Gå til innhold

Carries dagbok


-Carrie

Anbefalte innlegg

Jeg sliter litt med motivasjonen for tiden.. har så lyst på ting HELE tiden. Har lyst å bake ting, har lyst å handle masse godt til påsken osv. Har jo klart å være veldig flink til nå, så hvorfor kan jeg ikke bare fortsette med det?? :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest faerytale

Kanskje det bare er en periode som du må gjennom...? :sjenert: Sånn at hvis du klarer å holde deg så går det over?

Synes du er flink jeg! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler med deg... Jeg har også lyst til å bake noe, lyst til å spise påskemarsipan og freiaegg, lyst til å slippe å tenke på hva jeg spiser hele tiden osv..

Kanskje det hjelper hvis du fokuserer på målet ditt? :) Du vet hva de sier i England- " a minute on the lips, a lifetime on the hips!"

Er det verdt det for et par minutters glede?

Kjøp inn vaniljekesam og god frukt, roastbeef og reker og kos deg med magre, proteinrike fristelser. Det er iallefall min plan for påsken! Dessuten må det jo være lov med en dag utskeielser der man spiser noe usunt- er jo tross alt bare påske en gang i året ;)

JA til påskeegg på lørdag!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom for å ønske deg en god påske! :klemmer:

Kjenner så godt igjen det der med fristelser. Trikset som av og til funker for meg er å prøve å lage sunne (eller i det minste sunnere) alternativer til det jeg har lyst på. Sugen på potetgull og dip = grønnsaker og dip. Har jeg lyst på boller og godis kan jeg bake grove müsliboller. Sjokolade går det ikke an å erstatte, men da er det bedre å spise en liten bit mørk sjokolade enn en diger plate med melkesjokolade.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk jenter, jeg skal kose meg i påsken med sunnere alternativ :) Det går litt opp og ned med motivasjonen, men jeg er fast bestemt på at dette skal jeg klare :jepp:;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det bare er en periode som du må gjennom...? :sjenert: Sånn at hvis du klarer å holde deg så går det over?

Synes du er flink jeg! :klemmer:

Har du byttet nick? :klø: Det går som oftest over ja, dagen etter er det i allefall borte ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veiedag i dag, og nå har jeg rundet 10 kg :hoppe: Jeg var sikker på at påsken hadde satt sine spor, men det gikk heldigvis bra. Har gått lange turer hver dag, så det har nok gjort sitt :)

Jeg sitter og vurderer om jeg skal begynne med litt skolearbei i dag, men det er jo tross alt påske enda.. tror jeg drøyer det til i morgen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk Pingting og Såpeboble :)

I det siste er det utrolig mange som kommentert det også, og da blir jeg jo så stolt :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter henslengt i sofaen og prøver å lage en slags leseplan fremover.. det meste av forelesninger er ferdige nå, så nå er det selvstudie neste måneden fremover. Vurderer om jeg skal orke å dra til lesesalen hver dag eller om jeg bare skal benytte kjøkkenbordet hjemme. Det frister mest med kjøkkenbordet :fnise: Kanskje ikke like effektivt, men jeg slipper å stresse på morgenen og jeg sparer tid på å ikke busse frem og tilbake. Tror jeg prøver kjøkkenbordet noen dager og ser hvordan det går :)

Jeg tror også jeg skal begynne å jogge igjen. Jogga jo masse i sommer og merket god fremgang, men så sluttet jeg når det ble vinter :glare: Nei, jeg begynner på igjen i morgen!!

Plan for i morgen:

-Stå opp rundt åtte

-Spise frokost/lese aviser/dusje

-Lese fra 9-12 ca

-Jogge

-Lunsj

-Lese frem til 16 ca

-Ta helg :-)

Endret av -Carrie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen!

Må si du er strukturert:)Skjønner godt at kjøkkenbordet frister mer enn å dra frem og tilbake til skolen og alt det der. Hvis du er hjemme slipper du også å børste håret og ta på deg klær, så da får du faktisk enda mer lesetid "for pengene". Jejjj! :)

Lykke til med jogginga, forrestn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen!

Må si du er strukturert:)Skjønner godt at kjøkkenbordet frister mer enn å dra frem og tilbake til skolen og alt det der. Hvis du er hjemme slipper du også å børste håret og ta på deg klær, så da får du faktisk enda mer lesetid "for pengene". Jejjj! :)

Lykke til med jogginga, forrestn!

Hehe, det var lurt :jepp:

Har fått gjort overraskende mye skolearbeid i dag. Jeg satt og plutret med noen oppgaver som jeg har plagdes med lenge, også plutselig så skjønte jeg det bare. Så måtte jeg gjøre en til for å se om jeg virkelig hadde skjønt det, også måtte jeg gjøre enda en fordi det var så morsomt å få det til :hoho: Tror ikke det blir noe mer skolearbeid i dag, for det ble pluselig fint vær her :) Mulig det ikke blir jogging heller, for jeg må nemlig en tur på elkjøp i dag og kjøpe meg en kjøkkenmaskin :fnise: De har en på tilbud, og jeg kan jo ikke gå glipp av det tilbudet bare fordi jeg absolutt må jogge :hoho: Skikkelig dårlig humor i dag jeg :fnise:

God helg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har pådratt meg en eksamenslesingsskade! Seriøst jeg har dritvondt bak den ene skuldra, det har låst seg skikkelig baki der :/ Men, men jeg må bare prøve å finne litt alternative måter å sitte på :)

I dag viste vekta bare -0,2 så denne uka blir det skjerpings! Egentlig så var ikke sist uke så ille, så jeg håper ikke kroppen min er blitt vandt til å ligge i kaloriunderskudd og nekter å kvitte seg med mer fett. Får se hvordan det går denne uka, men hvis jeg ikke går ned noe særlig, så må jeg vel bare øke treningsmengden og hpåe på det beste! Jeg har ikke tenkt å gi meg!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du er hard! Helt imponert over viljestyrken din :)

Kjedelig at skuldra har låst seg. Har du prøvd å ligge å lese? Ha boka på magen og støtt opp med x antall puter så du slipper å bruker krefter på å holde boka oppe. Forandring fryder ;)

God bedring og lykke til med lesninga!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble inspirert av smoothielaginga di i dag! Lagde meg jordbær, mango og banansmoothie til kvelds og spiste med skje så det lignet på sorbet :) *små gleder* Takk for tips!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er hard! Helt imponert over viljestyrken din :)

Kjedelig at skuldra har låst seg. Har du prøvd å ligge å lese? Ha boka på magen og støtt opp med x antall puter så du slipper å bruker krefter på å holde boka oppe. Forandring fryder ;)

God bedring og lykke til med lesninga!

Det er ikke viljen det skal stå på nei :)

Godt tips når jeg skal lese, men litt verre når jeg skal regne oppgaver. Ser for meg meg selv liggende i senga med lesebok, oppgavebok, fasit, kalkulator og skriveblokk :fnise: Men jeg må bare prøve ut litt forskjellige ting ;)

Jeg ble inspirert av smoothielaginga di i dag! Lagde meg jordbær, mango og banansmoothie til kvelds og spiste med skje så det lignet på sorbet :) *små gleder* Takk for tips!

Å, så morsomt at du ble inspirert :) ja, det minner litt om sorbet, nam nam :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ganske vanlig at man stopper opp på slike "platåer" av og til, har jeg skjønt. Et triks skal være å skifte treningsform, overraske kroppen litt ;)

Du er så flink altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...