Gå til innhold

Underveis


meta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:( Syk i dag igjen :(

GOD BEDRING METAVENNEN!!! tjihi, dette var vel en farge for deg :blunke:

Nå må du snart bli helt frisk igjen :tommelsmil:

*Bli fort frisk klemmer fra meg* :blomst_opp:

Ps. ingen tegn og heller ingen tante hos meg, men tror jeg har talt dagene feil..... tror ikm er i morgen i stedet..... :flau:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Weiky weiky!

Stå opp og glis, stå opp og glis, nå har du søvi lenge!

Stå opp og glis, stå opp og glis, nå har du søvi nok!

fritt gjengitt etter bestefar :blunke:

Kan vi ikke være så snille å få et pittelite livstegn?

Nå som jeg har begynnt å bruke littegranne lilla også i innleggene til deg...smisker så hart jeg kan :blunke:

Nei, fra spøk til nesten alvor :blunke: Hvordan står det til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Var på messe i dag, så jeg var på jobb.. Bedre i dag, men etter middag skal jeg sove bittelite grann. Ikke helt i slag nei... Men takk for oppmerksomheten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tegn på mannens engasjement: Han leste en artikkel om hvordan øke fruktbarheten, så nå har han begynt med iskalde dusjer som visstnok skulle hjelpe. Tihi :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OOps! Der har jeg årsaken til at jeg ikke er gravid!

Mannen min liker glohete dusjer!

Gid min var like engasjert som din... :ler:

Håpåer du har det bra, Meta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja nå er jo ikke jeg gravid heller da Lillen, så sånn sett er vi like langt. Bare det at mannen min holder på med litt selvpining :ler:

Jeg har det veldig bra. Har nettopp vært hos "svigerinnen" min. Hun er gravid. 5 måneder på vei og allerede den gravide magen :) Hun har termin på bursdagen til mammaen min faktisk. Så da ble det babyprat og husprat. Koselig :)

Og så har jeg faktisk kjøpt en duk som jeg skal brodere i dag. Heftig prosjekt egentlig med tanke på at jeg kun har brodert bittesmå bilder tidligere, men pytt... Blir det ikke duk i år, så er det sikkert jul neste år og året etter det også :blunke:

Nå skal jeg sløve litt i sofaen før jeg legger meg. Blir en lang arbeidsdag i morgen: 0800-2330!!! :sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å fy, for en arbeidsdag!!!! Er det lov da? Lykke til iallfall - tipper du blir glad når helga kommer! Du jobber mye du?

Jeg misunner deg som har håndarbeid å holde på med, det er skikkelig avslappende egentlig - og så får man ikke så dårlig samvittighet når man ser på TV :wink: Nå fikk jeg lyst til å løpe i sybutikk i morgen også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint at flere også syns det er kjekt med håndarbeid foran tven. Mamma sa at jeg var blitt en skikkelig husmor når jeg fortalte om duken. Vet ikke helt om jeg lyst til det akkurat.. :-?

Ja jeg jobber visst endel.. Er ikke rart jeg ikke blir gravid egentlig.. Jeg har jo ikke tid liksom.. Jaja :D

Grunnen til at jeg skal jobbe så lenge i morgen er at det er en messe jeg skal være med på. Det er sosialt arrangement på kvelden, men det er jo egentlig jobb da. Skaffe bekjentskaper og sånt. Var på en annen messe i går. Det var fryktelig kjedelig faktisk. Tror det blir mye bedre i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da var helgen over. Har hatt en veldig fin helg faktisk :)

Fredag var det messe og så sosialt samvær med kunder ol, Dagfinn Lyngbø show og egentlig veldig gøy. Det var nesten ingen jenter/damer der, så man kan jo si det sånn at jeg var populær der ja :rodme:

Lørdag var det byggmesse. Ikke så fryktelig kjekt egentlig. Det var så altfor masse folk. Så vi dro litt rundt på div. flissentere isteden og endte opp med 20 m2 fliser til gangen i nye huset. *Kjempestolt* :D

Og så var det innflytningsfest hos et vennepar på kvelden.

Søndag gikk vi tur i nydelig Bergensvær og ryddet inn hagemøbler og koste oss. På kvelden kom Bizzy og mannen på ost, kjeks og te. Kjempekoselig :)

Så jeg har IKKE NOE å klage på :)

Og så har vi selvsagt lagd noen barn :rodme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så det var derfor vi måtte dra ja :ler: Eller no'...

Det var kjempekoselig og masse god kjeks :D Løfter jo humøret til en skuffet gal bizzy med tantebesøk, å besøke særdeles sære meta og metamannen, litt sær han også :blunke:

Litt av en gjeng vi :hoho:

:blomst_opp: :klem2: :blomst_opp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aaaauuu :-?

Tror jeg har eggløsning!! Fryktelig vondt nederst i magen. Stikking og sånt... Kan vel stemme med dagene også. Er på dag 12 i dag tror jeg..

Så nå skal jeg krysse fingrene og beina ( :blunke: ) alt jeg kan... Nå VIL jeg at det skal klaffe!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:o Krysse beina??

Jeg tror ikke du helt har skjønt dette med

babylaging!!

Det er MYE lettere å lage barn når beina ikke

er krysset altså... :blunke:

Hopp til køys da vel!

Det høres ut som EL ja, jeg

også hadde vondt hver gang egget løsnet!

Klem

:blomst_opp:

Magnhild

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...