Gå til innhold

Hvordan holde i live et avstandsforhold


kanel23

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Heloise

Jaaa :) Han flytter inn for en periode, så vi får funnet ut om vi passer sammen skikkelig. Blir spennende! Men du må ikke dø av misunnelse da :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ms. Raggsokk

Nei, jeg får kanskje holde meg i live litt til :fnise: Jeg kommer jo alltid til å ha avstandsforhold. Sånn er det med mann offshore. Må bare leve med det, men når jeg har snakket med han EN gang + i tlf. en gang den siste måneden, så blir man litt demotivert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Nei, jeg får kanskje holde meg i live litt til :fnise: Jeg kommer jo alltid til å ha avstandsforhold. Sånn er det med mann offshore. Må bare leve med det, men når jeg har snakket med han EN gang + i tlf. en gang den siste måneden, så blir man litt demotivert.

Min jobber også off-shore, men han ringer gjerne 2-3 ganger pr kveld når han er ute, så jeg skal ikke klage. Hva slags ordning har din, etter som dere ikke kan snakke mer på tlf? Og at han bare er hjemme noen dager før han reiser ut igjen?

Min har 2/4-rotasjon, og da er han nesten aldri ute i friperiodene sine. Kun hvis han tar på seg en ekstratur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ms. Raggsokk

Min jobber også off-shore, men han ringer gjerne 2-3 ganger pr kveld når han er ute, så jeg skal ikke klage. Hva slags ordning har din, etter som dere ikke kan snakke mer på tlf? Og at han bare er hjemme noen dager før han reiser ut igjen?

Min har 2/4-rotasjon, og da er han nesten aldri ute i friperiodene sine. Kun hvis han tar på seg en ekstratur.

Han er ikke offshore akkurat nå, men i Forsvaret 1-2 år (han hadde lyst på avveksling). Jeg mente at jeg aldri blir ferdig med dette siden han skal ut offshore igjen etterpå, men det blir jo 10x bedre!

De er ute på lange seilaser av gangen, og da har de ikke lov til å ha mobil påslått. Mange bryter dette, men han jobber så mye at han ikke har tid, sier han. Soving og jobbing, that's it. Og det er slitsomt for meg også. Før han begynte i Forsvaret ringte han mye oftere, pluss at vi kunne snakkes på internett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anuket

Nei, jeg får kanskje holde meg i live litt til :fnise: Jeg kommer jo alltid til å ha avstandsforhold. Sånn er det med mann offshore. Må bare leve med det, men når jeg har snakket med han EN gang + i tlf. en gang den siste måneden, så blir man litt demotivert.

Uff, det er lite! Det er ikke rart man blir demotivert da! :tristbla: Man har behov for mer kontakt enn det, men man kan ikke endre det selv er det lite man kan gjøre :trist: Jeg tror dere klarer dere, tøffe perioder er hardt men til slutt får man det litt lysere :klemmer:

Heldig dere som skal flytte sammen! :)

Håper det går fint!

Jeg setter kursen hjemover nå... :trist:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Purple Haze

Han er ikke offshore akkurat nå, men i Forsvaret 1-2 år (han hadde lyst på avveksling). Jeg mente at jeg aldri blir ferdig med dette siden han skal ut offshore igjen etterpå, men det blir jo 10x bedre!

De er ute på lange seilaser av gangen, og da har de ikke lov til å ha mobil påslått. Mange bryter dette, men han jobber så mye at han ikke har tid, sier han. Soving og jobbing, that's it. Og det er slitsomt for meg også. Før han begynte i Forsvaret ringte han mye oftere, pluss at vi kunne snakkes på internett...

Så rart. Trodde det bare var på plattform de ikke fikk bruke mobil. Den båten min er på, er det ikke noe forbud mot mobil, i hvert fall. Heldigvis for meg.

Min jobber jo 12-timers skift, men han kan ringe meg i pausene sine, heldigvis.

