Gå til innhold

Menn som fantaserer om å suge pikk


Gjest Gjest_Gutt

Anbefalte innlegg

Enig!!

Er det så farlig hva man er eller ikke er? Må alle plasseres i bås?

Menn må da få lov til å kose seg litt sammen også! Det er da bare ufarlig og deilig....heller det enn å f.eks. slåss.

:spy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest MikeWaters
Jeg venter fremdeles på en link som viser til hvor det står at alle er litt bi. Beklager,- de fleste.

Hmmmmm, vi prøver igjen. De fleste er litt bi hvis definisjonen har så liten takhøyde at man ikke kan fantasere om det samme kjønn uten å automatisk være bi (jmf trdens tema).

Hvis det derimot må mere til for å være bi, så vil det jo selvsagt være færre som er bi eller som "rettmessig" kan definere seg som det.

Jeg vil ikke kalle en homofil mann som plutselig tester ut sex med en kvinne for bifil helt plutselig, han er fremdeles homofil i mine øyne da denne biten av ham er såpass dominerende.

Oi, glemte linken www.deflesteerlittbi.no. Og jeg venter fremdeles på din definisjon av bi?

Endret av MikeWaters
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nysgjerrig gutt
Fint det, men da er du en rompis.

Jeg elsker båser.

Båser.....det pirrer meg litt også.

Når vi gutta møtes så bytter vi på å stå i en bås, med rumpa ut mot de andre. Elsker det jeg også! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmmmm, jeg tror ikke du skjønner helt hva jeg mener. De fleste er litt bi hvis definisjonen har så liten takhøyde at man ikke kan fantaserer om det samme kjønn uten å automatisk være bi (jmf trdens tema).

Hvis det derimot må mere til for å være bi, så vil det jo selvsagt være færre som er bi eller som "rettmessig" kan definere seg som det.

Jeg vil ikke kalle en homofil mann som plutselig tester ut sex med en kvinne for bifil helt plutselig, han er fremdeles homofil i mine øyne da denne biten av ham er såpass dominerende.

Oi, glemte linken www.deflesteerlittbi.no

Den mannen er da homofil, men ikke nødvendigvis homoseksuell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en ny vri :)

Det er vel ikke så uvanlig. :) Vil nok påstå at de fleste homser er av slik art, i mindre eller større grad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig!!

Er det så farlig hva man er eller ikke er? Må alle plasseres i bås?

Menn må da få lov til å kose seg litt sammen også! Det er da bare ufarlig og deilig....heller det enn å f.eks. slåss.

Nei, det spiller ingen rolle hva du er, om du bi, homo eller hetro. Ingen som sier at folk ikke skal være som de er.

Jeg ser virkelig ikke problemet med å kunne si at man er sånn eller sånn. Det må jo være at man ikke vil innrømme at man enten er bi, homo eller hetro. Eller at man på død og liv være utenfor rammer og grenser. Egentlig handler det ikke om bås-setting heller. Hvis jeg er hetro så føler jeg virkelig ikke at jeg er satt i en bås. Det er bare sånn jeg er. Likesom jeg er kvinne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmmmm, vi prøver igjen. De fleste er litt bi hvis definisjonen har så liten takhøyde at man ikke kan fantasere om det samme kjønn uten å automatisk være bi (jmf trdens tema).

Hvis det derimot må mere til for å være bi, så vil det jo selvsagt være færre som er bi eller som "rettmessig" kan definere seg som det.

Jeg vil ikke kalle en homofil mann som plutselig tester ut sex med en kvinne for bifil helt plutselig, han er fremdeles homofil i mine øyne da denne biten av ham er såpass dominerende.

Oi, glemte linken www.deflesteerlittbi.no. Og jeg venter fremdeles på din definisjon av bi?

Og hvor har du det fra at de fleste fantaserer om det samme kjønn, Mike?

Min definisjon av bi er det samme som hva bi faktisk er. Og det har jo kommet fram ganske tydelig gjennom hva jeg har skrevet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

lurer på om hvor mange hetroseksuelle menn med hånd på hjertet har noen gang fantasert om å få suge en stiv pikk og kose seg med den. Hvor mange jenter/damer har fantasert om å nyte denne utsikten.

ser frem til gode svar....

