Gå til innhold

Carries dagbok

-Carrie

Anbefalte innlegg

Nå har vi vært og handlet kjøleboks og piknikteppe :) Klar til camping! Vi skulle kjøpe campingstoler og engangskopper og, men det tar vi i morgen. Håper virkelig på litt fint vær, for telt og regn er en dårlig kombinasjon :fnise:

Og i kveld blir det faktisk vafler her :sikle: Det har jeg ikke spist på evigheter!!

Åh, vafler! :hjerte: Det er bare noen uker siden jeg spiste vafler,men da lagde jeg grov røre og 1ss sukker (tror bestemors oppskrift sier 1 KOPP sukker, hehe). Savner hennes vafler! ;)

Koselig med piknikutstyr :) Tror de har lovet fint vær i helga iallefall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vaflene ble veldig gode :)

Fint vær i helga ja, men vi drar på søndag og da er det meldt regn :/ Men jeg satser på at værmeldingen snur ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsomt at jeg frister alle med vafler :fnise:

I dag skal jeg å gi blod for første gang. Gruer meg litt, men det går sikkert bra. Håper bare ikke at jeg blir veldig svimmel og sånn etterpå, for jeg har tenkt meg en tur på det store kjøpesenteret etterpå :)

Egentlig burde jeg dratt ut og jogget i dag tidlig, for etter man har gitt blod burde man ikke trene. Men jeg fikk ikke tid til det, så satser på en joggetur i morgen heller :) Jeg jogget på tirsdag, og gikk en lang tur i går, så jeg dør sikkert ikke av å ikke trene i dag :ler: Problemet er at jeg har fått et par feriekg, og de må helst bort før jeg drar på neste ferie på søndag igjen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Det er en ganske grei tommelfingerregel, at de gamle feriekiloene skal være vekk før neste ferie. ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsomt at jeg frister alle med vafler :fnise:

I dag skal jeg å gi blod for første gang. Gruer meg litt, men det går sikkert bra. Håper bare ikke at jeg blir veldig svimmel og sånn etterpå, for jeg har tenkt meg en tur på det store kjøpesenteret etterpå :)

Egentlig burde jeg dratt ut og jogget i dag tidlig, for etter man har gitt blod burde man ikke trene. Men jeg fikk ikke tid til det, så satser på en joggetur i morgen heller :) Jeg jogget på tirsdag, og gikk en lang tur i går, så jeg dør sikkert ikke av å ikke trene i dag :ler: Problemet er at jeg har fått et par feriekg, og de må helst bort før jeg drar på neste ferie på søndag igjen :fnise:

Du har blitt en racer på jogginga i det siste, nå må det jo bare bli maraton neste! ;) Feriekiloene forsvinner nok like raskt som de kom når du kommer tilbake i hverdagsmodus igjen, så det ville jeg ikke ha bekymret meg for :)

Hvordan gikk det å gi blod?

:ler: Det er en ganske grei tommelfingerregel, at de gamle feriekiloene skal være vekk før neste ferie. ;)

:ler: Det var en fin regel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, ja det var en veldig fin regel :tommel:

Ja, de forsvinner nok fort, heldigvis :)

Det gikk veldig greit å gi blod. Jeg har litt tynne årer så det gikk litt sakte i begynnelsen, men så fikk jeg en ball å klemme på og da kom blodet susende :hoho: Ble litt sånn slapp og rar etterpå, men det gikk heldigvis fort over :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veide meg i dag igjen, og nå er vekta der den skal være :) Feriekiloene kommer tydeligvis fort på og fort av! Nå sitter jeg på terassen og nyter finværet. Synes vi har hatt litt for lite av det i sommer, så må bare nyte det mens det er her :)

Senere i dag skal vi til nabobyen på en slags festival, håper det blir morsomt :jepp:

I går var vi på kino og så Knight and Day. Den var helt grei, ikke den beste historien, men morsom og underholdende likevel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at det gikk bra med blodgivninga! Jeg registrerte meg for evigheter siden ejg og, men har stadig måttet utsette fordi jeg har vært syk/vært hos tannlegen/har sår etc. Irriterende, hvorfor kan de ikke se inn i fremtiden og gi meg en time når det passer, da? :rolleyes: Var det vondt eller?

hurra for feriekiloer som kjenner sin besøkstid! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at det gikk bra med blodgivninga! Jeg registrerte meg for evigheter siden ejg og, men har stadig måttet utsette fordi jeg har vært syk/vært hos tannlegen/har sår etc. Irriterende, hvorfor kan de ikke se inn i fremtiden og gi meg en time når det passer, da? :rolleyes: Var det vondt eller?

hurra for feriekiloer som kjenner sin besøkstid! :strix:

Hehe, ja det er typisk at man hele tiden får timer som ikke passer.

