Gå til innhold

Carries dagbok


-Carrie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dagens trening: 45 min rask gåtur og 30 min hjemmestyrketrening. Burde vel egentlig flyttet denne boka til treningsforumet siden jeg nesten bare snakker om trening og kalorier :fnise:

I dag hadde jeg 8 timer forelesning på skolen :hakeslepp: Var ganske surrete i hodet da jeg kom hjem, og da var det skikkelig godt å bare plugge ipoden i ørene og stikke ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens trening: 45 min rask gåtur og 30 min hjemmestyrketrening. Burde vel egentlig flyttet denne boka til treningsforumet siden jeg nesten bare snakker om trening og kalorier :fnise:

I dag hadde jeg 8 timer forelesning på skolen :hakeslepp: Var ganske surrete i hodet da jeg kom hjem, og da var det skikkelig godt å bare plugge ipoden i ørene og stikke ut :)

8 timer!? Holy f***. :blink:

Jeg har også funnet ut at det er veldig digg å "gå av seg" sånne tunge studiedager. Mosjon er godt for mye rart gitt, også fortrening av kunnskap :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer!? Holy f***. :blink:

Jeg har også funnet ut at det er veldig digg å "gå av seg" sånne tunge studiedager. Mosjon er godt for mye rart gitt, også fortrening av kunnskap :fnise:

:jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Valentines day, morsdag og fastelavn.. samboer er i skibakken, barn har jeg ikke og boller har jeg heller ikke :fnise: Tror det blir en ganske vanlig dag dette! Skal ut å gå tur sammen med ei venninne snart (hun som går så sakte) også skal jeg prøve å sette sammen et slags styrkeprogram til å gjøre i stua. Fant ut at vi har et par manuaer liggende, så da er det jo mulig å gjøre mye forskjellig :jepp:

Håper alle får en fin søndag! Evnt. valentines day, morsdag og fastelavn ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, skal mekke treningsprogram i dag jeg og!

Skal spise boller i dag vi da, det blir det mest romantiske vi gjør ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flink du er som ikke har fastelavnsboller i hus! Jeg spiste jo min andel boller forrige helg, så blir ingen kremboller her i huset heller i dag. Men har nå kjøpt et valentineskort og en liten oppmerksomhet til sambo siden han er "vant med" en sånn tradisjon. Vanker nok en blomsterkvast og kort til meg også, regner jeg med. Må bare vente til han står opp først.. ;)

Kos deg på tur! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, skal mekke treningsprogram i dag jeg og!

Skal spise boller i dag vi da, det blir det mest romantiske vi gjør ;)

Flink du er som ikke har fastelavnsboller i hus! Jeg spiste jo min andel boller forrige helg, så blir ingen kremboller her i huset heller i dag. Men har nå kjøpt et valentineskort og en liten oppmerksomhet til sambo siden han er "vant med" en sånn tradisjon. Vanker nok en blomsterkvast og kort til meg også, regner jeg med. Må bare vente til han står opp først.. ;)

Kos deg på tur! :)

Så heldig dere er som feirer litt i alle fall! Jeg er helt sikker på at jeg får hverken et kort eller en blomsterkvast :snurt::fnise: Jaja, jeg overlever vel ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vekta var snill mot meg i dag :hoppe: Nå har jeg gått ned tilsammen 4,3 kg og -5 cm rundt magen :D Skulle bare ønske det begynte å vise litt :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vekta var snill mot meg i dag :hoppe: Nå har jeg gått ned tilsammen 4,3 kg og -5 cm rundt magen :D Skulle bare ønske det begynte å vise litt :sjenert:

Wow!!! Gratulerer! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Wow!!! Gratulerer! :blomst:

Så flink du har vært!! Grattis! Hvor lenge har du holdt på?

Hadde du en fin tur i går?

Tusen takk begge to :)

Jeg har holdt på i 3 uker nå, så det har gått ganske fort egentlig :) Turen var grei nok, men hun jeg gikk sammen med er jeg ikke helt på bølgelengde med.. kan fortelle mer detaljert om det en dag vi treffes ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk begge to :)

Jeg har holdt på i 3 uker nå, så det har gått ganske fort egentlig :) Turen var grei nok, men hun jeg gikk sammen med er jeg ikke helt på bølgelengde med.. kan fortelle mer detaljert om det en dag vi treffes ;)

Hihi, ja dette vil jeg ha detaljer fra ;) Du har vært bra flink med både kost og trening på tre uker ja:) Vi gikk rundt et vann i nærheten av byen vi bor i på Søndag. Veldig åpent og fint, og mye mindre folk der enn de populære vannene nærmere storbyen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...