Gå til innhold

Hvordan holde i live et avstandsforhold


kanel23

Anbefalte innlegg

Maks 43 dager igjen! Og det er så alt for lenge! Savner ham skikkelig nå når det er hektisk med skolen, og i tillegg har vært 17. mai.. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg og kjæresten har hatt et avstandsforhold siden 3 februar på grunn av mine studier. Jeg valgte å dra et halvt år til Australia dette semesteret for å klare meg selv og oppleve noe nytt. Vi hadde bodd sammen i 4 år før jeg dro. Det har vært veldig tøft og jeg savner han utrolig masse. Men jeg angrer ikke overhodet og jeg føler dette har gjort forholdet vårt utrolig mye sterkere. Jeg vet at dette bare er midlertidig og jeg vet også at jeg ALDRI vil være så lenge borte fra han igjen.

Det jeg synes er godt det er å se at han savner meg like mye, og takk og lov for Skype! Vi snakker sammen så ofte vi kan, gjerne 3-5 dager i uken. Men på grunn av tidsforskjellen så kan det bli vanskelig noen dager :(

Han kommer ned hit den 30 juni og da skal vi reise rundt i Australia og ta turen til Bali og Gili-øyene iløpet av 4 uker! Gleder meg utrolig mye, bare 41 dager igjen!!

Men jeg sliter utrolig mye med motvivasjonen når det kommer til skolen her nede for tiden, har blitt syk og mange oppgaver som ikke lar seg vente. Da merker jeg at jeg savner armene hans rundt meg, noen kyss og at han passer på og lager mat til meg osv.. Føler meg ganske alene iblant ja.. :tristbla:

Godt å lese om andre som er i samme situasjon og vet hvordan det er!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ms. Raggsokk

Wiiii han har landet! :hoppe:

Og han kommer til meg i morgen! :hoppe:

:nigo::rodmer:

Min skulle egentlig besøke meg i går, men han hadde visst tatt på seg en vakt. Bra jeg blir førsteprioritert daaaa. heh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anuket

:nigo::rodmer:

Min skulle egentlig besøke meg i går, men han hadde visst tatt på seg en vakt. Bra jeg blir førsteprioritert daaaa. heh.

Ja nå er jeg ganske lei hele avstands greien og jeg har ennå tre år igjen hehe, men skal bli utrolig godt å se ham i morgen. ÅÅ jeg gleder meg! :rodmer::hoppe:

Uff så dumt :tristbla: Det er jo ikke noe kos det! Håper du sa ifra om at det ikke var så kult.. :tristbla::klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snart er det 11 mnd siden forrige gang jeg så min kjære. Dere aner ikke hvor misunnelig jeg blir da jeg sitter her og leser om dere som teller dager, etter å ha vært borte fra hverandre 2mnd.. :/ Vi prøver å skype flere ganger i uka (og gjerne lenge om gangen), men en hektisk hverdag og 6timers tidsforskjell gjør det ikke akkurat lett.

Vi møttes første gang i fjord sommer på en middelhavskrus. Vi traff hverandre allerede første kvelden, men det var ikke før andre kvelden vi virkelig traff tonen. Vi tilbrakte hvert bidige minutt sammen, men var egentlig bare venner under hele oppholdet (han var i et annet forhold). Vi reiste fra hverandre med krokodilletårer og løfter om å holde kontakt.

Da vi kom hjem hver til vårt (han til statene, jeg til Norge) fortsatte vi å holde kontakten, og i slutten av november var vi et par.

Det høres helt absurd ut å være i et slikt forhold, men jeg virkelig elsker han og kan ikke forestille meg et liv uten. Vi jobber begge to det beste vi kan for å få denne kabalen til å gå opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Jeg er ny i denne tråden. Presentasjon av meg: Jeg har vært sammen med kjæresten min i nesten fem år. Vi var naboer år 2 og 3, og har bodd sammen de siste to årene. Kjæresten min har fått jobb i by halvannen time unna og flytter derfor ditt :( Jeg må gjøre meg ferdig med studiene, og flytter etter om et års tid.

Han blir ukependler, og kommer hjem nesten hver helg, men jeg gruer meg likevel. Vi er sjelden borte fra hverandre mer enn tre dager, og det har vært vanskelig å sove de to siste nettene.