Jeg har fantasert om det noen ganger ja. Om det skyldes pur nysgjerrighet, eller andre ting er jeg ikke sikker på. Men fantasert om det - jepp :)

(Og jeg er igrunn ikke noe særlig redd for å få noe "homo-stempel" på meg heller.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MikeWaters
Og hvor har du det fra at de fleste fantaserer om det samme kjønn, Mike?

Ingensteds, og jeg har heller aldri sagt det, Guriane!

"De fleste er litt bi hvis definisjonen har så liten takhøyde at man ikke kan fantasere om det samme kjønn uten å automatisk være bi"

Tolker du det virkelig dit hen? imponerende, vrang idag? :) jeg får servere det med teskje: hvis en fantasi om det samme kjønn er nok til å sette en person i bifilbåsen, så er nok sannsynligheten stor for at bifilbåsen er relativt overbefolket ift hva den burde være!

Så, er man automatisk bi hvis man har fantasier om det samme kjønn på et eller annet tidspunkt i livet?

Endret av MikeWaters
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_kåre_*

American Psychological Association states that sexual orientation "describes the pattern of sexual attraction, behavior and identity e.g. homosexual (aka gay, lesbian), bisexual and heterosexual (aka straight)." "Sexual attraction, behavior and identity may be incongruent. For example, sexual attraction and/or behavior may not necessarily be consistent with identity. Some individuals may identify themselves as homosexual or bisexual without having had any sexual experience. Others have had homosexual experiences but do not consider themselves to be gay, lesbian, or bisexual. Further, sexual orientation falls along a continuum. In other words, someone does not have to be exclusively homosexual or heterosexual, but can feel varying degrees of both. Sexual orientation develops across a person's lifetime-different people realize at different points in their lives that they are heterosexual, bisexual or homosexual."[12]

litt mer for de som er interresert, artig lesning:

http://en.wikipedia.org/wiki/Bisexuality

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg får servere det med teskje: hvis en fantasi om det samme kjønn er nok til å sette en person i bifilbåsen, så er nok sannsynligheten stor for at bifilbåsen er relativt overbefolket!

Så hvor har du fått det fra at de fleste fantaserer om andre av samme kjønn? Sitter du bare å gjetter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selvsagt, er det ikke åpenbart.

Nei, Da hadde jeg ikke spurt.

Ville du at det skulle vært åpenbart hadde du vel sakt noe som "jeg vil jo tro at det er sånn og sånn fordi..." Men det gjør du jo ikke.

Du kommer jo med bastante påstander som "Alle er bifile!" eventuellt "De fleste er litt bifile" til tross for at halvparten av de innvolverte bekrefter det motsatte på veine av seg selv.

Men da er det jo greit, så lenge du bare driver på med vill gjetting. Det må du jo få lov til å gjøre så mye av du bare orker ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke så viktig hva jeg og du definerer oss som, det er ikke det som er kjernen. Du definerer deg som hetero, jeg som bi - so far so good. Er vi enig om at andre mennesker kan ha uklare linjer om hva de selv ønsker å definere seg som.

Hvorfor provoserer det deg at alle mennesker opererer på en linje mellom hetero og homo, og de færreste tilhører ytterpunktene? Kan du med sikkerhet si at du aldri kommer til å ha en seksuell tanke om en kvinne i løpet av ditt liv? For meg gjør ikke det deg nødvendigvis bi, men det er nettopp det mange av nissene i denne tråden mener.

Jeg spør igjen, hva må til for å defineres som bi?

Hva er ytterpunktene?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hmmmmm, vi prøver igjen. De fleste er litt bi hvis definisjonen har så liten takhøyde at man ikke kan fantasere om det samme kjønn uten å automatisk være bi (jmf trdens tema).

Hvis det derimot må mere til for å være bi, så vil det jo selvsagt være færre som er bi eller som "rettmessig" kan definere seg som det.

Jeg vil ikke kalle en homofil mann som plutselig tester ut sex med en kvinne for bifil helt plutselig, han er fremdeles homofil i mine øyne da denne biten av ham er såpass dominerende.

Oi, glemte linken www.deflesteerlittbi.no. Og jeg venter fremdeles på din definisjon av bi?

Ingensteds, og jeg har heller aldri sagt det, Guriane!

