Gå til innhold

Underveis


meta

Anbefalte innlegg

Hei meta.

Lest litt i dagboken din, jeg. Da jeg ble gravid med tredjemann trodde ikke jeg at jeg var gravid. En mor i nabolaget spurde om jeg var gravid? Hadde litt mage etter to føddsler. Nei, jeg hadde jo hatt mensen og hadde hatt noe små blødninger. Men, jeg hadde vært kvalm i to dager.

Kjørte og kjøpte test, og den var posetiv. Ringte til mannen som måtte kjøpe en test til. Den var så posetiv, at den var to blå før jeg fikk lagt den til side. :-?

Gjenom de første mnd hadde jeg blødninger, og var 6-8 uker da jeg kom til legen. I uke 10 mistet jeg et foster, og ble friskemeldt i uke 14. Fra da var det lite blødninger.

Jeg ble gravid med en gang jeg sluttet på pillen, men hadde regnet med at det ville ta tid. Med nr en brukte jeg pergotime, og vi begynte prøving med nr to da førstemann var tre mnd. Det ble 19 mnd mellom de.

Ønsker dere lykke til med babyprøving, tomt, husbygging og jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann Metavennen min :vinke:

Tenkte jeg skulle løfte deg litt opp på siden, er ikke jeg snill eller hva! :ler:

Må ikke jobbe deg helt utslitt nå da :fy: ta litt tid til å pleie deg selv og mannen også vet du! Blir jo vanskelig å skaffe meg filletantebarn dersom du jobber døgnet rundt :blunke:

Kos deg på seminar i helgen, og husk hva vi ble enige om denne gangen da! Har ikke noe valg nå vet du :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med deg? Er spent på høre noe om tanter evt, ikke tanter...

Ha en god helg! :kysse:

Klem fra Kipa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tanta kom den etterhvert.. På dag 31..

Beklager lite oppdateringer altså, men jeg har hatt en særdeles aktiv periode på jobb.

Vi har vel bestemt oss for å fortsette litt til uten piller. Så avtalen med Bizzy er at hun tester positivt til helgen og så følger jeg etter om noen uker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sånn da ble det litt avslapping på meg allikevel.. Ble nemlig syk :( I dag skulle jeg egentlig vært utstiller på en stand i en kald rubbhall, men det funker ikke særlig bra med feber og migrene. Egentlig ikke så rart siden jeg har jobbet så mye.. Har en tendens til å ta til meg alt som er av basilusker da nemlig. Heldigvis var det en kollega som kunne ta over for meg, så det ordnet seg, men det hadde jo vært en ok erfaring å ta med seg også.

Forrige uke jobbet jeg døgnet rundt. På onsdag var jeg ikke hjemme fra jobb for 2330! Deet var nesten sånn de andre dagene også. Nå er prosjektet heldigvis levert, så da roer det seg litt ihvertfall. Som "premie" for all jobbingen ble jeg invitert med på et seminar på Hurtigruten fra Bergen til Molde og tilbake. Reiste fredag kveld og kom hjem søndag ettermiddag. Pga sykdom ble programmet litt endret, så jeg fikk ikke så mye utav det som jeg hadde håpet, men jeg traff andre kolleger som jeg ikke har snakket med før og det var hyggelig. Dessuten er det vel ikke så mange ganger man får anledning til å reise sånn heller..

På turen var det to gravide, så det ble mye fleiping om det. Så alle jentene ble jo spurt etter tur om de var gravide. Jeg skulle virkelig ønske at jeg kunne overrasket dem alle med å svare ja.. :(

På fredag hadde vi møte med husfirmaet vårt. Vi fikk se de nye tegningen til huset vårt og vi har bare små ting som vi ønsker å forandre på. Tror det kan bli et kjempefint hus. Gleder meg utrolig mye til å sette igang ihvertfall. Har lyst til å bygge med en gang, men det er jo dessverre en fryktelig lang prosess.. Det blir ihvertfall bra til slutt :) Vi er jo egentlig vanvittig priviligerte syns vi. 25 og 28 år og snart igang med å bygge hus! Det er jo bare SÅ bra :D

Nei nå skal jeg pakke meg inn i et teppe og lese litt bok og drikke te. Jeg har jo tross alt vært ute av sengen i 1 time og 15 minutter nå :ler: Det tyder ihvertfall på at jeg IKKE er i form. Jeg våknet ti på to!! Det gjør jeg ALDRI. Er ikke noe sånt utpreget a-menneske, men jeg la meg halv elleve i går og da skulle jeg i utgangspunktet ha stått om sånn ca 9 hvis det hadde vært lørdag og jeg hadde fått sove så lenge jeg ville.. jaja.. Soving hjelper sikkert på en utslitt kropp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næmmen Metavennen min da!!!!!!

Dumme teite jobben som sliter deg ut så fælt!!!!! Fy skam seg!! :fy:

Håper du raskt blir frisk igjen!!!

Mange god bedring klemmer fra meg :trøste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du har rett!!!!

Vil så gjerne at det skal klaffe nå, har jo villet det hver gang, men ønsket blir liksom større for hver gang også... kan jo ha noe med at jeg er litt utolmodig :blunke:

Ble forresten filletante igjen på Lørdag til en liten jente så nå skal jeg ut å kose meg på handletur igjen :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TULLEBUKK!!

Er da klart det blir barnerom i nyhuset!!!! Har ikke vi blitt enige om at jeg skal teste positivt i løpet av uken, også skal du komme med positiv test en uke eller to etter ? Vil ikke ha noe tull her altså :fy:

Kommer helt sikkert til å klaffe, dessuten så har dere jo ikke forsøkt så innmari lenge ennå heller, skjønner jo at du har litt press på deg når det gjelder jobbsituasjonen, men jeg er sikker på at det ordner seg uansett! Så det så!! Skal ikke ha noe negative tanker her! BASTA!!

Sånn da har jeg vært streng nok for i dag :blunke:

Du må kose deg og ta deg tid til å bli frisk igjen nå da, og i dag må metamannen ta godt vare på deg kan du hilse å si, skjønt det er vel ikke nødvendig :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sikker på at det hjelper å være pessimist. Da kan jeg jo bli positivt overrasket når det ordner seg allikevel :) Men inntil det vil vi ha god plass til gjester i nye huset ihvertfall ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir visst veldig godt tatt vare på. Mannen kom hjem med ostekake (det liker han ikke, så vi har det aldri) og cola. Snill mann :kysse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søte metamannen! Godt å høre at han tar skikkelig godt vare på deg, selv om jeg egentlig aldri var i tvil om at han ville det!

Håper kundemøtet ditt ikke tok allt du hadde fått tilbake av krefter!!! Må ikke sette jobben før helsa vet du :blunke: hmm, kan ikke noen si det til meg også....

God Bedring Vennen!!

*Klem*

PS. Ingen tegn hverken på graviditet eller tantebesøk, ikm i morgen :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk vennen :)

Det varte ikke SÅ lenge det kundebesøket så det går nok bra. Nå koser jeg meg med tebirks og te til frokost. Deilig :)

Og så har jeg vært på apoteket. Denne måneden har jeg nemlig tenkt til å se om det funker med hostesaft.

Og så søte mannen min da: Så Frasier i går og der ble det påstått at kaffe ødela sædcellene. Så i dag fikk jeg melding fra mannen: Nå drikker jeg te istedenfor kaffe. Han som er den største kaffe "kjerringa" jeg vet!! Nå sto det jo direkte motsatt i avisen i dag da, men jeg syns jo fortsatt at det er søtt at han engasjerer seg :D

Han er så GOD :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

godt med slike forståelsesfulle og ikke minst like ivrige menn!! Min mann stakkar knaska zink tabletter i noen måneder han..fordet hadde jeg hørt at skulle hjelpe...Hva de må finne seg i! :ler:

Lykke til med hostesaft og el! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:blomst_opp:

Fantastisk oppløftende utrop du puttet i boka mi!

Tuusen takk!

Alle her inne er herlige, så det er sagt!

God bedring, Meta!

...og lykke til med el...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...