Gå til innhold

Underveis


meta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hei vennen,

gratulerer med overstått ul. Så flott at alt ser fint ut.

Men likte ikke å lese at du har fått høyt stoffskifte. Jeg har som (du vet) lavt stoffskifte, noe som ble konstatert da jeg var gravid. Da var det en problematikk rundt medisinering, fordi man ville unngå at det tippet over til å bli for høyt. For da kan, som du skriver, barnet bli stresset.

Håper det kommer seg etterhvert. Godt at du jobber mindre, og dermed har mulighet for litt ro på dagtid.

Jeg har ikke lenger tilgang til min tidligere mailadresse. Jeg har sendt ut mail om min nye adresse.. men er ikke helt sikker på om jeg fikk med alle fordi jeg ikke lenger har tilgang til min gamle innboks... om du skjønner. Håper du har fått mailen. Hadde vært kjekt å høre mer om hvordan dere har det.

Håper dere hadde en fin feiring av Milla Sofie tidligere denne måneden. de er jammen blitt store jentene våre.

Klem herfra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Jeg fikk nok ikke den mailen, Ny Dag. Tusen takk for julekortet som dumpet ned i postkassen i dag! Så stor hun så ut!!

32+3 i dag. Sylte forkjølet, diger mage og ellers går det greit her. Fortsatt 50% sykemeldt og merker at jeg ikke hadde orket full jobb akkurat nå. Da hadde jeg ihvertfall ikke hatt mulighet til å ta meg av jenta mi og det må jeg jo :)

Bekkenet har vært relativt stabilt. Vondt nå og da, men LANGT bedre enn sist og det er deilig! :)

Så nå gleder vi oss til jul og etter det er det jammen ikke så lenge igjen til vi får hilse på gutten vår!! :hjerte:

Akkurat nå sparker han inni magen og det blir jeg så glad av :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hei Meta :)

Godt å høre at gutten sparker og bekkenet ikke er altfor vanskelig.

Håper dere hadde en flott jule- og nyttårsfeiring. At dere holdt dere friske og raske da.

Kjekt å lese at du syntes jenten min ser så stor ut. Hun har strekt seg godt det siste halvåret, men er ikke spesielt stor for alderen tror jeg.

På fireårskontrollen i juni var hun 101 cm og 16 kg.

Nå gleder hun seg til 5 prs dag. Ønsker seg klokke, mascara (!), kjole og kjørt.

Er blitt veldig selvstendig (eller il være selvstendig), veldig bestemt, kosete, liker å skrive (navnet sitt spesielt), se barnefilmer, leke med dukker og bamser (rollespill) og glansbilder. Og selvfølgelig mye mer.

Har du den samme mailadressen som før/jobber i samme firma? Da skal jeg nok lete deg fram så jeg får sendt deg en mail fra min ny jobb.

Irriterende at jeg ikke lenger har tilgang til den forrige mailadressen, men sånn er det no bare.

Klem....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...