Gå til innhold

Carries dagbok


-Carrie

Anbefalte innlegg

Hmm, litt vanskelig situasjon det der ja..

Går det an å si noe sånt som " Joda, de henger nå litt sammen, så vidt jeg har skjønt, men jeg legger meg ikke så mye borti det." og så bare snu samtalen inn på noe annet.

Og hvis hun likevel går tilbake til å snakke om eksen og den nye flammen kan du jo rett og slett si at du helst ikke vil gå så mye inn på akkurat det siden du tross alt er venn med han også.

Være ærlig, rett og slett?

Eller bare svare "vet ikke" på alt hun spør om til hun tilslutt gir opp... ?

Håper du finner ut av det , litt kjedelig å måtte unngå henne i ukesvis da bare pga dette spm.

Hun ringte meg tidligere idag, og jeg gjorde det enkleste og sa at jeg ikke visste noe om det :fnise: Kommer nok til å fortsette å kjøre den linjen fremover ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Koser meg i sofaen med lettkakao og en skive med brunost :) Sitter under pleddet og surfer litt på nettet og ser litt på tv. Hverdagsluksus :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koser meg i sofaen med lettkakao og en skive med brunost :) Sitter under pleddet og surfer litt på nettet og ser litt på tv. Hverdagsluksus :hjerte:

Sånt er så fint :happy:

Jeg tror det er viktig å finne sånne små "luksusbobler" ganske ofte, altså. Viktig, det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff for en helg!! Veldig koselig altså, vi hadde besøk av diverse familiemedlemmer :) Men jeg har ikke fått lest noen ting og jeg har spist alt for mye!! Så denne uken kommer jeg til å kjøre beinhardt, både med lesing og spising/trening. Men på samme måte så var det litt deilig å spise det jeg hadde lyst på i helgen, for så å tenke på at sånn har jeg ikke lyst å spise hver dag ;)

Nei, nå er det ut på joggetur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, jeg skal huske på det pingting ;)

Nå har jeg endelig normalt tarm/mage system igjen, og skal prøve meg på skolen i dag. Noen timer i dag, også er det jammen helg igjen. Herlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemmekontor i dag (dvs ved kjøkkenbordet :fnise: ) Føler meg fin i formen, men synes det var greit å bare lese hjemme i dag. Eksamen nærmer seg med stormskritt, og jeg begynner å bli litt stresset. Føler det er litt press angåede å prestere dette året.. har jo fått jobb, så jeg må jo klare det. Uff, stressende :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veide meg i dag.. nå har jeg gått ned rett over 8 kg :hoppe: 10 kg nærmer seg med stormskritt, og da skal det feires :) Jeg har fortsatt 15 som mål, men greit å feire delmål og ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh wow, du er jo kjempeflink!

Delmål bør feires! Bare ikke med en hel kake! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ojojoj du er jo kjempeflink, jo!!! Begynt å kjøpe nye klær, eller?? :)

Nei, jeg har ikke gjort det, men må snart gjøre det.. i går da jeg løp etter bussen holdt jeg faktisk på å miste buksa :fnise: Problemet er jo at jeg har planer om å gå ned enda noen kg, og da må jeg kanskje kjøpe klær på nytt. Så jeg venter så lenge som mulig ;)

Fytti, du er god altså!

;)

Åh wow, du er jo kjempeflink!

Delmål bør feires! Bare ikke med en hel kake! :ler:

Takk :) Ja, feiring blir det, men tror jeg satser på en kalorifattig feiring :) fotpleie, massasje eller noe sånt :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk igjen på skatten :hoppe: Jeg var en smule bekymret for sommeren siden det ikke blir så mye jobbing, men nå ser det bedre ut ;) Samboer ble skyldig, og nå ser jeg plutselig en stor fordel med å ha delt økonomi :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi i går var jeg på jobb, og da var det plutselig ei som sa til meg "har du slanket deg noe voldsomt eller?" :ler: Det gjorde seriøst dagen min tusen ganger bedre!! Det er første gang at noen som ikke vet om det har kommentert det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Påskemodus her i huset.. Oppe lenge og sover lenge :fnise: Første gang på mange år at vi ikke er på fjellet i påsken, så jeg må innrømme det stikker litt når omtrent alle skriver på facebook om skiturer, scooterturer og pølsegrilling. Men, men bypåske funker det og ;)

Planen for morgendagen er å få gjort en del skolearbeid. Jeg skal gjøre en innsats tirsdag og onsdag tenkte jeg, også tar jeg meg litt fri på helligdagene :) Da får vi besøk, så det passer bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...