Gå til innhold

Orker ikke mer jobb, vil bli trygdet


Gjest Gjest_Tuva_*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest navnelapp
Har du lest "The secret"? Det finst ikkje noko lett svar på spørsmålet ditt. Dette med borgarlønn er jo prøvd ulike stadar i verda, så du kan jo lesa om det (på wikipedia).

Ja, men viss det som står i The secret er sant, då treng du vel ikkje trygd? For då kan du berre tenke hardt på pengar, og ønske deg dei veldig og så kjem dei? Då er vel trygda heilt unødvendig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest verdenshavet
God tur, dere vil ikke bli savnet.

Pokker til samfunn me lever i. Og eg som trudde at eit menneskeliv skulle reddast, åkke som.

Eg byrjar å forstå kvifor eg er fødd: For å bekjempa slike holdningar som dette. Eg har faktisk menneskerettigheitene på mi side.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest verdenshavet
Håper du får en alvorlig sykdom slik at du fortjener å bli uføretrygda! :kjempesinna:

Og håpar du tar til vettet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest verdenshavet
Ja, men viss det som står i The secret er sant, då treng du vel ikkje trygd? For då kan du berre tenke hardt på pengar, og ønske deg dei veldig og så kjem dei? Då er vel trygda heilt unødvendig?

Joa, får håpa at eg finn styrke til å ikkje lata den negative kritikken her gå inn på meg, så kanskje det vil skje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest verdenshavet
God tur, dere vil ikke bli savnet.

Det som er inni granskauen irriterande, er at kjettarane berre vil hjelpa sine medmennesker til å skapa ein betre verden. Men dei blei misforstått.

Alle sannheter gjennomgår tre stadier:

Først blir de latterliggjort.

Deretter blir de voldsomt motarbeidet.

Til slutt blir de akseptert som helt innlysende

Nesten alle personane som har svart trådstartar, ville for tre hundre år sidan stått og applaudert når annlestenkjande folk vart hengt på torget til allmenn jubel. Annleistenkjande folk som ville prøva å løysa verdensproblema, som tenkte sjølv, og som ikkje ville gå i den same vonde tralten.

Fri og bevare meg for ein gal verden me lever i. Sapere aude.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest navnelapp

No forstår eg ingenting. Skal annleis tenkande få betalt av staten for å ikkje gjere noko? Må ein ikkje først kome med ein annleis tanke som er så genial at nokon vil støtte tanken økonomisk? Skal ein få betalt for å løyse verdsproblem inne i sitt eige hovud? På kva måte tenker du at du er med på å skape ei betre verd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest verdenshavet
No forstår eg ingenting. Skal annleis tenkande få betalt av staten for å ikkje gjere noko? Må ein ikkje først kome med ein annleis tanke som er så genial at nokon vil støtte tanken økonomisk? Skal ein få betalt for å løyse verdsproblem inne i sitt eige hovud? På kva måte tenker du at du er med på å skape ei betre verd?

Jo, eg trur kanskje me er einige. Eg har idear eg har lyst å setja ut i live, og som eg treng økonomisk støtte til. Idear som går i retning av å hjelpa folk i nød. Har jo tenkt på å søkja på gjensidigestiftelsen eller noko. Poenget er at eg ikkje er interessert i å sitja å sjå i veggen, men få noko gjort! Men om eg hadde fått trygd, så kunne eg jo gått rundt og fått noko gjort, fordi då hadde ikkje tida og kreftene mine gått til noko eg vil oppleva som eit meiningslaust arbeid som tappar meg for krefter. Eg merkar jo på meg, at når eg gjer noko eg opplever som meiningsfylt, så FÅR eg energi i staden for å bli tappa. Denne energien har eg fått i frivillig arbeid.

Men samfunnet seier at det er ikkje godt nok å jobba frivillig, og at du må ta ein jobb, okke som. Men då spør eg: Vil ein person som ønsker seg vekk frå jobben, gjera ein god jobb? Ville du sendt barna dine til ein lærar som tok seg kraftig saman for å skjula at han mislikte jobben sin? Ville du hyra ein røyrleggjar som eigentleg drøymde om å bli popstjerne? Ville du gått til ein frisør som beit tenna saman over hovudet ditt for å orke å klyppe deg?

Poenget med uføretrygd er at det gjev friheit, og letter børa frå mange sine skuldre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Pokker til samfunn me lever i. Og eg som trudde at eit menneskeliv skulle reddast, åkke som.

Eg byrjar å forstå kvifor eg er fødd: For å bekjempa slike holdningar som dette. Eg har faktisk menneskerettigheitene på mi side.

En uteligger skal reddes om han ligger stupfull på fortauet, ja. Dette støtter forhåpentligvis de fleste.

Men det er ikke dermed sagt at samfunnet skal gi deg trygd fordi du truer med å ta selvmord, om du da ikke har en alvorlig diagnose.

Latskap er ingen sykdom.

