Gå til innhold

Carries dagbok


-Carrie

Anbefalte innlegg

:fnise: Jeg føler med deg ;)

Jeg er på KG på jobbpcen for første gang i historien;) Skal jo bare.... ;)

Har du fått gjort noe fornuftig i huset da? Noen ganger kan jo til og med oppvasken friste mer enn oppgaver ;) *ikke noe er så galt at det ikke er godt for noe*

Ja, nå har jeg både skiftet på senga og vasket klær ;) men har faktisk fått gjort litt på oppgaven og.. en god start er viktig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Syk i dag :( Jeg hater å gå glipp av forelesninger, men i dag hadde jeg ikke mulighet å dra på skolen.. løpt på do hele tiden :tristbla:

Men nå begynner jeg heldigvis å føle meg litt bedre :) har ikke klart å få i meg noe mat tidligere i dag, men så fikk jeg plutselig så lyst på brødskive med prim :fnise: tror ikke jeg har spist prim siden jeg gikk i barnehagen, men fytti så godt det var :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endeling frisk :hoppe:

Nå skal jeg ut å gå rundt et vann, også venter det litt styrketrening når jeg kommer hjem :) Deretter blir det dusj, mat og skolearbeid. Endelig føler jeg meg som meg selv igjen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint! :)

Noen andre planer for helga, eller skal du bare være ekkelt fornuftig hele tiden? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endeling frisk :hoppe:

Nå skal jeg ut å gå rundt et vann, også venter det litt styrketrening når jeg kommer hjem :) Deretter blir det dusj, mat og skolearbeid. Endelig føler jeg meg som meg selv igjen ;)

Trening OG skolearbeid på en LØRDAG! Flinkis! :) Fint at du har blitt bedre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så fint! :)

Noen andre planer for helga, eller skal du bare være ekkelt fornuftig hele tiden? ;)

Nå har vi akkurat spist pasta carbonara, og det var utrolig godt med noe usunt ;) vi skal til noen venner å se film nå snart, ellers er det en ganske rolig helg :)

Trening OG skolearbeid på en LØRDAG! Flinkis! :) Fint at du har blitt bedre :)

Ble ikke så mye skolearbeid da.. men litt ;)

Så herlig å være frisk! :bolledeig:

Nyt dagen! :klemmer:

Takk! Ja, det er deilig å være frisk igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig at du er frisk igjen! Håper du har hatt en super helg!

Ja, det er godt :) Helgen har vært veldig fin!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøver desperat å få gjort litt på oppgaven min, men samboer har akkurat kjøpt seg speilreflekskamera, så det knipses i alle himmelretninger her :fnise: Men men, det er jo tross alt søndag ;)

I morgen begynner jeg 10 på skolen, men planen er å være der senest kl. 9 for å lese en time før jeg begynner.. nå har jeg skrevet det her, så nå kan jeg ikke trekke det tilbake :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoho, kjenner igjen det med knipsinga! (men her er det jeg som står for den) :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsomt med speilrefleks! Hvilket merke har han kjøpt?

Kanskje du blir bitt av fotobasillen snart du også da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoho, kjenner igjen det med knipsinga! (men her er det jeg som står for den) :ler:

Morsomt med speilrefleks! Hvilket merke har han kjøpt?

Kanskje du blir bitt av fotobasillen snart du også da? :)

Kanskje jeg og blir bitt etterhvert ;) men akkurat nå er det litt andre ting som står i fokus.

Han har kjøpt et canon 500D :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Drittdag!!!

Jobben er sur på meg, samboer er sur og jeg er sur på meg selv (og alle er sure for forskjellige ting) blæh! :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer:

Takk for klem :klem:

Det går bedre nå! Snakket akkurat med samboeren, han var på vei hjem og var i kjempegodt humør :) jeg er ikke så sur på meg selv lenger, og jobben gir jeg f i.. skal jo slutte uansett :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hjemmelese dag i dag.. foreløbig har jeg bakt brød og vasket klær :fnise:

Ellers befinner jeg meg ufrivillig i et drama for tiden.. kort fortalt, to venner av meg var sammen, så ble det slutt og nå er han sånn halvveis sammen med ei ny. Jeg er jo venninne med eksen hans, og hun vil selvsagt vite alt om det nye forholdet gjennom meg, men siden jeg er venn med han så vil jeg jo ikke fortelle alt til henne.. skjønner?? Egentlig har jeg mest lyst til å ikke møte henne de neste ukene, men det er ikke så enkelt det heller. Noen som har tips? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemmelese dag i dag.. foreløbig har jeg bakt brød og vasket klær :fnise:

Ellers befinner jeg meg ufrivillig i et drama for tiden.. kort fortalt, to venner av meg var sammen, så ble det slutt og nå er han sånn halvveis sammen med ei ny. Jeg er jo venninne med eksen hans, og hun vil selvsagt vite alt om det nye forholdet gjennom meg, men siden jeg er venn med han så vil jeg jo ikke fortelle alt til henne.. skjønner?? Egentlig har jeg mest lyst til å ikke møte henne de neste ukene, men det er ikke så enkelt det heller. Noen som har tips? :)

Hmm, litt vanskelig situasjon det der ja..

Går det an å si noe sånt som " Joda, de henger nå litt sammen, så vidt jeg har skjønt, men jeg legger meg ikke så mye borti det." og så bare snu samtalen inn på noe annet.

Og hvis hun likevel går tilbake til å snakke om eksen og den nye flammen kan du jo rett og slett si at du helst ikke vil gå så mye inn på akkurat det siden du tross alt er venn med han også.

Være ærlig, rett og slett?

Eller bare svare "vet ikke" på alt hun spør om til hun tilslutt gir opp... ?

Håper du finner ut av det , litt kjedelig å måtte unngå henne i ukesvis da bare pga dette spm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...