Gå til innhold

Carries dagbok


-Carrie

Anbefalte innlegg

Forstår godt at du blir oppgitt med en sånn lærer! Går det an å finne noen andre eksamensoppgaver (med riktige fasiter!) på nett, tro? Høres jo helt teit ut at han lager egne fasiter og ikke holder dere oppdatert på "siste nytt" i faget... Godt du snart er ferdig med hele greia!

Telefonvakt i morgen blir sikkert greit. Så kan du sitte på KG med god samvittighet hvis det blir stille mellom slagene.:)

Stå på med siste innspurt, dette klarer du!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Forstår godt at du blir oppgitt med en sånn lærer! Går det an å finne noen andre eksamensoppgaver (med riktige fasiter!) på nett, tro? Høres jo helt teit ut at han lager egne fasiter og ikke holder dere oppdatert på "siste nytt" i faget... Godt du snart er ferdig med hele greia!

Telefonvakt i morgen blir sikkert greit. Så kan du sitte på KG med god samvittighet hvis det blir stille mellom slagene.:)

Stå på med siste innspurt, dette klarer du!! :klemmer:

Joda de riktige fasitene ligger på nett, problemet er bare at de er så knappe og viser ingen utregninger. Derfor hadde det vært så greit å kunne bruke hans løsninger, fordi de er veldig utfyllende.. men det hjelper jo lite når han og fasiten ikke kommer frem til samme svaret.

Takk, jeg skal klare det!! (håper jeg) :fnise::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg vært og gått en lang tur, trent masse styrke og til slutt en lang dusj. Nå skal jeg spise lunsj også skal jeg gjøre litt skolearbeid. Deretter skal jeg ha en koselig lørdagskveld sammen med samboer uten å få dårlig samvittighet. Hvis vi ikke regner med dagen i dag, så har jeg faktisk 10 hele dager hvor jeg kan sitte dagen lang og jobbe. 10 dager er ganske mye det!! Så om jeg ikke får gjort all verden i dag, så gjør det faktisk ingenting. Jeg har bestemt meg for å slutte og stresse sånn.. jeg stresser med alt!!

Angående vektnedgangen så stresser jeg der og.. jeg har fått en måldato av vektklubben som jeg stresser veldig med, og det er bare tull egentlig. Om jeg bruker noen uker ekstra, så går det bra :) Jeg er jo "normalvektig" nå, og da er det jo ikke rart at jeg bruker litt lengre tid på å gå ned.

Så, note to my self: slutt å stress!!! :fnise:

Håper dere har en fin helg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho:

Så bra! Men studier ER jo synonymt med stress, det. Ærlig talt. Og vektnedgang. Oi, se - du er visst menneskelig som stresser ;)

har du en fin (stressfri) lørdag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, menneskelig er jeg heldigvis :fnise: Problemet er når jeg stresser for mye, for da ender jeg opp med å ikke gjøre noen ting!

Lørdagen har vært veldig fin, har bare koset meg i sofan og nesten ikke hatt dårlig samvittighet. Fytti som jeg kommer til å stresse i morgen, neida :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Innom og danser litt for å vise at jeg ikke stresser i dag ;)

:danser: :danser: :danser:

:ler: That's the spirit!! :)

Får ikke håpe du har stresset så altfor mye i dag heller. Det er jo tross alt hviledag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho: Godt du passer på pingting!

Jeg har faktisk ikke stresset i dag heller, men likevel fått gjort mye. Gått tur har jeg også gjort. Jeg måtte jo selvsagt snikveie meg litt i dag tidlig, og da så jeg et tall som jeg ikke har sett på 3 år :hoppe: Får håpe jeg ser samme tallet i morgen, siden det er den "offisielle" veiedagen.

Kjenner jeg er litt småsur i kveld, for samboeren snakket i går om at vi skulle dra til noen venner og se film i kveld. Men så skulle ikke dama til han ene kompisen være med, så da ble det plutselig til at det bare var samboeren som skulle se film, ikke jeg :rolleyes: Men men, jeg får heller kose meg i mitt eget selskap :) Kanskje jeg skal sette på en film, eller kanskje strikke litt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho: Godt du passer på pingting!

Jeg har faktisk ikke stresset i dag heller, men likevel fått gjort mye. Gått tur har jeg også gjort. Jeg måtte jo selvsagt snikveie meg litt i dag tidlig, og da så jeg et tall som jeg ikke har sett på 3 år :hoppe: Får håpe jeg ser samme tallet i morgen, siden det er den "offisielle" veiedagen.

