Gå til innhold

Menn som fantaserer om å suge pikk


Gjest Gjest_Gutt

Anbefalte innlegg

Når jeg har sex med kvinner er det ikke slik at jeg planlegger det, og sjekker/blir sjekket opp, slik som det er vanlig med menn. Jeg har ingen interesse av å sjekke opp en jente. Det har heller vært tilfeldig, at muligheten har kommet etter at jeg har vært kåt og i gang.

De jeg har hatt sex med har vært naturlige, fine jenter, men ingen jeg har drømt om sex med tidligere.

Derfor mener jeg at det er sexen jeg tenner på. Men hun må selvsagt være en person jeg er komfortabel med, glimt i øyet, renslig osv., så jo, jeg har nok noen begrensninger. Er vel ingen som kan si at de ville hatt sex med hvem som helst..? :sjenert:

Så siden du har sex med begge kjønn(går jeg utifra) så kan du kalles biseksuell(det å ha sex med begge kjønn)?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Joda, Søta, dersom du tenner på å ha sex med damer, så har du sex med hvem som helst... :fnise:
Hvis du tenner på sexen og spenningen, så kan du ha sex med alt som du forbinder med sex og som fører til spenning?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artig tråd :)

Vi opererer alle på en skala som spenner fra homo via bi til hetero. De færreste er 100% det ene eller det andre, isåfall er det fryktelig mange der ute som definerer seg som heterofile som faktisk er bifile.

Det blir fullstendig håpløst å måtte redefinere sin seksualitet på bakgrunn av litt nysgjerrighet, kåthet eller ønske om å teste ut noe man ikke før har prøvd!

Husk at mange mener at man er litt bi hvis man som mann liker å få strap-on av dama, fysisk så føles det relativt likt som ekte vare, men det er ingen mann med i regnestykket.

Er disse gutta bittelitt bi, eller er de 100% hetero?

Hva om man liker sexen over tid, dvs at det ikke bare er en engangsforeteelse, kan man redefinere da?

La oss si at krompen er skaphomse, er det mulig at han knuller Mette-Marit i rompa, blir knullet av Mette-Marit i rompa fordi han er homse? Pga at det ville ført til stor oppstandelse om han giftet seg med en mann, eller det ble gjort kjent at krompen hadde sex med en elsker. Ref fra annen tråd hvor du/noen annen hevdet at homoseksualitet er blitt så dagligdags at det er utenkelig at en homse i forhold med en kvinne ikke kunne ha hatt "homse"sex med henne(fordi sex med en mann ville ikke blitt godtatt av familie ol.), dvs kan feks krompen være et unntak?

Har man sex med kun kvinner, liker sex med kun kvinner, har kun lyst til å ha sex med kvinner, så er man nok sannsynligvis hetroseksuell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var da som pokker!

*Presiserer* Jeg har sex med menn, jeg er i forhold med menn, jeg tenner på menn. Det er det som er saken.

Jeg driver ikke og HAR SEX MED kvinner, eller menn for den saks skyld over en lav sko. Jeg har sex i forhold med menn som jeg elsker OG tenner på.

Jeg har ikke sex med barn, dyr eller annet som noen her nå har nevnt opptil flere ganger, og nei jeg er ikke så kåt at jeg puler hva som helst.

Tankeganene her er så svart/hvitt at det er skremmende. Er det noe man ikke forstår, så sykeliggjøres det, eller i det minste defineres det. Hvorfor?

Å forklare en seksuell setting som jeg tenner på er vanskelig, fordi tenning er vanskelig å forklare. Men i en trygg situasjon så kan jeg absolutt ha glede av at en kvinne utfører oralsex på meg, eller kysser meg eller tar på meg. Hva er den store forskjellen på det og at en mann gjør det samme? Kjønn. Men jeg tenner da i hederlige unntakssituasjoner på sex hvor en kvinne er involvert. Rett og slett.

Jeg har ikke behov for å være åpen og udefinert, jeg er rimelig kjedelig og monogam og forholdseksuell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La oss si at krompen er skaphomse, er det mulig at han knuller Mette-Marit i rompa, blir knullet av Mette-Marit i rompa fordi han er homse? Pga at det ville ført til stor oppstandelse om han giftet seg med en mann, eller det ble gjort kjent at krompen hadde sex med en elsker. Ref fra annen tråd hvor du/noen annen hevdet at homoseksualitet er blitt så dagligdags at det er utenkelig at en homse i forhold med en kvinne ikke kunne ha hatt "homse"sex med henne(fordi sex med en mann ville ikke blitt godtatt av familie ol.), dvs kan feks krompen være et unntak?

Forskjellen mellom å knulle en jenterumpe og en gutterumpe er like stor som forskjellen mellom å kysse en jentemunn eller guttemunn....rumpesex har ingen ting spesifikt med homo/bi sex å gjøre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så siden du har sex med begge kjønn(går jeg utifra) så kan du kalles biseksuell(det å ha sex med begge kjønn)?

Ja, kaller meg gjerne biseksuell.

Hvis du tenner på sexen og spenningen, så kan du ha sex med alt som du forbinder med sex og som fører til spenning?

Lurespørsmål ikke sant? :gjeiper:

Tja, menn og kvinner som jeg forbinder med sex og som fører til spenning kan jeg vel ha sex med om jeg tenner på dem. Men på spørsmål om jeg kan ha sex med alt, så må jeg jo si nei, for det gjelder bare voksne menn og kvinner, og som vil det selv.

Jeg er sammen med verdens beste kjæreste, og har selvfølgelig de samme reglene for utroskap som de fleste andre. I en trekant med kjæresten kan jeg gjerne ha med mann eller kvinne, alt ettersom. Kjæresten stemmer for KKM, og det er helt greit, så lenge det er ei voksen, sexy og trygg dame som vi tenner på.

Er det egentlig så komplisert? Bare at jeg tenner på mennesker av begge kjønn i en seksuell situasjon, og ikke har noen sperrer som begrenser meg fra å ha sex med dem. (Bortsett fra om jeg er i et forhold, og han ikke er med på det selvsagt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var da som pokker!

*Presiserer* Jeg har sex med menn, jeg er i forhold med menn, jeg tenner på menn. Det er det som er saken.

Jeg driver ikke og HAR SEX MED kvinner, eller menn for den saks skyld over en lav sko. Jeg har sex i forhold med menn som jeg elsker OG tenner på.

Jeg har ikke sex med barn, dyr eller annet som noen her nå har nevnt opptil flere ganger, og nei jeg er ikke så kåt at jeg puler hva som helst.

Tankeganene her er så svart/hvitt at det er skremmende. Er det noe man ikke forstår, så sykeliggjøres det, eller i det minste defineres det. Hvorfor?

Å forklare en seksuell setting som jeg tenner på er vanskelig, fordi tenning er vanskelig å forklare. Men i en trygg situasjon så kan jeg absolutt ha glede av at en kvinne utfører oralsex på meg, eller kysser meg eller tar på meg. Hva er den store forskjellen på det og at en mann gjør det samme? Kjønn. Men jeg tenner da i hederlige unntakssituasjoner på sex hvor en kvinne er involvert. Rett og slett.

Jeg har ikke behov for å være åpen og udefinert, jeg er rimelig kjedelig og monogam og forholdseksuell.

Hva med en som har tatt seg til rette på et barn, han/hun har bare gjort det én gang, vil du definere han/hun som pedofil eller bare utforskende?

Jeg mener, her skal jo ingen settes i bås.

Endret av Guriane
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med en som har tatt seg til rette på et barn, han/hun har bare gjort det én gang, vil du definere han/hun som pedofil eller bare utforskende?

Jeg mener, her skal jo ingen settes i bås.

Jeg merker at det med pedofili gjør meg kvalm langt inne i sjelen å stadig skulle sammenlignes med.

Jeg kjenner meg selv, og vet hva jeg tenner på, og det er menn. Ergo ser jeg på meg selv som heterofil. For meg personlig er kvinnesexen noe som skjer/har skjedd en så liten brøkdel av min seksuelle karriere at jeg ikke ser på det som del av meg som trenger å defineres utover at jeg er heterofil. Er jeg også til en viss grad biseksuell? Kan jeg ikke tenke meg, men det kan godt være andre vil definere meg som det. (ikke trekk fram barn igjen, og si noe om at man tar på barn en gang osv)

Altså, jeg er ikke redd for å settes i bås, men jeg føler faktisk ikke at båsen "biseksuell" har gjenklang hos meg i det hele tatt. Det er vel det jeg prøver å si.

Hvor mange har ikke vært "Gay in College, Once" uten at det bød dem i mot, og uten at det er noe de trenger være resten av livet?

Endret av KateW
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg merker at det med pedofili gjør meg kvalm langt inne i sjelen å stadig skulle sammenlignes med.

Jeg kjenner meg selv, og vet hva jeg tenner på, og det er menn. Ergo ser jeg på meg selv som heterofil. For meg personlig er kvinnesexen noe som skjer/har skjedd en så liten brøkdel av min seksuelle karriere at jeg ikke ser på det som del av meg som trenger å defineres utover at jeg er heterofil. Er jeg også til en viss grad biseksuell? Kan jeg ikke tenke meg, men det kan godt være andre vil definere meg som det. (ikke trekk fram barn igjen, og si noe om at man tar på barn en gang osv)

Jeg har ikke vært i nærheten av å kalle deg pedofil. Selv om det er kvalmt som fy så er det faktisk de som tenner på sånne ting. Og da spør jeg igjen, hvis han/hun kun har gjort det én gang, er han/hun pedofil eller utforskende? Det at du ikke vil svare tror ikke ene og alene er fordi du synes det er kvalmt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde spørsmålet var om hvorvidt jeg ikke ville båssettes, jeg.

Allikevel er ikke dette noe jeg kan svare på, fordi jeg ikke vet nok om hvordan pedofili utarter seg, eller hvordan det defineres, altså om det er en lidelse eller har med et sykdomsbilde å gjøre.

All den stund det involverer barn, så syns jeg heller ikke det kan sammenlignes med å ha sex med et annet voksent menneske av fri vilje, mener jeg. (som er det jeg har snakket om tidligere i tråden)

OG Guri, nei du har ikke kalt meg pedofil, det er jeg klar over. Men det har vært brukt som eksempel av andre også flere ganger i tråden.

Endret av KateW
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man bør selv kunne bestemme hvilken kategori man føler seg hjemme i. Jeg skjønner ikke hvorfor det er så viktig for andre å "kverulere" på det så lenge grensene er såpass uklare. For min del så er jeg hetrofil og til -ts- ....jeg mener det ikke bør være tabu for hetrofile å fantasere om å suge pikk...men det er tydelig at mange andre mener at det er et tabu... :fy_fy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde spørsmålet var om hvorvidt jeg ikke ville båssettes, jeg.

Allikevel er ikke dette noe jeg kan svare på, fordi jeg ikke vet nok om hvordan pedofili utarter seg, eller hvordan det defineres, altså om det er en lidelse eller har med et sykdomsbilde å gjøre.

All den stund det involverer barn, så syns jeg heller ikke det kan sammenlignes med å ha sex med et annet voksent menneske av fri vilje, mener jeg. (som er det jeg har snakket om tidligere i tråden)

Lettvint svar der. En eller annen mening har sikkert du også om det.

Seksualitet er sekusalitet, det er det jeg prøver å si. Og alt dette handler nettopp om bås-setting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man bør selv kunne bestemme hvilken kategori man føler seg hjemme i. Jeg skjønner ikke hvorfor det er så viktig for andre å "kverulere" på det så lenge grensene er såpass uklare. For min del så er jeg hetrofil og til -ts- ....jeg mener det ikke bør være tabu for hetrofile å fantasere om å suge pikk...men det er tydelig at mange andre mener at det er et tabu... :fy_fy:

Vel, det som satte det i gang for flere her var at enkelte mente at alle er litt bi. Så hvis noen skal kunne bestemme hvilken kategori de føler seg hjemme i, så bør det gjelde alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Man bør selv kunne bestemme hvilken kategori man føler seg hjemme i. Jeg skjønner ikke hvorfor det er så viktig for andre å "kverulere" på det så lenge grensene er såpass uklare. For min del så er jeg hetrofil og til -ts- ....jeg mener det ikke bør være tabu for hetrofile å fantasere om å suge pikk...men det er tydelig at mange andre mener at det er et tabu... :fy_fy:

Jeg er så enig med deg.

Jeg synes det blir altfor drøyt å trekke inn pedofili i denne diskusjonen. Jeg ser ikke helt grunnlaget for å sammenligne sex med barn og, som KateW sier, sex med et samtykkende voksent menneske.

Folk er utrolig forskjellige, så det å diskutere tenningsmønster blir som å diskutere religion - man kommer aldri noen vei med det. Ihvertfall ikke når noen kaller et spesielt tenningsmønster for ekkelt/frastøtende/whatever.

