Kipa Skrevet 27. september 2003 #61 Del Skrevet 27. september 2003 Takk for bursdagshilsenen fra deg! ha en god helg! Klem fra Kipa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 29. september 2003 Forfatter #62 Del Skrevet 29. september 2003 Ja. Da var helgen over Dette blir en svært hektisk uke på jobb, men det er nå litt gøy også.. Lørdag var jeg med en venninne på besøk til hennes venninne. Veldig koselig. Jeg kjørte og fikk ganske så mange kommentarer på hvorfor jeg ikke drakk ja.. Det er helt vanvittig hvordan folk maser!! Alle spør om når vi skal få barn. Og det er ikke fordi jeg snakker om barn for det har jeg ikke tid til på jobb.. Irriterende.. Tenk om det tar lang tid før det klaffer da. Kan jo bli et litt sårt punkt til slutt.. Forresten har jo jeg planlagt at det har klaffet denne måneden, så da trenger jeg jo ikke å bekymre meg for det :blunke: I går kom plutselig en kamerat av min mann som bor i Oslo. Han kom i tretiden og skulle være til flyet gikk halv åtte.. Så da måtte jeg jo diske opp med middag. Liker å lage mat altså, men det er gjerne greit å få vite det litt mer enn et kvarter før han vil at vi skal hente han Men det var uansett veldig koselig å se han igjen Denne uken har jeg faktisk ingen planer! Skal ut med et vennepar i løpet av uken, men that's it. Uvant og egentlig litt deilig.. Særlig siden jeg forventer endel overtid denne uken.. Men kjenner jeg meg selv rett, så ender jeg nok opp med flere planer utover uken.. Kanskje Bizzy vil bli med på cafe feks?? (Hva sier du vennen??) Nei, nå skal jeg pakke sammen. Hjem og lage mat med min skjønne mann.. Må jo fortelle hva han sa i går.. Han har en tendens til å lage kaffe til seg selv og glemmer å spørre andre. Det er ikke fordi han er frekk egentlig. Han rett og slett kobler ikke.. Men så har jeg "tatt han" for det så mange ganger at nå har han blitt veldig flink. Det sa jeg til han i går når han lagde te til meg. Da svarte han: det blir jo enda værre nå da. Nå som vi blir flere. Stusset litt først og spurte om det var pga babyen. Og da svarte han at den var den han tenkte på.. Jeg syns nå ihvertfall det var litt søtt at han tenker på babyen vi planlegger sånn litt i det daglige Nei. Later.. Klem Meta :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 30. september 2003 Forfatter #63 Del Skrevet 30. september 2003 Brunlig utflod og vondt i magen på dag 21. Dette virker ikke særlig lovende Æsj, så har det ikke klaffet denne måneden heller... Det var ikke det jeg planla akkurat.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salamandra Skrevet 30. september 2003 #64 Del Skrevet 30. september 2003 Hei, hei.. ikke så rask nå..! Har ikke vi snakket om dette før, at vi skulle få det til denne måneden? *avskriver magevondt og utflod som festesmerter og blødninger* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 30. september 2003 #65 Del Skrevet 30. september 2003 Hopper litt forsiktig og håper det er festesymptomer! Krysser fingrene!!!! *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 30. september 2003 Forfatter #66 Del Skrevet 30. september 2003 Takk for støtte jenter, men jeg har nå ikke så veldig store forhåpninger Jaja. Prøving er også gøy! Blir spennende å se hvor lenge jeg klarer å holde meg før jeg tester Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 1. oktober 2003 Forfatter #67 Del Skrevet 1. oktober 2003 Tok en test... Den sier at det er 95 % sannsynlighet for at jeg IKKE er gravid Så da var nok støtten uberettiget.. Jaja.