dreia Skrevet 14. januar 2010 #1 Del Skrevet 14. januar 2010 til min nye oppholdsstad Ny bok, endelig i "riktig etasje" igjen. Nå håpar eg å ha ein grunn til å bli her - heilt fram til august. 12 veker i dag, eit siste blikk inn på ein nydelig, sprellande, boogie-woogie-vrikkande, liten sjarmør i perfekt størrelse i går og endelig skuldre i akseptabel høgde. Verken mannen eller eg tør heilt å tru på at dette skal gå bra ennå, men me har begynt å få forhåpningar om at det kanskje endelig kan bli vår tur. :rødme: Eg ser fram til koselig følgje av dei søte KG-jentene mine på vegen fram mot august. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 14. januar 2010 Forfatter #2 Del Skrevet 14. januar 2010 (endret) Tippeliste kjønn Venninne G Eplefe Estrella 84 faerytale Gossip girl Gåsemor Happy Feet Ilja** imli Kirin LadyB Lucky? Nótt Soon ^^Sunny^^ Svipa SøsterLiten tyttebær dreia (sjølv om eg synst den lille ser litt "maskulin" ut på ultralydane ) Lillesøss Anamelona Ashelia babord miilla Mirabella76 pusilus Raven Emerald Endret 1. mars 2010 av dreia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ilja** Skrevet 14. januar 2010 #3 Del Skrevet 14. januar 2010 Endelig bok i riktig etasje Gleder meg til å følge deg videre mot august Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven Emerald Skrevet 14. januar 2010 #4 Del Skrevet 14. januar 2010 Åååå, så godt å se deg her! Begynte å bli lettere panisk når jeg oppdaget at den forrige dagboken din var borte. :dåne: Ble skrekkelig bekymret. Men så godt å se at den lille spretten klamrer seg fast enda! 12 uker, tenk det! :duskedame: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 14. januar 2010 #5 Del Skrevet 14. januar 2010 Endelig, der går deres vei nå. Det er bestemt det Ser ut som vi begge får Augustbarn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faerytale Skrevet 14. januar 2010 #6 Del Skrevet 14. januar 2010 Endelig dagbok på rett plass! Og ja, nå skal det skje! Jeg gleeeeder meg til å følge deg til august! ...og melder meg frivillig til å være sladris Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 14. januar 2010 #7 Del Skrevet 14. januar 2010 Endelig dreia vennen Blir kjekt å følge deg videre i svangerskapet :rødme: Håper skuldrene etter hvert senker seg enda mere ps. vil være sladris jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 14. januar 2010 Forfatter #8 Del Skrevet 14. januar 2010 Endelig bok i riktig etasje Gleder meg til å følge deg videre mot august Tenk om det blir augustbarn, då. Ein ser jo på din lillegut at dei er heilt nyyyydelige. :rødme: Åååå, så godt å se deg her! Begynte å bli lettere panisk når jeg oppdaget at den forrige dagboken din var borte. :dåne: Ble skrekkelig bekymret. Men så godt å se at den lille spretten klamrer seg fast enda! 12 uker, tenk det! :duskedame: Her er eg - og foreløpig står alt bra til (eller gjorde iallfall det i går). Det er litt surrealistisk at eg er 12 veker allerede. Eg hadde virkelig trudd at ventetida skulle bli endå lenger, sjølv om det innimellom har vore nokon tøffe veker. Endelig, der går deres vei nå. Det er bestemt det Ser ut som vi begge får Augustbarn Augustbarn må jo vera heilt perfekt. Åh, som eg håpar det går. :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 14. januar 2010 Forfatter #9 Del Skrevet 14. januar 2010 Endelig dagbok på rett plass! Og ja, nå skal det skje! Jeg gleeeeder meg til å følge deg til august! ...og melder meg frivillig til å være sladris Eg valte å ha spørsmålstegnet i undertittelen fremdeles, men gleder meg til eg føler meg trygg nok til å fjerna det. :skya: Naboar! :skya: Begynt å tenka på sladris allerede? :dåne: Så langt har ikkje eg komme. *ønsket ditt er notert* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 