Gå til innhold

Underveis


meta

Anbefalte innlegg

Må bare nevne grunnen til at vi stresser litt igjen jeg. Sånn at jeg ikke blir tatt for å være totalt overhysterisk :wink:

Jeg er ansatt i et vikariat. De har sagt at de vil ansette meg, men det er for tiden full ansettelsesstopp, så jeg har bare kontrakt ut mai neste år. Dermed må det klaffe ganske raskt for at det skal ordne seg for oss sånn rent økonomisk. Kanskje tåpelig å prøve egentlig når vi har det så travelt, men det er jo lov å håpe :D Har det ikke klaffet før utgangen av november, er det bare å begynne på pillene igjen... Men det satser vi på at ikke blir noe av :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke noe kjekt å være prøver med tidsfrist... :-?

Håper det ordner seg for dere snarlig da...

Krysser fingrene for dere...xxxxxxxxxxxxxxx

Klem fra Mayamor :kysse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde alt ordnet seg for gravide jeg... :cry:

Jeg har ikke sjekket noe angående hvordan min økonomiske situasjon vil bli dersom jeg blir gravid... :oops:

Uansvarlige lille Lillen...

Men jeg tror det går bra...for oss alle nemlig!

Klem Lillen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ordner seg gjør det sikkert uansett, men jeg får panikk når jeg ikke har full kontroll over økonomien.. Dessuten holder vi på i en tidlig fase i husbygging. Jeg har nå engang økonomisk utdannelse også da, så.. :D

Har et vennepar som har en sønn som de fikk rett før hun ble ferdig med studiene. Nå er han 2,5 år og hun har fortsatt ikke fått jobb (førskolelærer). De har også bygd hus og sliter endel økonomisk. Det klarer ikke jeg. Litt kontrollfrik innimellom :wink:

Takker for hilsner jenter :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kontrollfrik :o Kanke skjønne hva du mener :hoho:

Er blitt så vant til å håppe rett uti jeg, det ordner seg som regel for snille jenter :blunke:

Gleder meg til Torsdag :blunke:

*Klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Litt artig at du holder på med husbygging også..

Hus og baby samtidig.. :D *passer på å abbonere på denne tråden*

Vi begynner å grave denne uken, men sliter med et hav av papirarbeid fordi vi har skilt av en tomt, så det er skjøter og tinglysinger og søknader og fandens oldemor.. :(

Åssen går det med mensen, begyner du å bli ferdig snart du?

Jeg er det hvert øyeblikk nå, så da blir det pute under stumpen! :wink:

Tenkte jeg skulle passe på å kose utenom når jeg VET jeg har EL også, leste nemlig en artikkel om at kvinner er fruktbare mange flere dager i syklusen enn tidligere antatt..

Får håpe nurket sitter før november da, så vi kan gå gravide sammen her inne.. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ferdig med mensen for lengst :) Etter at jeg sluttet på pillen har jeg hatt utrolig korte menstuasjoner.. Kanskje jeg rett og slett ikke har eggløsning?? Mensen har vært et par dager bare :o Pleier å vare 4 dager.. Denne gangen hadde jeg jo litt småblødninger både før og etter selve mensen, men allikevel.. Merkelig!

Vet ikke når jeg har el jeg, Bizzy. Har ikke tenkt til å finne det ut heller. Skal ikke telle noe som helst, bare la dagene gå og så håper jeg at det klaffer ved å ta bort mest mulig fokus på sykluser og babylaging. Det betyr ikke at det blir pause for mannen da men.. :sjarmor:

Det skal visst ikke være så lett å bygge, Salamandra. Vi sliter litt vi og. Det er noe herk å komme igjennom hos kommunen! :klaske: Men til slutt får vi et fint hus og det gleder vi oss enormt til :hoppe:

Dere har vel ikke katt også, Salamandra? Sånn at vi omtrent kunne skrevet hverandres dagbøker mener jeg :blunke:

Nå har jeg nettopp kommet hjem fra Ikea-tur med en venninne. Det ble jo selvsagt litt shopping selv om jeg ikke egentlig skulle ha noe. Ny matte til badegulvet, en liten hylle, blomst og blomsterpotte + + Jaja. Det er jo ikke så dyrt på Ikea ihvertfall. Sånn sett har jeg jo nesten tjent penger. Tenk hva det ville kostet i andre butikker :wink:

I morgen kommer Bizzy og mannen på middag :hoppe: Lurer på om jeg kanskje skal finne på noe skikkelig godt. Forhåpentligvis kan vi jo feire at Bizzy har testet positivt. Det satser vi på :)

Nå skal jeg koble hylle og rydde litt til finbesøk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal jeg koble hylle og rydde litt til finbesøk

:o Trenger jo ikke å rydde for oss da!!!!!! Men tittelen som finbesøk, ja den liker jeg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for koselig hilsen i dagboken min!

Har lest dagboken din, og skjønner at det ikke er så lett å prøve med tidsfristen til vikariatet ditt hengende over deg! Håper det lykkes for dere snart! :trøste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg nettopp fått vite om den tredje venninnen denne uken som har fått det til på første forsøk og er så blide og glade. Nå gidder jeg ikke mer!!!!!!!!!! :cry: :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag er humøret litt bedre. Vil ikke gi opp så fort allikevel tror jeg. Har jo tross alt bare prøvd i et par måneder. Det er jo ingenting egentlig!!

I dag er jeg litt kvalm, men jeg har overbevist meg selv om at det ikke er noe å bry seg om og at jeg bare er i ferd med å bli forkjølet eller noe. Har nemlig bittelitt vondt i halsen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg nettopp fått vite om den tredje venninnen denne uken som har fått det til på første forsøk og er så blide og glade

De bare skryter på seg...har sikkert prøvd en stud de og men det er mye stiligere å si at det var første forsøk. Vi prøvde 2 omganger (er det ikke det det blir når man har hatt èn p-pillfri mens) mens vi sa det ikke var planlagt. (særlig...ungen kommer rett før jeg skal begynne på hovedoppgaven så det er det eneste jeg kommer til å miste og den kan jeg skrive når som helst nesten...hehe) Bare en liten trøst fra meg :trøste:

Jeg skal krysse fingrene for dere jeg. Vi blåste i EL osv bare koste oss titt og ofte. Funka bra det. Stresser ikke så ille da. Bare stå på. Håper du blir fort gravid så vi kan gravidtyte :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

JA!!! Jeg vil gravidtyte!! :ler:

Denne måneden skal jeg nemlig bli gravid. Det har jeg bestemt.. Så det så :briller: Da er det bare for småsoldatene å innfinne seg når egget er klart. Har ikke merket så mye til eggløsning denne måneden, men jeg har heller ikke stresset så mye med det. Vet ikke hvilken dag jeg er på i dag heller. Håper "strategien" virker :roll:

Jeg har litt stikking nederst i magen i dag. Har hatt det et par dager, men prøver å overbevise meg selv om at det ikke er noe å tenke på, så da gjør jeg ikke det (kremt...) og så er jeg litt kvalm. Dessuten har jeg skikkelig magesjau. Lite slitsomt på jobb da. Hadde på høyhælte støvletter som ikke låter i gangene i det hele tatt. :oops: :lol:

I går hadde jeg med den femte og siste entreprenøren ut på tomten vår. Det kommer til å bli ganske dyrt med grunnarbeidet. Det er skikkelig kjipt å bruke så masse penger på sånt, men det må jo til så da..

(mmmm.. nå kom mannen med deilig varm te til meg :D )

Dessuten er de igang med å arkitekttegne huset vårt. Vi har blitt lovet et utkast i løpet av neste uke. Jeg gleder meg utrolig mye til å se hvordan det blir. Vi har et utgangspunkt som de skal endre og modifisere, så vi vet jo sånn ca hvordan det kommer til å se ut, men det er spennende allikevel. Jeg har så lyst på lys beige stue med skikkelig rød sofa!! DET hadde vært noe det.. Vi har bare en sovesofa her vi bor nå, så vi må kjøpe sofa til nye huset. Egentlig veldig glad for det. Da kan vi få møbler og alt til å passe i nye huset :D Jeg bare MÅ ha denne stolen her i rød http://www.ikea.no/webapp/wcs/stores/servl...ats=10114*10292 den vil bli så deilig å krype opp i på mørke høstdager med en skikkelig god bok... *drømme drømme*

Lurer jammen på om ikke jeg skal ta med meg tekoppen min og finne boken min og kose meg litt nå jeg.. Er en skikkelig lesehest nemlig :D

Klem til alle dere søte KG'ere som besøker meg i dagboken min :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint at det er flere enn meg som elsker å lese :D Men etter at jeg ble voksen og fikk dårligere tid, så leser jeg ikke så mye som jeg har lyst til. En annen innvirkende årsak er at jeg har flytta i gåavstand til jobben, ergo har jeg ikke de femten minuttene hver vei på bussen til lesing heller. Men men, bøker går ned på høykant likevel de :D

Jeg hører du sier at du ikke vet hvilken dag du er på. Men hvor i syklusen er du da? EL snart? Ikm snart?

Dette er råspennende! Krysser fingrene for deg!

(Husker ikke om jeg har snegla meg inn her og hilst på deg før. I tilfelle ikke: Hei! :D )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok over el ja. IKM om litt over en uke tror jeg. Har rett og slett ikke telt meg frram til IKM og har ikke tenkt til å gjøre det enda heller :) Jeg er SÅ flink til å ikke fokusere på graviditet og prøving (NOT :roll: ). Jaja :)

Det ordner seg for snille jenter har jeg hørt og jeg er bare SÅ snill :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

I dag er jeg på dag 17 av forventet 27 (gjennomsnitt av de to syklusene jeg har hatt hittil etter pilleslutt. Det betyr at jeg skal få mensen tirsdag om halvannen uke.

Har ikke hatt noen særlige tegn denne måneden, men har hatt litt stikking nederst i magen og så har det vært akkurat som jeg er støl liksom..

Håper selvfølgelig det har klaffet, men jeg vet nå ikke. Har ikke så veldig store forhåpninger. Jeg er en person som blir utrolig lett gira og fallhøyden er stor, så jeg vil heller bli hyggelig overrasket om det har klaffet enn å tenke noe særlig på det nå.

Sambo har forresten klaget på humøret mitt.. I går morges var jeg potte sur og gadd ikke kysse han når jeg slapp han av på jobb (aner ikke hva jeg var sur for), i går ettermiddag fikk jeg en intens lykkefølelse av at jeg ikke aner hva jeg har gjort for å fortjene å ha det så bra. Måtte bare ringe mannen min for å si hei. Så jeg er visst ikke helt stabil på humørfronten.. :roll: Tror jeg hadde blitt litt stressa og forvirra hvis han hadde holdt på sånn hele tiden.. Stakkars mannen min..

Nå skal jeg lage bacon og egg og vekke sambo. Dekke på med levende lys og blomster og skjemme han bort litt. Det kan ikke være lett å være sammen med humørsjuke lille meg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...