Kjenner jeg er litt småsur i kveld, for samboeren snakket i går om at vi skulle dra til noen venner og se film i kveld. Men så skulle ikke dama til han ene kompisen være med, så da ble det plutselig til at det bare var samboeren som skulle se film, ikke jeg :rolleyes: Men men, jeg får heller kose meg i mitt eget selskap :) Kanskje jeg skal sette på en film, eller kanskje strikke litt :)

Så gøy!!! Tipper det føles fantastisk å se et sånt tall!! :danser: Du ser helt sikkert samme tallet i morgen :jepp:

Kjedelig at du måtte avlyse filmplanene i siste liten, men da slipper du iallefall å høre på kjedelig gutteprat om biler, sport og damer ;) Hva strikker du? Får ikke håpe du får bruk for et strikket skjerf her på en stund! Jeg vil ha sommeeeer! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg regner med de har leid en skikkelig guttefilm og, så da er det like greit å holde seg hjemme :)

Jeg holder på med et lappeteppe nå til en liten baby som skal bli født i juni. Ikke min altså :hoho: Men jeg oppdaget nå at jeg er tom for garn, så det blir ikke noe strikking i kveld.

Jeg vil også ha sommer!! Gleder meg sånn til å gå på skolen/jobb i sandaler, korte armer og solbriller :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morgen skal jeg forresten lage kake til en kompis av samboer som har stordag. Han ønsket seg en langpanne sjokoladekake, og det skal han jammen få :) Jeg har laget denne kaka en gang tidligere, og den blir utrolig saftig og god. Men sjekk innholdet.. Bl.a 500 g sukker og 4 SS vaniljesukker :hakeslepp: Tenk på alle de kaloriene!! Godt jeg skal gi den bort, så jeg ikke kan gå og småspise.

Endret av -Carrie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 uke til eksamen, og jeg er på jobb i dag.. Jeg kjenner at jeg stresser litt, men det går bra. Samboer reiser vekk i morgen, så de siste 6 dagene kan jeg bare sitte på lesesalen dagen lang uten å tenke at det venter noen hjemme :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lykke til med eksamensforberedelsene! :klemmer: Du kommer til å gjøre det knallbra som vanlig :tommelsmil:

Tusen takk :):klem:

Jeg følger med deg på bloggen din, men er ikke så flink til å legge igjen kommentar :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud jeg har seriøst smerter i ryggen. Jeg har fått noen skikkelige "knuter" baki der som bare blir vondere og vondere. Nå har jeg smurt på med tigerbalsam, og det "prikker" som bare f!! *prøver å finne passende smiley, men fant ikke*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Oi! :( prøv en varm dusj før du legger deg. Det hjelper vel neppe permanent, men varme er ofte veldig lindrende på smerten, synes jeg. Og lei inn en kjekk fyr til å massere deg! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Varm dusj hjelper der og da, men så blir det vondt igjen :( Men jeg tror faktisk tigerbalsamen hjalp, for jeg føler meg faktisk litt bedre i dag :)

Vet ikke om jeg har sagt det, men jeg har kjøpt meg bil! Hihi, det er så morsomt å ha det. I dag kjørte jeg samboer til flyplassen, så var jeg innom diverse butikker på hjemveien (butikker som jeg sjelden er på, fordi det er et stykke med buss) også kjørte jeg hjem igjen. Alt var unnagjort på times tid :nigo: Tenk så mye bedre tid jeg kommer til å ha fremover når jeg slipper å ta buss :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig det må være å ha bil!! :) Vår bil er på verksted for tida og jeg kjenner veeeldig på savnet etter den!

GOdt å høre at kroppen funker litt bedre i dag. Tigerbalsam er tydeligvis tingen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig det må være å ha bil!! :) Vår bil er på verksted for tida og jeg kjenner veeeldig på savnet etter den!

GOdt å høre at kroppen funker litt bedre i dag. Tigerbalsam er tydeligvis tingen! :)

Ja, det er herlil, skjønner godt du savner den :)

Jeg er faktisk overassket over hvor bra tigerbalsamen fungerte. Det var vondt til å begynne med, men etter hvert fikk den musklene mine til å slappe av :) Men helt borte er det ikke, og det tror jeg ikke det blir før jeg blir ferdig med å lese til eksamen :tunge:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...