14. januar 2010 Forfatter #10 Del Skrevet 14. januar 2010 Endelig dreia vennen Blir kjekt å følge deg videre i svangerskapet :rødme: Håper skuldrene etter hvert senker seg enda mere ps. vil være sladris jeg også Nå gjenstår det berre at dette går bra og at du flyttar etter fortare enn fortast. Eg seier det same som til faerytale: Begynt å tenka på sladris allerede? :dåne: *notert* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 14. januar 2010 #11 Del Skrevet 14. januar 2010 Nå gjenstår det berre at dette går bra og at du flyttar etter fortare enn fortast. Eg seier det same som til faerytale: Begynt å tenka på sladris allerede? :dåne: *notert* Jeg er så klar for å flytte til overetasjen jeg også Måtte melde meg slik at du vet om ønsket , men du skal få lov til å slippe og tenke på det en liten stund til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 14. januar 2010 Forfatter #12 Del Skrevet 14. januar 2010 Jeg er så klar for å flytte til overetasjen jeg også Måtte melde meg slik at du vet om ønsket , men du skal få lov til å slippe og tenke på det en liten stund til Det er vel ein fare for at du ville blitt bombardert med SMS-ar uansett, så du hadde ikkje sluppe unna om du ville. for overetasjen. Her er det ledig plass til deg. *saving a seat* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Problematique Skrevet 14. januar 2010 #13 Del Skrevet 14. januar 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 14. januar 2010 #14 Del Skrevet 14. januar 2010 Hurra for 12 veker, og gratulerer så masse med graviditetsdagbok! Dette skal gå så bra så. Gledar meg veldig til å følgja deg fram mot august! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faerytale Skrevet 14. januar 2010 #15 Del Skrevet 14. januar 2010 for overetasjen. Her er det ledig plass til deg. *saving a seat* Ja, her er masse ledig plass! Håper du snart kommer etter pusilus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 14. januar 2010 #16 Del Skrevet 14. januar 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 14. januar 2010 Forfatter #17 Del Skrevet 14. januar 2010 Hurra for 12 veker, og gratulerer så masse med graviditetsdagbok! Dette skal gå så bra så. Gledar meg veldig til å følgja deg fram mot august! Takk! Eg er veldig spent på korleis den vegen blir. Ja, her er masse ledig plass! Håper du snart kommer etter pusilus Me har god plass til både pusilus og dei andre slitarane. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 14. januar 2010 Forfatter #18 Del Skrevet 14. januar 2010 (endret) Etter ei veldig dårlig natt i natt, då eg berre låg og vrei meg, blei det ein middagskvil på berre litt under timen i dag (sidan mannen hadde lova å vekka meg etter max halvtimen - stakkaren sto på som ein helt i sikkert 20 minutt ), i håp om at eg skal få sova bedre i natt. Så nå er det først litt (det har blitt lite bevegelse dei siste vekene, så 75 repetisjonar med 0,9 kg manualar pr. dag er vel eit minimum ), deretter dusjen og rett i seng. Natta! Endret 14. januar 2010 av dreia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synne-Marie Skrevet 14. januar 2010 #19 Del Skrevet 14. januar 2010 for 12 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 14. januar 2010 #20 Del Skrevet 14. januar 2010 (endret) Det er vel ein fare for at du ville blitt bombardert med SMS-ar uansett, så du hadde ikkje sluppe unna om du ville. for overetasjen. Her er det ledig plass til deg. *saving a seat* Gleder meg til sms-terror Takk for at du tar av plass til meg :rødme: Ja, her er masse ledig plass! Håper du snart kommer etter pusilus ******** Natta dreia Drømm søte drømmer om boogie-woogie babyen :rødme: Endret 14. januar 2010 av pusilus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå