Gå til innhold

dreias nye ventetid


dreia

Anbefalte innlegg

Blir fort mye jobbing på mannen når det er vannlekasjer ja, og det har det vært mye av i det siste pga det været som har vært her...men pleier ikke å bruke sååå lang tid som 15 timer da... men kommer nok ann på hvor mange som er koblet til og litt sånt tenker jeg :vetikke:

Eg trur ikkje det er mange som er kobla til vatnet heller. Trur berre det er i gata vår, og den er ikkje spesielt lang. Ca. 200 personar som bur her, kanskje? :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lyden av rennande vatn frå springen. Finst det nokon herligare lyd? :hjerte:

*nyyyyyytelse*

We've got our water back! Herlig slutt på dagen! Nå kan eg endelig legga meg utan slike bekymringar. :hoppe: :hoppe: :hoppe:

:strix:

Nå håpar eg berre det ikkje forsvinn igjen før i morgon tidlig. :fnise:

Edit: Dei les sikkert ikkje her inne, men takk takk takk til vannmennene :fnise: som stod på heilt til seine kvelden for å ordna opp. *takknemlig*

Endret av dreia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:strix: så deilig! :strix:

God natt og sov godt :natti:

Herlig! :hoppe:

Eg er sikker på at det blir ei god natt. *veldig klar for senga* :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper du har fått sove godt i natt.

Sett bort frå at mannen plutselig skrudde på lyset kl. 4 i dag tidlig - han surrar fælt i halvsøvne innimellom -, og ikkje skrudde det av før eg hadde overbevist han om at det var heilt feil tidspunkt å ha på lyset, var det ei god natt. Men som vanlig var eg alt anna enn utkvilt på morgonen. :fnise:

Boka de vokser så fort :fnise: Henger ikke med i svingene! Men håper du får en strålende dag :)

:sjenert:

Koselig at du er innom, vennen. Du er savna når du er lenge vekke. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, eg gleder meg til eg er der. (Riktignok helst med mannen heime, ikkje ute på sjøen. ;) ) Eg er sikker på at mannen min blir ein heilt fantastisk far. :hjerte: Han er kjempeflink med barn allerede.

Eller du kan ta turen til byen? :sjarmor:

Barnekjære menn er så skjønne! :rødme:

Spørs litt hvilken by det er snakk om. Kresen på dialekter. ;) Hehe..

:hakeslepp:

Tickeren min har skifta bilde! Eg er i fjerde ruta! :grine: Tenk om min lille ser ut som det skjønne fosteret på bilde. Verdens fiiiiinaste baby. :rødme:

Skjønne ruta ja.. :jepp: Ser jo ut som en skikkelig baby! Endelig. Lurer på når jeg får ny rute jeg! :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barnekjære menn er så skjønne! :rødme:

Spørs litt hvilken by det er snakk om. Kresen på dialekter. ;) Hehe..

Skjønne ruta ja.. :jepp: Ser jo ut som en skikkelig baby! Endelig. Lurer på når jeg får ny rute jeg! :klø:

Mhm! :yvonne:

:tronderbart: såklart. :nigo:

Lurer på om lillen i magen ser like mykje ut som ein skikkelig baby som den lille på bildet? :klø: Neste rute er i overgangen mellom 17+5 og 17+6. Altfor nysgjerrig til å la vera å sjekka. :plystre:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mhm! :yvonne:

:tronderbart: såklart. :nigo:

Lurer på om lillen i magen ser like mykje ut som ein skikkelig baby som den lille på bildet? :klø: Neste rute er i overgangen mellom 17+5 og 17+6. Altfor nysgjerrig til å la vera å sjekka. :plystre:

:tronderbart: ja.. Hehe.. Fysjadialekten. Men om du beveger deg til hjemstedet kanskje. Den høres grei ut, etter målføret å dømme! Nynorsk er konge! :nigo: Skal nedover i nynorskstrøket om noen uker, kanskje vi drar innom din plass? Hva vet jeg? :fnise:

Bah, du ødela spenningen! :ler: Jaja.. Glede seg! :strix: Er du mye på youtube og finner UL-videoer etterhvert som ukene går da+ Det gjør jeg! :fnise: Hvertfall fra uke 6-12. Hehe.. da var jeg ille!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om lillen i magen ser like mykje ut som ein skikkelig baby som den lille på bildet?

Dreia babyen er sikkert myyyye vakrere enn den på tickeren :hjerte:

Fant denne! Sånn ser et 14 uker gammelt foster ut! :)

Helt utrolig at et foster kan se så perfekt ut etter bare 14 uker :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dreia babyen er sikkert myyyye vakrere enn den på tickeren :hjerte:

Helt utrolig at et foster kan se så perfekt ut etter bare 14 uker :hjerte:

Hvis den er riktig da.. Så et annet bilde som var merket 14 uker, men fosteret der er en del eldre! ;)

tror faktisk at det der er riktig! De ser ganske så babyaktige ut rundt 14 uker! Man ser jo nese, fingre og tær på UL rundt uke 10! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

tror faktisk at det der er riktig! De ser ganske så babyaktige ut rundt 14 uker! Man ser jo nese, fingre og tær på UL rundt uke 10! :jepp:

Helt fantastisk :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:tronderbart: ja.. Hehe.. Fysjadialekten. Men om du beveger deg til hjemstedet kanskje. Den høres grei ut, etter målføret å dømme! Nynorsk er konge! :nigo: Skal nedover i nynorskstrøket om noen uker, kanskje vi drar innom din plass? Hva vet jeg? :fnise:

Bah, du ødela spenningen! :ler: Jaja.. Glede seg! :strix: Er du mye på youtube og finner UL-videoer etterhvert som ukene går da+ Det gjør jeg! :fnise: Hvertfall fra uke 6-12. Hehe.. da var jeg ille!

Fysjadialekt? :ler: Lurer veldig på kva nynorskstrøk du skal bevega deg mot. Er det hotellturen? I så fall er nok min dialekt eit stykke frå det. ;)

Eg har ikkje gjort det ennå. Men eg har bestilt Lennart Nilssons bok som visstnok skal innehalda mange flotte bilder. Gleder meg sånn til den kjem. :hoppe:

Fant denne! Sånn ser et 14 uker gammelt foster ut! :)

Enn at det ser ut som eit heilt, lite menneske allerede. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dreia babyen er sikkert myyyye vakrere enn den på tickeren :hjerte:

Helt utrolig at et foster kan se så perfekt ut etter bare 14 uker :hjerte:

Ja, det er h*n sikkert. :ler::hjerter:

Mhm! :rødme:

Hvis den er riktig da.. Så et annet bilde som var merket 14 uker, men fosteret der er en del eldre! ;)

tror faktisk at det der er riktig! De ser ganske så babyaktige ut rundt 14 uker! Man ser jo nese, fingre og tær på UL rundt uke 10! :jepp:

Helt fantastisk :rødme:

:hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

... Og ikkje før har vatnet komme, så forsvinn det igjen. :dåne: Utan vatn i natt/i dag tidlig også.

Håpar det tar kortare tid å fiksa opp i denne gongen. :filer: For det skal visst vera ein annan stad problemet ligg nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Står til med babyen din, Dreia? :nigo:

Ikke vann? Oo Hadde jeg aldri taklet... Hvordan skulle jeg overlevd uten morgenkaffe??

Håper du får det tilbake snart. Det er ikke noe særlig å være vannløs; dusjebehovet kan for eksempel øke dramatisk, er liksom ikke måte på hvor nødvendig det blir med vann når en ikke har det. Og så får man vannet tilbake...og da var det ikke så nødvendig likevel. Plutselig kan dusjing, eller andre vannforbrukende aktiviteter vente, for man "skal jo bare..." først.

Håper ellers du får en fin dag. :duskedame: for snart 14 uker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...