"De fleste er litt bi hvis definisjonen har så liten takhøyde at man ikke kan fantasere om det samme kjønn uten å automatisk være bi"

Tolker du det virkelig dit hen? imponerende, vrang idag? :) jeg får servere det med teskje: hvis en fantasi om det samme kjønn er nok til å sette en person i bifilbåsen, så er nok sannsynligheten stor for at bifilbåsen er relativt overbefolket ift hva den burde være!

Så, er man automatisk bi hvis man har fantasier om det samme kjønn på et eller annet tidspunkt i livet?

Du har ennå ikke vist meg hvor det står at alle/de fleste er litt bi. Selv om det ikke skal mer til for å være bi enn å ha bi-fantasier, hvordan kan du være så sikker på at det er noe de fleste fantaserer om?

Nei, Da hadde jeg ikke spurt.

Ville du at det skulle vært åpenbart hadde du vel sakt noe som "jeg vil jo tro at det er sånn og sånn fordi..." Men det gjør du jo ikke.

Du kommer jo med bastante påstander som "Alle er bifile!" eventuellt "De fleste er litt bifile" til tross for at halvparten av de innvolverte bekrefter det motsatte på veine av seg selv.

Men da er det jo greit, så lenge du bare driver på med vill gjetting. Det må du jo få lov til å gjøre så mye av du bare orker ;)

Så bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MikeWaters
Nei, Da hadde jeg ikke spurt.

Ville du at det skulle vært åpenbart hadde du vel sakt noe som "jeg vil jo tro at det er sånn og sånn fordi..." Men det gjør du jo ikke.

Du kommer jo med bastante påstander som "Alle er bifile!" eventuellt "De fleste er litt bifile" til tross for at halvparten av de innvolverte bekrefter det motsatte på veine av seg selv.

Men da er det jo greit, så lenge du bare driver på med vill gjetting. Det må du jo få lov til å gjøre så mye av du bare orker ;)

Jeg skal prøve å holde meg litt seriøs her, jeg har fjollet mye i denne tråden, men det er vanskelig å holde seg "edru" når folk sammenligner pedofili og bisexualitet.

Glem alle er bifile, det var teit sagt og en stygg generalisering, ydmyk MikeWaters ber alle på KG om tilgivelse :)

Påstanden de fleste er litt bifile stammer fra en relativt vanlig og logisk slutning om at alle mennesker befinner seg på en akse hvor ytterpunktene er homo og hetero. De færreste befinner seg helt ytterst på skalene i begge ender, det betyr derimot ikke at man er merkbar bifil om man befinner seg på si 5 eller 95% hetero/homo. Jo mer man nærmer seg midten jo mer krystaliserer bisexualiteten seg og manifisterer seg i å leve ut fantasier o.l. i virkeligheten.

Følger du meg så langt, de som er 90% hetero vil kunne ha f.eks MMK trekant med kvinnen i sentrum eller ha runkering (heter det ikke det? :)) med bare gutter, mens en som er helt i ytterkant mest sannsynlig vil bli kvalm av en slik setting. Disse på 90% er fremdeles langt fra bifil, og vil sannsynligvis aldri tenke tanken på å ha sex med en mann, men de har en åpnere tilnærming og blir ikke redd av å befinne seg i samme rom med en naken kåt mann.

Menn som liker dildo/strap-on oppi rumpa befinner seg nok også ikke helt i ytterkant, selv om det er langt frem til at vi kan trekke en slutning om at disse faktisk tenner på ekte vare og dermed er bi.

Mitt poeng har hele tiden vært at fantasier om samme kjønn, å ronke sammen med en annen mann, fingre seg med en venninne, ha trekant hvor man tilfeldigvis berører det samme kjønn, å teste ut noe en gang o.l., ikke umiddelbart stempler deg som bifil. Du må lenger inn på aksen for å endre din kjernelegning som jo er den folk definerer seg etter.

Endret av MikeWaters
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MikeWaters
Chuck Norris?! :skratte:

Ikke kødd med Chuck, han spiser deg levende. Med krem! Jeg kom faktisk ikke på noe bedre symbol på heterosexualitet :) det sier vel mest om meg.

Elvis

Snoop Dogg

Lars Monsen

Buffalo Bill........

Endret av MikeWaters
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...