For å svare til TS: jeg mener man kan være 100% heterofil og samtidig fantasere om det samme kjønn. Og ja, det er tabu. Det gjenspeiler jo denne tråden veldig godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OG Guri, nei du har ikke kalt meg pedofil, det er jeg klar over. Men det har vært brukt som eksempel av andre også flere ganger i tråden.

Javel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så enig med deg.

Jeg synes det blir altfor drøyt å trekke inn pedofili i denne diskusjonen. Jeg ser ikke helt grunnlaget for å sammenligne sex med barn og, som KateW sier, sex med et samtykkende voksent menneske.

Folk er utrolig forskjellige, så det å diskutere tenningsmønster blir som å diskutere religion - man kommer aldri noen vei med det. Ihvertfall ikke når noen kaller et spesielt tenningsmønster for ekkelt/frastøtende/whatever.

For å svare til TS: jeg mener man kan være 100% heterofil og samtidig fantasere om det samme kjønn. Og ja, det er tabu. Det gjenspeiler jo denne tråden veldig godt.

Det handler om hvor grensen for definisjonen går. Jeg er uenig i begrepet litt bi. Er man litt bi, så er man bi. Tukler man på et barn én gang, er man pedo eller ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest MikeWaters
Vel, det som satte det i gang for flere her var at enkelte mente at alle er litt bi. Så hvis noen skal kunne bestemme hvilken kategori de føler seg hjemme i, så bør det gjelde alle.

Det var vel meg i et svakt øyeblikk :), det riktige skal selvsagt være "de fleste er til en viss grad bi", det finnes selvsagt de som overhodet ikke er det, men så er det jo også et definisjonsspørsmål om hva som må til for å kunne kalles bi.

Og jo strengere reglene for nettopp det er, jo flere av oss detter inn i definisjonen bi.

Jeg har hatt sex med menn og tenner litt på den settingen, så for meg er vel definisjonen åpenbar, men jeg har ikke noe problem med å se at reglene for hva som gjør en bi kontra hetero er uklare og varierer fra person til person.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, det som satte det i gang for flere her var at enkelte mente at alle er litt bi. Så hvis noen skal kunne bestemme hvilken kategori de føler seg hjemme i, så bør det gjelde alle.

De som mener at alle er bi...det faller jo på sin egen urimelighet...da er jo ingen homo eller hetro...

Det viktigste og kanskje det eneste viktige under dette temaet er å akseptere og respektere de som er i båsene ved siden av seg selv...jeg blir litt trist av at det virker som homofili og bifili ennå ikke er helt akseptert...på et slikt sted som dette hvor menneskene burde vært mer åpne. (Det siste var ikke til deg Guriane...)

Endret av SMann
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det handler om hvor grensen for definisjonen går. Jeg er uenig i begrepet litt bi. Er man litt bi, så er man bi. Tukler man på et barn én gang, er man pedo eller ikke?

Dersom man noen gang rører et barn på ''den måten'' er man pedofil, ja. Men jeg mener ikke at det å være bifil kan likestilles med det. Pedofili er en sykdom og det er straffbart. Har man først rotet seg borti det, kommer man aldri bort fra det igjen. Akkurat som alkoholisme eller rusmisbruk. Du må ta konsekvensene av det resten av ditt liv. Derfor mener jeg at det er helt bak mål å sammenligne pedofili med ''litt bi''. I mitt hode er det rett og slett ikke sammenlignbart.

Definisjonen ''litt bi'' kan jo diskuteres selvsagt, men det blir feil å sammenligne det med pedofili.

Endret av ~Maja~
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var vel meg i et svakt øyeblikk :), det riktige skal selvsagt være "de fleste er til en viss grad bi", det finnes selvsagt de som overhodet ikke er det, men så er det jo også et definisjonsspørsmål om hva som må til for å kunne kalles bi.

Og jo strengere reglene for nettopp det er, jo flere av oss detter inn i definisjonen bi.

Jeg har hatt sex med menn og tenner litt på den settingen, så for meg er vel definisjonen åpenbar, men jeg har ikke noe problem med å se at reglene for hva som gjør en bi kontra hetero er uklare og varierer fra person til person.

Med vekt på "de fleste". Alle - de fleste. Så flink du var som rettet det du hadde skrevet :kose::roll: Kan jeg spørre hvor du har dette fra ettersom du mener dette er noe "de fleste" er så burde det jo være såpass velkjent at det står noe om det et sted.

Jeg spurte for et par sider tilbake, hvis du ikke tenner på personen, men på selve sexen, nøyaktig hva er det du tenner på. Den var vel mest til Kate.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...