Tror ikke jeg hadde holdt ut å kun snakke sammen en gang pr måned. Kudos til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ms. Raggsokk

Så rart. Trodde det bare var på plattform de ikke fikk bruke mobil. Den båten min er på, er det ikke noe forbud mot mobil, i hvert fall. Heldigvis for meg.

Min jobber jo 12-timers skift, men han kan ringe meg i pausene sine, heldigvis.

Tror ikke jeg hadde holdt ut å kun snakke sammen en gang pr måned. Kudos til deg!

Jeg trodde også det var lov, men de drar seriøst inn mobilene. Men typen min har levert en gammel en da, kremt. Og har sin egen tilgjengelig. Men det er så dårlige signal på lugaren hans, og han vil helst ikke gå UT for å ringe når det ikke er lov..

For det inngår i reglementet at mobil ikke er lov pga at det opptar tid etc. Er mye ungdom (førstegangstjeneste) på den båten, så de hadde visst den regelen av erfaring. At de mangler folk i maskin gjør også at han jobber veldig lange skift, og sover i lange tider etterpå, for så å gå på'an igjen.

Ja, det er et herk. Han har ikke samme behov som meg for kontakt, men jeg krysser fingrene for at han ikke tar et år til, for å si det sånn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heloise

Heldig dere som skal flytte sammen! :)

Håper det går fint!

Jeg setter kursen hjemover nå... :trist:

Ja, jeg er kjempglad og synes det er spennende. Snakket nettop med han på skype, han ahr pakket sååå mye stakkar! :fnise: Han gleder seg også. I morgen kommer jeg til å stå som en vibrerende duracell-kanin med nervene utenpå huden på Gardermoen! Åååååh :rodmer:

Dakkar Anuket... :( Det er vondt det. :klemmer: Hadde jeg bodd i Bergen hadde jeg kommet til deg med bagger med snop og trøstespist med deg :jepp:

Raggsokken : Kjenner noen som har det "problemet" med offshore jobb. Det må være så hardt... Spesielt når man VET at det er jobben, sånn er det bare "liksom".

:( Det eneste "positive" er at man får veldig mye tid med seg selv... Men for meg er ikke det alltid positivt heller, men noen trives jo veldig bra med det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ms. Raggsokk

Jeg er veldig lei av å ha tid for meg selv jeg :fnise:

Bor han i utlandet, H? Og din Anuket, studerer han i utlandet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heloise

Jupp, min er Engelsk :) Trodde aldri han skulle ha noen interesse av å komme hit, men det var hans forslag å flytte hit for en periode så vi kunne finne ut "en gang for alle" om vi egentlig passet sammen i hverdagen. Istedet for å tilbringe 5 år hver for oss, så flytte sammen for å innse at "nei dette funker ikke", for eksempel. Når man kun sees med 1-3 måneder mellomrom får man ikke noe inntrykk av "hverdagen" sammen.

Jeg er så spent nå... Har så mange småting å gjøre men jeg har så vondt i hele kroppen... Jeg får nok raketten igang litt senere etter noe nerding og nerve-avslapning :D

Jeg ser den med å være lei av tid alene, det kan fort bli for mye av den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anuket

Jupp, min er Engelsk :) Trodde aldri han skulle ha noen interesse av å komme hit, men det var hans forslag å flytte hit for en periode så vi kunne finne ut "en gang for alle" om vi egentlig passet sammen i hverdagen. Istedet for å tilbringe 5 år hver for oss, så flytte sammen for å innse at "nei dette funker ikke", for eksempel. Når man kun sees med 1-3 måneder mellomrom får man ikke noe inntrykk av "hverdagen" sammen.

Jeg er så spent nå... Har så mange småting å gjøre men jeg har så vondt i hele kroppen... Jeg får nok raketten igang litt senere etter noe nerding og nerve-avslapning :D

Jeg ser den med å være lei av tid alene, det kan fort bli for mye av den!

