Gå til innhold

Salamandra og gutta


Salamandra

Anbefalte innlegg

Ikke noen flere sjuklinger nå,nei... Mye av våren har jo gått med til snørring, hosting og vonde halser.

Unner deg den Barcelona-turen uten noen bekymringer for sjuke unger, mødre og bestemødre.

Har sjekket været, og det ser jo ikke så ille ut. Håper du får en fin tur, jenta mii :hjerter_rundt:

Takker og bukker for oppmuntring og heiarop og ønske om god bedring i innleggene her i forbindelse med operasjonen min. Det ser bra ut så langt, og formen er fin. Og ja; jeg er veldig glad for å bo i sentrale strøk hvor behandling og oppfølging er helt fantastisk. :sexy: (opptelling: begge boobies på plass)

Ta det pent når du og lille krøllebølle skal kjøre til Moss idag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

DA kan endelig moroa begynne; barn er levert, klær og sko er handlet inn i lange baner og pakket ned i koffert.

Veldig uvant å være helt alene hjemme i huset.. :forvirret:

Plan for morgendagen:

- Dusje (inkl. legg-og diverse andre kroppsdelershave, selvbruningskrem, øyenbrynsnapping, hårutretting med rettetang og neglelakkering)

- På postkontoret og ta ut noen euro (Husk å sjekke om lønn har kommet inn)

- Pakke ferdig resten

- Bli hentet av J og reise.. :hoppe:

Er så sliten; tror jeg tar kvelden snart.. :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fytterakker'npokker'n så dårlig jeg har vært! :grine:

På flyplassen på mandag da vi skulle hjem fra Barcelona klarte jeg å pådra meg både nyrebekkenbetennelse og matforgiftning, så jeg har vært vertikal mer eller mindre inntil i dag. Fyameg..! :forvirret:

Ellers hatt en fin tur, detaljert rapport kommer senere.

Nå er det helg, så tre dager på jobb, og så en uke på Mallorca... Hui hvor det går.... ! :overrasket:

Endret av Salamandra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff! Nyrebekkenbetennelse og matforgiftning hørtes ut som en dårlig kombinasjon.

Ingen av delene er noe særlig for seg selv, så jeg kan bare tenke meg hvor fælt du har hatt det.

Gleder meg til å høre rapport fra turen.

God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*dåne* Nyrebekkenbetennelse og matforgiftning er hver for seg et helvete på jord. All sympati! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke hatt tid til å oppdatere, og det gjør jeg heller ikke nå..

Er pakket og klar, skal ta en rask dusj og legge meg, for vi må opp kl. 03.45 i natt for å rekke flyet..

.. skal til Mallorca i morgen altså, for de som ikke har fått det med seg ;)

:briller2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God tur! :klem:

Håper dere får en deilig ferie - kos dere masse.

- bare litt misunnelig. Kunne god tenkt meg litt varmere tørrere klima.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Takk for det, Zianta.. :smilbla:

Kom hjem fra Mallorca på fredag, så jeg har vært hjemme i et par dager nå. Har fått vasket både hus og klær og plantet litt ute, så i dag har jeg bare sittet her og oppdatert meg i dagbøker.

Synes det er SÅ trått å komme igang igjen med skriving i min egen dagbok etter fravær, så jeg orker ikke noe feriereferat fra hverken Barcelona eller Mallorca. :sjenert:

Koste oss masse begge steder, og er klar for mer ferie, det kan jeg i hvertfall si.

Har begynt planlegging av ny ferie allerede :briller2: , skal prøve å få leid feriehus i Danmark første uken i august sammen med T+T og J+J med tilhørende avkom. Et litt stort hus på Jylland med badebasseng hadde vært noe.. vi hadde det et år og det var en kjempesuksess :tommel:

Ellers lite nytt herfra, skal ut i kveld med T og J (på mitt gamle stamsted, er noen dj'er jeg kjenner som skal spille litt house i kveld. 40,- for drinkene frem til 24.00... Strawberry Daiquiries, here I come..! :rosasmil: )

Slappe av dag i morgen, og på tirsdag begynner jobb+sunt&bedre liv :Nikke:

(Men ikke nå, nå driver jeg og jobber meg innover på en svær svart Toblerone :sikle: )

Endret av Salamandra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei jenter..! :vinke:

Jeg er her ennå, men har ikke tid eller overskudde til å skrive dagbok om dagen. Det er bare en av 4785745749 jeg føler jeg MÅ gjøre, og hvis det ikke er mer lystbetont enn det så får den heller likke litt brakk.

Det er nok av andre ting som MÅ gjøres.

Nå for eksempel, så MÅ jeg pakke for fire til vi reiser til Lofoten i morgen. Jeg MÅ vaske klær, henge dem opp (siden tørketrommelen har sagt takk for seg), hente bilen på Lambertseter (siden vi satte den igjen der i går kveld da vi skulle ta noen øl hos en kompis, jeg MÅ ned til Moss og hente Sebastian, jeg MÅ innom jobben og sette på out-of-office-reply'en på mailen min som jeg glemte på fredag, og så Må jeg hjem og pakke ferdig, legge unger, dusje, sove i 3-4 timer, opp med stort og smått og komme oss på flyet til Bodø.

Derfra skal vi ta ferje i tre timer til et sted som ligger et kvarter fra det fiskeværet vi skal bo i en uke. Det er ikke spådd særlig fint vær, men det er jo lov å krysse fingrene for at det ikke blir helt pyton med høljregn og fem varmegrader.

Ellers har det ikke skjedd så mye siden sist.. eller det har det vel egentlig...

Mamma skal begynne med cellegift på tirsdag :forvirret: , det går bedre på jobben min nå, Sebastian har endelig sluttet å gråte når han leveres hos dagmamma og har blitt rå-flink til å legge seg om kvelden og sove om natta :tommelsmil: , Fabian har fått mobil av pappa'n sin og driver og sender meg sms'er hele tiden (når ble han så stor egentlig? ), det går ganske greit med mormor, hun er i tålelig god form, jeg har sagt fra til mannen at så fort jeg får fast månedslønn i august så skal vi få noen til å komme å vaske her et par ganger i mnd for jeg er så inn-til-margen-drittlei av at alle andre enn meg lever i den villfarelsen at dette huset er et hotell og at jeg er stuepike her, vi har fått fylt på subbus og singel på gårdsplassen, så nå ser det mye bedre ut ute her, jeg har fått time hos gyn'en min for å få satt inn spiral når jeg kommer hjem fra ferie (orker ikke mer p-pille styr, de hormonene tar knekken på meg), eksen og kona (pappa'n til Fabian) skal ha baby i februar hvis alt går som det skal, Bestis T og Kompis T som er ekser og har lille-T sammen driver og surrer etter 6 år fra hverandre og er kanskje på vei til å bli sammen igjen :overrasket: , scrappingen har ligget brakk en stund( med unntak av et par bestillingsverk på bryllupskort), det er definitivt ingen sommeraktivitet og alle har (bank i bordet) vært mer eller mindre friske siden den drøye sjukesjauen vi hadde her i våres.

Det slår meg at jeg bare skriver her når jeg skal ut og reise.. Hvorfor det egentlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Snart ferdig pakket, mangler bare regntrekket til OTH'en (tar med den oppover, paraplytrillen er ikke særlig egnet i det terrenget vi skal til) og toalettsaker (som skal pakkes etter at jeg har tatt meg en dusj etterpå).

Ble mye varmt tøy og regntøy, det er ikke akkurat hetebølge der oppe nå. :forvirret:

To fleecetepper har også fått lov til å bli med.

Må dessuten huske boken jeg holder på med nå.. hva heter den igjen?

"Menn som hater kvinner" eller noe slikt?

Bestis T og Kompis T var innom tidligere i kveld, nå er de sammen igjen.. :ler:

En helgetur til Tønsberg med store mengder alkohol er tydeligvis det som skulle til for å få han på glid.. :tommelsmil:

Nei nå må jeg pakke regntrekk og dusje..! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jo en fin oppdatering på hva som skjer i livet ditt.

Håper dere får en fin tur til Lofoten, det er nydelig der.

Scrappingen tar seg opp til høsten, det er i alle fall det jeg tenker. Jeg småscrapper litt på bryllupsalbumet, men det går ikke akkurat i rakettfart. Men det jøkkeno'.

God tur, da! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Gurimalla.. over en måned siden det ble skrevet noe her.. :flau:

Jeg får ta det igjen senere, i dag reiser jeg og ungene til Risør :reise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Dæven som du ferierer da..høres helt nydelig ut!! :Nikke: Er dere i Risør enda, eller kommet hjem? Det er jo det paradiset om sommeren da..Håper i hvertfall du koser deg, og nyter ferien, det er jeg ikke i tvil om at du gjør.. :ler:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...