Skjønner at jeg er heldig sammenlignet med mange av dere, men det gjør likevel vondt å være borte fra kjæresten sin :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nå snart 6 mnd siden han var her hos meg, enig med Gjest_Me&I_ om at dere som får se deres kjære hver 2/3 mnd er heldig, og jeg er veldig misunnelig. Føler jeg er i et ekstremt avstandsforhold sammenlignet med så mange andre som bare bor noen timers kjøretur fra hverandre. Dere skal skal vite dere er heldige som ikke bor på forskjellige kontinent.

Men nå er det bare 10 dager til jeg reiser bort dit :) Skal være der hele juni måned, Gleder meg så utrolig masse!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anuket

Det er nå snart 6 mnd siden han var her hos meg, enig med Gjest_Me&I_ om at dere som får se deres kjære hver 2/3 mnd er heldig, og jeg er veldig misunnelig. Føler jeg er i et ekstremt avstandsforhold sammenlignet med så mange andre som bare bor noen timers kjøretur fra hverandre. Dere skal skal vite dere er heldige som ikke bor på forskjellige kontinent.

Men nå er det bare 10 dager til jeg reiser bort dit :) Skal være der hele juni måned, Gleder meg så utrolig masse!!

Det er lenge! :tristbla: Men så bra at du får se ham om ikke så lenge! :hoppe:

Ja jeg er enig i at å ha et forhold hvor man er på hver sin side av jorden er hardt, et par timers avstand er greiere føler jeg, men jeg skal ikke påstå at det er mindre hardere :)

Jeg skal ikke melde meg ut av klubben helt ennå, siden han reiser om ikke så alt for lenge igjen. Men ønsker alle lykke til fremover :) Hang in there! We can do it :) Popper nok innom jeg og hører hvordan dere har det jenter :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååhh! Jeg blir snart gal! Som om det ikke er nok at jeg ikke får se ham, men i tillegg så skal han oppføre seg som en tosk!! :kjempesinna:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anuket

Åååhh! Jeg blir snart gal! Som om det ikke er nok at jeg ikke får se ham, men i tillegg så skal han oppføre seg som en tosk!! :kjempesinna:

:tristbla: Håper det ordner seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ms. Raggsokk

Åååhh! Jeg blir snart gal! Som om det ikke er nok at jeg ikke får se ham, men i tillegg så skal han oppføre seg som en tosk!! :kjempesinna:

Du har en sånn en du også ja.... :klemmer:

Men jeg har endelig noe positivt å komme med - så han for første gang på over en mnd. i går :rodmer: Han er bare superherlig når vi er sammen, men alt går skeis når vi er lenge borte fra hverandre... Hmf.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jaa, han er sinnsykt opptatt og har null tid til å snakke med meg. Og jeg er ekstra deppa, så alt blir bare tusen ganger værre :trist:

Så bra at du har fått din hjem igjen Raggsokk! :) Tror nok alt blir mye bedre her også når jeg får min hjem for godt. Bare 34 dager!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anuket

Du klarer det Jill! :klemmer:

Håper det ordner seg, alt har en tendens til å bli mer intenst når man er deppa :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ms. Raggsokk

Fikk være sammen med han i bare 5 minutter da, og nå er det 3++ uker til neste gang :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest marihøna

Jeg har vært i avstandsforhold i 4 år, og på torsdag gjorde vi det slutt. Vi orket rett og slett ikke mer. Vi elsker hverandre, men vi så ingen ende på avstanden, og vi følte begge to at vi holdt på å miste oss selv oppi det hele. Akkurat nå er jeg bare sliten og trist. :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Under en måned til jeg flytter til ham :)

Vi har bodd sammen før, men han var tidligere ferdig på studiet enn meg og har fått seg jobb på østlandet.

Jeg gleder meg til å være sammen med ham igjen, litt merkelig situasjon å være sammen hver dag, og det å lage middag sammen hver dag til å ikke ha lagd middag sammen på 10 mnd!

Men jeg har virkelig ikke lyst til å flytte til østlandet :( Håper jeg tar feil og blir og stortrives.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...