Gå til innhold

dreias nye ventetid


dreia

Anbefalte innlegg

:velkommen:

til min nye oppholdsstad

Ny bok, endelig i "riktig etasje" igjen. Nå håpar eg å ha ein grunn til å bli her - heilt fram til august. :pls:

12 veker i dag, eit siste blikk inn på ein nydelig, sprellande, boogie-woogie-vrikkande, liten sjarmør i perfekt størrelse i går og endelig skuldre i akseptabel høgde. Verken mannen eller eg tør heilt å tru på at dette skal gå bra ennå, men me har begynt å få forhåpningar om at det kanskje endelig kan bli vår tur. :rødme:

Eg ser fram til koselig følgje av dei søte KG-jentene mine på vegen fram mot august. :hjerte:

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:babysmokk: Tippeliste kjønn :babysmokk:

:babygutt:

Venninne G

Eplefe

Estrella 84

faerytale

Gossip girl

Gåsemor

Happy Feet

Ilja**

imli

Kirin

LadyB

Lucky?

Nótt

Soon

^^Sunny^^

Svipa

SøsterLiten

tyttebær

:babyjente:

dreia (sjølv om eg synst den lille ser litt "maskulin" ut på ultralydane :fnise:)

Lillesøss

Anamelona

Ashelia

babord

miilla

Mirabella76

pusilus

Raven Emerald

Endret av dreia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå, så godt å se deg her! :klemmer: Begynte å bli lettere panisk når jeg oppdaget at den forrige dagboken din var borte. :dåne: Ble skrekkelig bekymret.

Men så godt å se at den lille spretten klamrer seg fast enda! 12 uker, tenk det! :duskedame: :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest faerytale

:bolledeig::bolledeig::bolledeig::bolledeig::bolledeig:

Endelig dagbok på rett plass! Og ja, nå skal det skje! Jeg gleeeeder meg til å følge deg til august! ...og melder meg frivillig til å være sladris :sjarmor:

:klemmer:

:bolledeig::bolledeig::bolledeig::bolledeig::bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Endelig dreia vennen :bolledeig:

Blir kjekt å følge deg videre i svangerskapet :rødme:

Håper skuldrene etter hvert senker seg enda mere :kose:

ps. vil være sladris jeg også :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig bok i riktig etasje :bolledeig: Gleder meg til å følge deg videre mot august :hug:

:hoppe: Tenk om det blir augustbarn, då. Ein ser jo på din lillegut at dei er heilt nyyyydelige. :rødme:

Åååå, så godt å se deg her! :klemmer: Begynte å bli lettere panisk når jeg oppdaget at den forrige dagboken din var borte. :dåne: Ble skrekkelig bekymret.

Men så godt å se at den lille spretten klamrer seg fast enda! 12 uker, tenk det! :duskedame: :duskedame:

Her er eg - og foreløpig står alt bra til (eller gjorde iallfall det i går). :nigo:

Det er litt surrealistisk at eg er 12 veker allerede. Eg hadde virkelig trudd at ventetida skulle bli endå lenger, sjølv om det innimellom har vore nokon tøffe veker. ;)

Endelig, der går deres vei nå. Det er bestemt det :klemmer:

Ser ut som vi begge får Augustbarn ;)

:strix: Augustbarn må jo vera heilt perfekt. Åh, som eg håpar det går. :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:bolledeig::bolledeig::bolledeig::bolledeig::bolledeig:

Endelig dagbok på rett plass! Og ja, nå skal det skje! Jeg gleeeeder meg til å følge deg til august! ...og melder meg frivillig til å være sladris :sjarmor:

:klemmer:

:bolledeig::bolledeig::bolledeig::bolledeig::bolledeig:

Eg valte å ha spørsmålstegnet i undertittelen fremdeles, men gleder meg til eg føler meg trygg nok til å fjerna det. :strix:

:skya: :skya: Naboar! :skya: :skya:

Begynt å tenka på sladris allerede? :dåne: Så langt har ikkje eg komme. :ler: *ønsket ditt er notert* :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig dreia vennen :bolledeig:

Blir kjekt å følge deg videre i svangerskapet :rødme:

Håper skuldrene etter hvert senker seg enda mere :kose:

ps. vil være sladris jeg også :Nikke:

:strix:

Nå gjenstår det berre at dette går bra og at du flyttar etter fortare enn fortast. ;):duskedame:

Eg seier det same som til faerytale: Begynt å tenka på sladris allerede? :dåne: :fnise: *notert* :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:strix:

Nå gjenstår det berre at dette går bra og at du flyttar etter fortare enn fortast. ;):duskedame:

Eg seier det same som til faerytale: Begynt å tenka på sladris allerede? :dåne: :fnise: *notert* :sjarmor:

Jeg er klar for å flytte til overetasjen jeg også :Nikke:

Måtte melde meg slik at du vet om ønsket :) , men du skal få lov til å slippe og tenke på det en liten stund til ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er klar for å flytte til overetasjen jeg også :Nikke:

Måtte melde meg slik at du vet om ønsket :) , men du skal få lov til å slippe og tenke på det en liten stund til ;)

Det er vel ein fare for at du ville blitt bombardert med SMS-ar uansett, så du hadde ikkje sluppe unna om du ville. :tunge1:

:tommelsmil: for overetasjen. Her er det ledig plass til deg. *saving a seat* :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hurra for 12 veker, og gratulerer så masse med graviditetsdagbok! :strix:

Dette skal gå så bra så. :) Gledar meg veldig til å følgja deg fram mot august! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest faerytale
:tommelsmil: for overetasjen. Her er det ledig plass til deg. *saving a seat* :nigo:

Ja, her er masse ledig plass! :hoppe: Håper du snart kommer etter pusilus :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:strix:

:skya:

Hurra for 12 veker, og gratulerer så masse med graviditetsdagbok! :strix:

Dette skal gå så bra så. :) Gledar meg veldig til å følgja deg fram mot august! :hoppe:

Takk! :skya:

Eg er veldig spent på korleis den vegen blir.

Ja, her er masse ledig plass! :hoppe: Håper du snart kommer etter pusilus :kose:

:jepp: Me har god plass til både pusilus og dei andre slitarane. :nigo:

:bolledeig:

:hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:Gjesp: Etter ei veldig dårlig natt i natt, då eg berre låg og vrei meg, blei det ein middagskvil på berre litt under timen i dag (sidan mannen hadde lova å vekka meg etter max halvtimen - stakkaren sto på som ein helt i sikkert 20 minutt :ler:), i håp om at eg skal få sova bedre i natt.

Så nå er det først litt :trene: (det har blitt lite bevegelse dei siste vekene, så 75 repetisjonar med 0,9 kg manualar pr. dag er vel eit minimum :fnise:), deretter dusjen og rett i seng.

Natta! :sove:

Endret av dreia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ein fare for at du ville blitt bombardert med SMS-ar uansett, så du hadde ikkje sluppe unna om du ville. :tunge1:

:tommelsmil: for overetasjen. Her er det ledig plass til deg. *saving a seat* :nigo:

:bolledeig: Gleder meg til sms-terror :hoppe:

Takk for at du tar av plass til meg :rødme:

Ja, her er masse ledig plass! :hoppe: Håper du snart kommer etter pusilus :kose:

:biggrin:

:klemmer:

********

Natta dreia :kose: Drømm søte drømmer om boogie-woogie babyen :rødme:

Endret av pusilus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...