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 1. oktober 2003 #68 Del Skrevet 1. oktober 2003 Fysjom! Er du på dag 1 eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 1. oktober 2003 Forfatter #69 Del Skrevet 1. oktober 2003 Neida. Har ikke fått tantebesøk. Men det kjennes ut som det er i anmarsj... (Jeg er på dag 22 av forventet 26/27... Ikke helt tålmodig nei ) Og nå syns sikkert alle jeg er håpløst opptatt av dette, men jeg HATER å ikke vite!! Jaja.. Jeg får nå bare være håpløs.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 1. oktober 2003 #70 Del Skrevet 1. oktober 2003 :o testet på dag 22, jammen Metavennen da, det er jo litt tidlig, er jo fremdeles mulighet for at det har klaffet allikevel da!!!!! Tar meg friheten til å være håpefull på dine vegne jeg :blunke: Venter spent på testen du tar når IKM kommer :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 1. oktober 2003 Forfatter #71 Del Skrevet 1. oktober 2003 Jammen jammen. På RSFU-testen sto det jo at man kan teste opptil 7 dager før IKM. Jeg testet jo 4 dager før.. Men jeg har sånn mensenvondt i magen, så det har nok uansett ikke klaffet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 1. oktober 2003 #72 Del Skrevet 1. oktober 2003 Det er mange som har skrevet at de har fått neg. svar med RFSU testen, men alikevel fått positivt svar på test tatt på IKM, håper litt til jeg :blunke: Sees snart forresten :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 2. oktober 2003 Forfatter #73 Del Skrevet 2. oktober 2003 Tror jeg har lyst til å slutte å prøve jeg.. Har ikke noe sunt forhold til dette i det hele tatt og burde kanskje vente litt til jeg ikke stresser så masse.. Vente til vi har bedre tid liksom. Svigermoren min ville at vi skulle gå på galleri på lørdag, hun, forloveden til min manns bror og jeg. Men jeg har overhodet IKKE lyst. Da blir det bare babysnakk (svigerinnen min er nemlig gravid) og det gidder jeg ikke... Men jeg kan jo selvsagt ikke si noe.. Får bare blåse i det og "kose meg".. Æsj Dessuten er jo "alle" gravide om dagen. Tror ikke det hadde føltes som et nederlag at vi ikke får det til og at jeg hadde kunnet glede meg mer på andre gravides vegne om vi ga opp prøvingen. Da kan jeg jo ikke bli gravid. Hvis vi ikke prøver mener jeg.. Har ikke fått snakket noe særlig med mannen min et par dager, så jeg har ikke fått luftet tankene mine for han enda. I morgen kommer svigermor. Skal overnatte til lørdag. Det blir nok koselig Skal lage litt ordentlig mat på fredagen ihvertfall, så ser vi hva som skjer lørdag formiddag... Men jeg vil ikke på galleri Vil at mannen min skal komme hjem jeg.. Måtte skrive dette med nesten usynlig farge. Føler a jeg klager litt mye.. Men det er jo MIN dagbok, så da er det vel lov? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 2. oktober 2003 #74 Del Skrevet 2. oktober 2003 Ikke gi opp, Meta! Du er ikke alene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salamandra Skrevet 3. oktober 2003 #75 Del Skrevet 3. oktober 2003 Hvis det er noen trøst fikk jeg besøk av tante i dag jeg også.. Felles skjebne og sånn vet du... Skjønner det hvis du føler for å ta en pause i prøvingen, men du må ikke gi opp helt ennå vel? Har vært flink denne måneden og ikke tenkt så mye på baby-laging som forrige måned, har prøvd å konsentrere om husbygging og sånne ting i stedenfor, og det har vært deilig egentlig. Ikke sløst bort en eneste krone på tester heller.. Hadde vært fint å prøve å lage baby uten at det tar 97% av tankevirksomheten til enhver tid.. Er veldig sånn som går inn med hud og hår hver gang jeg skal ha noe gjennomført jeg også, så jeg skjønner veldig godt hva du mener med at det tar av litt.. Du får ta deg en prat med mannen din synes jeg, så får dere vurdere dette sammen.. Lykke til uansett. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 3. oktober 2003 Forfatter #76 Del Skrevet 3. oktober 2003 Er veldig sånn som går inn med hud og hår hver gang jeg skal ha noe gjennomført jeg også' date=' så jeg skjønner veldig godt hva du mener med at det tar av litt.. [/quote'] Der fikk du sagt akkurat det jeg ville si, men ikke fikk det helt til Snakket litt med mannen og han mener at vi skal bare gå tilbake til normalen og ikke stresse med det. Bare kose når vi vil uten å tenke noe mer på det. Bare ikke begynne på piller igjen. For det er jo lett mener jeg Det er jo ikke så vanskelig for guttene å ikke tenke på det. De merker jo ikke el og mens og alt på kroppen sånn som vi gjør. Har ikke fått tantebesøk enda, men regner med at det skjer noe i løpet av helgen. Er ihvertfall småkvalm og uggen.. Problemet mitt er nemlig det at jeg blir dårlig når jeg har el og dårlig når jeg har mensen. Kaster til tider opp og har masse tull. Det har jeg ikke når jeg går på pillene.. Jaja.. Jeg har nå alltid vært sånn enten eller person. Vi får se hva som skjer.. Takk for støtte Lillen og Salamandra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 4. oktober 2003 Forfatter #77 Del Skrevet 4. oktober 2003 Da har svigers nettopp reist. Det ble et veldig koselig besøk I går lagde jeg helstekt marinert svinefilet med hjemmelagde fløtegratinerte poteter og stekte grønnsaker (takk Bizzy ) og så hadde vi deilig vin til. Så koste vi oss med Pirates of the Caribbean (vi for andre gang, svigermor for første). I dag ble det shoppe tur på meg og svigermor. Jeg fikk det knallfine skjørtet fra favorittbutikken min, Oasis. Koselig MYE bedre en galleritur Så kom svigerfar innom sammen med svigerfarfar. Koste oss med kaffe og kaker (veldig greit å ha bakst i fryseren når man får overraskende besøk :D ) Svigerfar skal ha konsert sammen med gamlebandet i dag (mimrekveld) så det er mulig vi stikker innom for å høre. Eller så sender jeg mannen avgårde sammen med broren. Hadde vært deilig å være alene hjemme egentlig.. I morgen blir det jobbing og avslapping. Egentlig en utrolig deilig helg Har foreløpig ikke fått tantebesøk heller, så da er det nå enda koseligere :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 5. oktober 2003 #78 Del Skrevet 5. oktober 2003 Jeg heier på deg! Kjempefint å høre at helgen ble bedre enn du hadde trodd. Noen ganger lønner det seg å være pessimist!? :oops: Deilig mat, deilig film(!) og shopping! Ah... livets gleder! Lillen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 8. oktober 2003 #79 Del Skrevet 8. oktober 2003 Hva skjer 'a, Meta? 2blå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 8. oktober 2003 Forfatter #80 Del Skrevet 8. oktober 2003 Hei Bare kjapt innom og der lå det jo koselig melding fra Lillen Jobber livet av meg om dagen.. I går var jeg ikke hjemme før 2200 og klokka er nå 1916 og det er lenge før jeg kan gå hjem.. Jaja.. Ikke lenge før det er over nå. Bare en uke til med lange dager og mye stress.. Skjer og skjer.. Sånn på babyfronten så er det jo litt stille da.. Trodde jeg skulle få mensen i går, men jeg har bare hatt bittelitt brunt blod (sorry grose detaljer..) i går og i dag og det kommer liksom ikke igang.. Er på dag 28 eller 29 i dag tror jeg, så det er på tide å komme skikkelig igang syns jeg. Gjør nok det når jeg slapper av litt tenker jeg.. I helgen eller noe sånt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå