Gå til innhold

Underveis


meta

Anbefalte innlegg

Takk for støtte snille jenter :) Får håpe dere har rett. Har ikke sett noe mer, så foreløpig er jeg bittelitt optimist ihvertfall.. IKM er i dag, så dt blir spennende.. Tester i morgen hvis det ikke skjer noe tror jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Intet nytt er godt nytt... :lol:

*krysser finger jeg og.. venstrehånden for deg, høyrehånden for meg*

Jobber virkelig for å holde meg fra å teste, tror jeg går på en smell i kveld..

Da kommer vi på KG i morgen tidlig med hver vår positive test.. Avtale??

:blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer plutselig på besøk jeg!!!! :D Takk for invitasjonen forresten :blunke: Passer det i morgen?, så kanskje vi kan komme å feire den gode nyheten :Nikke: Krysser fingrene for oss begge!!!

Drister meg samtidig til å :hoppe: litt forsiktig i boken din!!! :hoppe:

Masse klemmer!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke ut til å ha klaffet denne måneden heller nei. Bittelitt blod i papiret i morges, så jeg gadd ikke teste. Det ville jo vært å kaste vekk en fullt brukbar test. Får spare den til neste måned.

BLÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ :(:(:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så dumt det var da .. :evil:

Ja, ja... bedre lykke neste måned..

Takk for hilsen i dagboka mi, skal følge med deg jeg også, så slår vi følge inn på "snart mamma".. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og velkommen- jeg er litt treg... :oops: men forumet har vært så tregt i det siste at jeg nesten ikke har giddet å skrive noe. MEN, uansett- håper det snart klaffer for dere, og er helt enig i at det er på tide med en ny blå bølge!! Har mast etter den en stund jeg..

Forøvrig er jeg selv 23 uker på vei i morgen, men det er alltid hyggelig med blå bølger!!

TVI; TVI- jeg skal følge med på deg og heie på hvert minste tegn... :lol:

Klem fra Kipa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig, men som du selv sier...

Dere har jo bare prøvd i 2 mnd... :wink:

Kanskje tankene kommer bort fra babylaging nå mens dere holder på med husplaner...

Det er ofte godhjelp... :wink:

Bare se gjennom dagbøkene her...

Flere som har blitt gravid etter ferie for eksempel...

Krysser fingrene for dere...

Klem fra Mayamor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for støtte, Salamandra, Kipa og Mayamor :) Koselig med hilsner i dagboken.

Jeg har fortsatt ikke fått tantebesøk (annet enn det lille blodet i går morges), men regner med at det kommer i løpet av dagen. Ikke det at jeg har så masse tegn på det utenom at jeg er litt svimmel da, men... Vil at det skal komme skikkelig igang sånn at vi kan begynne på dag 1 og vi kan sette igang med neste prøveperiode snart. Er ikke akkurat verdens mest tålmodige sjel ;)

Ellers hadde vi tomtebefaring i går. Til vår skuffelse så kommer grunnarbeidet på 100 000 kr mer enn beregnet fordi vi må grave/sprenge 70 meter for vann og kloakk og så må vi ha en pumpestasjon. Ikke akkurat beregnet nei :evil: Dette blir ingen billig fornøyelse.. Ikke det at vi regnet med det akkurat, men.. Det skal ihvertfall bli fint til slutt tror vi. Får 4 soverom, så da håper vi at det etterhvert blir et par barn som kan bo i to av rommene ihvertfall :D

Nå går jeg inn i en svært travel tid på jobb også, så det blir ikke mye tid til å tenke på baby, men jeg skal nok få det til sånn litt innimellom. Kanskje det hjelper? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, også jeg som trodde du var tolmodigheten selv... :ler:

Nei, skal være snill jeg :)

Hmm, har jo egentlig ikke så mye å skrive har vel sagt det meste via mail 8) Skal gi deg en håpløs lekse til i morgen :blunke: ; slapp av, kos deg og forsøk å tenke minst mulig på blødninger/ikke blødninger!

*Masse klemmer*

PS. er litt overtroisk og har fått det for meg at det kanskje kan hjelpe å skrive alle innlegg med blått i.... eller er det kanskje tvangstanker man kaller det..... :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tvangstanker?? Vi?

Dette synes jeg er spennende asså!

Det lover bra ihvertfall! IKM har vel vært?

Du behøver ikke å ha symptomer for å være gravid!

Og siden du nå har så liten tro på det selv, så tror JEG du er gravid...

Det er jo typisk gravide! De skjønner ingenting... :roll:

Lillen-klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det Lillen! :)

Testet i går. Da fikk jeg et VELDIG svakt kryss. Mannen min så det også, men vi ble enige om å vente med å teste noen dager for å se om det ble sterkere.

I dag har jeg imidlertid litt mer blødninger, så testen i går var nok feil til tross for at jeg fikk kontrollstreken opp som den skal.

IKM var på mandag (ihvertfall hvis syklusen skulle stemme med forrige gang), så jeg er ikke så veldig langt på "overtid". Jaja. Neste gang kan det jo hende det lykkes :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har mensen kommet igang. Litt rart.. i går fikk jeg ikke sove fordi jeg hadde en positiv graviditetstest og i dag har jeg mensen. Lurer på hva det betyr??

Jaja.. Som mannen min sa "Jeg gleder meg til å prøve på nytt!" :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen! :o Et kryss er vel at man er gravid da?! Oioioi.

Ok. La oss se saklig på det.

1. Det kan være ikke liv laga, altså en liten 'abort'. Derav også sen mens.

2. 'Det som styrer mensen' (et hormon?) kan enda ikke ha motatt gledesbudskapet, og gitt beskjed om et lite blodslipp - ergo du er gravid.

3. Det kan ha vært en feiltest.

Jeg syns den andre var mest positiv, så den velger jeg å tro på :D

:hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jammen hvor mye er et lite blodutslipp da?? Jeg har ikke på langt nær mye som jeg pleier å ha når jeg har mensen, men allikevel er det jo endel forsåvidt.. Ikke det at jeg pleier å blø så mye heller da men..

I dag ser blødningene nesten ut til å ha stoppet :o Tror kroppen min er i skikkelig ulage etter å ha gått på pillene i så mange år (ca 8,5 år)

Merkelige greier. Om det fortsetter sånn får jeg heller ta en test til, men jeg tror egentlig mest på at mensen bare er annerledes enn jeg noen gang har hatt før, fordi den ikke er vant med å ikke få tilført en haug med hormoner..

Nå er det snart helg igjen. Det går bare så fort! Ringte et vennepar i går og ba de på middag i dag. De skulle reise vekk, så de kunne ikke. Så idag har de bestemt seg for at de heller vil komme til oss på middag. Kjempekoselig, men jeg aner plutselig ikke hva jeg skal lage. Bizzy og mannen skulle egentlig kommet på middag i går (lasagne), men hun ble dessverre syk. Siden det andre venneparet ikke kunne, lagde vi allikevel lasagne i går. Så hva i all verden skal jeg lage i dag? Det blir ihvertfall eplepaier med is til dessert. Nam!!

I helgen skal vi slappe av og kose oss. Det blir kanskje en liten tur ut på tomten, men vi er stort sett ferdig med å rydde den nå, så det er bare pirk som står igjen. Håper vi snart får prisen fra byggefirmaet sånn at vi kanskje kan sette igang. Er veldig spent på om vi får det huset vi vil eller om det blir for dyrt.. Har nemlig en lei følelse av det siste.. Siden grunnarbeidet ble 100 000 kr dyrere enn forventet har vi ikke så mye å gå på lenger..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei meta. Hyggelig at du snikleser i dagboka mi :D

Merkelig med det krysset og blødningene. Hvis det ikke er så kraftige blødninger, så er det kanskje en sånn festeblødning. Spennende å se da. Ha en hyggelig helg!

Klem fra hanni

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var nok dessverre ingen festeblødning nei.. Testet på lørdag siden jeg har så "merkelig" mens, men den var negativ. Tror ikke kroppen min helt har kommet i gjenge igjen jeg..

Jaja, bedre lykke neste gang :) Denne måneden har jeg bestemt meg for å slutte å telle dager og bare ta det som det kommer.. Tror jeg skal klare det litt ihvertfall. Burde sikkert heller brukt EL-tester, men jeg venter. Det haster jo ikke sånn :) (og hvem prøver jeg å overbevise tro :roll: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var synd, Meta. Men det kan nok hende som du sier, at det har noe med å gjøre at du har brukt piller i mange år. Kroppen er uansett ganske rar når det gjelder disse greiene synes jeg. Det er sikkert uansett lurt å "slappe av" litt. Dere har jo ikke prøvd så lenge, så det er dumt å skape stress i starten. EL-tester er jo også dyre :roll:

Men lykke til i den nye syklusen!

KLemmer fra hanni

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...