Gå til innhold

Carries dagbok


-Carrie

Anbefalte innlegg

Har helg :hoppe: Tidlig ferdig i dag, og fri i morgen :tunge1:

Men kjenner at jeg er litt lat i dag, har jo fri i morgen så hvorfor gjøre ting i dag :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oj, så flink du er:) Hva trener du?

God helg :nigo:

Jeg går mye turer, også har jeg nettopp begynt med litt styrketrening :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KG har vært helt håpløs i helga!

Har hatt en veldig fin helg. Fått lest en del, vært sosial, men har også fått slappet av :)

Nå er det OL og appelsin her, veiedag i morgen så kan ikke spise så mye til kveldsmat ;):fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KG har vært helt håpløs i helga!

Har hatt en veldig fin helg. Fått lest en del, vært sosial, men har også fått slappet av :)

Nå er det OL og appelsin her, veiedag i morgen så kan ikke spise så mye til kveldsmat ;):fnise:

:fnise: det samme tenkte jeg ;) Vet forsåvidt ikke om det blir noe veiing i morgen, for PT har enda ikke svart på mailen jeg sendte til han på torsdag ettermiddag.... :/ Eller, fikk et svar ganske fort hvor det stod at han var på jobb, men at han skulle svare på fredag. Dengangei.. Men, men. Jeg kan jo dra på trening uten han også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: det samme tenkte jeg ;) Vet forsåvidt ikke om det blir noe veiing i morgen, for PT har enda ikke svart på mailen jeg sendte til han på torsdag ettermiddag.... :/ Eller, fikk et svar ganske fort hvor det stod at han var på jobb, men at han skulle svare på fredag. Dengangei.. Men, men. Jeg kan jo dra på trening uten han også.

Får håpe det blir trening med han i dag da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veide meg i dag, og det går fortsatt kjempebra :hoppe: Fikk faktisk litt "kjeft" fra vektklubb fordi jeg hadde gått ned litt mye på kortere tid enn det som er anbefalt.. så jeg vurderer å øke kaloriinntaket bittelitt, i hvertfakk enkelte dager :)

I dag blir det vafler til kveldsmat her! Har ikke smakt vafler/kake/bolle o.l på 4 uker nå, så det skal bli godt. Hadde lovet meg selv litt feiring når jeg hadde gått ned 5 kg, og i dag var det 5,9 :hakeslepp: Så jeg skal spise vafler med god samvittigher :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg henger meg på pingtings kommentar her: WOW, så flink du er!! :)

Morsomt når det begynner å vises på vekta! :)

Fikk forresten svar fra PT i dag, men han kunne enda ikke si noe om han kunne ha PT time med meg i dag... Skulle få beskjed senere. Jeg meldte meg på aerobiktime kl 19 for sikkerhetsskyld ;)

Kos deg med vafler i kveld! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er :dåne: av vektnedgangen din jeg! Da kan man jammen meg belønne seg med noe godt! :nigo:

Ja, viktig med litt belønning :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dårlig form.. gjett hvorfor :fnise: Gruer meg til å veie meg i morgen, for denne helga har det tatt av ja! Endel alkohol i går og masse småspising av potetgull, sjokolade og annet som ble servert. Jeg synes vanligvis det er veldig greit å bare takke nei selv om andre spiser, men viljestyrken min forsvinner tydeligvis fullstendig når jeg drikker :fnise: I dag prøver jeg å begrense meg, men kjenner at magen roper om et eller annet hele tiden!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:fnise: kjenner til det der ;)

Men det sies jo at så lenge man er flink resten av ukedagene så kan må godt unne seg litt ekstra på lørdager;)

Jeg skeiet ut med hele 24g melkesjokolade og 2 fox i går. Da var det helg, liksom :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carrie, jeg slår deg garantert ned i støvlene når det gjelder godtespisinga den helga her! ;)

Hvordan er det med formen? Blitt bedre etterhvert? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: kjenner til det der ;)

Men det sies jo at så lenge man er flink resten av ukedagene så kan må godt unne seg litt ekstra på lørdager;)

Jeg skeiet ut med hele 24g melkesjokolade og 2 fox i går. Da var det helg, liksom :P

Hehe, kan tenke meg du koste deg med det ;)

Carrie, jeg slår deg garantert ned i støvlene når det gjelder godtespisinga den helga her! ;)

Hvordan er det med formen? Blitt bedre etterhvert? :fnise:

Si ikke det ;)

Formen er bra nå, litt mat, søvn og frisk luft gjorde susen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

SÅ utrolig flink du er om dagen da! Hvis du trener styrke hjemme er utfall en utrolig fin øvelse! Jeg merker i alle fall den dagen etterpå. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SÅ utrolig flink du er om dagen da! Hvis du trener styrke hjemme er utfall en utrolig fin øvelse! Jeg merker i alle fall den dagen etterpå. :P

Ja, utfall er genialt :) Kan være stiv i flere dager hvis jeg tar mange :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fri i dag! Sitter ved kjøkkenbordet og prøver å gjøre en innleveringsoppgave.. skal bare, skal bare.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fri i dag! Sitter ved kjøkkenbordet og prøver å gjøre en innleveringsoppgave.. skal bare, skal bare.. :fnise:

:fnise: Jeg føler med deg ;)

Jeg er på KG på jobbpcen for første gang i historien;) Skal jo bare.... ;)

Har du fått gjort noe fornuftig i huset da? Noen ganger kan jo til og med oppvasken friste mer enn oppgaver ;) *ikke noe er så galt at det ikke er godt for noe*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...