Det var ikke vondt nei. Jeg kjente det jo når de stakk inn nåla, men det var over på et sekund. Selve tappingen merket jeg ikke noe særlig til, bortsett fra at jeg ble litt rar i handa, litt lite følelse i den på en måte. Men alt i alt var det veldig greit :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I kveld har jeg og samboer sittet ute på verandaen og hørt på radio, spillet yatzy og drukket baileys :) Kjempekoselig! Etter hvert som det ble mørkere kom også stjernene frem, og vi så til og med et stjerneskudd :hjerte: Akk, så romantisk :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er som gir blod! Skulle ønsker jeg ikke hadde så forferdelig sprøyteskrekk. :/ Kunne egentlig tenke meg å gjøre det.

Har lest litt bakover og ser at du har blitt skikkelig flink med joggingen! Kan jeg spørre ca hvor langt/fort du løper nå? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har prøvd å gi blod maange ganger, men de har problemer med å tappe meg. Det er til og med vanskelig å få ut nok blod til blodprøver.. Teit.

Høres ut som en superromantisk kveld dere hadde altså.... :rødme: Kjenner jeg gleder meg enda mer til mannen kommer hjem på fredag... :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååååh, hørtes ut som en kjempehyggelig kveld!

Noen planer for helga? :)

Det var kjempekoselig ja :jepp: Vi dro på campingferie ;)

Så flink du er som gir blod! Skulle ønsker jeg ikke hadde så forferdelig sprøyteskrekk. :/ Kunne egentlig tenke meg å gjøre det.

Har lest litt bakover og ser at du har blitt skikkelig flink med joggingen! Kan jeg spørre ca hvor langt/fort du løper nå? :)

Jeg har egentlig blodskrekk, men det gikk overraskende greit å gi blod faktisk :)

Det varierer litt hvor langt jeg løper, men det er som oftest mellom 30-45 min. Hvor fort aner jeg ikke. Jeg pleier ikke å løpe veldig fort, men heller prøve å jogge så lenge som mulig uten å måtte gå ;)

Jeg har prøvd å gi blod maange ganger, men de har problemer med å tappe meg. Det er til og med vanskelig å få ut nok blod til blodprøver.. Teit.

Høres ut som en superromantisk kveld dere hadde altså.... :rødme: Kjenner jeg gleder meg enda mer til mannen kommer hjem på fredag... :jepp:

Så dumt at du ikke kan gi. De hadde litt problemer med å tappe meg og, men heldigvis gikk det bra.

Det var veldig romantisk ja :hjerte: Håper du koser deg masse med mannen din nå! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå synes jeg at jeg har reist mye i det siste, så det var ekstra godt å komme hjem og få ting litt på stell. Faktisk bare to uker til jeg skal ut å reise igjen, da på kurs med nyjobben :)

I dag har jeg endelig fått jogget igjen, det var virkelig på tide. Fra nå av blir det litt hardkjør frem til jeg skal reise igjen. Skal jo tross alt vise meg i bikini foran alle jeg skal jobbe sammen med. Uff, uff :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen kjære dagbok.

I dag pissregner det og jeg vet ikke helt hva jeg skal finne på. Har planer om en joggetur i dag og, men jeg håper været roer seg litt. Jeg har også planer om en tur ned til byen, er en slags festival der nå, så hadde vært morsomt å sett litt. Men igjen, kjedelig med så dårlig vær. Rart hvor avhengig man blir av været :ler: En annen ting jeg skal gjøre er å bake brød, og det kan man heldigvis gjøre uansett vær :fnise:

I kveld blir det fyll og fanteri, juhu! :D

Endret av -Carrie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fyll og fanteri høres utrolig artig ut må jeg si! Håper du koser deg masse! Her er det tapaskveld for alle penga, jeg prøver å bli en flink tapaskokk.. så langt har det gått bra! (Dette er første gang)

God lørdag :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...