Og hvilke menneskerettigheter er det du snakker så varmt om? Tviler sterkt på at du sitter på en korrekt tolkning av disse.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Det som er inni granskauen irriterande, er at kjettarane berre vil hjelpa sine medmennesker til å skapa ein betre verden. Men dei blei misforstått.

Alle sannheter gjennomgår tre stadier:

Først blir de latterliggjort.

Deretter blir de voldsomt motarbeidet.

Til slutt blir de akseptert som helt innlysende

Nesten alle personane som har svart trådstartar, ville for tre hundre år sidan stått og applaudert når annlestenkjande folk vart hengt på torget til allmenn jubel. Annleistenkjande folk som ville prøva å løysa verdensproblema, som tenkte sjølv, og som ikkje ville gå i den same vonde tralten.

Fri og bevare meg for ein gal verden me lever i. Sapere aude.

Ja, fri og bevare meg for noen holdninger du og ts viser her. Merda taurorum animas conturbit.

Så får du gjøre frivillig arbeid etter jobb da, eller kombinere jobb og interesser. Bli støttekontakt - det er lønnet arbeid og du redder samtidig verden, ett menneske av gangen. Mistrives du så fryktelig i jobben din, så bytter du jobb!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest verdenshavet
En uteligger skal reddes om han ligger stupfull på fortauet, ja. Dette støtter forhåpentligvis de fleste.

Men det er ikke dermed sagt at samfunnet skal gi deg trygd fordi du truer med å ta selvmord, om du da ikke har en alvorlig diagnose.

Latskap er ingen sykdom.

Og hvilke menneskerettigheter er det du snakker så varmt om? Tviler sterkt på at du sitter på en korrekt tolkning av disse.

OK, eg skal gje deg rett i at ein ikkje har rett til trygd, men til pengar til livsopphald. Og når ein har gått lenge på sosialstønad, har ein opparbeida seg så stort hol i cvèn, at ein kan håpa på at ingen vil tilsettja deg. Og då kan ein vera tålmodig og venta til ein blir pensjonist for å få meir å rutta med, eller ein kan gå til psykolog og få dokumenter kor maladaptiv ein er, og få trygd.

OG: Kva ER latskap, dovenskap, giddalausheit og arbeidsskyheit? Eg vil jo påstå at det er nettopp det som ER depresjon, altså kan ein då ha ein psykisk sjuksom likevel. Det er noko som bit seg sjølv i halen her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vampen

Mange steder i verden har ikke mennesker mat nok til å holde seg i live, andre steder mangler man de helt grunnleggende frihetene som ytringsfrihet, religionsfrihet, frihet til å elske hvem man vil og ta sine egne valg.. Her i Norge er man derimot så bortskjemte at å slippe å jobbe fordi man ikke har LYST har jaggu blitt en menneskerettighet for enkelte.. Heh!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest verdenshavet
Ja, fri og bevare meg for noen holdninger du og ts viser her. Merda taurorum animas conturbit.

Så får du gjøre frivillig arbeid etter jobb da, eller kombinere jobb og interesser. Bli støttekontakt - det er lønnet arbeid og du redder samtidig verden, ett menneske av gangen. Mistrives du så fryktelig i jobben din, så bytter du jobb!

Prøver å redda verda her og no eg, ved å vida ærlege holdningar, og å "røske tak" i ugode holdningar. Prøver å vera ein representant for sannheita, men eg veit at då får ein lett kjeft.

Vegen til helvete er brulagt med gode intensjonar.

Støttekontakt trur eg ikkje er noko ide for meg, sidan eg er såpass "gal" og unormal som eg er. Eg kunne jo funne på å overføra slike haldningar til stakkaren! Men kanskje besøksvenn i fengsel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest
OG: Kva ER latskap, dovenskap, giddalausheit og arbeidsskyheit? Eg vil jo påstå at det er nettopp det som ER depresjon, altså kan ein då ha ein psykisk sjuksom likevel. Det er noko som bit seg sjølv i halen her.

Tiltaksløshet kan være symptomer på depresjon, men det er ikke synomymer. Det går fint an å være både doven og lat uten å være det minste deprimert.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest verdenshavet
Mange steder i verden har ikke mennesker mat nok til å holde seg i live, andre steder mangler man de helt grunnleggende frihetene som ytringsfrihet, religionsfrihet, frihet til å elske hvem man vil og ta sine egne valg.. Her i Norge er man derimot så bortskjemte at å slippe å jobbe fordi man ikke har LYST har jaggu blitt en menneskerettighet for enkelte.. Heh!

Sa du ytringsfriheit? Det er jo det eg gjer her jo...

Og du kan jo ikkje koma og ta meg og fengla meg, så eg har for så vidt ytringsfriheit, men kjeft kan ein få... (sjølv om ikkje du var så krass)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Støttekontakt trur eg ikkje er noko ide for meg, sidan eg er såpass "gal" og unormal som eg er.

På hvilken måte mener du at du er for unormal til å være støttekontakt? Og på hvilken måte er det du redder verden i dag, sånn rent bortsett fra å poste innlegg på dette forumet? (hrm)

Har du hjulpet folk gjennom frivillighetssentralen, hjulpet til på et suppekjøkken, stilt opp som introduksjonskontakt for nyankomne innvandrere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest heldig og glad

Det er da veldig mange veldedige og humanitære organisasjoner både nasjonalt og lokalt her i landet hvor det er mulig å få seg en jobb? Folk som har en visjon og som brenner for noe pleier sjelden å sitte stille og vente til de får en "borgerlønn" før de setter igang.

Jeg bodde på bygda da jeg var ferdig med videregående og skulle ut og finne jobb. Jeg endte opp 50 mil hjemmefra, kjente ingen der fra før men ble kjent med dem. Deretter flyttet jeg en god del mil unna i en annen retning og havnet i Oslo, har byttet jobber etter hvert og er så heldig av jeg for det meste har trivdes med å jobbe.

Jeg kjeder meg hvis jeg blir gående for lenge hjemme, men det kan jo ha sammenheng med at i mitt nærmiljø er det få som ikke jobber, lite med trygdede. Har et par venninner (ikke i nærmiljøet)som er uføretrygdet etter mange års jobb, begge savner å jobbe men kan ikke pga. helsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest verdenshavet
På hvilken måte mener du at du er for unormal til å være støttekontakt? Og på hvilken måte er det du redder verden i dag, sånn rent bortsett fra å poste innlegg på dette forumet? (hrm)

Har du hjulpet folk gjennom frivillighetssentralen, hjulpet til på et suppekjøkken, stilt opp som introduksjonskontakt for nyankomne innvandrere?

Ved å stilla spørsmål ved vedtatte sanningar, slik eg gjer her, meinar eg ein er med på å redda verden. Prøva å finna rota til problema. Og heile tida i livet fylgja hjartet, sjøv om ein blir upopulær og vennelaus.

Akkurat kva eg har gjort, vil eg ikkje seia. Men ikkje så langt unna det du ramsar opp ja.

Eg trur ikkje ein vil tilsettja folk som har depresjon og personlegheitsforstyrringar til støttekontakt. Og så har eg ikkje sertifikat. Dessutan vil eg møta folk (folk som treng støttekontakt) på MIN måte, og det er ikkje alltid ein korrekt måte, meinar samfunnet. Eg seier liksom ikkje dei rette tinga...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Eg trur ikkje ein vil tilsettja folk som har depresjon og personlegheitsforstyrringar til støttekontakt. Og så har eg ikkje sertifikat. Dessutan vil eg møta folk (folk som treng støttekontakt) på MIN måte, og det er ikkje alltid ein korrekt måte, meinar samfunnet. Eg seier liksom ikkje dei rette tinga...

Depresjoner og personlighetsforstyrrelser har du vel legeerklæring på da?

Eller er det noe du har funnet på selv for å få forståelse for latskapen din, noe som innlegg 91 tyder på?

Har samfunnet sagt til deg at du ikke sier de rette tingene, sller er dette noe du finner på for å slippe å jobbe? Det er svært få forunt å seile gjennom arbeidslivet uten snev av kritikk, så du må nesten finne deg i at du får tilbakemelding om du ikke sier de rette tingene.

Ta deg betalt arbeid på et eldresenter, eller om du ikke vil snakke med brukerne direkte, så tar du deg jobb på sykehusvaskeriet.

Og hva har det med saken å gjøre at du ikke har sertifikat? Det har ikke jeg heller, men jeg jobber likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest heldig og glad
Ved å stilla spørsmål ved vedtatte sanningar, slik eg gjer her, meinar eg ein er med på å redda verden. Prøva å finna rota til problema. Og heile tida i livet fylgja hjartet, sjøv om ein blir upopulær og vennelaus.

Akkurat kva eg har gjort, vil eg ikkje seia. Men ikkje så langt unna det du ramsar opp ja.

Eg trur ikkje ein vil tilsettja folk som har depresjon og personlegheitsforstyrringar til støttekontakt. Og så har eg ikkje sertifikat. Dessutan vil eg møta folk (folk som treng støttekontakt) på MIN måte, og det er ikkje alltid ein korrekt måte, meinar samfunnet. Eg seier liksom ikkje dei rette tinga...

Nei, og deri ligger det. Jeg vil gjøre alt på MIN måte, vil ikke at noen skal fortelle meg hvordan jeg skal gjøre ting selv om deres måte å gjøre det på kanskje fungerer. JEG vil gjøre det på MIN måte, hvis ikke så gidder jeg ikke.

Jeg har ingen problemer med at folk blir uføretrygdet fordi de er for syke til å jobbe, enten det er fysisk eller psykisk. Jeg er ikke av de som klager over hva "mine" skattepenger går til.

Når det gjelder deg så tror jeg det er mye ord og lite handling, du vil gjerne sitte foran en pc-skjerm eller bare sitte og tenke store tanker og tro at du redder verden. Og bevares, vi trenger store tenkere også - bare tenkt på Arne Næss, men har gjorde kanskje litt mer enn bare å tenke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...