Gå til innhold

Carries dagbok


-Carrie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Powernaps er deilig! Men jeg blir litt rar av det også, så prøver så godt jeg kan å la være om dagen. :) Har det med å sovne 15 minutter før jeg skal i stallen også går det helt rundt for meg. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Powernaps er bra :tommelopp: Det har jeg hatt hele dagen :fnise:

:fnise:

Powernaps er deilig! Men jeg blir litt rar av det også, så prøver så godt jeg kan å la være om dagen. :) Har det med å sovne 15 minutter før jeg skal i stallen også går det helt rundt for meg. :P

Det var herlig og akkurat passe lang ;) Jeg blir rar hvis jeg sover for lenge, men 20-25 min er helt perfekt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går var vi og stod på ski hele dagen. Kjempemorsomt :) Men kjenner det godt i lårene i dag, hehe.. men det tyder jo bare på at det var god trim i hvertfall :)

Vi har ikke hatt skole siden mandag, og det har vært ganske deilig. Fått lest masse, jobbet litt, stått på ski og nå skal jeg straks gå i gang med en innleveringsoppgave. Skulle vel gjerne gjort litt husarbeid og, men vi får se hva dagen bringer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg sitter og lest i diverse treningsdagbøker siden jeg stod opp :fnise: Blir litt inspirert ja!! Så nå er det bare å komme seg opp av sofaen og ut å gå. Så skal jeg kjøre litt pilates etterpå tenker jeg :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres bra ut! Her er ikke formen helt på topp så jeg droppet trening. Jeg er liksom ikke i helt dårlig form, men heller ikke ii bra form, så det er litt irriterende! Men jeg får komme sterkere tilbake til uken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres bra ut! Her er ikke formen helt på topp så jeg droppet trening. Jeg er liksom ikke i helt dårlig form, men heller ikke ii bra form, så det er litt irriterende! Men jeg får komme sterkere tilbake til uken!

Like greit å droppe trening når man ikke føler seg helt på topp. Håper formen tar seg opp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå får jeg snart besøk av dama til en kompis av samboeren min, hehe.. har bare møtt henne et par ganger, så dette kan bli spennende :gjeiper: føles nesten som en date, haha!! Neida, blir sikkert koselig det :) vi skal se film og spise godis :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var veldig koselig med besøk i går :) men kaloribudsjettet mitt røyk fullstendig da :fnise: Så i dag var det ut å gå rett etter frokost ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Flink du er å gå da! Jeg prøvde å få sambo med ut på tur i dag, men det var lettere sagt enn gjort... Kunne jo alltids gått meg en tur alene, men jeg begynner lett å kjede meg da.... :/ Hvordan får du dine turer til å bli morsomme?? :) Tips og råd mottas med takk ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann!

Flink du er å gå da! Jeg prøvde å få sambo med ut på tur i dag, men det var lettere sagt enn gjort... Kunne jo alltids gått meg en tur alene, men jeg begynner lett å kjede meg da.... :/ Hvordan får du dine turer til å bli morsomme?? :) Tips og råd mottas med takk ;)

Haha, kul avatar :D

Av og til går jeg sammen med sambo og av og til med ei venninne, men faktisk så liker jeg best å gå alene. Sambo går så fort og venninna mi så sakte :fnise: Men det er jo veldig koselig å ha noen å snakke med mens man går, det er helt sikkert. Men tips for å få det morsommere alene? Hm, jeg har alltid ipoden med, og har ei egen spilleliste for gåturer. Det er bare sånn gladmusikk :) Også går jeg alltid runder, jeg hater å gå et stykke for så å snu og gå tilbake. Ellers så har jeg ikke så mange tips, jeg bare forbereder meg selv på at nå SKAL jeg ut å gå :fnise:

Bare flytt til byen dere, så kan vi gå sammen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag og veiedag.. vekten viste -0,4. Hadde håpet det skulle være mer, men men.. nedgang er nedgang, så jeg er fornøyd :)

Dagen i dag har gått med til forelesninger og lesing. Jeg føler at uansett hvor mye jeg leser, så kommer jeg aldri i mål :s Det er så uendelig mye å lese og masse oppgaver som skulle vært gjort. Men jeg må bare stå på noen måneder til nå, så er jeg faktisk ferdig :hoppe:

Jeg har fri i morgen, så da satser jeg på en bra lesedag :tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med minus på vektskåla! Alle gram er gode gram! :)

Gleder meg til jeg også kan se resultater :)

Jeg er enig med deg i at det er kjedelig å gå til et punkt å bare snu igjen. Runder er bedre! :) Sitter å laster ned noe ny musikk på ipoden nå, jeg. Tar visst hva som helst, nå laster jeg ned scooter! "Im raving im raving, yeah.." *nynner* Den brukte å være hipp på ungdomsskolen, tror jeg det var ;P

Jaaa, har såå lyst å flytte til byen vi også! Eeen dag, eeen dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gratulerer med minus på vektskåla! Alle gram er gode gram! :)

Gleder meg til jeg også kan se resultater :)

Jeg er enig med deg i at det er kjedelig å gå til et punkt å bare snu igjen. Runder er bedre! :) Sitter å laster ned noe ny musikk på ipoden nå, jeg. Tar visst hva som helst, nå laster jeg ned scooter! "Im raving im raving, yeah.." *nynner* Den brukte å være hipp på ungdomsskolen, tror jeg det var ;P

Jaaa, har såå lyst å flytte til byen vi også! Eeen dag, eeen dag :)

Takk for det :)

Ja, gamle slagere er alltid best! Jeg har fått så dilla på Queen- musikk igjen, og hører masse på det for tiden ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg akkurat spist middag og i dag kjenner jeg det skumle suget etter noe søtt.. Jeg synes faktisk ikke det har vært så ille i det siste, men i dag er det definitivt til stede! Tipper det blir en appelsin på meg om ikke så alt for lenge ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg akkurat spist middag og i dag kjenner jeg det skumle suget etter noe søtt.. Jeg synes faktisk ikke det har vært så ille i det siste, men i dag er det definitivt til stede! Tipper det blir en appelsin på meg om ikke så alt for lenge ;)

Jeg kjenner det samme suuget.. Men har gått til innkjøp av fersk ananas og pærer, så skal nok få slutt på det suget etterhvert. *håpe* Appelsin er også godt, da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner det samme suuget.. Men har gått til innkjøp av fersk ananas og pærer, så skal nok få slutt på det suget etterhvert. *håpe* Appelsin er også godt, da :)

Ja, frukt pleier å hjelpe heldigvis :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...