn det er i Pentagon?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hørt at bygget er så stort at det dekker flere postnummer, så da er vel ikke overgangen til flere tidssoner så stor... :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daria skrev (3 timer siden):

Selv om man ikke får reist og luftet passet så får man i høyeste grad hold engelsken ved like :jepp: Aldri så galt at det ikke er godt for noe. Med kollegaer både i Australia og USA (og ørten land midt i mellom) blir spennet stort! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roadrunner skrev (18 minutter siden):

Med kollegaer både i Australia og USA (og ørten land midt i mellom) blir spennet stort! 

Av og til lurer jeg jaggu på om vi ikke jobber i samme firma :fnise: . Det der hørtes ganske kjent ut. Jeg har dem også kloden rundt både hist og pist. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen! :kaffekopp:

Apropos internasjonalt miljø. Mandagen består av et møte med Singapore, og på onsdag venter et møte med Australia, Singapore, Forente Arabiske Emirater, Skottland og USA :nigo:Sånn går nu dagan... 

Fin helg var brått over, og kjenner det er godt det er kort uke denne uka. Mandag i dag, midtuke i morgen og "fredag" på onsdag. :strix: Fikk møtt litt familie på lørdagen, var utrolig koselig! Altfor sjeldent... Timene gikk fort, men koste meg glugg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du håpe på litt eksotiske faktiske jobbreiser når verden med tid og stunder returnerer til mer normale tilstander, eller er det nettmøter og telefoner som gjelder da også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daria skrev (1 time siden):

Kan du håpe på litt eksotiske faktiske jobbreiser når verden med tid og stunder returnerer til mer normale tilstander, eller er det nettmøter og telefoner som gjelder da også?

Det mest realistiske er vel å håpe på en tur til Skottland når verden en gang åpner igjen. Og så tillater jeg meg å drømme om at det kan bli en tur til Australia også, selv om det er gruelig mye reisetid for en jobbtur... De andre lokasjonene er nok ganske urealistiske... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kaffekopp:

Hektiske dager denne uka, men i dag er det endelig "fredag"! Gleder meg vilt og hemningsløst til en solid langhelg - den trengs! Skal være hjemme de første dagene, og så blir det en tur til mine foreldre i helgen inkludert mandagen. Blir koselig! Noe sier meg at det blir hektiske tider fremover også, så får bare nyte den fritiden som er. :jepp: På den positive siden - jeg blir ikke arbeidsledig med det første :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker denne langhelgen jeg! I går var det fredag, i dag er det søndag. Så kommer lørdag, lørdag, søndag og søndag. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg for min del har Fredag, Søndag, Fredag, Lørdag, Søndag og Søndag. Det er også helt greit. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En fredag og søndag unnagjort, da blir det godt med en lørdag i morgen :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Roadrunner skrev (8 minutter siden):

:ler:

Jeg begynte å nynne på den allerede før jrg trykket på linken :fnise:

Det var jo uunngåelig :fnise: 

Roadrunner skrev (7 minutter siden):

En fredag og søndag unnagjort, da blir det godt med en lørdag i morgen :jepp:

Det er et hardt liv, men det er godt du tar det med fatning :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daria skrev (1 minutt siden):

Det er et hardt liv, men det er godt du tar det med fatning :ler: 

Derfor er det nok bra at det venter et par timer med massasje, spabehandling og pleie i morgen... :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er klart det trengs, så slitsomt som det er med så mange fridager på rad...

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daria skrev (2 minutter siden):

Det er klart det trengs, så slitsomt som det er med så mange fridager på rad...

Ja, her måtte det planlegges litt så man ikke gikk helt i kjelleren.... Har visst en frisørtime på lørdagen også :plystre:

#blakkmandag #middaghosmamma

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...