Hade vært litt kjedelig å finne det ut etter 5 år ja, men dere passer sikkert kjempefint sammen i hverdagen og :klemmer: Ååå så søt du er! Du kommer nok til å få det tipp toppers når han endelig er her :skravle:

Ms. Raggsokk - ja han studerer i USA. Så langt langt borte :sukk: Har endelig kommet meg hjem nå. Og hadde en utrolig tung flytru hjem, hadde mest lyst til å begynne å grine på flyet så vondt var det men jeg klarte å holde meg. Har felt noen tårer nå, men ikke så mange. Tror nok de kommer etterhvert så faller jeg inn i rytmen min igjen. Skal klare dette her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ms. Raggsokk

Du får si fra hvis du trenger noen å klage sammen med :fnise: Jeg snakket to sek med min på tlf i dag, han fikk innvilget litt telefontid av sjefen! Men selvsagt gikk maskinalarmen, så han måtte bare løpe, snuuufs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anuket

Du får si fra hvis du trenger noen å klage sammen med :fnise: Jeg snakket to sek med min på tlf i dag, han fikk innvilget litt telefontid av sjefen! Men selvsagt gikk maskinalarmen, så han måtte bare løpe, snuuufs.

Det kan godt være jeg tar deg på ordet der! Må nok kjempe litt med meg selv slik at jeg ikke stapper i meg masse "trøstemat" :fnise:

Aaah typisk!! Maks uflaks for deg det der :tristbla: burde ikke vært lov en gang...Håper han kan ringe deg opp igjen senere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ms. Raggsokk

Får ikke snakket med han før han kommer hjem om en uke, men det er BARE 7 dager til :duskedame: Da har vi fire dager sammen før det er tilbake til dagliglivet igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Heloise

Hade vært litt kjedelig å finne det ut etter 5 år ja, men dere passer sikkert kjempefint sammen i hverdagen og :klemmer: Ååå så søt du er! Du kommer nok til å få det tipp toppers når han endelig er her :skravle:

Og hadde en utrolig tung flytru hjem, hadde mest lyst til å begynne å grine på flyet så vondt var det men jeg klarte å holde meg. Har felt noen tårer nå, men ikke så mange. Tror nok de kommer etterhvert så faller jeg inn i rytmen min igjen. Skal klare dette her!

Takke takk! :klemmer: Det er så kos å ha han her atte... Den vonde skulderen min er blitt bedre tilogmed (tipper det fjerner endel stress å ha han i nærheten :laugh: )

I dag morges stod han opp med meg og fulgte meg ut. Så søt :rolleyes:

Så jeg må med tungt hjerte meddele at jeg må melde meg ut herifra :trist: Kommer vel kanskje tilbake igjen til Jul engang, selvom jeg håper jeg slipper det (Håper han blir for alltid!)

Lykke til så masse til dere, håper alt går bra og at dere kommer "i mål".

Hilsen HusmorHeloise :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anuket

Takke takk! :klemmer: Det er så kos å ha han her atte... Den vonde skulderen min er blitt bedre tilogmed (tipper det fjerner endel stress å ha han i nærheten :laugh: )

I dag morges stod han opp med meg og fulgte meg ut. Så søt :rolleyes:

Så jeg må med tungt hjerte meddele at jeg må melde meg ut herifra :trist: Kommer vel kanskje tilbake igjen til Jul engang, selvom jeg håper jeg slipper det (Håper han blir for alltid!)

Lykke til så masse til dere, håper alt går bra og at dere kommer "i mål".

Hilsen HusmorHeloise :laugh:

Kommer til å savne deg! :goodbye: Vi er nok her en stund til, i hvertfall jeg, et semester er over snart - bare tre år så er jeg og ute av den klubben :fnise:

Lykke til! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har liten tro på slike forhold, jeg. Kanskje fordi jeg er "elskerinna" til en mann som er i ett slikt forhold :sjenert: , det har bare vart ei ukes tiden, men han er veldig interessert i mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...