Gå til innhold

dreias nye ventetid


dreia

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:ler: Søte dreia mannen da :hjerte:

Den boka så veldig fin ut :Nikke: Boka til Gro Nylander er bra den da, har bare lest det første jeg da, men mye bra der også :) Men liker ikke det som står om pcos kvinner...teit skrevet egentlig. Beskrivelsen passer sikkert for noen, men jeg er ikke overvektig og ar ikke bart :ler:

Eg synst kanskje den er litt rotete - eg kunne tenkt meg noko som hadde fungert meir som oppslagsverk. Men likevel ei veldig greit bok. Nyttig informasjon å få med seg. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:skya: :skya:

:skya: 13 veker! :skya:

:skya: :skya:

:dåne:

Heldigvis går det framover. :nigo: Gleder meg til eg begynner å føla meg tryggare på at det skal gå bra. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne vekes

:nigo:

Garnsalg :shoppe:

Fine stoffskifteverdiar på siste prøven

Magen har tålt kvelds- og helgeturar saman med mannen i nesten normalt tempo :skya:

Fekk tak i ny varmeflaske same dag som den gamle sprang lekk

Nytt sengetøy :sove:

Strikking og lydbok

Gode druer og plommer - dilla på fruktsalat :sikle:

Filmhelg med mannen - 3 filmar i 3 dagar

Ein dag mindre til dreia-:babysmokk: kjem heim :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne vekes

:nigo:

Ein dag mindre til dreia-:babysmokk: kjem heim :hjerte:

:rødme: :grine:

Blir helt rørt av tanken på en liten mini-dreia jeg.

Takker igjen for tipset om garnsalg :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:rødme: :grine:

Blir helt rørt av tanken på en liten mini-dreia jeg.

Takker igjen for tipset om garnsalg :hug:

Godt du fann deg noko på salget. Det var litt av ein god overraskelse å tilfeldigvis komma over salg på det garnet eg skulle ha då eg troppa opp på garnbutikken. :nigo:

Mini-dreia? Tør eg tenka tanken? :rødme:

Gleder meg til mini-pusilus kjem også. :hjerte:

Endret av dreia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mini-dreia? Tør eg tenka tanken? :rødme:

Helt fantastisk :rødme: Med så fine prøver og en sprellende vakker skapning i magen, er det bare å senke skuldrene (prøve i allefall) og nyte :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt fantastisk :rødme: Med så fine prøver og en sprellende vakker skapning i magen, er det bare å senke skuldrene (prøve i allefall) og nyte :kose:

:hjerte:

Eg er redd for å drøyma meg for mykje vekk, men tar meg i å sjå for meg framtida innimellom likevel. Ein herlig, liten skapning som ligg trygt med munnen halvopen og snorkar på pappan sitt bryst. :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Garnsalg i en lokal butikk hos dere da? *vil også*

:jepp:

Dale babyull til 27,50, trur eg det var. Og rabatt mange andre garntypar også. :nigo: (Men ikkje på Sandnes sin alpakka, dessverre. :forvirret:)

Og det beste var at eg kom over det heilt tilfeldig - då eg skulle inn for å kjøpa litt meir i eit parti eg strikkar i. (Dei hadde for øvrig ein del igjen i det partiet, så nå blir det kanskje babyteppe eller noko anna til lille sprellen min, om h*n held ut til august. :hjerte:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hjerte:

Eg er redd for å drøyma meg for mykje vekk, men tar meg i å sjå for meg framtida innimellom likevel. Ein herlig, liten skapning som ligg trygt med munnen halvopen og snorkar på pappan sitt bryst. :rødme:

Krysser alt jeg har for at det om noen måneder ligger en liten en på pappas bryst og snorker :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser alt jeg har for at det om noen måneder ligger en liten en på pappas bryst og snorker :rødme:

Og så skal eg kryssa alt for at du overtar stafettpinnen min når eg er ferdig med den primo (/medio?) august. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...