Gå til innhold

Underveis


meta

Anbefalte innlegg

Hei på deg,

nå er vel du på jobbreise - men jeg ville bare innom og takke for sist.

Ingvild og jeg storkoste oss på barnebesøket.

Håper du har det fint :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Fortsetter under...

Ja.. Veldig aktiv her gitt..

Er visst bare aktiv en gang i mnd.. Hver gang jeg får mensen :ler:

For mensen kom i går nemlig. Denne gangen tok jeg det ikke hardt engang. Har gitt opp og har tenkt veldig lite på det i det siste. Mye fordi det er andre ting som opptar tankene mine. Ting som jeg ikke vil legge ut om her.

Uansett.. Drøye to uker til gynekolog-timen min :)

Jeg har det ihvertfall bra. VELDIG veldig mye å gjøre på jobb om dagen, men stort sett syns jeg det er bare gøy :) Trives i jobben min.

Vet ikke hva jeg skal skrive jeg.. :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PP 4 - mensen dag 25

PP 5 - mensen dag 30

PP 6 - mensen dag 26

PP 7 - mensen dag 29

PP 8 - mensen dag 28

PP 9 - mensen kom natt til dag 28

PP 10 - mensen dag 29

PP 11 - mensen dag 27

PP 14 - mensen dag 26

PP 15 - mensen dag 29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halloooooooen ;)

Synd med den dumme mensen :frustrert: må jo lære seg å holde seg borte nå...

Uansett - vi hadde det veldig kjekt da dere var på besøk.

Håper dere ikke syntes det var for stress, med kjøring og det å kommr rett fra bhg. og at middagen ikke var klar da dere kom (Milla Sofie helst ville det ;) )

Kjekt å se dere ihvertfall

Og neste gang blir det uten kidsa- sann at vi kan prate MER..

Klem herfra

Endret av ny dag
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

I dag var jeg hos gynekolog. Har tidligere tatt blodprøver for å finne ut om jeg har eggløsning og det viser seg at det har jeg ikke! Det kunne han visst også se på innvendig ultralyd.

Dvs.. Det kan hende jeg har eggløsning innimellom (vi fikk jo til Milla Sofie, så..), men jeg har det ihvertfall ikke hver gang. Har testet med el-tester 6 mnd og fire av de var uten positivt resultat. Jeg trodde først det var fordi testene var billige, men det var det altså ikke.

Uansett.. Jeg har fått hormonkur (pergo), så får vi se om det hjelper.

Ellers beklager jeg mitt totale fravær.. Jobber HELE tiden om dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei metajenten ;)

Let å høre at el uteblir for det meste... :klem:

Men det føles vel sikkert også greit å vite noe om årsaken til at "ting tar tid" og at du skal begynne på pergo, som sikkert blir en bra problemfikser skal vi se :)

Håper ellers du var fornøyd med gynokologen "min". Som jeg har fortalt deg tidligere så tar han alltid innvendig ul. Veldig betryggende synes jeg.

Går alltid til gyn. ved underlivsundersøkelser... For fastlegen min er det forbudt område :ler:

Håper ikke du sliter deg ut på jobb og at du fortsatt trives.

Jeg har vært utrolig mye fraværende i det siste. Hjemme med sykt barn (iag er hun heldigvis i bhg, igjen) og så er jeg blitt "dobbelt"-syk. Skikkelig snylta (forkjølet) og så det mer alvorlige at jeg nok har fått betennelse i galleblæren som jeg sliter med på 2 uken. Hadde sannsynligvis 2 gallesteinsanfall forrige uke og var på ul i går + har tatt mange blodprøver som jeg venter svar på. Hele ryggen på høyre siden er vond og låst... Har vært hos kiropraktor 4 ganger de siste 2 ukene :overrasket: + 4 legebesøk... stress. Håper det går over snart. Man har jo aldri tid til å være syk og dårlig..

Klemmer til deg fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at dere endelig får hjelp på veien mot en ny spire. Håper det klaffer fort når dere omsider bestemmer dere for å prøve.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

:klem: Så kjipt med mens og uteblivende el :klem:

Håper pergo gjør susen og at du slipper så mange kurene! Ikke gi opp du har et flott bevis på at du kan!! Det er bare noen av oss som må jobbe litt ekstra for miraklene våre :klem: Men med masse trening så blir de jo til overmål perfekte også da ;)

Glad i deg og savner deg!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann,

takk for koselig mail fra deg.

Har du tenkt på en dag å treffes?

Jeg tror jeg kan fre. 8 des. (da jeg har takket nei til julebord med jobben) :sjenert:

klem :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

  • 2 uker senere...

Heisann,

vi satser på å treffes den 8-ende desember kl. 20.00 pÅ Bocca, 2 etg. (gamle Maxime)? (Eller kanskje på Fridays - følge med i dagboken til Magnhild?)

For min del er det pittelitt usikkert om jeg kan komme - men satser på det. TRor mamma kan passe Ingvild dersom mannen ikke kan ha henne alene...

Klem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...