Daria Skrevet 3. mai 2021 #17361 Del Skrevet 3. mai 2021 Jeg forventer at du filmer dette og legger ut på dertil egnet sted Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 3. mai 2021 Forfatter #17362 Del Skrevet 3. mai 2021 Den møtepåminnelsen kom som bestilt gitt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 3. mai 2021 #17363 Del Skrevet 3. mai 2021 Reddet av gongongen? Men jeg kan minne deg på det igjen ved en senere anledning... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 4. mai 2021 #17364 Del Skrevet 4. mai 2021 Tirsdag er også en god dag for en kontordans, jeg bare nevner det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 4. mai 2021 Forfatter #17365 Del Skrevet 4. mai 2021 Møtetid! Ikke møte før kl 16, men greit å forberede seg... (ikke si noe til Daria...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 4. mai 2021 #17366 Del Skrevet 4. mai 2021 Kroppen trenger også å forberede seg - det er sunt med litt bevegelse i løpet av dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 4. mai 2021 Forfatter #17367 Del Skrevet 4. mai 2021 Daria skrev (4 minutter siden): Kroppen trenger også å forberede seg - det er sunt med litt bevegelse i løpet av dagen Jeg skal på treningssenteret senere - teller det? Ikke vært på spinningsykkelen siden slutten av februar, så dette kan bli morsomt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 4. mai 2021 #17368 Del Skrevet 4. mai 2021 Roadrunner skrev (1 minutt siden): Jeg skal på treningssenteret senere - teller det? Ikke når gjelder min (og dine kollegaers) underholdning... (du trodde jo ikke at det var din fysiske aktivitet som egentlig var poenget her...?). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 4. mai 2021 Forfatter #17369 Del Skrevet 4. mai 2021 Daria skrev (49 minutter siden): Ikke når gjelder min (og dine kollegaers) underholdning... (du trodde jo ikke at det var din fysiske aktivitet som egentlig var poenget her...?). Det har jeg vel egentlig aldri trodd, men det er lov å prøve seg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 4. mai 2021 #17370 Del Skrevet 4. mai 2021 Jeg har sofadag i dag. Saueskrotten er ikke egnet for aktivitet i dag. Så litt fugledans som underholdning hadde passet meg og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 4. mai 2021 Forfatter #17371 Del Skrevet 4. mai 2021 Vær så god Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 4. mai 2021 #17372 Del Skrevet 4. mai 2021 Juks og bedrag - men nesten litt hypnotiserende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 5. mai 2021 #17373 Del Skrevet 5. mai 2021 Blir jo helt ko-ko av å se på de der... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 5. mai 2021 #17374 Del Skrevet 5. mai 2021 *klukk * Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 5. mai 2021 Forfatter #17375 Del Skrevet 5. mai 2021 Enig i at de har en viss hypnotiserende effekt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 6. mai 2021 Forfatter #17376 Del Skrevet 6. mai 2021 God torsdagsmorgen! I morgen er det fredag Etter flere urolige netter med dårlig søvn ble det inntak av smertestillende før senga i går kveld, og en noe bedre natt i natt. Det trengtes! Regner med arbeidsdagen kommer til å gå i ett i dag, og i morgen er det et par møter på planen så da går det gjerne også unna. At det siste møtet begynner kl 16 en fredag prøver jeg å glemme.... Men først servering til dagens gjester: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 6. mai 2021 #17377 Del Skrevet 6. mai 2021 Innom og forsyner meg med en Og håper dagen blir bra, selv om den er travel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 7. mai 2021 Forfatter #17378 Del Skrevet 7. mai 2021 Gårsdagen ble bra Det gikk ganske i ett, men kom av sted få minutter etter arbeidsdagens slutt. Fornøyd med det! Tok en rusletur før jeg kjørte hjem, og så ble det enkel middag *host* Fjordland *host* Litt klesvask og småpusling hjemme, fikk sett ukesfinalen av Sommerhytta og så ble det til slutt senga. Burde ha pakket litt, men får ta det etter jobb i dag i stedet. Klarte ikke tenke i går... Ett møte unnagjort i dag, to gjenstår. Spent på det midterste, men har fått med dyktige folk internt så skuldrene er vesentlig lavere enn for to dager siden. Så da ordner det seg nok! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 7. mai 2021 Forfatter #17379 Del Skrevet 7. mai 2021 Siste møte unnagjort og helgen starter sent men godt. Ikke bare bare med tidssoner og ting som skal passe... Men nå er jeg klar for grillmiddag hos mine foreldre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 7. mai 2021 #17380 Del Skrevet 7. mai 2021 Jobbing over flere tidssoner - det høres jo glamorøst ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå