Gå til innhold

Underveis


meta

Anbefalte innlegg

Innom og titter litt hos deg :klem:

Ferietur i Februar høres deilig ut...men dere må ikke reise bort på småens bursdag da :sjenert: Neste år får vi svært lokale :ler:

Kjipt at det tar tid å få det til å klaffe med ny baby. Håper det ordner seg på legetimen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tja.. Liv og liv ;) Jobbe litte grann..

Det høres jo spennende ut da, Ionaa! Vi får prøve å unngå dagen hans da :) Ferietur på mannens bursdag i mars kanskje :)

Det var så utrolig kos å få Milla Sofie hjem igjen :)

Men hun har jo blitt noe sinnsykt mammadalt da! Skal helst sitte oppå/bæres hele tiden. Men det går seg vel til når hun skjønner at vi ikke skal dra fra henne igjen :)

Mannen har ferie hjemme med henne nå. De koser seg :)

På søndag var vi en liten badetur. Men fy så kaldt!! Fikk ikke vann lenger enn midt på leggen. Pysa :ler:

Ellers er dette en rolig uke uten planer. Maler litt i huset, men ellers ingen store prosjekter. Og neste uke da har jeg FERIE :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg håper legen er grei, Capri. Hun har vist seg å være grei ellers, men jeg er redd hun vil syns vi har prøvd for kort tid og bare be meg komme igjen senere..

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare stå på kravene hos legen meta!! Hvis hun ikke tar deg seriøst går du bare videre.. Det finnes jo private klinikker her i Bergen og ;)

Blir jo kjempe deilig med ferie. Jeg nyter dagene her hjemme. Har to uker igjen, og skal virkelig nyte de :)

Noen planer i ferien??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal en tur til sørlandet og dyreparken med mannens bror, konen og datteren på 2 år :) Også skal vi besøke Bizzy, Bizzy-mannen og Jørgen :) Har noen andre venner på sørlandet også, så vi må vel hilse på. Bodde i Grimstad i 2,5 år i forbindelse med mannens studier.

Ja også skal svigermor, svigerinne og jeg på Chess på Bømlo :hoppe:

Ellers må vi vel ordne litt mer i hus og heim tenker jeg.. Mannen har begynt å grave til terrassen (egentlig utegulv bare), så det står for tur. Gleder meg VELDIG til vi får den opp ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Joda.. Jeg bør nok fortelle legen hvor landet ligger.. Gruer meg.. Kjenner mensen er på vei, så da er vi straks i pp13. Burde jo forsåvidt være lenge nok syns jeg.. Uansett om vi har barn fra før ;)

Endret av meta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh jeg og skulle på Chess!!!! Men fordi vi skal videre på Sildajazz måtte vi melde avbud fordi det ble litt vel lenge å ha barnevakt. Svigermor skal passe når vi er i Haugesund, så tror ikke vi skal be henne passe mer enn det. Men tror det kan bli veldig bra på Bømlo da :)

Skulle tro at 13 mnd er nok til å få en utredning da! Tror egentlig det første de gjør er å sjekke om du har EL, for så å sjekke mannens sædceller. Det er liksom den "lette" delen.

Men håper virkelig hun hjelper dere!! Det fortjener dere nå etter så mange pp :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, 13 mnd burde virkelig være nok til å bli tatt seriøst. Føler selv jeg blir tatt seriøst til tross for 'ung alder' (24), men så er vi jo opp i rundt 40 mnd også da..

Blir nok bra med litt ferie snart da. Komme deg vekk fra alt hverdagslig mas. Får satse på en skikkelig fruktbar ferie ;)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannens sædceller er allerede sjekket ;)

Vi får håpe på det, Capri, men det blir vel litt tidlig tror jeg.. Men vi klarer fint å kose oss etter ferien også vi :sjarmor:

Endret av meta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh jeg og skulle på Chess!!!! Men fordi vi skal videre på Sildajazz måtte vi melde avbud fordi det ble litt vel lenge å ha barnevakt. Svigermor skal passe når vi er i Haugesund, så tror ikke vi skal be henne passe mer enn det. Men tror det kan bli veldig bra på Bømlo da :)

Mannen min er fra Stord, så det blir ikke så lang tur når vi først har kommet oss dit. Mannen er riktignok tilbake på jobb da, men.. Mannens bror og svigerfar skal passe Milla Sofie og kusinen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

:klem:

Håper du har hatt en fin start på ferien deres ;)

Jeg har begynt på jobb igjen i dag... kjedelig.

Men, men håper vi kan ta en sydetur til vinteren. Vi måtte jo avlyse turen til Tenerife som vi hadde bestilt i mars i år... så vi har den tilgode (tenker no jeg da).

Klem herfra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...